Waarom denk je dat ik het vroegquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:03 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Je was geloof ik niet de enige die het niet zag
Het was heel ver gezocht dus not fun,maar het ging om de man die een bekertje koffie op de rails zetten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:03 schreef Piles het volgende:
Wat was dat nou met die tram? De ladder die op de rails stond?
ik moest er eigenlijk wel hard om lachenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:26 schreef maril het volgende:
[..]
Het was heel ver gezocht dus not fun,maar het ging om de man die een bekertje koffie op de rails zetten.
Tsss.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:50 schreef Kokstra het volgende:
't Schaep met de 5 Pooten lijkt me nou echt tenenkrommend slecht...
Hoe kon je dat nou niet zien? Ik vond het echt humorquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:26 schreef maril het volgende:
Het was heel ver gezocht dus not fun,maar het ging om de man die een bekertje koffie op de rails zetten.
Mij ook. Maar ik geef 't een kans omdat M-M erin zitquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:50 schreef Kokstra het volgende:
mee eens. toen was t al niks, laat staan nu. waarom dat ze dit ophemelen ? nostalgie sucks. .quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:50 schreef Kokstra het volgende:
Dat jij het ziet kan ik niks aan doen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Wat heb jij gedronken
[De wereld draait door] #8 Matthijs en Claudia ...
Tot hier klonk het best leukquote:Op maandag 4 december 2006 10:03 schreef Piles het volgende:
# En natuurlijk zijn er nieuwe afleveringen van Café de wereld
Ali B is een stuk beterquote:Op maandag 4 december 2006 21:02 schreef SunChaser het volgende:
Dieptepunt dat Blof, met die quasi literaire kutteksten
Sla deze maar over, Tong. Je vrienden van Blof waren erquote:
ik moest lachen. ze nemen een bus fans mee naar Marokko tegen een redelijke vergoeding natuurlijk, Blof betaald alles, erna mag je t kopen, en dounloaden. wel eerst de CD kopen natuurlijk, sure, nog niet voor niks.quote:Op maandag 4 december 2006 21:02 schreef SunChaser het volgende:
Dieptepunt dat Blof, met die quasi literaire kutteksten
Gelukkig niet gekekenquote:Op maandag 4 december 2006 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sla deze maar over, Tong. Je vrienden van Blof waren er![]()
Ga eens wat vroeger naar bed Tong.quote:
Dat slaat inderdaad nergens op. Die onzinnige voorbeschouwingen kunnen best wat korter.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:15 schreef Takkesteeg het volgende:
Flikker toch op met dat voetbal!
En al helemaal met die voorbeschouwingen, inhoudsloos geneuzel waar geen hond op zit te wachten
![]()
![]()
![]()
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/nieuws_media.php?id=402quote:Op woensdag 6 december 2006 18:46 schreef arneaux het volgende:
Wie zitten er vanavond?
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:28 schreef tong80 het volgende:
Heb het opgenomen maar de eerste 5 minuten gemist. Waren nu net de momenten met Derksen zeker ?
Nee, hij zei gisteren dat Claudia het vandaag zou presenterenquote:Op donderdag 7 december 2006 19:39 schreef golfer het volgende:
Matthijs ziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |