quote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef Rewimo het volgende:
Alweer eentje volWe kletsen net zo goed als we eten
hmm wou ff voorbeeld geven van mijn jas. maar je kan bij de neckermann niet een link makenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog een behoorlijke grote winterjas op zolder liggen, maatje super
Mijn huidige winterjas komt gewoon van de Cecil.
Ik ben begonnen met een half uurtje per dag joggen. Ik ga proberen uiteindelijk minimaal 4 keer per week 1 uur te joggen.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:02 schreef omearos het volgende:
[..]
Welkom
Wat ga je aan beweging doen?
ik vanmiddag ook SP marijnesequote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
Gestemd
Zo, en nu afwachten wat het oordeel van Nederland gaat worden
hehehequote:Op woensdag 22 november 2006 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Marijnissen?
Dan hebben we heel verschillend gestemdNog een kwartier
Ik ben ook bloeddonorquote:Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef Troel het volgende:
Ik mag bloeddonor worden!
Volgend jaar oktober danDit omdat we er voor het gemak vanuit gaan dat we eerst nog wat gaan afvallen en dan hopelijk mijn bloed weer in goede conditie is. Mijn HB was 7,1 dat moest minimaal 7,8 zijn voor bloedafname. Maarja, alweer beter dan dat het geweest is.
quote:
Ik ben pas gaan "brommen" nadat ik mijn rijbewijs had. Ik heb/had eigenlijk helemaal niets met brommers. Mijn vriend en (vooral) zijn vader zijn brommer-gekken... mijn vriend heeft 2 oranje Honda's staan van eind 70-er jaren, het zijn geschakelde 4-tact brommers (kleine motoren dus eigenlijk). Met zo een ben ik dus op mijn bek gegaan... ik heb een oldtimer op de keien gekwakt...quote:Op donderdag 23 november 2006 10:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb jarenlang gebromd, of eigenlijk gesnord. Voor ik mijn rijbewijs hadHeerlijk. Alleen werd je wel nat als het regende
Juh, dacht ik ook, tot ik uit ging rekenen wat een eigen auto kostquote:Op donderdag 23 november 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
Hier nog z'n iemand.
Als het rijbewijs binnen is, nooit geen ov meer
Nou... filerijden is ook niks hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
Hier nog z'n iemand.
Als het rijbewijs binnen is, nooit geen ov meer
Mijn vriend en ik hebben al een hele mooie audi a3.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juh, dacht ik ook, tot ik uit ging rekenen wat een eigen auto kost![]()
Voorlopig nog maar even fietsen swa
Ja okee, het feit dat je al een auto hebt scheelt zeker.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik hebben al een hele mooie audi a3.
Maar hier kan mijn vriend zelf niet aan sleutelen, dus gaan we volgend jaar ergens een oltimer erbij kopen. Voor zijn hobby hiervoor. Plus mijn vriend is vrachtwagenchauffeur, maar moet wel elke dag een 7km rijden naar de vrachtwagen. Dus een tweede auto is ontzettend handig.
Dus vanaf maart 2007 ongeveer, rijd ik rond in de audi en hij in een opel c-kadet. Die hij dan helemaal gaat opknappen.
Ideaal toch.
En z'n c-kadet kost mij 60 euro verzekering in het jaar. En dan nog de benzine (of gas).
als ik had moeten wachten tot ik ook nog een eigen auto kon betalen waren we wel wat jaren verder geweest vrees ik, en ik ben pas 25quote:Op donderdag 23 november 2006 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
De mister heeft gewacht met het halen van zijn rijbewijs tot hij een auto nodig had en een eigen auto kon betalen. En nu hebben we met de verzekering mazzel dat hij meer dan 3 schadevrije jaren heeft met de brommer en die tellen meeMaar goed, ik wil het nu ook snel halen, zeker nu we een auto voor de deur hebben staan. De mister brengt me wel overal naartoe hoor, maar zeker naar school is het heel handig en scheelt het minstens 1 1/2, maar vaker 2 1/2 uur per dag aan reistijd. Als je die tijd gaat werken, heb je de auto alweer terugverdiend
De mister wordt volgend jaar dertig. Hij is er heel erg mee gepestquote:Op donderdag 23 november 2006 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik had moeten wachten tot ik ook nog een eigen auto kon betalen waren we wel wat jaren verder geweest vrees ik, en ik ben pas 25En mijn leskosten bleken uiteindelijk 1500 euro meer te kosten dan ik had ingecalculeerd, dus dan is je saldo al snel weer nul
![]()
Nee, met de treinquote:2,5 uur reistijd per dag met een brommert? Da's extreem! Hoeveel km woon jij wel niet van school af dan?
same herequote:Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juh, dacht ik ook, tot ik uit ging rekenen wat een eigen auto kost![]()
Voorlopig nog maar even fietsen swa
Ik ben een werkende afgestudeerde, dus in dat opzicht...quote:Op donderdag 23 november 2006 11:55 schreef omearos het volgende:
[..]
same here
al 2 jaar mijn rijbewijs, maar auto is nog steeds te duur (ben maar een arm studentje)
automatisch sparenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben een werkende afgestudeerde, dus in dat opzicht...Ik kan gewoon niet sparen
Op zich wel een idee ja... Ik denk zelfs dat ik het straks even ga aanvragenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:00 schreef omearos het volgende:
[..]
automatisch sparen
helaas heb ik daar nu niet genoeg inkomen voor, maar dat deed ik altijd wel (nu ben ik blij als ik aan het eind van mijn geld geen dagen over heb)
En dan bij de postbank of zo, daar schijnt het vier dagen te duren voor geld van je spaar naar je gewone rekening is overgeboekt (ABN en RABO doen dat bijv. direct, heb je nog genoeg gelegenheid voor impulsaankopenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op zich wel een idee ja... Ik denk zelfs dat ik het straks even ga aanvragen
Al is het maar 100 euro per maand.. kunnen we iig weer een buffertje opbouwen
Ja klopt, ik heb een postbank plusrekening, die maken altijd pas de volgende dag overquote:Op donderdag 23 november 2006 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan bij de postbank of zo, daar schijnt het vier dagen te duren voor geld van je spaar naar je gewone rekening is overgeboekt (ABN en RABO doen dat bijv. direct, heb je nog genoeg gelegenheid voor impulsaankopen)...
voor wie bewaar je het ijs?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:17 schreef YPPY het volgende:
Houd me tegen of ik ga de rest van het stroopwafelijs (dat niet eens lekker is) opeten. M'n moeder was er net. Anna is helemaal overstuur.Emotie-eten blijft op de loer liggen.
Hehe ik vind het niet eens lekker, dus ik zou er makkelijk kunnen afblijven hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 13:05 schreef Levitation het volgende:
Goed zeg, YPPY, dat je die bak hebt weggegooit!![]()
Ik ben blij dat ik mijn moeder niet zo gek veel zie, ongeveer 2 keer per maand. Nu is het wel gezellig om haar te spreken, maar als ik haar meer zie, werken we elkaar behoorlijk op de zenuwen.
Ik heb wel "gezondigd", de baas tracteerde hier appelflappen en omdat ik "zielig" was, heb ik er toch maar eentje genomen. Weer 400kcal aan onzin op.![]()
Ik hou er eigenlijk ook niet zo van.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:18 schreef Emu het volgende:
[..]
Hehe ik vind het niet eens lekker, dus ik zou er makkelijk kunnen afblijven hoor![]()
Nee, maar daar dacht ik pas aan toen ik er al doorheen was. Wat nu al 50858405 keer gebeurd is inmiddelsquote:Op donderdag 23 november 2006 13:46 schreef Troel het volgende:
Jij mag helemaal niet slepen en tillen![]()
Zal ik best van afvallen en uitdrogen enzo door de diareequote:Op donderdag 23 november 2006 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Zuiveldrankje moet afvallers helpen
Kan ons hier misschien helpen
Maar zuivel probeer ik zoiezo niet daardoor is het knal effect bijna 100%quote:Op donderdag 23 november 2006 15:31 schreef Rewimo het volgende:
Tsja, ik reageer ook niet op alles even goed. Heeft soms spectaculaire knaleffecten tot gevolg![]()
Wat is dat precies?? Ik heb eigenlijk elk jaar wel een fikse winterdip (depressie?), ben vooral moe (en dan ga ik om een uur of vier een uur of vier slapen en dan ben ik op dit tijdstip uiteraard weer niet al te vermoeidquote:Op donderdag 23 november 2006 22:47 schreef Pandorah het volgende:
Gelukkig ga ik over een paar weken weer lichttherapie volgen dus dan zal het wel weer worden opgelost.
Dit kwam ik er net nog over tegen:quote:Op donderdag 23 november 2006 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Zuiveldrankje moet afvallers helpen
Kan ons hier misschien helpen
helemaal met maeghan eens. zelf heb ik het chronisch vermoeidheids syndroom, dus of het nou zomer of winter is, moe ben ik altijd wel. probeer zoveel mogelijk regelmaat in je leven te houden. en probeer niet 's middags te gaan slapen. ik weet ho verleidelijk het is, en hoe moeilijk het is om daar niet aan toe te geven, maar probeer het gewoon eens (als je daar behoefte aan hebt) en plak die uurtjes die je normaal in de middag even bijtankt bij de avond. je kan dan wel de leuke dingen gaan missen (een leuke film op tv) maar het is veel beter voor je bioritme.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:18 schreef Maeghan het volgende:
Lichttherapie is therapie waarbij je dagelijks wat extra licht krijgt van een speciale lamp. Moet wel onder doktersbegeleiding ivm mogelijkheid tot doorschieten naar de andere kant (ok, je bent dan wél vrolijk).
Ieder jaar neem ik me voor naar de dokter te gaan voor lichttherapie, maar het komt er nooit van. Gelukkig kan ik er tegenwoordig redelijk mee omgaan. Toch ben ik dit jaar erg moe. Vorig jaar heb ik een goed jaar gehad, dit jaar merk ik het al een paar weken. Ik zou dus eigenlijk toch wel even langs de dokter moeten denk ik. Alleen ik heb er zo'n hekel aan dat ze daarna altijd proberen alles af te schuiven op psychische klachten, dat was iig wel toen ik antidepressiva gebruikt had, bij ieder gesprek wordt gewoon geinformeerd naar m'n psychische gesteldheid (en dan op zo'n nare indirecte, suggestieve wijze)...
Overigens, als je vooral vermoeid bent kan het de moeite waard zijn om toch iedere dag om dezelfde tijd naar bed te gaan. Hoe meer je blijft zitten, hoe meer je ritme verstoord raakt. Het is moeilijk, maar uit ervaring: het kan en het scheelt echt heel veel. Spreek gewoon een tijd af met jezelf dat je naar bed moet. Bijvoorbeeld als je om 8 uur op moet, dat je dan dus 8 uur slaap nodig hebt en dus om middernacht naar bed gaat. En zeg dat ook tegen je omgeving, zodat ze je na dat tijdstip niet aanspreken op MSN of zo, of je gewoon offline sturen (vraag ik m'n vrienden ook tegen de tijd dat ik echt ver heen begin te raken en dat werkt voor mij wel goed).
Dat blijftquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb vannacht helaas gemerkt dat je maag wel weer pijn kan doen puur van de leegheid. Gister namelijk een slechte eetdag gehad met als resultaat 2x overgeven. Dus mijn maag was helemaal leeg toen ik ging slapen. Om half 5 werd ik wakker van de pijn en ben ik maar even een crackertje gaan eten.![]()
Ik wens je dan een vrolijke plezierige dagquote:Op zaterdag 25 november 2006 07:37 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen geliefde geliefden!
In een erg vrolijke en blijde bui zit ik hier een mandarijntje te eten. Fruit is goedZeker als ontbijt.
Vroeg eruit, maar heel erg wakker vandaag. Zometeen weg. Gemeenteweekend van onze kerk, hebben we al eens eerder gehad en dat was best wel geweldig. Hopen dat het weer zo goed is deze keer!
Ik stink wel een beetje
Ik heb een hele stapel proefmonstertjes van geurtjes, om nu eindelijk een geurtje te binden dat ik lekker vind en Maarten ook. (ik heb wel twee lekkere geurtjes, maar die vindt Maarten niets en ik heb een geurtje waar ik koppijn van krijg en die vindt Maarten geweldig).
Vandaag is het experiment mislukt..... Ik heb nu dus elke dag een ander geurtje op en die van vandaag stinkt naar die ouderwetse oude mensen parijse parfum. Maarten vindt hem vies, ik ook én ik krijg er koppijn van
Dat was wel weer genoeg tekest voor onder mijn mandarijntje nietwaar?
Dankquote:Op zaterdag 25 november 2006 07:39 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik wens je dan een vrolijke plezierige dag![]()
blaaaaaaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |