quote:Op donderdag 14 december 2006 19:47 schreef Polvere het volgende:
Ik ben richting An Pieré in Tivoli. Hopelijk staat het vanavond al online.
Ja, de Amerikaanse versie is genomineerd, laten die prutsers de Engelse zien... toen ging ie eraf (ook nadat ik Ali B. zag trouwensquote:
Nee joh, Bril is een coole vent! Je moet hem alleen niet serieus nemen, hij lult gewoon maar wat maar hij beschrijft wel mooi hoe gestoord het er aan toe gaat.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:58 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, Martin Bril hoeft van mij echt niet meer te komen. Ik ben het ten eerste absoluut niet eens met wat hij zegt, maar ook zijn manier van analyseren slaat echt nergens op.
Ze kunnen inderdaad beter gewoon voortaan wat vaker uitzendingen helemaal vullen met Toon Hermans en Lisa weer een keer laten komen
Zo was 't beslist nietquote:Op donderdag 14 december 2006 18:23 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Je bedoelt: "wat een lekker ding". En dat vonden Matthijs en Hugo Borst duidelijk ook, je ziet vrijwel meteen dat het gesprek een stuk levendiger wordt zodra er een mooie vrouw aan tafel zit.
Hij zat zich irritant uit te sloven hij moet vd spullen vanToon Afblijven!quote:Op donderdag 14 december 2006 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo was 't beslist niet![]()
Van Nieuwkerk had meer interesse in Toons spullen dan in wat Lisa te vertellen had; hij onderbrak haar telkens omdat hij weer een gitaar of iets dergelijks wilde vasthouden![]()
Ik dacht toch echt een bepaalde blik in hun ogen te zien, maar ik zal het nog eens terug kijken. Er is een grote kans dat ik zelf verblind was door mijn eigen hormonale zonnebril, en het zien van de herhaling is bepaald geen straf te noemen.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo was 't beslist niet![]()
Van Nieuwkerk had meer interesse in Toons spullen dan in wat Lisa te vertellen had; hij onderbrak haar telkens omdat hij weer een gitaar of iets dergelijks wilde vasthouden![]()
Hugo Borst was helemaal leuk, die bleef heel lang buitengewoon ongeïnteresseerd kijkenPas toen bleek dat het meiske zich wel degelijk in Toon had verdiept, werd hij belangstellend. Kijk desnoods nog maar eens op www.uitzendinggemist.nl
![]()
Vanavond was weer bagger trouwens.
ja dat zei claudia wel ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:25 schreef rubbereend het volgende:
maar verstond ik het nou goed? presenteren de Jakhalzen morgen DWDD?
Nee hoor, het ligt niet aan jequote:Op donderdag 14 december 2006 22:19 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt een bepaalde blik in hun ogen te zien, maar ik zal het nog eens terug kijken. Er is een grote kans dat ik zelf verblind was door mijn eigen hormonale zonnebril, en het zien van de herhaling is bepaald geen straf te noemen.
wat een gruwelijk lekkere chick was dat.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:58 schreef LaSalle het volgende:
Holy fuck, maar dat is een schattig poppetje!
Nou dan hoef ik t morgen dus niet te zien.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:25 schreef rubbereend het volgende:
maar verstond ik het nou goed? presenteren de Jakhalzen morgen DWDD?
Ik hou ook niet zo van de Office maar dees was lachuh.quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:15 schreef tong80 het volgende:
Claudia vindt The Office niet leuk. Nu snap ik waarom ik haar niet leuk vind.
bi-atch!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en dat die vrouw van Dutch Touch wat mij betreft thuis had mogen blijven.
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:19 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt een bepaalde blik in hun ogen te zien, maar ik zal het nog eens terug kijken. Er is een grote kans dat ik zelf verblind was door mijn eigen hormonale zonnebril, en het zien van de herhaling is bepaald geen straf te noemen.
moordwijfquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er na een tweede keer van vindt![]()
Video looptquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:42 schreef golfer het volgende:
Lezen van de autocue is nog niet zo makkelijk, zien we bij de Jakhalzen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:03 schreef arneaux het volgende:
Claudia vond dat die met stip op nummer 1 zou binnenkomen, en ik moet zeggen dat ik t daar niet mee eens ben. Die kerel die onder de naam Mathijs van Nieuwkerk belde en erna als oplossing keihard KUTSPEL riep, vond ik leuker.
Eensch! was best het aankijken waard.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:35 schreef spoor4 het volgende:
De jakhalzen deden het toch nog wel aardig.![]()
Maar de Jakhalzen deden het toch wel aardig?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:08 schreef kassenbouwer het volgende:
Mwah ik vond ze niet geweldig. En toen er weer een of andere gekke PvdA'er kwam praten over zijn grootse overwinning had ik ook wel weer een zapmomentje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |