bi-atch!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en dat die vrouw van Dutch Touch wat mij betreft thuis had mogen blijven.
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:19 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt een bepaalde blik in hun ogen te zien, maar ik zal het nog eens terug kijken. Er is een grote kans dat ik zelf verblind was door mijn eigen hormonale zonnebril, en het zien van de herhaling is bepaald geen straf te noemen.
moordwijfquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er na een tweede keer van vindt![]()
Video looptquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:42 schreef golfer het volgende:
Lezen van de autocue is nog niet zo makkelijk, zien we bij de Jakhalzen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:03 schreef arneaux het volgende:
Claudia vond dat die met stip op nummer 1 zou binnenkomen, en ik moet zeggen dat ik t daar niet mee eens ben. Die kerel die onder de naam Mathijs van Nieuwkerk belde en erna als oplossing keihard KUTSPEL riep, vond ik leuker.
Eensch! was best het aankijken waard.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:35 schreef spoor4 het volgende:
De jakhalzen deden het toch nog wel aardig.![]()
Maar de Jakhalzen deden het toch wel aardig?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:08 schreef kassenbouwer het volgende:
Mwah ik vond ze niet geweldig. En toen er weer een of andere gekke PvdA'er kwam praten over zijn grootse overwinning had ik ook wel weer een zapmomentje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |