Ik bedoel hoeveel KMquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
40.000
Ik ga hem zo ff binnenhalen.
Gisterenquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:00 schreef MaxPower het volgende:
Vandaag dus de laatste ep van dit jaar?
I'd like to... rape you and... your childeren.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:38 schreef Fendy het volgende:
T-bag begint een beetje Christopher Walken trekjes te krijgen als ie praat
Alles?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:06 schreef Djensen het volgende:
Vet, maar hoeveel weet Kellerman nou precies, van Steadman enz?
Die klootzakquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:18 schreef Richardfun het volgende:
Damnit, hiatus nu
Geloof me of niet, maar ik dacht al dat Kellerman ze zou gaan helpen. Ik had in ieder geval zo'n vermoeden. Wat een toffe ep
Haha, ja, ik vroeg het mij ook al af. ik heb eens een strijkijzer op mijn hand gekregen, deed ook best zeer, maar op je borst... ouch!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Die klootzakheeft wel Sarah
bijna om zeep geholpen
Hoe zou het met zijn brandwondje zijn![]()
Zondag 14 januari een dubbele premiere (dus EP 1&2)quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:43 schreef Scofield het volgende:
[..]
Haha, ja, ik vroeg het mij ook al af. ik heb eens een strijkijzer op mijn hand gekregen, deed ook best zeer, maar op je borst... ouch!![]()
Ik heb zo'n gevoel dat er iets niet klopt...Kellerman helpt broers...., hij heeft wel de ex-vrouw van Lincoln vermoord(oftewel de moeder van LJ)
En die maat van hem "Hale"
Er zal wel weer een addertje onder het gras zitten..
Sarah
.....wat ben je van plan??? Kom maar bij mij
![]()
Nu wachten tot eind Januari. maar gelukkig vermaak ik me nog met 2 seizoenen 24, waarna in Januari ook een nieuw seizoen 24 begint. weet iemand de exacte datum?
Thanx
ik herken hem niet maar hij viel mij ook direct op, hij kwam echt het beeld in lopen ik dacht meer aan een slechte acteur (omdat ie opviel)quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:14 schreef RenzoBrad het volgende:
Verder viel mij gelijk iets op bij de scene dat Sarah wat spulletjes dumpt (In het kader van "Met 't zelfde gemak gooi je 't in de afvalbak")
Er komt als ze wegloopt een figuur aanlopen die ik volgens mij wel eerder in de serie heb gezien. Maar wie is het? Iemand die hem herkent of zie ik iemand die er niets mee te maken heeft?
Kijk en oordeel zelf:
Haar haar beduidend inkorten denk ik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:52 schreef Djensen het volgende:
Wel raar dat Linc en Scofield teruggeplaats worden naar Joliet Prison in Illinois, terwijl dat ze daar juist konden ontsnappen..
En ik snap ook nix van wat Sarah nou bij die spiegel deed :S
Ja echtquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:55 schreef NiekieW. het volgende:
Super gave aflevering. Vooral het einde!
Ik dacht dat ze zelfmoord ging plegen, maar ze sneed idd haar haar af.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:55 schreef Fendy het volgende:
[..]
Haar haar beduidend inkorten denk ik.
Of zelfmoord overwegen.
Thanx...quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:47 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zondag 14 januari een dubbele premiere (dus EP 1&2)
Maandag 15 januari nog eens (dus EP 3&4)
Dinsdag 16 januari dus 4 ep's kijken
jij ook ")quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:47 schreef Richardfun het volgende:
14 en 15 januari begint 24 season 6, de 1e 4 eps in die 2 dagen. PB gaat 29 januari weer door.
....???quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:56 schreef satecl het volgende:
DOM DOM DOM DOM... Ik mag tot vrijdag nietmeer downloaden bij nieuwsgroepen omdat me limiet op(vrijdag pas weer) is en bij Bearshare en torrent lukt het nooit. Heeft iemand heeel misschien een site waar je afl. 13 downloaden....??of mag ik dit niet vragen![]()
Doe niet zo kansloos, nee je mag hier niet naar warez vragenquote:
Wie zegt dat ik prison break kut vindquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe niet zo kansloos, nee je mag hier niet naar warez vragen. en als je prison break zo kut vind waarom zoek je er dan zo wanhopig naar
. wacht gewoon man.
Eens!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:03 schreef Jay_Snake het volgende:
De afl. was gewoon top, punt uit. Ik ben heel erg benieuwd naar de ep van 29 jan, John Doe.
Laten we wel stellen dat de tt van #38 de qoute van T-Bag moet zijn, als hij bij Ms. Hollander voor de deur staat; "Don't be afraid...Teddy is home."
Af en toe worden afleveringen van series op youtube gezet, je kunt daar eens kijken. Staan ze meestal in een paar delen, en het is een klein formaat, maar het is iets...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:56 schreef satecl het volgende:
DOM DOM DOM DOM... Ik mag tot vrijdag nietmeer downloaden bij nieuwsgroepen omdat me limiet op(vrijdag pas weer) is en bij Bearshare en torrent lukt het nooit. Heeft iemand heeel misschien een site waar je afl. 13 downloaden....??of mag ik dit niet vragen![]()
Die zijn er nog niet, probeer het gewoon zonder, je mist echt nietsquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:52 schreef Mrsgod het volgende:
verdurrie ik kan nog geen ondertitels downloaden.
En niet zeiken dat ik ze maar zonder moet kijken, want ik ben altijd bang ik dingen mis
Heeft iemand ze?
Vorige keer kon ik ze wel gewoon dezelfde dag downloaden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die zijn er nog niet, probeer het gewoon zonder, je mist echt niets.
voeg me toe op msn danquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:56 schreef tonks het volgende:
ik weet wel een linkje waar ze altijd staan, maar ik mag hem niet zeggen hier
Dat was iemand anders die dat direct erna zei, met dezelfde avatarquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe niet zo kansloos, nee je mag hier niet naar warez vragen. en als je prison break zo kut vind waarom zoek je er dan zo wanhopig naar
. wacht gewoon man.
Het is 22 jan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:06 schreef Mikani het volgende:
[..]
Dat was iemand anders die dat direct erna zei, met dezelfde avatar.
Wat een aflevering weer! Dit had ik dus echt niet verwacht. Dat ze zouden worden gepakt door de politie en daarna zo zouden wegkomen.
En nu tot 19 januari wachten, wat een ellende
.
Is niet zo heel gek toch.. dat die posters er hangen? Zijn de 8 gevaarlijkste mannen van het land, meest gezocht! Op van die openbare plaatsen is het best logisch toch..?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:02 schreef Suerte het volgende:
Wat ik altijd zo prachtig vind, is dat overal waar ze komen, er 'toevallig' een poster van ze hangt, de krant opengeslagen ligt op de pagina met hun foto's, en de tv aanstaat met nieuws over de ontsnapte gevangenen![]()
![]()
Gisteren weer met T-Bag; maar hij weet goed op te lossen dat degene zijn/haar mondje dichthoudt![]()
Nou, uit hele betrouwbare bron weet ik dat er aan gewerkt wordt en dat de ondertiteling nu rond de 50% klaar is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:52 schreef Mrsgod het volgende:
verdurrie ik kan nog geen ondertitels downloaden.
En niet zeiken dat ik ze maar zonder moet kijken, want ik ben altijd bang ik dingen mis
Heeft iemand ze?
De plek waar hij geraakt is, is alles behalve dodelijk. Die overleeft het wel hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:57 schreef magnifor het volgende:
Wat een aflevering. Laat ep 14 maar komen.
Jammer dat Mahone zeer waarschijnlijk dood gaat. Toch wel een boeiend personage.
Hij is geraakt in z'n linkerschouder, dat is nog te redden lijkt me. Maar het is de vraag hoe de schrijver(s) het wil(len).quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:44 schreef planethugo het volgende:
lijkt me niet, kellerman zal wel goed raak kunnen schieten
Mahone wordt net onder zijn schouder geraakt, dat overleeft ie vast wel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:44 schreef planethugo het volgende:
lijkt me niet, kellerman zal wel goed raak kunnen schieten
Ja dat vraag ik mezelf ook af!quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:30 schreef Minisuisse het volgende:
Is die man die de 'baas' was over Kim, al eens eerder in de serie geweest? Iemand enig idee wie dat zou kunnen zijn?
Hij deed me denken aan die gast waar Mahone achteraan zat. Maar dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:30 schreef Minisuisse het volgende:
Is die man die de 'baas' was over Kim, al eens eerder in de serie geweest? Iemand enig idee wie dat zou kunnen zijn?
Nou je het zegt, hij leek er anders wel op..quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Hij deed me denken aan die gast waar Mahone achteraan zat. Maar dat kan natuurlijk niet.
Ja 22-01 met een compilatie episode van de eerste 13 afleveringen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Prachtig
Wanneer is PB terug ?
22/1 dus
De grote baas van de company, dunkt mij..quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:30 schreef Minisuisse het volgende:
aber naturlich herrquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:46 schreef Stienn het volgende:
Is er een promo over alf 14?
Hij leek idd tering veel op die Shales, dat kwam ook gelijk bij me opquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:39 schreef Scofield het volgende:
[..]
Ja 22-01 met een compilatie episode van de eerste 13 afleveringen.
29/11 S02E14
idd die gast leek Shales wel... ga nog ff een keer goed kijken.
Ja daar was ik ook even bang voorquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:06 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ge-Wel-Dig
Niet zo'n enorme cliffhanger...
Ik had verwacht dat ze zouden stoppen als zowel mahone als kellerman met een pistool op ze staat gericht, maar GODZIJDANK niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
En vergeet niet dat LJ een foto genomen heeft van Kellerman met zijn telefoon. Misschien dat er daar ook iets mee gedaan wordt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoewel het einde weinig verrassend was was het toch een leuke aflevering om te kijken
Heb nu wel geaccepteerd dat prison break vol plotholes en onwaarschijnlijkheden zit en dan is het leuker kijken.
Je zou kunnen bedenken dat Mahone wou wachten met neerschieten van Kellerman tot Kellerman Linc en Michael had afgeknald en dat Mahone dat bloed niet zelf aan z'n handen wou. Wat dus Kellerman de tijd gaf om Mahone neer te schieten.
Dat met Bellick was wel beetje duf25 jaar accepteren terwijl DNA onderzoek etc makkelijk zou uitwijzen dat hij het niet gedaan heeft.
Ben trouwens wel benieuwd of LJ er nu weer bijgehaald wordt en dat die dan Kellerman ziet en uit is op wraakLinc heeft Kellerman ookal keer tegenover zich gehad, weet alleen niet meer of ie toen zijn gezicht wel goed kon zien.
Maar hij heeft praktisch bijna zn hele familie vermoord/willen vermoorden.
Ik vind het wel geinig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:30 schreef Rnnz het volgende:
Dat met Bellick vind ik maar raar. Het is gewoon ontzettend nep.
haar haren toch afsnijden!!! ik moest ook goed kijkenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat deed Sara met dat water en dat scheermesje?
Mwaquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:30 schreef Rnnz het volgende:
Lees de topic eens door.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:11 schreef nubie het volgende:
niet echt een cliffhanger ofwel?
ja idd, als ze alleen al de voicemail afluisteren wordt ie al vrijgesproken want normaal gesproken hoor je dan: bericht ingesproken op DATUM om TIJD. Precies de tijd dat hij bij het ziekenhuis was dusquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:30 schreef Rnnz het volgende:
Precies, en nu.. de laatste (eerste keer dat zijn rechtzaak aan bod komt) aflevering wordt hij ineens achter tralies gezet zonder verdere uitleg.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja idd, als ze alleen al de voicemail afluisteren wordt ie al vrijgesproken want normaal gesproken hoor je dan: bericht ingesproken op DATUM om TIJD. Precies de tijd dat hij bij het ziekenhuis was dus![]()
die preview verligt het wachten trouwens wel, weet je tenminste al welke richting ze in januari opgaan
Ik ook.. en ik was er al een aantal afleveringen bang voor, nu toch echt gebeurt helaas. En dan gewoon tussen al het tuig geplaatst worden. En dat terwijl hij onschuldig is en dat makkelijk bewezen moet kunnen worden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:30 schreef Rnnz het volgende:
Ik zat laatst in de trein, en schuin tegenover me zat een kerel die er precies op leek, maar dan met lange harenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:40 schreef Un4 het volgende:
En ik ben toch benieuwd wat Haywire aan het doen is!
Voor de zoveelste keer LEES AUB DE LAATSTE PAAR TOPICS DOOR...EN ZIE TOPIC TITEL STAAT HET NOTA BENE INquote:
sorryquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer LEES AUB DE LAATSTE PAAR TOPICS DOOR...EN ZIE TOPIC TITEL STAAT HET NOTA BENE IN
![]()
Heroes niet in ieder geval. Ik volg het wel (dan heb ik iets te doen tijdens het sportenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:02 schreef Razor21 het volgende:
Ik kan echt even geen serie bedenken wat zo spannend is als Prison Break.
Ja ik hoor dat 24 super is...maar ik moet seizoen 1 nog checken..kan ik nu mooi doen![]()
Iemand anders nog series die deze serie evenaren?"![]()
24 is nog iets spannender en onberekenbaarder vind ik, maar daar kom je waarschijnlijk zelf snel genoeg achter.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:02 schreef Razor21 het volgende:
Ik kan echt even geen serie bedenken wat zo spannend is als Prison Break.
Ja ik hoor dat 24 super is...maar ik moet seizoen 1 nog checken..kan ik nu mooi doen![]()
Iemand anders nog series die deze serie evenaren?"![]()
nee, is niet Shales, hoor. Shales' neus staat wat verder naar beneden en zijn oogkleur is donkerder dan die van de man op de foto ernaast.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:55 schreef Haunter het volgende:
Wat een episode![]()
![]()
Ik begreep niet wat Sara precies deed met dat scheermesje, van identiteit wisselen ofzo?
Btw, ik denk dat die baas van the company wel degelijk Shales is.. vergelijk zijn uitdrukking, zijn neus, en z'n kin.. Alleen zijn bovenlip lijkt iets anders, maar dat komt door het grote schaduwpartij denk ik. Ook vond ik dat zijn identiteit lang "geheimzinnig" bleef, en daarna werd er nadrukkelijk op hem ingezoomed.
[afbeelding]
Zal ik trouwens in het plaatje van de OP Mahone als dood vermelden?
Vergeet niet dat het vanuit een ander perspectief geschoten isquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, is niet Shales, hoor. Shales' neus staat wat verder naar beneden en zijn oogkleur is donkerder dan die van de man op de foto ernaast.
Weet ik, quote hem ook nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik weet niet of je T-bag quote.. Maar het was toch
Don't Be Afraid, Teddy Is Home![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Weet ik, quote hem ook niet
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het vanuit een ander perspectief geschoten iszijn ogen is een kwestie van belichting. Kijk eens naar zijn rechteroor, en vooral z'n ruwe kin op beide foto's... ik denk het toch wel
Ik had er nog niet eerder over nagedacht maar vind het nu wel een coole plottwistquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
dat die ene gast shales is, zou nergens op slaan. mahone was juist bang dat die moord zou uitkomen
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef Canisfire het volgende:
AND!! THE MONSTER WHO KILLED TWEENER en Abruzzi IS DOWN!!!!TWEENER
![]()
het is hem echt niet. Die briefjesman is ook ouder en shales heeft bollere wangenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het vanuit een ander perspectief geschoten iszijn ogen is een kwestie van belichting. Kijk eens naar zijn rechteroor, en vooral z'n ruwe kin op beide foto's... ik denk het toch wel
Dat moeten we nog maar afwachtenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het is hem echt niet. Die briefjesman is ook ouder en shales heeft bollere wangen.
Het is hem niet.
wedden?
Dat zeg ik niet.. . Ik zeg dat men moet afwachten maar dat mensen die aankomen qua gewicht meestal ook een voller gezicht krijgenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dus als er een kale gast in Prison Break voorkomt, is het automatisch Shales...very funny
![]()
![]()
Was geen aanval op jou hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:00 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet ik weet.. Ik zeg dat men moet afwachten maar dat mensen die aankome qua gewicht meestal ook een voller gezicht krijgen![]()
Weet ik ik zie het ook niet als een aanvalquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Was geen aanval op jou hoor![]()
Doe eens niet zo overdreven...quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dus als er een kale gast in Prison Break voorkomt, is het automatisch Shales...very funny
![]()
![]()
Ik denk ook dat hij het isquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:07 schreef Haunter het volgende:
[..]
Doe eens niet zo overdreven...niemand behalve de makers weet wie het is, dus jij weet het zeker?
Nee, van zo'n onduidelijke shot kun je niet voldoende oordelen. Vandaar dat ik mijn gedachten daarover hier neer zet, om te speculeren.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Hij is wel erg vet hoor. Je mist wel ietsquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga deze keer lekker geen Promo kijken
Euh nee, want Mahone is niet dood. Hij werd geraakt in zijn schouder, daar ga je niet "game over" van.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:55 schreef Haunter het volgende:
Te veel vragen dan tot 22 janquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:32 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hij is wel erg vet hoor. Je mist wel iets
we zullen zienquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:05 schreef JohnLennon het volgende:
tuurlijk hoort kellerman niet bij michael en burrows, hij wil die sleutel!
"ik heb altijd al gedacht dat kellerman bij de goeien gaat horen"
yea right
Hij weet niet eens van die sleutel...quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:05 schreef JohnLennon het volgende:
tuurlijk hoort kellerman niet bij michael en burrows, hij wil die sleutel!
"ik heb altijd al gedacht dat kellerman bij de goeien gaat horen"
yea right
hij viel anders wel goed om en zou het toch echt heel slecht vinden als Kellerman hem niet dood schiet want dat is nu echt iemand die wél goed kan richten én medogenloos is zoals gebleken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:43 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Euh nee, want Mahone is niet dood. Hij werd geraakt in zijn schouder, daar ga je niet "game over" van.
Val dood gast.....quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef Canisfire het volgende:
AND!! THE MONSTER WHO KILLED TWEENER en Abruzzi IS DOWN!!!!TWEENER
![]()
Ik denk niet dat het Shales is. Afstand tussen die neus en bovenlip verschilt met elkaar. Kan natuurlijk aan het perspectief liggen, maar ik denk het niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:55 schreef Haunter het volgende:
Wat een episode![]()
![]()
Ik begreep niet wat Sara precies deed met dat scheermesje, van identiteit wisselen ofzo?
Btw, ik denk dat die baas van the company wel degelijk Shales is.. vergelijk zijn uitdrukking, zijn neus, en z'n kin.. Alleen zijn bovenlip lijkt iets anders, maar dat komt door het grote schaduwpartij denk ik. Ook vond ik dat zijn identiteit lang "geheimzinnig" bleef, en daarna werd er nadrukkelijk op hem ingezoomed.
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=HfV1pi0coVgquote:Op woensdag 29 november 2006 01:21 schreef prisonbreakrocks het volgende:
iemand een link voor de promo?
Misschien een ander familielid?quote:Op woensdag 29 november 2006 00:53 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Shales is. Afstand tussen die neus en bovenlip verschilt met elkaar. Kan natuurlijk aan het perspectief liggen, maar ik denk het niet.
Haar afgeknipt.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
Die scene met het scheermesje en de spiegel van Sarah begreep ik ook niet helemaal.
Anyone?
Dat doet ze knap met een scheermes haar afknippenquote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 08:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat doet ze knap met een scheermes haar afknippen![]()
![]()
Toen ik wat langer haar had werd mijn haar ook wel gesneden met een scheermes. Of ben je zo'n taalpuristje die vindt dat hij "snijden" had moeten zeggenquote:Op woensdag 29 november 2006 08:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat doet ze knap met een scheermes haar afknippen![]()
![]()
Maar die Shales was toch ook al 8 jaar geleden ontsnapt ofzo?! Dus dan is het niet zo gek dat ie er ouder uitziet!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het is hem echt niet. Die briefjesman is ook ouder en shales heeft bollere wangen.
Het is hem niet.
wedden?
Kut dat john doe opeens weg was.. maar nu weet ik wel waarom hij alles wist.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:06 schreef Molluck het volgende:
Ik zou het niet zo cool vinden als die kale neet Shales blijkt te zijn
Ik had heel even verwacht dat het toch Terrence Steadman of die pa van Linc en Mike zou zijn, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik bij het zien van Dominic Purcell steeds aan John Doe moet denken (Digger!)
Ze zag op tv dat Micheal en Linc opgepakt waren. Hier werd ze zo machteloos van dat ze zelfmoord wilden plegen door haar polsen door te snijden. Toen begon ze te twijfelen en ging ze door gebrek aan beter alternatief de spiegel maar bewerken.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
Die scene met het scheermesje en de spiegel van Sarah begreep ik ook niet helemaal.
Anyone?
Zag haar ook niet echt iets anders doen nee als haar haren afSNIJDEN.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:11 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Ze zag op tv dat Micheal en Linc opgepakt waren. Hier werd ze zo machteloos van dat ze zelfmoord wilden plegen door haar polsen door te snijden. Toen begon ze te twijfelen en ging ze door gebrek aan beter alternatief de spiegel maar bewerken.
Ja dat had ik ook gelezen, maar ik had het wel graag willen zien in het tweede seizoenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Kut dat john doe opeens weg was.. maar nu weet ik wel waarom hij alles wist.
Volgens mij deed ze dat om het mesje te slijpenquote:Op woensdag 29 november 2006 11:26 schreef J0sT het volgende:
Ik dacht dat sarah iets uit die spiegel sneed..
En tuurlijk is het Shales niet. Mahone heeft hem toch vermoord en begraven in zn achtertuin?
En Kellerman is zelf een bitch!
Maar Michael en Linc pakken alle bitches wel!
(Heroes is trouwens wel degelijk beter dan Prison Break)
Je kan een mesje echt niet op een spiegel slijpen hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Volgens mij deed ze dat om het mesje te slijpen
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:23 schreef s0k het volgende:
[..]
Je kan een mesje echt niet op een spiegel slijpen hoor.
ik dacht eerlijk gezegd dat ze haar vingerafdruk er af wou snijdenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Volgens mij deed ze dat om het mesje te slijpen
kijk maar eensch goed, dat is de nephand van die gast uit dat cafequote:Op woensdag 29 november 2006 12:40 schreef kalinho het volgende:
[..]
ik dacht eerlijk gezegd dat ze haar vingerafdruk er af wou snijden![]()
Wat ik trouwens héél gek vond, dat T-bag ineens weer zn hand terughad![]()
![]()
en kijk maar eens goed naar het zakhorloge wat hij opeens heeft...quote:Op woensdag 29 november 2006 12:44 schreef Tware het volgende:
[..]
kijk maar eensch goed, dat is de nephand van die gast uit dat cafe
Volgens mij sneed ze een hart in de spiegel ?? Maar dat zou ik thuis nog 1x na moeten kijken.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:26 schreef J0sT het volgende:
Misschien is die kale gewoon een figurantquote:Op woensdag 29 november 2006 09:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Maar die Shales was toch ook al 8 jaar geleden ontsnapt ofzo?! Dus dan is het niet zo gek dat ie er ouder uitziet!![]()
En die Kim naait Mahone gewoon, zodat hij het vuile werk (iedereen vermoorden) niet hoeft te doen.
Maar zullen moeten afwachten!
Inderdaad, geen rechtbank gezien die vent...quote:Op woensdag 29 november 2006 13:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is alleen uitermate onrealistisch dat Bellick nu ineens in Fox River zit. Hij is nog niet eens veroordeeld.
welke kale gast bedoelen jullie???quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
![]()
![]()
Maar je kunt toch niet zomaar een deal sluiten op die manier. In een gevangenis horen alleen daadwerkelijk veroordeelden te zitten. Bellick zou nu in een soort van huis van bewaring moeten zittenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Inderdaad, geen rechtbank gezien die vent...
-edit- er is natuurlijk wel een onderhandeling geweest met schuldbekentenis in ruil voor 25 jaar in plaats van levenslang of de dood. Zijn onderhandeling was dat ie dan wel in Fox River mocht zitten...
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:24 schreef satecl het volgende:
[..]
welke kale gast bedoelen jullie???
Die kale knikker van wie agent Kim briefjes kreeg toen hij Kellerman aan de lijn had.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:24 schreef satecl het volgende:
[..]
welke kale gast bedoelen jullie???
Nu je het zegt,.. Sucre heeft ook wel wat van shales wegquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:42 schreef Crane. het volgende:
[..]
Nu je het zegt,.. Sucre heeft ook wel wat van shales weg![]()
de vice-president kwam ook in season 1 pas na een paar keer heel geheimzinnig te zijn gefilmd ineens in volle glorie in beeld.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:45 schreef BobbyJames het volgende:
Ik geloof wel dat het Shales is, waarom komt hij anders zó in beeld als hij verder niks met het verhaal te maken heeft.
Dan zal het verhaal wel zoiets zijn dat Shales er vroeger ook in is geluisd en neer is gezet als seriemoordenaar. Zou het echt een toffe twist vinden.
Ja okee, maar toen was het zo van "wauwquote:Op woensdag 29 november 2006 13:58 schreef kalinho het volgende:
[..]
de vice-president kwam ook in season 1 pas na een paar keer heel geheimzinnig te zijn gefilmd ineens in volle glorie in beeld.
Omdat hij waarschijnlijk ook door The Company gedwongen is om Shales om te leggen. Of waarvan hij dacht dat het Shales was ..quote:Op woensdag 29 november 2006 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar waarom flipt Mahone dan zo? Hij heeft zo lang achter Shales aangezeten en hem vermoord. Hij had het lijk bij zich en heeft het zelf begraven in z'n tuin.
Doe je alsof of ben je serieusquote:Op woensdag 29 november 2006 13:45 schreef BobbyJames het volgende:
Ik geloof wel dat het Shales is, waarom komt hij anders zó in beeld als hij verder niks met het verhaal te maken heeft.
Dat zou een enorm rare twist zijn, die het ongeloofwaardig complex zou maken. Maar goed, bij Prison Break weet je maar nooit.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef BobbyJames het volgende:
Omdat hij waarschijnlijk ook door The Company gedwongen is om Shales om te leggen. Of waarvan hij dacht dat het Shales was ..
Of ga ik nou te ver?
Waarom gaat Mahone dan in zijn tuin het lijk weer zitten opgraven? Geeft hij zijn huwelijk er voor op? En zit hij aan de medicijnen?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:32 schreef tonks het volgende:
Zou goed shales kunnen zijn
Kijk ALS het shales zou zijn dan was shales al belangerijk voor The company, misschien hebben ze hem ook vervangen door een of andere look-a-like en is dit de persoon die mahone heeft doodgemaakt. Omdat the company dit weet kunnen ze hem natuurlijk heel makkelijk chanteren met dingen en die echte shales wil hem natuurlijk terugpakken.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waarom gaat Mahone dan in zijn tuin het lijk weer zitten opgraven? Geeft hij zijn huwelijk er voor op? En zit hij aan de medicijnen?
Bovendien zei Kim tegen Mahone iets in de trend van: doe je werk en we vertellen het niet door van Shales.
Snappie vous?
Een beetje van beidequote:Op woensdag 29 november 2006 14:30 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Doe je alsof of ben je serieus![]()
![]()
Dat idee had ik ook, maar wat en waarom?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:26 schreef J0sT het volgende:
Ik betwijfel het ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:10 schreef IkWilbert het volgende:
Zal Mahone echt dood zijn? Ik heb zo'n vermoeden van niet...
Van de titel zie ik de humor wel weer in...quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:03 schreef Jay_Snake het volgende:
De afl. was gewoon top, punt uit. Ik ben heel erg benieuwd naar de ep van 29 jan, John Doe.
Laten we wel stellen dat de tt van #38 de qoute van T-Bag moet zijn, als hij bij Ms. Hollander voor de deur staat; "Don't be afraid...Teddy is home."
De meeste mensen denk ik niet, dus ter verlichting van deze onwetende:quote:Op woensdag 29 november 2006 15:55 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Van de titel zie ik de humor wel weer in...
Ik denk niet dat hij dood is. Waarom dan ineens die plotselinge verdieping in zijn personage, zoals dat interview met zijn vrouw, Shales in z'n achtertuin, het zoontje die ineens bedreigd werd etc. Het klinkt mij als teveel moeite in de oren als ze Mahone na 2 afleveringen afschietenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:33 schreef magnifor het volgende:
Ik hoop iig dat Mahone niet dood is. Het is een boeiend personage.
Hij hoeft ze alleen maar te vermoorden als hij zijn baan terug wilt. Dat kan hij gelijk doen. Het heeft geen nut voor hem om Scofield en Burrows naar Steadmen te brengen en daarna te vermoorden.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kellerman wil ook gewoon z'n baan terug, misschien werktie alsnog voor de compagnie...
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 29-11-2006 17:01:17 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het geval dat..![]()
Me msn log van vorige week zien johquote:Op woensdag 29 november 2006 11:11 schreef BobbyJames het volgende:
Lach me kapot om de mensen die hier posten dat ze alles van te voren al aan zagen komen. SCHEI TOCH UIT!![]()
Zo dat moest er even uit.
Toffe episode!! Kan niet, maar moet wel, wachten tot eind januari.
Trouwens ..ik had als Michael zijnde toch wel even dat pistool van Mahone meegenomen voor ik achter Kellerman aan zou gaan.
Ik zei het ookal een tijdje terug op msn over dat Kellermen ze zou gaan helpen. Alleen hou ik geen logs bijquote:Op woensdag 29 november 2006 17:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Me msn log van vorige week zien joh![]()
Heb je ook de amex al?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:06 schreef Ricard0j het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HBkn63Ic_60 Promo aflevering 14
En LJ geprobeert te vermoorden, terwijl hij succesvoller was met diens moeder.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:02 schreef prisonbreakrocks het volgende:
ben benieuw hoe linc zal reageren op kellerman.
Hij heeft hem immers geprobeerd te vermoorden, als zijn pa niet langs was gekomen toen wassie dood...
Eens, hij werd duidelijk bij de schouder geraakt. Die is vast niet dood, er moet nog immers jacht gemaakt worden op die 3. En Mahone zal wel weer door Kim weer moeten optreden..quote:Op woensdag 29 november 2006 16:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dood is. Waarom dan ineens die plotselinge verdieping in zijn personage, zoals dat interview met zijn vrouw, Shales in z'n achtertuin, het zoontje die ineens bedreigd werd etc. Het klinkt mij als teveel moeite in de oren als ze Mahone na 2 afleveringen afschieten.
Mahone gaat niet dood, anders was Sarah ook aan die overdosis gestorven.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Eens, hij werd duidelijk bij de schouder geraakt. Die is vast niet dood, er moet nog immers jacht gemaakt worden op die 3. En Mahone zal wel weer door Kim weer moeten optreden..
Wat voor nut heeft Kellerman met het killen van Mahone? Ze zitten in de zelfde hoek waar de klappen vallen. Als Kellerman wilde dat hij dood ging had hij wel 2-3 keer geschoten..quote:Op woensdag 29 november 2006 18:18 schreef planethugo het volgende:
vind niemand het dan erg nep als Mahone niet dood is. Waarom zou Kellerman hem laten leven...
Omdat Mahone nu waarschijnlijk ook achter Kellerman aangaat, why take the riskquote:Op woensdag 29 november 2006 18:21 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft Kellerman met het killen van Mahone? Ze zitten in de zelfde hoek waar de klappen vallen. Als Kellerman wilde dat hij dood ging had hij wel 2-3 keer geschoten..
Iedereen komt achter Kellerman aan. Hij schoot, omdat hij de 2 broers gewoon wilde meenemen. I think..anders kon hij toch gelijk een headshot gevenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
Omdat Mahone nu waarschijnlijk ook achter Kellerman aangaat, why take the risk
Graag ..joh.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Me msn log van vorige week zien joh![]()
wauwquote:Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef biggetje het volgende:
Wat een aflevering!Toen de sleutels in die tunnelscène achterbleven op de stoel en de deur openstond in die tunnel, had ik zoiets van:'ow, TUURLIJK!', maar gelukkig was het opzettelijk zo gedaan. Ik vond Kellerman's actie (en tekst) op het einde echt geniaal (ook al is niet duidelijk wat zijn verdere bedoelingen zijn).
T-Bag
zijn personage blijft zo intrigerend en boeiend. jammer dat er niet meer te zien was van die sexscène
. Sarah ziet er nu nog mooier uit met korter haar en ik hoop dat ze wel DE sleutel meegenomen heeft, maar dat zal wel
Haar telefoontje naar Michael was ook mooi, ik hoop echt dat ze (weer) snel samenkomen (en dan nu met wat meer emotie). Het Bellick verhaal is inderdaad zwaar overtrokken, maar het feit dat hij nu bij Avocado in de cel zit maakt een hoop goed
![]()
tof gedaanquote:Op woensdag 29 november 2006 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden om in 1 oogopslag wat meer over de acteurs te weten klik hier klik op het gezicht en je komt op de Wikipedia pagina.
Flame me niet voor de layout ofzo...vind het gewoon leuk om te doen![]()
Hey thnx...quote:
Ik krijg een kruisje...quote:Op woensdag 29 november 2006 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden om in 1 oogopslag wat meer over de acteurs te weten klik hier klik op het gezicht en je komt op de Wikipedia pagina.
Flame me niet voor de layout ofzo...vind het gewoon leuk om te doen![]()
Hehe, ja.. vond ik ook supergrappig!!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:24 schreef Clyde_Frog het volgende:
Heheh. Die Belleck.Zijn laatste scene van deze aflevering kwam wel een beetje als een parodie over. Vooral op het laatst, waar je een close-up van zijn gezicht zag, achter de tralies, en de camera verder uitzoomde. Dat zag je ook in de intro's van seizoen 1, maar dan bij Micheal. Wel erg ongeloofwaardig, maar wel lachwekkend ><
![]()
Volgens mij het prototype van een slechte figurant die door een bepaalde uitstraling de aandacht op zich vestigt. Heel slecht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:14 schreef RenzoBrad het volgende:
Verder viel mij gelijk iets op bij de scene dat Sarah wat spulletjes dumpt (In het kader van "Met 't zelfde gemak gooi je 't in de afvalbak")
Er komt als ze wegloopt een figuur aanlopen die ik volgens mij wel eerder in de serie heb gezien. Maar wie is het? Iemand die hem herkent of zie ik iemand die er niets mee te maken heeft?
Kijk en oordeel zelf:
[afbeelding]
Is alweer gefixedquote:
Dat is juist wel grappig, hij heeft blijkbaar een soort charme over zich.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:46 schreef Knipoogje het volgende:
Wat ook wel typisch is, is dat die T-Bag de dames om zijn vinger windt, terwijl die blik alleen al voldoende zou moeten zijn om elke vrouw gillend weg te doen rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |