quote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef Rewimo het volgende:
Alweer eentje volWe kletsen net zo goed als we eten
hmm wou ff voorbeeld geven van mijn jas. maar je kan bij de neckermann niet een link makenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog een behoorlijke grote winterjas op zolder liggen, maatje super
Mijn huidige winterjas komt gewoon van de Cecil.
Ik ben begonnen met een half uurtje per dag joggen. Ik ga proberen uiteindelijk minimaal 4 keer per week 1 uur te joggen.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:02 schreef omearos het volgende:
[..]
Welkom
Wat ga je aan beweging doen?
ik vanmiddag ook SP marijnesequote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
Gestemd
Zo, en nu afwachten wat het oordeel van Nederland gaat worden
hehehequote:Op woensdag 22 november 2006 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Marijnissen?
Dan hebben we heel verschillend gestemdNog een kwartier
Ik ben ook bloeddonorquote:Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef Troel het volgende:
Ik mag bloeddonor worden!
Volgend jaar oktober danDit omdat we er voor het gemak vanuit gaan dat we eerst nog wat gaan afvallen en dan hopelijk mijn bloed weer in goede conditie is. Mijn HB was 7,1 dat moest minimaal 7,8 zijn voor bloedafname. Maarja, alweer beter dan dat het geweest is.
quote:
Ik ben pas gaan "brommen" nadat ik mijn rijbewijs had. Ik heb/had eigenlijk helemaal niets met brommers. Mijn vriend en (vooral) zijn vader zijn brommer-gekken... mijn vriend heeft 2 oranje Honda's staan van eind 70-er jaren, het zijn geschakelde 4-tact brommers (kleine motoren dus eigenlijk). Met zo een ben ik dus op mijn bek gegaan... ik heb een oldtimer op de keien gekwakt...quote:Op donderdag 23 november 2006 10:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb jarenlang gebromd, of eigenlijk gesnord. Voor ik mijn rijbewijs hadHeerlijk. Alleen werd je wel nat als het regende
Juh, dacht ik ook, tot ik uit ging rekenen wat een eigen auto kostquote:Op donderdag 23 november 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
Hier nog z'n iemand.
Als het rijbewijs binnen is, nooit geen ov meer
Nou... filerijden is ook niks hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
Hier nog z'n iemand.
Als het rijbewijs binnen is, nooit geen ov meer
Mijn vriend en ik hebben al een hele mooie audi a3.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juh, dacht ik ook, tot ik uit ging rekenen wat een eigen auto kost![]()
Voorlopig nog maar even fietsen swa
Ja okee, het feit dat je al een auto hebt scheelt zeker.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik hebben al een hele mooie audi a3.
Maar hier kan mijn vriend zelf niet aan sleutelen, dus gaan we volgend jaar ergens een oltimer erbij kopen. Voor zijn hobby hiervoor. Plus mijn vriend is vrachtwagenchauffeur, maar moet wel elke dag een 7km rijden naar de vrachtwagen. Dus een tweede auto is ontzettend handig.
Dus vanaf maart 2007 ongeveer, rijd ik rond in de audi en hij in een opel c-kadet. Die hij dan helemaal gaat opknappen.
Ideaal toch.
En z'n c-kadet kost mij 60 euro verzekering in het jaar. En dan nog de benzine (of gas).
als ik had moeten wachten tot ik ook nog een eigen auto kon betalen waren we wel wat jaren verder geweest vrees ik, en ik ben pas 25quote:Op donderdag 23 november 2006 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
De mister heeft gewacht met het halen van zijn rijbewijs tot hij een auto nodig had en een eigen auto kon betalen. En nu hebben we met de verzekering mazzel dat hij meer dan 3 schadevrije jaren heeft met de brommer en die tellen meeMaar goed, ik wil het nu ook snel halen, zeker nu we een auto voor de deur hebben staan. De mister brengt me wel overal naartoe hoor, maar zeker naar school is het heel handig en scheelt het minstens 1 1/2, maar vaker 2 1/2 uur per dag aan reistijd. Als je die tijd gaat werken, heb je de auto alweer terugverdiend
De mister wordt volgend jaar dertig. Hij is er heel erg mee gepestquote:Op donderdag 23 november 2006 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik had moeten wachten tot ik ook nog een eigen auto kon betalen waren we wel wat jaren verder geweest vrees ik, en ik ben pas 25En mijn leskosten bleken uiteindelijk 1500 euro meer te kosten dan ik had ingecalculeerd, dus dan is je saldo al snel weer nul
![]()
Nee, met de treinquote:2,5 uur reistijd per dag met een brommert? Da's extreem! Hoeveel km woon jij wel niet van school af dan?
same herequote:Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juh, dacht ik ook, tot ik uit ging rekenen wat een eigen auto kost![]()
Voorlopig nog maar even fietsen swa
Ik ben een werkende afgestudeerde, dus in dat opzicht...quote:Op donderdag 23 november 2006 11:55 schreef omearos het volgende:
[..]
same here
al 2 jaar mijn rijbewijs, maar auto is nog steeds te duur (ben maar een arm studentje)
automatisch sparenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben een werkende afgestudeerde, dus in dat opzicht...Ik kan gewoon niet sparen
Op zich wel een idee ja... Ik denk zelfs dat ik het straks even ga aanvragenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:00 schreef omearos het volgende:
[..]
automatisch sparen
helaas heb ik daar nu niet genoeg inkomen voor, maar dat deed ik altijd wel (nu ben ik blij als ik aan het eind van mijn geld geen dagen over heb)
En dan bij de postbank of zo, daar schijnt het vier dagen te duren voor geld van je spaar naar je gewone rekening is overgeboekt (ABN en RABO doen dat bijv. direct, heb je nog genoeg gelegenheid voor impulsaankopenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op zich wel een idee ja... Ik denk zelfs dat ik het straks even ga aanvragen
Al is het maar 100 euro per maand.. kunnen we iig weer een buffertje opbouwen
Ja klopt, ik heb een postbank plusrekening, die maken altijd pas de volgende dag overquote:Op donderdag 23 november 2006 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan bij de postbank of zo, daar schijnt het vier dagen te duren voor geld van je spaar naar je gewone rekening is overgeboekt (ABN en RABO doen dat bijv. direct, heb je nog genoeg gelegenheid voor impulsaankopen)...
voor wie bewaar je het ijs?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:17 schreef YPPY het volgende:
Houd me tegen of ik ga de rest van het stroopwafelijs (dat niet eens lekker is) opeten. M'n moeder was er net. Anna is helemaal overstuur.Emotie-eten blijft op de loer liggen.
Hehe ik vind het niet eens lekker, dus ik zou er makkelijk kunnen afblijven hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 13:05 schreef Levitation het volgende:
Goed zeg, YPPY, dat je die bak hebt weggegooit!![]()
Ik ben blij dat ik mijn moeder niet zo gek veel zie, ongeveer 2 keer per maand. Nu is het wel gezellig om haar te spreken, maar als ik haar meer zie, werken we elkaar behoorlijk op de zenuwen.
Ik heb wel "gezondigd", de baas tracteerde hier appelflappen en omdat ik "zielig" was, heb ik er toch maar eentje genomen. Weer 400kcal aan onzin op.![]()
Ik hou er eigenlijk ook niet zo van.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:18 schreef Emu het volgende:
[..]
Hehe ik vind het niet eens lekker, dus ik zou er makkelijk kunnen afblijven hoor![]()
Nee, maar daar dacht ik pas aan toen ik er al doorheen was. Wat nu al 50858405 keer gebeurd is inmiddelsquote:Op donderdag 23 november 2006 13:46 schreef Troel het volgende:
Jij mag helemaal niet slepen en tillen![]()
Zal ik best van afvallen en uitdrogen enzo door de diareequote:Op donderdag 23 november 2006 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Zuiveldrankje moet afvallers helpen
Kan ons hier misschien helpen
Maar zuivel probeer ik zoiezo niet daardoor is het knal effect bijna 100%quote:Op donderdag 23 november 2006 15:31 schreef Rewimo het volgende:
Tsja, ik reageer ook niet op alles even goed. Heeft soms spectaculaire knaleffecten tot gevolg![]()
Wat is dat precies?? Ik heb eigenlijk elk jaar wel een fikse winterdip (depressie?), ben vooral moe (en dan ga ik om een uur of vier een uur of vier slapen en dan ben ik op dit tijdstip uiteraard weer niet al te vermoeidquote:Op donderdag 23 november 2006 22:47 schreef Pandorah het volgende:
Gelukkig ga ik over een paar weken weer lichttherapie volgen dus dan zal het wel weer worden opgelost.
Dit kwam ik er net nog over tegen:quote:Op donderdag 23 november 2006 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Zuiveldrankje moet afvallers helpen
Kan ons hier misschien helpen
helemaal met maeghan eens. zelf heb ik het chronisch vermoeidheids syndroom, dus of het nou zomer of winter is, moe ben ik altijd wel. probeer zoveel mogelijk regelmaat in je leven te houden. en probeer niet 's middags te gaan slapen. ik weet ho verleidelijk het is, en hoe moeilijk het is om daar niet aan toe te geven, maar probeer het gewoon eens (als je daar behoefte aan hebt) en plak die uurtjes die je normaal in de middag even bijtankt bij de avond. je kan dan wel de leuke dingen gaan missen (een leuke film op tv) maar het is veel beter voor je bioritme.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:18 schreef Maeghan het volgende:
Lichttherapie is therapie waarbij je dagelijks wat extra licht krijgt van een speciale lamp. Moet wel onder doktersbegeleiding ivm mogelijkheid tot doorschieten naar de andere kant (ok, je bent dan wél vrolijk).
Ieder jaar neem ik me voor naar de dokter te gaan voor lichttherapie, maar het komt er nooit van. Gelukkig kan ik er tegenwoordig redelijk mee omgaan. Toch ben ik dit jaar erg moe. Vorig jaar heb ik een goed jaar gehad, dit jaar merk ik het al een paar weken. Ik zou dus eigenlijk toch wel even langs de dokter moeten denk ik. Alleen ik heb er zo'n hekel aan dat ze daarna altijd proberen alles af te schuiven op psychische klachten, dat was iig wel toen ik antidepressiva gebruikt had, bij ieder gesprek wordt gewoon geinformeerd naar m'n psychische gesteldheid (en dan op zo'n nare indirecte, suggestieve wijze)...
Overigens, als je vooral vermoeid bent kan het de moeite waard zijn om toch iedere dag om dezelfde tijd naar bed te gaan. Hoe meer je blijft zitten, hoe meer je ritme verstoord raakt. Het is moeilijk, maar uit ervaring: het kan en het scheelt echt heel veel. Spreek gewoon een tijd af met jezelf dat je naar bed moet. Bijvoorbeeld als je om 8 uur op moet, dat je dan dus 8 uur slaap nodig hebt en dus om middernacht naar bed gaat. En zeg dat ook tegen je omgeving, zodat ze je na dat tijdstip niet aanspreken op MSN of zo, of je gewoon offline sturen (vraag ik m'n vrienden ook tegen de tijd dat ik echt ver heen begin te raken en dat werkt voor mij wel goed).
Dat blijftquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb vannacht helaas gemerkt dat je maag wel weer pijn kan doen puur van de leegheid. Gister namelijk een slechte eetdag gehad met als resultaat 2x overgeven. Dus mijn maag was helemaal leeg toen ik ging slapen. Om half 5 werd ik wakker van de pijn en ben ik maar even een crackertje gaan eten.![]()
Ik wens je dan een vrolijke plezierige dagquote:Op zaterdag 25 november 2006 07:37 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen geliefde geliefden!
In een erg vrolijke en blijde bui zit ik hier een mandarijntje te eten. Fruit is goedZeker als ontbijt.
Vroeg eruit, maar heel erg wakker vandaag. Zometeen weg. Gemeenteweekend van onze kerk, hebben we al eens eerder gehad en dat was best wel geweldig. Hopen dat het weer zo goed is deze keer!
Ik stink wel een beetje
Ik heb een hele stapel proefmonstertjes van geurtjes, om nu eindelijk een geurtje te binden dat ik lekker vind en Maarten ook. (ik heb wel twee lekkere geurtjes, maar die vindt Maarten niets en ik heb een geurtje waar ik koppijn van krijg en die vindt Maarten geweldig).
Vandaag is het experiment mislukt..... Ik heb nu dus elke dag een ander geurtje op en die van vandaag stinkt naar die ouderwetse oude mensen parijse parfum. Maarten vindt hem vies, ik ook én ik krijg er koppijn van
Dat was wel weer genoeg tekest voor onder mijn mandarijntje nietwaar?
Dankquote:Op zaterdag 25 november 2006 07:39 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik wens je dan een vrolijke plezierige dag![]()
blaaaaaaatquote:
Dank u wel Sinterklaasquote:Op zondag 26 november 2006 08:58 schreef Troel het volgende:
Rewimo, ik kwam bij de Blokker in Nieuwegein nog een sintkadootje voor je tegen waar je HEEEEEL blij mee gaat zijn
Goedemorgen allemaalquote:
Ik ken het dat je een geurtje opdoet om te kijken of het wat is en vervolgens krijg je zelf koppijn en ruik je naar oude vrouwtjesquote:Op zaterdag 25 november 2006 07:37 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen geliefde geliefden!
In een erg vrolijke en blijde bui zit ik hier een mandarijntje te eten. Fruit is goedZeker als ontbijt.
Vroeg eruit, maar heel erg wakker vandaag. Zometeen weg. Gemeenteweekend van onze kerk, hebben we al eens eerder gehad en dat was best wel geweldig. Hopen dat het weer zo goed is deze keer!
Ik stink wel een beetje
Ik heb een hele stapel proefmonstertjes van geurtjes, en ik draag elke dag een ander, om nu eindelijk een geurtje te vinden dat ik lekker vind en Maarten ook. (ik heb wel twee lekkere geurtjes, maar die vindt Maarten niets en ik heb een geurtje waar ik koppijn van krijg en die vindt Maarten geweldig).
Vandaag is het experiment mislukt..... hij stinkt naar die ouderwetse oude-mensen-parfum. Maarten vindt hem vies, ik ook én ik krijg er koppijn van
Dat was wel weer genoeg tekst voor onder mijn mandarijntje nietwaar?
Je was toch al heel veel kwijt geraakt? Waar is het dan misgegaan? En het is natuurlijk nooit hopeloos . Je kan de draad best weer oppakken . Boterhammetjes mee naar het werk , maak een pan groentesoep en neem elke dag een kop mee. Wandel wat meer....quote:Op zondag 26 november 2006 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken het dat je een geurtje opdoet om te kijken of het wat is en vervolgens krijg je zelf koppijn en ruik je naar oude vrouwtjes![]()
Ik heb het hele weekend veel te veel gegeten en ze zijn nu eieren met spek aan het bakken. Daar wordt het ook niet beter van. Ik lijk alleen maar dikker te worden en ik begin er nu ook echt last van te krijgen(hinderlijk bij douchen, vrijen, bukken etc...héél ernstig)
Ho ho ho , je moet niet sipjes zijn , je moet juist trots zijn en een heerlijk gevoel over jezelf hebbenquote:Op zondag 26 november 2006 16:57 schreef Githa het volgende:
IkisKoel, oooooh hou op, vandaag had ik wat dat betreft ook zo'n dip dag, báh! Sinterklaas gevierd bij opa en oma en dan komen natuurlijk de worstebroodje, pepernoten en andere lekkernijen voorbij, máár ik heb me in weten te houden vandaag en heb er helemaal niks van op.
Voel me wel een beetje sipjes nuén ik heb honger! Ik ga zo maar eens beginnen aan mijn salade
![]()
Dat gevoel zit inderdaad tussen je oren , toen ik stopte met roken dacht ik ook dat een feestje nooit meer leuk kon zijn zonder te roken . zo zit het ook met lekkere hapjes , Een feestje kan hartstikke gezellig zijn als je niet meer zo gefixeerd ben op het eten.quote:Op zondag 26 november 2006 18:36 schreef Githa het volgende:
Thnx Ymke.... Is ook zo natuurlijk en ik ben ook héél blij dat er al 1,8 af is![]()
een mooi begin van hopelijk nog véél meer, maar je voelt je soms zo apart van het feestje, maar dat is vast ook iest wat je zelf in je hoofd haalt, beetje wennen nog.
Hoiquote:Op zondag 26 november 2006 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken het dat je een geurtje opdoet om te kijken of het wat is en vervolgens krijg je zelf koppijn en ruik je naar oude vrouwtjes![]()
Ik heb het hele weekend veel te veel gegeten en ze zijn nu eieren met spek aan het bakken. Daar wordt het ook niet beter van. Ik lijk alleen maar dikker te worden en ik begin er nu ook echt last van te krijgen(hinderlijk bij douchen, vrijen, bukken etc...héél ernstig)
ik was wel blij dat ik daar wat uit de buurt zat... Nu heb ik zitten schransen(voor mijn gevoel dan) in de gezonde dingen..quote:Op maandag 27 november 2006 09:56 schreef Levitation het volgende:
Hier gaat het ook rampzalig met het lijnen, heb al in geen 2 weken op de weegschaal gestaan. Ik durf het gewoon niet.
En gisteren heb ik me flink tegoed gedaan aan de pepernoten met chocola... dacht dat ik ze niet lustte...Blijkbaar wel dus.
![]()
Ach, maar je hebt in ieder geval niet ook nog pepernoten op.quote:Op maandag 27 november 2006 10:21 schreef teigan het volgende:
[..]
ik was wel blij dat ik daar wat uit de buurt zat... Nu heb ik zitten schransen(voor mijn gevoel dan) in de gezonde dingen..
Maarja, op Utrecht CS een swirl gehad, en nog een patatje toen ik thuiskwam, dus toen deed ik al het goeds weer teniet...
Ik moet vrijdag wegen, maar ik verwacht er weinig goeds van..
Ik ook graag....quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 11:12 schreef Troel het volgende:
Benodigdheden:
portemonnee met inhoud.
Nou, je gaat naar de binnenstad van Ijsselstein.
Dan ga je naar de groentenboer.
Daar bestel je knoflooksaus.
Dat doen ze voor je in een bakje.
Je rekent af.
Simpel he?
Ow ja, maar mij wel zelf kerriesaus laten makenquote:Op maandag 27 november 2006 11:12 schreef Troel het volgende:
Benodigdheden:
portemonnee met inhoud.
Nou, je gaat naar de binnenstad van Ijsselstein.
Dan ga je naar de groentenboer.
Daar bestel je knoflooksaus.
Dat doen ze voor je in een bakje.
Je rekent af.
Simpel he?
die was lekkerquote:Op maandag 27 november 2006 13:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow ja, maar mij wel zelf kerriesaus laten maken![]()
Dank jequote:
Ja, die verkochten ze nietquote:Op maandag 27 november 2006 13:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow ja, maar mij wel zelf kerriesaus laten maken![]()
Nuvaring ervaringen uitwisselen deel VIIquote:Op maandag 27 november 2006 13:26 schreef Troel het volgende:
Wie helpt me even zoeken naar het Nuvaringtopic?
Ik heb eigenlijk niet eens meer gegeten gisterenquote:Op maandag 27 november 2006 13:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister een loempia gehaald!Is er nog iemand die wel gezond heeft gegeten gister?
Ja ikquote:Op maandag 27 november 2006 13:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister een loempia gehaald!Is er nog iemand die wel gezond heeft gegeten gister?
Neem je toch gewoon elke dag fruit voor jezelf mee?quote:Op maandag 27 november 2006 14:34 schreef Levitation het volgende:
Ik denk er al een tijdje over om een fruitschaal op mijn werk neer te zetten als tegenhanger van de snoeppot...
Vrees alleen dat ik me dan een breuk sleep aan fruit, terwijl mijn collega's het verorberen...![]()
Dat stinkt ookquote:Op maandag 27 november 2006 14:35 schreef Liejannuh het volgende:
Daarvoor heb ik altijd dit spul in mijn tas zitten Rewimo:
[afbeelding]
Nee hoor!quote:
Doe ik ook!quote:Op maandag 27 november 2006 14:37 schreef Ymke het volgende:
[..]
Neem je toch gewoon elke dag fruit voor jezelf mee?
Chocoladebadspul.... Oeeeh dat klinkt dus ff heel erg goedquote:Op maandag 27 november 2006 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik had laatst Fa cream yoghurt doucheschuim gekocht met kokos, omdat ik die zo lekker vind ruiken. Maar deze ruikt helemaal niet naar kokosMailtje gestuurd naar Fa, krijg ik nu het verzoek om de fles op te sturen
Ik ga trouwens van de week naar de Lidl voor dat chocoladebadspul
wat is er dan met je beenspier?quote:Op maandag 27 november 2006 17:03 schreef Rewimo het volgende:
En ik zoek ook een knopje om die $*()#&)&*%#)&~#$)~&(#^_ beenspier uit te schakelen
Daar zak ik 100 keer per dag doorheenquote:Op maandag 27 november 2006 17:06 schreef omearos het volgende:
wat is er dan met je beenspier?
Tja, het is een oude blessure die sinds ik zo afgevallen ben weer opspeelt. Waarschijnlijk doordat ik anders/meer ben gaan bewegen. Ik heb al een hele tijd fysiotherapie, maar steeds als het wat beter lijkt te gaan gebeurt er weer iets (lees: vergeet ik dat ik beter niet kan sjouwenquote:Op maandag 27 november 2006 18:34 schreef Githa het volgende:
Auwts, Rewimo.... hoe kom je daar dan aan? beter hoe kom je er van af
Je mag wel met camera's sjouwen toch?quote:Op maandag 27 november 2006 18:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tja, het is een oude blessure die sinds ik zo afgevallen ben weer opspeelt. Waarschijnlijk doordat ik anders/meer ben gaan bewegen. Ik heb al een hele tijd fysiotherapie, maar steeds als het wat beter lijkt te gaan gebeurt er weer iets (lees: vergeet ik dat ik beter niet kan sjouwen) en val ik weer terug
Ja, alles wordt 'wazig'!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:46 schreef Liejannuh het volgende:
En ik herken wel wat je bedoelt Isa, ik heb dat met deze zachte lenzen ook. Alleen het irritante is dat ik continu niet scherp lijk te zien en dat is heel vervelend.
quote:Harrie Jekkers - terug bij af
Voor de oorlog is oma met opa getrouwd
Ze heeft achtmaal negen maanden met een kind rondgesjouwd
Ze heeft de kinderwagen vijftien jaar vooruitgedouwd
En nu is ze oud, heel oud
Ze heeft haar levenlang van oude kleren nieuwe genaaid
En door haar man verdiende dubbeltjes driemaal omgedraaid
Ze heeft haar kinderen opgevoed en uitgezwaaid
En nu heeft de wind
Nu heeft de wind
Nu heeft de wind van tachtig herfsten haar grijsgewaaid
Ze kijkt de hele dag naar buiten door het raam
En reageert alleen nog op haar meisjesnaam
Als ze die hoort, begint ze weer te stralen
Want ze weet zeker dat haar moeder haar komt halen
Dan staat ze op en wil ze touwtje springen
Dan wil ze zonder jas naar buiten in de zon
En soms begint ze plotseling te zingen
Dat er gedanst wordt op de brug van Avignon
Na de oorlog kwam oma aan het graf te staan
Van haar man, haar lieve man die veel te vroeg was doodgegaan
De dag daarop het tweepersoonsbed en zijn kleren weggedaan
En doorgegaan, ze is doorgegaan
Ze heeft is roze en blauw stapels truitjes gebreid
En voor elk kleinkind opnieuw het logeerbed gespreid
Maar toen raakte ze de namen en gezichten kwijt
Alles kwijt, ze is alles kwijt
En nu is ze op de dood na voltooid verleden tijd
Ze kijkt de hele dag naar buiten door het raam
En reageert alleen nog op haar meisjesnaam
Als ze die hoort, begint ze weer te stralen
Want ze weet zeker dat haar moeder haar komt halen
Dan staat ze op en wil ze touwtje springen
Dan wil ze zonder jas naar buiten in de zon
En soms begint ze plotseling te zingen
Dat er gedanst wordt op de brug van Avignon
Op de brug van Avignon
Wil ze dansen, wil ze dansen
Op de brug van Avignon
Terug bij af waar ze begon
Mijn opticien begreep er ook niet veel van, maar ik ga het gewoon morgen weer een keertje proberen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... dan vraag ik me af of je lenzen wel goed zittenIk zie alles prima scherp. Alleen tegen het verwisselen aan (ik heb maandlenzen) krijg ik weleens last van wazigheid maar dat komt dan door eiwitvorming (daarom kan ik ook niet tegen halfjaarlenzen).
Ja, kippenvelnummerquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:23 schreef teigan het volgende:
Isa, mooie tekst, echt zo eentje waar je kippevel van krijgt..
Maar dat effect heeft Harrie Jekkers vaker op mij.. Ik ben toen naar een show van hem geweest die hij deed met zijn vaste liedjesschrijver, Jeroen van Merwijk(?, zou dat kunnen?)... die was ook al zo mooi...
Wat een prachtige tekst, Isa. Ook ik kreeg er kippenvel van. Doet me denken aan mn oma'tje die ook erg dement was voordat ze stierf....quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Kent iemand dit nummer van Harrie Jekkers? Het gaat over dementie en het is een erg mooi nummer. Ik zie de hele dag dit soort oma's met een rijk verleden en nu een soort lege huls.
[..]
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
Jij mag heul nog geen sterke drank drinkenFoei!
Thanks, will need it.quote:Verder: succes
Ik ga die van mij vanavond even opmeten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:09 schreef Jojogirl het volgende:
Schaatsen, oei, de laatste keer dat ik dat deed ben ik plat op m'n achterhoofd gevallenik denk dus dat ik dat maar nooit meer ga proberen, niks voor mij.
Weet trouwens iemand van jullie (Liejannuh?) hoe breed die schachtmaten van Helioform laarzen zijn?
* Jojogirl is nog steeds op zoek naar laarzen, maar kan geen passende vinden.
Ooit had ikeen site gebookmarked waar ze te koop waren, maar die is nu nergens meer te vinden. Plus dat ik ze eik wel wil passen en Helioform verkopen ze wel op redelijk wat plekken geloof ik.
Hoi! Welkom hier!quote:Op woensdag 29 november 2006 00:31 schreef the_idiot het volgende:
Okeee, het idee spookt al een tijdje rond in m'n kop maar nu weet ik het zeker, die bierpens mag eraf! Alleen... hoe??
Het probleem is tijdgebrek. Ik kan echt no way mezelf aanpassen uit m'n dagelijks leven en heb ook echt te weinig tijd voor een sport. Qua plannen ben ik sowieso een stomme aap dus dat komt nooit goed. Waar ik al een tijdje mee begonnen ben (maar nog niet serieus gelet op m'n gewicht) is wat minder & gezonder eten en meer de fiets pakken ipv de scooter/ov.
even een opsomming van gezonde dingen in een week:
- niet al te veel en voor zover ik weet gezond eten
- bijna altijd de fiets tenzij het echt ver is en ik moet er snel zijn (za~zo 60km fietsen, vaste route naar club, veel actie op vloer)
- véul minder (alc)drinken(is ook handig voor de wat genantere momenten op feestjes
![]()
![]()
)
- intesief lichamelijk werk op 2 tot 3 avonden in de week (meestal 5 uur / avond)
- waterdrink-verslaving (spa blauw)
opsomming minder gezonde dingen:
- snacks
- colaverslaving
- als ik eenmaal begin met (sterke) drank dan ga ik ook helemaal los
- geen sport, tijdgebrek
Het tijdgebrek komt door grote projecten op school, wat projectjes erbuiten (die ik liever niet wil opgeven) en gewoon socializen.
Ik check de dingen morgen wel echt en nu even een gokje gewoon zo uit m'n kop:
Gewicht: 85kg
Lengte: 1.83
Leeftijd: 16 (nja, 17 bijna)
Het ongezonde lijstje is gewoon eigenlijk heel simpel te verbeteren met veel wilskracht en dat wil nog wel eens missen bij mij, al probeer ik het dus deze keer wel echt serieus. Iemand die nog ideeën heeft overigens, tips? alvast bedankt
omg! * the_idiot ziet hoe laat het is en duikt snel z'n bed in. Morgen vroeg op
[edit] Morgen gym!
www.duoboots.nl misschien? Die gaan tot vijftig (en tot de bodem van je portemonneequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:09 schreef Jojogirl het volgende:
Weet trouwens iemand van jullie (Liejannuh?) hoe breed die schachtmaten van Helioform laarzen zijn?
* Jojogirl is nog steeds op zoek naar laarzen, maar kan geen passende vinden.
Ooit had ikeen site gebookmarked waar ze te koop waren, maar die is nu nergens meer te vinden. Plus dat ik ze eik wel wil passen en Helioform verkopen ze wel op redelijk wat plekken geloof ik.
Alsjeblieft!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vandaag -10%bij de weight watchers zou ik een sleutelhanger krijgen
![]()
![]()
volgens mij 41quote:Op woensdag 29 november 2006 17:13 schreef Liejannuh het volgende:
Wat is je kuitomvang Riann?
Een krabpaal van gemaaktquote:Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb je met die poes gedaan?![]()
Wel een leuk tijgervelletje trouwens
Je wint de koelkastquote:Op woensdag 29 november 2006 22:38 schreef Rewimo het volgende:
Moeilijk in te schatten, maar is het soms een lilac?
Klopt, het is een lilac brit.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:43 schreef Rewimo het volgende:
Een beetje, wat ik ervan zie lijkt het een lilac BritMaar het kan ook een ander merk zijn, met alleen rug en staart is het wat moeilijk te zien
Gefeliciteerd Isa!quote:Op donderdag 30 november 2006 07:59 schreef Rewimo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is er een jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Isa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Oeh, ik ben blij dat jij mijn juf niet bentquote:Op donderdag 30 november 2006 11:31 schreef teigan het volgende:Isa, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
en ik kreeg gelijk zin in chocoladetaart van dat plaatje...
Zo nog een les geven, en dan is het weekend...
Ik had er gisteren een meisje uitgestuurt, die was echt vervelend, en nu heeft zei ze tegen een collega: "Juf vindt mij niet aardig.."![]()
Ben benieuwd of ze vandaag iets minder stuiterig is...
teigan waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 30 november 2006 11:35 schreef ymme het volgende:
Oeh, ik ben blij dat jij mijn juf niet bent![]()
Uh uh uh, ja waarom niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
teigan waarschijnlijk ook
Inkoppertje, ik kon het niet laten
Ja zoefffquote:Op donderdag 30 november 2006 09:36 schreef Troel het volgende:
Gefeliciteerd Isabeau!
en Bubsel gaat een sprintje trekken zie ik
Mag ik vragen, waarom vanaf Februari pas?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja zoefffik kan vanaf februari op de fiets naar school
![]()
goed voor de beweging
Omdat ik in februari aan een nieuwe opleiding beginquote:Op donderdag 30 november 2006 11:50 schreef ymme het volgende:
[..]
Mag ik vragen, waarom vanaf Februari pas?
Ja ik ben verder niet nieuwschierig ofzo hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 12:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Omdat ik in februari aan een nieuwe opleiding begin![]()
Een fiets heb ik wel hoor maar naar Eindhoven fietsen is zo'n eindquote:Op donderdag 30 november 2006 12:04 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja ik ben verder niet nieuwschierig ofzo hoor
Wat voor een opleiding ga je doen dan?
Ik dacht, misschien dat je nu nog geen fiets had ofzo, zou gekunt hebben toch...
Valt wel mee, hoor... ik doe het iedere dag!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een fiets heb ik wel hoor maar naar Eindhoven fietsen is zo'n eindik ga Accountancy doen omdat mijn huidige opleiding ivm met mijn afwezigheid dit half jaar me elk half jaar in een nieuwe klas wil stoppen
![]()
Ik fiets wel elke dag van Centrum naar Airportquote:Op donderdag 30 november 2006 13:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor... ik doe het iedere dag!![]()
Ik fiets iedere dag van Waalre naar het centrum.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik fiets wel elke dag van Centrum naar Airport
Dus er zijn meer kempenlanders aanwezig hier
Ben je toevallig al in CUL geweest vandaag?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Bedankt voor de felicitaties
Ik heb van de artsen al een zak snoep met een teddybeer gekregenen nu ook nog een chocolade(!!)taart van Rewimo
Bedankt, lieverd
![]()
(ik had toch mijn verjaarsdatum uit mijn profiel gehaald?)
Da's de andere kant opquote:Op donderdag 30 november 2006 13:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik fiets iedere dag van Waalre naar het centrum.![]()
Heb je trouwens alweer een fiets? Ik heb nog nagevraagd, maar niemand had een "reserve fiets" over...
Ja, netquote:Op donderdag 30 november 2006 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Ben je toevallig al in CUL geweest vandaag?
Dan weet je ook hoe ik het wistquote:
Ze heet Zoe. Ik heb geen idee hoe ik op deze pc puntjes op de e kan zettenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben je toevallig al in CUL geweest vandaag?
Stormqueen, hoe is het met de poes vandaag? Hoe heet ze trouwens?
Ja 't is echt een prachtbeestquote:Op donderdag 30 november 2006 13:25 schreef Isabeau het volgende:wel zielig dat Zoe een beetje overstuur is. Maar ze is echt prachtig zeg!
maar dat werkt niet op de laptopquote:Op donderdag 30 november 2006 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Zoë. Zoë.
(Alt+137 of eerst " en dan een e tikken)
Ja, dat werkt op mijn thuispc wel, maar hier op het werk dus niet, alleen in Word, maar niet in IEquote:Op donderdag 30 november 2006 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Zoë. Zoë.
(Alt+137 of eerst " en dan een e tikken)
Dat komt best goed hoor, ze kruipen altijd een paar dagen weg tot ze een beetje gewend zijn.
Oe, oe, kan ik adopterenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, het is een lilac brit.
[afbeelding]
Foto gemaakt door vorige eigenaar
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:19 schreef Troel het volgende:
Zwart, laag, wijd en met leren voet! Anders krijg ik enorme beepoosies.
Ik heb het Christan nog wel horen zeggen toen Linda er wasquote:Op donderdag 30 november 2006 18:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vraag me af of behalve jij en ik en miss_d iemand dát begrijpt
*meldt*quote:Op donderdag 30 november 2006 18:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vraag me af of behalve jij en ik en miss_d iemand dát begrijpt
Welnee, die bestaan bestquote:Op donderdag 30 november 2006 14:39 schreef Isabeau het volgende:
Mijn kuiten zijn 45 cm, ik denk dat ik het wel kan vergeten.
Mulder Ijsselstein. Ik wilde eigenlijk naar Van der Pluijm, daar hebben ze helioform, maar die gasten gaan om half 6 dichtquote:Op donderdag 30 november 2006 20:25 schreef Pandorah het volgende:
Leuke laarzen Troel! Waar heb je ze vandaan?
Bij Cinderella en van Woensel (sinds dit jaar) hebben ze ook laarzen met wijde schachten. Ondanks dat mijn kuiten 43 cm is (net even opgemeten) heb ik eik nooit zoveel problemen met laarzen kopen. Of ik koop met veters of ik weet die wijde schacht te vinden?
Zo hey!! Dat zijn prachtige laarzen zegquote:Op donderdag 30 november 2006 18:33 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
Tot kuitwijdte 45 cm is dit Isabeau. Gaat jou dus ook echt passen!
Whaaa ik zie zelfs een stukje binnenkant, hij zit te los rechts!![]()
![]()
Oh sorry schat, maar ik was bij mijn ouders en ik had geen oplader bij mequote:Op donderdag 30 november 2006 19:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee, die bestaan best
En zet je telefoon aanMaarten probeert je al de hele dag te bellen!
Anders laat je mijn foon overgaanDan weten we dat je foon weer aanstaat
We gaan nu even offline, maar de telefoon staat wel aan
Mislukt dusquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh sorry schat, maar ik was bij mijn ouders en ik had geen oplader bij me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |