Ja dat vraag ik mezelf ook af!quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:30 schreef Minisuisse het volgende:
Is die man die de 'baas' was over Kim, al eens eerder in de serie geweest? Iemand enig idee wie dat zou kunnen zijn?
Hij deed me denken aan die gast waar Mahone achteraan zat. Maar dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:30 schreef Minisuisse het volgende:
Is die man die de 'baas' was over Kim, al eens eerder in de serie geweest? Iemand enig idee wie dat zou kunnen zijn?
Nou je het zegt, hij leek er anders wel op..quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Hij deed me denken aan die gast waar Mahone achteraan zat. Maar dat kan natuurlijk niet.
Ja 22-01 met een compilatie episode van de eerste 13 afleveringen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Prachtig
Wanneer is PB terug ?
22/1 dus
De grote baas van de company, dunkt mij..quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:30 schreef Minisuisse het volgende:
aber naturlich herrquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:46 schreef Stienn het volgende:
Is er een promo over alf 14?
Hij leek idd tering veel op die Shales, dat kwam ook gelijk bij me opquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:39 schreef Scofield het volgende:
[..]
Ja 22-01 met een compilatie episode van de eerste 13 afleveringen.
29/11 S02E14
idd die gast leek Shales wel... ga nog ff een keer goed kijken.
Ja daar was ik ook even bang voorquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:06 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ge-Wel-Dig
Niet zo'n enorme cliffhanger...
Ik had verwacht dat ze zouden stoppen als zowel mahone als kellerman met een pistool op ze staat gericht, maar GODZIJDANK niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
En vergeet niet dat LJ een foto genomen heeft van Kellerman met zijn telefoon. Misschien dat er daar ook iets mee gedaan wordt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoewel het einde weinig verrassend was was het toch een leuke aflevering om te kijken
Heb nu wel geaccepteerd dat prison break vol plotholes en onwaarschijnlijkheden zit en dan is het leuker kijken.
Je zou kunnen bedenken dat Mahone wou wachten met neerschieten van Kellerman tot Kellerman Linc en Michael had afgeknald en dat Mahone dat bloed niet zelf aan z'n handen wou. Wat dus Kellerman de tijd gaf om Mahone neer te schieten.
Dat met Bellick was wel beetje duf25 jaar accepteren terwijl DNA onderzoek etc makkelijk zou uitwijzen dat hij het niet gedaan heeft.
Ben trouwens wel benieuwd of LJ er nu weer bijgehaald wordt en dat die dan Kellerman ziet en uit is op wraakLinc heeft Kellerman ookal keer tegenover zich gehad, weet alleen niet meer of ie toen zijn gezicht wel goed kon zien.
Maar hij heeft praktisch bijna zn hele familie vermoord/willen vermoorden.
Ik vind het wel geinig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:30 schreef Rnnz het volgende:
Dat met Bellick vind ik maar raar. Het is gewoon ontzettend nep.
haar haren toch afsnijden!!! ik moest ook goed kijkenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat deed Sara met dat water en dat scheermesje?
Mwaquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:30 schreef Rnnz het volgende:
Lees de topic eens door.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:11 schreef nubie het volgende:
niet echt een cliffhanger ofwel?
ja idd, als ze alleen al de voicemail afluisteren wordt ie al vrijgesproken want normaal gesproken hoor je dan: bericht ingesproken op DATUM om TIJD. Precies de tijd dat hij bij het ziekenhuis was dusquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:30 schreef Rnnz het volgende:
Precies, en nu.. de laatste (eerste keer dat zijn rechtzaak aan bod komt) aflevering wordt hij ineens achter tralies gezet zonder verdere uitleg.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja idd, als ze alleen al de voicemail afluisteren wordt ie al vrijgesproken want normaal gesproken hoor je dan: bericht ingesproken op DATUM om TIJD. Precies de tijd dat hij bij het ziekenhuis was dus![]()
die preview verligt het wachten trouwens wel, weet je tenminste al welke richting ze in januari opgaan
Ik ook.. en ik was er al een aantal afleveringen bang voor, nu toch echt gebeurt helaas. En dan gewoon tussen al het tuig geplaatst worden. En dat terwijl hij onschuldig is en dat makkelijk bewezen moet kunnen worden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:30 schreef Rnnz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |