Wiequote:Op woensdag 13 december 2006 19:58 schreef LaSalle het volgende:
Holy fuck, maar dat is een schattig poppetje!
De eerste beelden die ik van het programma zie... wat slechtquote:Op woensdag 13 december 2006 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Het land van Maas en Waal zei Kees Geel![]()
Ik zag het nu ook pasquote:Op woensdag 13 december 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
[..]
De eerste beelden die ik van het programma zie... wat slecht!
Het zag er echt armoedig uitquote:Op woensdag 13 december 2006 20:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zag het nu ook pasIk kijk nooit naar Cees en Bridget..Het is saai ja
![]()
Dat was idd, een goeie zet van Hugo om over Giel Beelen zo te pratenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:13 schreef Polvere het volgende:
Overigens vond ik het begin ijzersterk van Hugo Borst. Volkomen terecht dat ie Giel Beelen 'aanvalt'. Die jongen krijgt enkele minuten per week de tijd om toffe muziek te promoten en hij promoot slechts pure bagger. Pure bagger die sowieso al véél te veel aandacht krijgt. Hugo Borst is tof.
We zenden dit niet uit, zei iequote:Op woensdag 13 december 2006 20:20 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat van Dr. Phil, waarom nodigt hij die gast uit als hij hem alleen maar wil wegsturen.
Die Bumfight-man had gelijk, Dr Philly misbruikt ook maar z'n klanten.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:20 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat van Dr. Phil, waarom nodigt hij die gast uit als hij hem alleen maar wil wegsturen.
Goede of "toffe" muziek is subjectief. Hierdoor kan Giel Beelen het natuurlijk nooit goed doen. Er zullen altijd mensen zijn die het niet eens zijn met een bepaalde muzieksmaak. Een persoonlijke aanval op Giel Beelen vind ik dan ook wat onterecht.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:13 schreef Polvere het volgende:
Overigens vond ik het begin ijzersterk van Hugo Borst. Volkomen terecht dat ie Giel Beelen 'aanvalt'. Die jongen krijgt enkele minuten per week de tijd om toffe muziek te promoten en hij promoot slechts pure bagger. Pure bagger die sowieso al véél te veel aandacht krijgt. Hugo Borst is tof.
Uiteraard is dat zo. Maar hij draait gewoon continu muziek die met winstbejag (wat een lelijk woord, trouwens) gemaakt is. Dus geen zogenaamde 'kwaliteitsmuziek'. En dat is jammer, want 'kwaliteitsmuziek' (muziek wat gemaakt is voor de muziek, niet voor het geld) krijgt al onvoldoende aandacht, in mijn opinie.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef Naad het volgende:
[..]
Goede of "toffe" muziek is subjectief. Hierdoor kan Giel Beelen het natuurlijk nooit goed doen. Er zullen altijd mensen zijn die het niet eens zijn met een bepaalde muzieksmaak. Een persoonlijke aanval op Giel Beelen vind ik dan ook wat onterecht.
quote:
Tafelheer... Tering, totnutoe zijn de tafelheren en -dames gewoon leuk, maar Ali B is niet, niet, niet leuk. Irritante kloothommel.quote:Ulrike Helmer maakte ‘Doutch touch’, een film over de wortels van de Nederlandse hiphopcultuur.
De Tilburg Cowboys hebben de oplossing voor iedereen die een eenzame kerst tegenmoet gaat.
En Philip Freriks. Volgende week presenteert hij alweer het zeventiende Groot Dictee der Nederlandse Taal.
Dat, tafelheer Ali B en nog veel meer, donderdag in ‘De wereld draait door’.
Leuk enthousiast meisje!quote:
Ik denk dat ik het weetquote:Op woensdag 13 december 2006 21:57 schreef boneyard het volgende:
weer claudia op donderdag, heeft mathijs iets anders tegenwoordig ofzo?
Ja, dat kwam volgens mij ergens vorige week.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:23 schreef AquaDiGio het volgende:
Is er toevallig al een fragment uit "Retourtje Geluk" geweest met Nance?
Een taxichauffeur die een tijdje geleden tijdens zijn dienst was overvallen. Zegt Nance aan het einde van het gesprek met zijn vrouw "Nou, we gaan 'm eens kijken hoe we hem kunnen overvallen".
Ik weet niet precies hoe ze het zei, maar het was wel een foute woordspeling.
Ja dat was vorige week geweldig was datquote:Op donderdag 14 december 2006 17:23 schreef AquaDiGio het volgende:
Is er toevallig al een fragment uit "Retourtje Geluk" geweest met Nance?
Een taxichauffeur die een tijdje geleden tijdens zijn dienst was overvallen. Zegt Nance aan het einde van het gesprek met zijn vrouw "Nou, we gaan 'm eens kijken hoe we hem kunnen overvallen".
Ik weet niet precies hoe ze het zei, maar het was wel een foute woordspeling.
Je bedoelt: "wat een lekker ding". En dat vonden Matthijs en Hugo Borst duidelijk ook, je ziet vrijwel meteen dat het gesprek een stuk levendiger wordt zodra er een mooie vrouw aan tafel zit. Of dat bij Claudia de Breij ook het geval is, daar heb ik niet op gelet.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef arneaux het volgende:
Wat een aandoenlijke vrouw zeg, die over Toon Hermans praatte.
Anders moeten we gewoon voorstellen om een Toon Hermans week te houden bij DWDD.quote:
Nee, ik bedoel wat een aandoenlijke vrouw.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:23 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Je bedoelt: "wat een lekker ding". En dat vonden Matthijs en Hugo Borst duidelijk ook, je ziet vrijwel meteen dat het gesprek een stuk levendiger wordt zodra er een mooie vrouw aan tafel zit. Of dat bij Claudia de Breij ook het geval is, daar heb ik niet op gelet.
quote:
Ik heb nou al zin in de grappen en grollen van Ali B.quote:Ulrike Helmer maakte ‘Doutch touch’, een film over de wortels van de Nederlandse hiphopcultuur.
De Tilburg Cowboys hebben de oplossing voor iedereen die een eenzame kerst tegenmoet gaat.
En Philip Freriks. Volgende week presenteert hij alweer het zeventiende Groot Dictee der Nederlandse Taal.
Dat, tafelheer Ali B en nog veel meer, donderdag in ‘De wereld draait door’.
haha ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:50 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Anders moeten we gewoon voorstellen om een Toon Hermans week te houden bij DWDD.
als dat zou kunnenquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:47 schreef Polvere het volgende:
Ik ben richting An Pieré in Tivoli. Hopelijk staat het vanavond al online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |