Ik bedoel hoeveel KMquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
40.000
Ik ga hem zo ff binnenhalen.
Gisterenquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:00 schreef MaxPower het volgende:
Vandaag dus de laatste ep van dit jaar?
I'd like to... rape you and... your childeren.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:38 schreef Fendy het volgende:
T-bag begint een beetje Christopher Walken trekjes te krijgen als ie praat
Alles?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:06 schreef Djensen het volgende:
Vet, maar hoeveel weet Kellerman nou precies, van Steadman enz?
Die klootzakquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:18 schreef Richardfun het volgende:
Damnit, hiatus nu
Geloof me of niet, maar ik dacht al dat Kellerman ze zou gaan helpen. Ik had in ieder geval zo'n vermoeden. Wat een toffe ep
Haha, ja, ik vroeg het mij ook al af. ik heb eens een strijkijzer op mijn hand gekregen, deed ook best zeer, maar op je borst... ouch!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Die klootzakheeft wel Sarah
bijna om zeep geholpen
Hoe zou het met zijn brandwondje zijn![]()
Zondag 14 januari een dubbele premiere (dus EP 1&2)quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:43 schreef Scofield het volgende:
[..]
Haha, ja, ik vroeg het mij ook al af. ik heb eens een strijkijzer op mijn hand gekregen, deed ook best zeer, maar op je borst... ouch!![]()
Ik heb zo'n gevoel dat er iets niet klopt...Kellerman helpt broers...., hij heeft wel de ex-vrouw van Lincoln vermoord(oftewel de moeder van LJ)
En die maat van hem "Hale"
Er zal wel weer een addertje onder het gras zitten..
Sarah
.....wat ben je van plan??? Kom maar bij mij
![]()
Nu wachten tot eind Januari. maar gelukkig vermaak ik me nog met 2 seizoenen 24, waarna in Januari ook een nieuw seizoen 24 begint. weet iemand de exacte datum?
Thanx
ik herken hem niet maar hij viel mij ook direct op, hij kwam echt het beeld in lopen ik dacht meer aan een slechte acteur (omdat ie opviel)quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:14 schreef RenzoBrad het volgende:
Verder viel mij gelijk iets op bij de scene dat Sarah wat spulletjes dumpt (In het kader van "Met 't zelfde gemak gooi je 't in de afvalbak")
Er komt als ze wegloopt een figuur aanlopen die ik volgens mij wel eerder in de serie heb gezien. Maar wie is het? Iemand die hem herkent of zie ik iemand die er niets mee te maken heeft?
Kijk en oordeel zelf:
Haar haar beduidend inkorten denk ik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:52 schreef Djensen het volgende:
Wel raar dat Linc en Scofield teruggeplaats worden naar Joliet Prison in Illinois, terwijl dat ze daar juist konden ontsnappen..
En ik snap ook nix van wat Sarah nou bij die spiegel deed :S
Ja echtquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:55 schreef NiekieW. het volgende:
Super gave aflevering. Vooral het einde!
Ik dacht dat ze zelfmoord ging plegen, maar ze sneed idd haar haar af.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:55 schreef Fendy het volgende:
[..]
Haar haar beduidend inkorten denk ik.
Of zelfmoord overwegen.
Thanx...quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:47 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zondag 14 januari een dubbele premiere (dus EP 1&2)
Maandag 15 januari nog eens (dus EP 3&4)
Dinsdag 16 januari dus 4 ep's kijken
jij ook ")quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:47 schreef Richardfun het volgende:
14 en 15 januari begint 24 season 6, de 1e 4 eps in die 2 dagen. PB gaat 29 januari weer door.
....???quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:56 schreef satecl het volgende:
DOM DOM DOM DOM... Ik mag tot vrijdag nietmeer downloaden bij nieuwsgroepen omdat me limiet op(vrijdag pas weer) is en bij Bearshare en torrent lukt het nooit. Heeft iemand heeel misschien een site waar je afl. 13 downloaden....??of mag ik dit niet vragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |