Doe niet zo kansloos, nee je mag hier niet naar warez vragenquote:
Wie zegt dat ik prison break kut vindquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe niet zo kansloos, nee je mag hier niet naar warez vragen. en als je prison break zo kut vind waarom zoek je er dan zo wanhopig naar
. wacht gewoon man.
Eens!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:03 schreef Jay_Snake het volgende:
De afl. was gewoon top, punt uit. Ik ben heel erg benieuwd naar de ep van 29 jan, John Doe.
Laten we wel stellen dat de tt van #38 de qoute van T-Bag moet zijn, als hij bij Ms. Hollander voor de deur staat; "Don't be afraid...Teddy is home."
Af en toe worden afleveringen van series op youtube gezet, je kunt daar eens kijken. Staan ze meestal in een paar delen, en het is een klein formaat, maar het is iets...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:56 schreef satecl het volgende:
DOM DOM DOM DOM... Ik mag tot vrijdag nietmeer downloaden bij nieuwsgroepen omdat me limiet op(vrijdag pas weer) is en bij Bearshare en torrent lukt het nooit. Heeft iemand heeel misschien een site waar je afl. 13 downloaden....??of mag ik dit niet vragen![]()
Die zijn er nog niet, probeer het gewoon zonder, je mist echt nietsquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:52 schreef Mrsgod het volgende:
verdurrie ik kan nog geen ondertitels downloaden.
En niet zeiken dat ik ze maar zonder moet kijken, want ik ben altijd bang ik dingen mis
Heeft iemand ze?
Vorige keer kon ik ze wel gewoon dezelfde dag downloaden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die zijn er nog niet, probeer het gewoon zonder, je mist echt niets.
voeg me toe op msn danquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:56 schreef tonks het volgende:
ik weet wel een linkje waar ze altijd staan, maar ik mag hem niet zeggen hier
Dat was iemand anders die dat direct erna zei, met dezelfde avatarquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe niet zo kansloos, nee je mag hier niet naar warez vragen. en als je prison break zo kut vind waarom zoek je er dan zo wanhopig naar
. wacht gewoon man.
Het is 22 jan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:06 schreef Mikani het volgende:
[..]
Dat was iemand anders die dat direct erna zei, met dezelfde avatar.
Wat een aflevering weer! Dit had ik dus echt niet verwacht. Dat ze zouden worden gepakt door de politie en daarna zo zouden wegkomen.
En nu tot 19 januari wachten, wat een ellende
.
Is niet zo heel gek toch.. dat die posters er hangen? Zijn de 8 gevaarlijkste mannen van het land, meest gezocht! Op van die openbare plaatsen is het best logisch toch..?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:02 schreef Suerte het volgende:
Wat ik altijd zo prachtig vind, is dat overal waar ze komen, er 'toevallig' een poster van ze hangt, de krant opengeslagen ligt op de pagina met hun foto's, en de tv aanstaat met nieuws over de ontsnapte gevangenen![]()
![]()
Gisteren weer met T-Bag; maar hij weet goed op te lossen dat degene zijn/haar mondje dichthoudt![]()
Nou, uit hele betrouwbare bron weet ik dat er aan gewerkt wordt en dat de ondertiteling nu rond de 50% klaar is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:52 schreef Mrsgod het volgende:
verdurrie ik kan nog geen ondertitels downloaden.
En niet zeiken dat ik ze maar zonder moet kijken, want ik ben altijd bang ik dingen mis
Heeft iemand ze?
De plek waar hij geraakt is, is alles behalve dodelijk. Die overleeft het wel hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:57 schreef magnifor het volgende:
Wat een aflevering. Laat ep 14 maar komen.
Jammer dat Mahone zeer waarschijnlijk dood gaat. Toch wel een boeiend personage.
Hij is geraakt in z'n linkerschouder, dat is nog te redden lijkt me. Maar het is de vraag hoe de schrijver(s) het wil(len).quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:44 schreef planethugo het volgende:
lijkt me niet, kellerman zal wel goed raak kunnen schieten
Mahone wordt net onder zijn schouder geraakt, dat overleeft ie vast wel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:44 schreef planethugo het volgende:
lijkt me niet, kellerman zal wel goed raak kunnen schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |