En vergeet niet dat LJ een foto genomen heeft van Kellerman met zijn telefoon. Misschien dat er daar ook iets mee gedaan wordt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoewel het einde weinig verrassend was was het toch een leuke aflevering om te kijken
Heb nu wel geaccepteerd dat prison break vol plotholes en onwaarschijnlijkheden zit en dan is het leuker kijken.
Je zou kunnen bedenken dat Mahone wou wachten met neerschieten van Kellerman tot Kellerman Linc en Michael had afgeknald en dat Mahone dat bloed niet zelf aan z'n handen wou. Wat dus Kellerman de tijd gaf om Mahone neer te schieten.
Dat met Bellick was wel beetje duf25 jaar accepteren terwijl DNA onderzoek etc makkelijk zou uitwijzen dat hij het niet gedaan heeft.
Ben trouwens wel benieuwd of LJ er nu weer bijgehaald wordt en dat die dan Kellerman ziet en uit is op wraakLinc heeft Kellerman ookal keer tegenover zich gehad, weet alleen niet meer of ie toen zijn gezicht wel goed kon zien.
Maar hij heeft praktisch bijna zn hele familie vermoord/willen vermoorden.
Ik vind het wel geinig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:30 schreef Rnnz het volgende:
Dat met Bellick vind ik maar raar. Het is gewoon ontzettend nep.
haar haren toch afsnijden!!! ik moest ook goed kijkenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat deed Sara met dat water en dat scheermesje?
Mwaquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:30 schreef Rnnz het volgende:
Lees de topic eens door.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:11 schreef nubie het volgende:
niet echt een cliffhanger ofwel?
ja idd, als ze alleen al de voicemail afluisteren wordt ie al vrijgesproken want normaal gesproken hoor je dan: bericht ingesproken op DATUM om TIJD. Precies de tijd dat hij bij het ziekenhuis was dusquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:30 schreef Rnnz het volgende:
Precies, en nu.. de laatste (eerste keer dat zijn rechtzaak aan bod komt) aflevering wordt hij ineens achter tralies gezet zonder verdere uitleg.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja idd, als ze alleen al de voicemail afluisteren wordt ie al vrijgesproken want normaal gesproken hoor je dan: bericht ingesproken op DATUM om TIJD. Precies de tijd dat hij bij het ziekenhuis was dus![]()
die preview verligt het wachten trouwens wel, weet je tenminste al welke richting ze in januari opgaan
Ik ook.. en ik was er al een aantal afleveringen bang voor, nu toch echt gebeurt helaas. En dan gewoon tussen al het tuig geplaatst worden. En dat terwijl hij onschuldig is en dat makkelijk bewezen moet kunnen worden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:30 schreef Rnnz het volgende:
Ik zat laatst in de trein, en schuin tegenover me zat een kerel die er precies op leek, maar dan met lange harenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:40 schreef Un4 het volgende:
En ik ben toch benieuwd wat Haywire aan het doen is!
Voor de zoveelste keer LEES AUB DE LAATSTE PAAR TOPICS DOOR...EN ZIE TOPIC TITEL STAAT HET NOTA BENE INquote:
sorryquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer LEES AUB DE LAATSTE PAAR TOPICS DOOR...EN ZIE TOPIC TITEL STAAT HET NOTA BENE IN
![]()
Heroes niet in ieder geval. Ik volg het wel (dan heb ik iets te doen tijdens het sportenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:02 schreef Razor21 het volgende:
Ik kan echt even geen serie bedenken wat zo spannend is als Prison Break.
Ja ik hoor dat 24 super is...maar ik moet seizoen 1 nog checken..kan ik nu mooi doen![]()
Iemand anders nog series die deze serie evenaren?"![]()
24 is nog iets spannender en onberekenbaarder vind ik, maar daar kom je waarschijnlijk zelf snel genoeg achter.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:02 schreef Razor21 het volgende:
Ik kan echt even geen serie bedenken wat zo spannend is als Prison Break.
Ja ik hoor dat 24 super is...maar ik moet seizoen 1 nog checken..kan ik nu mooi doen![]()
Iemand anders nog series die deze serie evenaren?"![]()
nee, is niet Shales, hoor. Shales' neus staat wat verder naar beneden en zijn oogkleur is donkerder dan die van de man op de foto ernaast.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:55 schreef Haunter het volgende:
Wat een episode![]()
![]()
Ik begreep niet wat Sara precies deed met dat scheermesje, van identiteit wisselen ofzo?
Btw, ik denk dat die baas van the company wel degelijk Shales is.. vergelijk zijn uitdrukking, zijn neus, en z'n kin.. Alleen zijn bovenlip lijkt iets anders, maar dat komt door het grote schaduwpartij denk ik. Ook vond ik dat zijn identiteit lang "geheimzinnig" bleef, en daarna werd er nadrukkelijk op hem ingezoomed.
[afbeelding]
Zal ik trouwens in het plaatje van de OP Mahone als dood vermelden?
Vergeet niet dat het vanuit een ander perspectief geschoten isquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, is niet Shales, hoor. Shales' neus staat wat verder naar beneden en zijn oogkleur is donkerder dan die van de man op de foto ernaast.
Weet ik, quote hem ook nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik weet niet of je T-bag quote.. Maar het was toch
Don't Be Afraid, Teddy Is Home![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Weet ik, quote hem ook niet
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het vanuit een ander perspectief geschoten iszijn ogen is een kwestie van belichting. Kijk eens naar zijn rechteroor, en vooral z'n ruwe kin op beide foto's... ik denk het toch wel
Ik had er nog niet eerder over nagedacht maar vind het nu wel een coole plottwistquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
dat die ene gast shales is, zou nergens op slaan. mahone was juist bang dat die moord zou uitkomen
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef Canisfire het volgende:
AND!! THE MONSTER WHO KILLED TWEENER en Abruzzi IS DOWN!!!!TWEENER
![]()
het is hem echt niet. Die briefjesman is ook ouder en shales heeft bollere wangenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het vanuit een ander perspectief geschoten iszijn ogen is een kwestie van belichting. Kijk eens naar zijn rechteroor, en vooral z'n ruwe kin op beide foto's... ik denk het toch wel
Dat moeten we nog maar afwachtenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het is hem echt niet. Die briefjesman is ook ouder en shales heeft bollere wangen.
Het is hem niet.
wedden?
Dat zeg ik niet.. . Ik zeg dat men moet afwachten maar dat mensen die aankomen qua gewicht meestal ook een voller gezicht krijgenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dus als er een kale gast in Prison Break voorkomt, is het automatisch Shales...very funny
![]()
![]()
Was geen aanval op jou hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:00 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet ik weet.. Ik zeg dat men moet afwachten maar dat mensen die aankome qua gewicht meestal ook een voller gezicht krijgen![]()
Weet ik ik zie het ook niet als een aanvalquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Was geen aanval op jou hoor![]()
Doe eens niet zo overdreven...quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dus als er een kale gast in Prison Break voorkomt, is het automatisch Shales...very funny
![]()
![]()
Ik denk ook dat hij het isquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:07 schreef Haunter het volgende:
[..]
Doe eens niet zo overdreven...niemand behalve de makers weet wie het is, dus jij weet het zeker?
Nee, van zo'n onduidelijke shot kun je niet voldoende oordelen. Vandaar dat ik mijn gedachten daarover hier neer zet, om te speculeren.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Hij is wel erg vet hoor. Je mist wel ietsquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga deze keer lekker geen Promo kijken
Euh nee, want Mahone is niet dood. Hij werd geraakt in zijn schouder, daar ga je niet "game over" van.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:55 schreef Haunter het volgende:
Te veel vragen dan tot 22 janquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:32 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hij is wel erg vet hoor. Je mist wel iets
we zullen zienquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:05 schreef JohnLennon het volgende:
tuurlijk hoort kellerman niet bij michael en burrows, hij wil die sleutel!
"ik heb altijd al gedacht dat kellerman bij de goeien gaat horen"
yea right
Hij weet niet eens van die sleutel...quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:05 schreef JohnLennon het volgende:
tuurlijk hoort kellerman niet bij michael en burrows, hij wil die sleutel!
"ik heb altijd al gedacht dat kellerman bij de goeien gaat horen"
yea right
hij viel anders wel goed om en zou het toch echt heel slecht vinden als Kellerman hem niet dood schiet want dat is nu echt iemand die wél goed kan richten én medogenloos is zoals gebleken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:43 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Euh nee, want Mahone is niet dood. Hij werd geraakt in zijn schouder, daar ga je niet "game over" van.
Val dood gast.....quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef Canisfire het volgende:
AND!! THE MONSTER WHO KILLED TWEENER en Abruzzi IS DOWN!!!!TWEENER
![]()
Ik denk niet dat het Shales is. Afstand tussen die neus en bovenlip verschilt met elkaar. Kan natuurlijk aan het perspectief liggen, maar ik denk het niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:55 schreef Haunter het volgende:
Wat een episode![]()
![]()
Ik begreep niet wat Sara precies deed met dat scheermesje, van identiteit wisselen ofzo?
Btw, ik denk dat die baas van the company wel degelijk Shales is.. vergelijk zijn uitdrukking, zijn neus, en z'n kin.. Alleen zijn bovenlip lijkt iets anders, maar dat komt door het grote schaduwpartij denk ik. Ook vond ik dat zijn identiteit lang "geheimzinnig" bleef, en daarna werd er nadrukkelijk op hem ingezoomed.
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=HfV1pi0coVgquote:Op woensdag 29 november 2006 01:21 schreef prisonbreakrocks het volgende:
iemand een link voor de promo?
Misschien een ander familielid?quote:Op woensdag 29 november 2006 00:53 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Shales is. Afstand tussen die neus en bovenlip verschilt met elkaar. Kan natuurlijk aan het perspectief liggen, maar ik denk het niet.
Haar afgeknipt.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
Die scene met het scheermesje en de spiegel van Sarah begreep ik ook niet helemaal.
Anyone?
Dat doet ze knap met een scheermes haar afknippenquote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 08:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat doet ze knap met een scheermes haar afknippen![]()
![]()
Toen ik wat langer haar had werd mijn haar ook wel gesneden met een scheermes. Of ben je zo'n taalpuristje die vindt dat hij "snijden" had moeten zeggenquote:Op woensdag 29 november 2006 08:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat doet ze knap met een scheermes haar afknippen![]()
![]()
Maar die Shales was toch ook al 8 jaar geleden ontsnapt ofzo?! Dus dan is het niet zo gek dat ie er ouder uitziet!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het is hem echt niet. Die briefjesman is ook ouder en shales heeft bollere wangen.
Het is hem niet.
wedden?
Kut dat john doe opeens weg was.. maar nu weet ik wel waarom hij alles wist.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:06 schreef Molluck het volgende:
Ik zou het niet zo cool vinden als die kale neet Shales blijkt te zijn
Ik had heel even verwacht dat het toch Terrence Steadman of die pa van Linc en Mike zou zijn, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik bij het zien van Dominic Purcell steeds aan John Doe moet denken (Digger!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |