Nee, hij zei gisteren dat Claudia het vandaag zou presenterenquote:Op donderdag 7 december 2006 19:39 schreef golfer het volgende:
Matthijs ziek?
helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 december 2006 19:49 schreef Polvere het volgende:
Ik vind de Jakhalzen echt nooit leuk.
En Oen!!quote:Op donderdag 7 december 2006 20:10 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Gloen!!
Alleen Joep. De rest was bagger.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:58 schreef Wickedangel het volgende:
[Tong-mode]Heb ik iets gemist?[/Tong-mode]
![]()
Welke Joepquote:Op donderdag 7 december 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Alleen Joep. De rest was bagger.
Dat hartje stond er niet bij op de sitequote:Liesbeth List laat zich van een andere kant zien in de documentaire ‘Heb mij Lief’.
Lange Frans, Baas B en Brutus bezochten de Palestijnse gebieden in Israël.
Jort Kelder is vanaf zaterdag de enige man in ‘Parla’, een nieuw debatprogramma voor vrouwen.
De tafelheer van Matthijs is Marc Marie Huijbregts![]()
Van Deudekom ofzoiets.quote:
Kunnen ze die niet is een jaartje bannen ? Mag ook wel 20 jaar zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:35 schreef maril het volgende:
Gatver alweer Frans B
Stickert of Rico kan ook nog wel hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:39 schreef Polvere het volgende:
Echt, die rappertjes zijn irritant. Yes-R, Ali B en Lange Frans en Baas B zijn gewoon niet interessant. Hebben niks te melden. Als je dan een rapper uitnodigt, doe dan maar Def P, die kerel is tenminste wél intelligent en heeft wél wat zinnigs te melden.
Geen idee, ik vind Opgezwolle met grote afstand de beste hiphop van deze tijd, maar of ze ook wat te melden hebben in zo'n programma wéét ik niet. Maar ik zou het zeker toejuichen als ze zouden komen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Stickert of Rico kan ook nog wel hoor.
quote:De presentatie is in handen van Claudia de Breij, haar tafelheer is Martin Bril.
Katarina Vermeulen heeft de fakkel overgenomen van haar vader Bram Vermeulen en presenteert haar debuut CD.
Daniëlle Jansen is ondernemer in de virtuele wereld Second Life. Een wereld met een levendige economie, maar ook een plek waarin U2 virtueel concerten geeft.
Van boyband naar musicalster naar intieme theatervoorstelling. Bastiaan Ragas wil Old School entertainment brengen.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:05 schreef Veerboot het volgende:
Haha, die "Matthijs van Nieuwkerk" bij dat belspelletje
Die was inderdaad leuk.quote:Op maandag 11 december 2006 20:05 schreef Veerboot het volgende:
Haha, die "Matthijs van Nieuwkerk" bij dat belspelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |