abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 november 2006 @ 13:56:20 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_43780585
Fok!Dieetclub deel 126

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de feestdagen in # 45 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
(Di)eetclubmeeting topic XVIII Op 26 november gaan we bij Troel thuis sinterklaas vieren. Aanmelden kon tot 1 november via de mail. Voor meer informatie zie het topic. Daarnaast zijn we ook aan het overleggen over een Saunameet!

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 13:57:28 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43780617
Alweer eentje vol We kletsen net zo goed als we eten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 13:58:35 #3
13151 crew  Rewimo
pi_43780652
En nu ga ik banden oppompen, stemmen, rondleiding doen en dan borrelen en eten. Tot vanavond!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43780656
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef Rewimo het volgende:
Alweer eentje vol We kletsen net zo goed als we eten

Ach, zolang het gezonde klets is...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 22 november 2006 @ 14:05:11 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_43780848
tvp
disclaimer
pi_43782446
ook een tvp.

ben op zoek naar een leuke goedkope winterjas. damn wat is dat moeilijk als je een grotere maat hebt. waarom die trouwens goedkoop mag zijn: ik heb ook een echte winterjas (tot aan mijn enkels) maar die is nu nog een beetje warm dus wil meer een herfstjas hebben.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 22 november 2006 @ 15:01:35 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_43782649
Ik heb nog een behoorlijke grote winterjas op zolder liggen, maatje super

Mijn huidige winterjas komt gewoon van de Cecil.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43782828
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog een behoorlijke grote winterjas op zolder liggen, maatje super

Mijn huidige winterjas komt gewoon van de Cecil.
hmm wou ff voorbeeld geven van mijn jas. maar je kan bij de neckermann niet een link maken
pi_43787664
tvp
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_43788370
en ik ben er ook weer..
vandaag twee nieuwe klassen gekregen, waarvan ik eentje de rest van het jaar les ga geven, de ander zo af en toe gok ik...
Maar ze waren best lief..... Nu nog wel....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43788910
tvp... sorry voor mijn vele afwezigheid enzo ik heb het nogal drukjes en zo
en erg verliefd en zo
pi_43789524
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:02 schreef omearos het volgende:

[..]

Welkom
Wat ga je aan beweging doen?
Ik ben begonnen met een half uurtje per dag joggen. Ik ga proberen uiteindelijk minimaal 4 keer per week 1 uur te joggen.
pi_43792086
TVP
It is your friends who make your world!
  woensdag 22 november 2006 @ 19:39:50 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_43793080
Ik mag bloeddonor worden!

Volgend jaar oktober dan Dit omdat we er voor het gemak vanuit gaan dat we eerst nog wat gaan afvallen en dan hopelijk mijn bloed weer in goede conditie is. Mijn HB was 7,1 dat moest minimaal 7,8 zijn voor bloedafname. Maarja, alweer beter dan dat het geweest is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 22 november 2006 @ 19:40:22 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_43793099
Gestemd
Zo, en nu afwachten wat het oordeel van Nederland gaat worden
disclaimer
pi_43796170
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
Gestemd
Zo, en nu afwachten wat het oordeel van Nederland gaat worden
ik vanmiddag ook SP marijnese
  woensdag 22 november 2006 @ 20:45:36 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_43796304
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:43 schreef Riann het volgende:

[..]

ik vanmiddag ook SP marijnese
Marijnissen?
Dan hebben we heel verschillend gestemd Nog een kwartier
disclaimer
pi_43796809
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Marijnissen?
Dan hebben we heel verschillend gestemd Nog een kwartier
hehehe ja ik werk in de zorg en heb dit jaar voor de zorg gekozen
pi_43800828
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef Troel het volgende:
Ik mag bloeddonor worden!

Volgend jaar oktober dan Dit omdat we er voor het gemak vanuit gaan dat we eerst nog wat gaan afvallen en dan hopelijk mijn bloed weer in goede conditie is. Mijn HB was 7,1 dat moest minimaal 7,8 zijn voor bloedafname. Maarja, alweer beter dan dat het geweest is.
Ik ben ook bloeddonor
nooit geweten dat gewicht van invloed is op dat soort dingen.
pi_43810818
OK, ik ben weer structureel terug onder de magische 100-grens. Te slecht en te gehaast eten heeft de afgelopen weken gezorgd voor een stabilisering. Ik val al een tijdje niet meer af, maar ik heb het ook een beetje losgelaten.
Ga nu 2 weken op vakantie en daarna gaan we de eindejaarssprint eens opstarten, want er moet nog steeds wat af!

@troel: welke testen worden er gedaan om te bepalen of je bloeddonor mag worden? En... is er een harde kg-grens waarboven je niet mag doneren? Ben best benieuwd. Ik heb een jaar of twee geleden informatie opgevraagd, maar heb de stap tot nu toe nog niet (durven) zetten.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_43811111
volgens mij is er bij bloedgeven alleen een ondergrens, van 50 of 55 kilo...

Ik heb altijd mogen doneren, ook toen ik nog 96 kilo woog, en ze hebben mij na de eerste paar keer nooit meer naar mijn gewicht gevraagd...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 23 november 2006 @ 08:21:50 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_43811357
Ik weet niet of er een grens is, maar als je aan het afvallen bent heb je meer kans op duizelingen en dan mogen ze dus eigenlijk geen bloed afnemen want ze moeten ongeveer kunnen garanderen dat je je er goed onder voelt.

Vrij vertaald dus he

Ik had gisteren mijn eerste gesprek, vandaar dat ze naar mijn gewicht vroegen. Ik moest ook aangeven dat ik geopereeerd was en ik gaf ook aan dat mijn bloedwaardes nog niet helemaal in orde waren, vandaar dat het echte bloedgeven nog wat uitgesteld is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 23 november 2006 @ 09:27:21 #23
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43812042
-0,3 hormonen zijn fijne dingen
pi_43812310
Dit is een waarschuwing...
Ik ben vandaag stink chagrijnig.
Bijvoorbaat mijn excuses voor ongenuanceerde en lompe uitspraken

Hoe dat komt? Om een kort verhaal lang te maken:
Wat er aan vooraf ging:
Vandaag ben ik op een brommer naar mijn werk gegaan ipv op mijn lieve fietsje. Reden: Vriend en ik moeten vanmiddag de auto ophalen bij de garage, een flink eind van ons huis. Met z'n 2-en op de brommer schiet nog redelijk op... samen op de fiets zijn we een beetje zwaar voor.

De oorzaak van mijn humeur:
Ik reed in een straat vlakbij mijn werk op een klinkerweg waar het nat, donker en bladerig was. Opeens besluit een tegemoet komende 4wd dat hij/zij best op de linkerbaan kan gaan rijden. Niet wetend of die auto in gaat halen of links langs de weg wil parkeren, rem ik af...

GLIBBER GLIBBER GLIJ GLIJ... ging bijna goed... tot ik zowat stil stond en ik alsnog met een zachte "BAF" onder de brommer terecht kwam.

Nu zit ik dus nat en vies op mijn werk, heb pijn in mijn benen en linker arm en heb een enorme deuk in mijn ego en zelfvertrouwen opgelopen. Ik vond brommeren met regen al doodeng... ik zie er nu dus echt enorm tegenop om vanmiddag weer op dat ding te klimmen.

En ik wilde een motorrijbewijs halen...
***Levi was here***
  donderdag 23 november 2006 @ 09:59:51 #25
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43812527
Levitation balen zeg
pi_43812654
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Levitation balen zeg
Nogal ja...
Baal vooral dat ik vanmiddag dus weer door de regen op dat ding moet. Ik ben er zo'n kluns mee...
***Levi was here***
  donderdag 23 november 2006 @ 10:16:00 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_43812810
Ik vind brommers en scooters eng

Ik heb een keer bij iemand achterop gezeten en toen reden we maar 20 ofzo en toen deed ik het alsnog bijna in mijn broek. Nee, niets voor mij die dingen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43812815

succes vanmiddag levi
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 10:23:29 #29
13151 crew  Rewimo
pi_43812946
Ik heb jarenlang gebromd, of eigenlijk gesnord. Voor ik mijn rijbewijs had Heerlijk. Alleen werd je wel nat als het regende
pi_43813306
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb jarenlang gebromd, of eigenlijk gesnord. Voor ik mijn rijbewijs had Heerlijk. Alleen werd je wel nat als het regende
Ik ben pas gaan "brommen" nadat ik mijn rijbewijs had. Ik heb/had eigenlijk helemaal niets met brommers. Mijn vriend en (vooral) zijn vader zijn brommer-gekken... mijn vriend heeft 2 oranje Honda's staan van eind 70-er jaren, het zijn geschakelde 4-tact brommers (kleine motoren dus eigenlijk). Met zo een ben ik dus op mijn bek gegaan... ik heb een oldtimer op de keien gekwakt...

M'n schoonpa is nog gekker, die heeft ook zo'n zelfde staan (Honda CB50), nog 3 semi-automaatjes uit de 60's (Honda C310), 2 halve Honda Scoopy scootertjes en nog een DKW (ook oude 4-tact brommer). Oja, en mijn vriend heeft eigenlijk ook nog een Tomos Reveival (automaatje, geen oldtimer) staan... maar die staat uit ruimte gebrek ook bij zijn vader. Schoonpa heeft dus 8(!!) brommers in zijn schuur staan.

We rijden in de zomer ook wel eens mee met oldtimer-toertochten. Da's wel geinig, daar rijden voornamelijk oude mannetjes in mee, ik ben daar dan een van de weinige vrouwen en zeker een van de weinige jonge vrouwen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 10:43:24 #31
13151 crew  Rewimo
pi_43813355
O ik had gewoon een simpel snorretje
pi_43813537
Ik keek net ff op nu.nl voor de tussenstand van het stemmen tot nu toe.
Sp heeft het goed gedaan joh Echt mooi zo. Maar ja, weer 4 jaar tegen de kop van 'bak elende' aankijken
pi_43813805
Ik had onvrjiwillig een 30 jaar oude puch Omdat ik geen rijbewjis had en wel een stage waar ik om 11 uur 's avonds vandaan moest komen zonder openbaar vervoer en 25 KM van mijn huis.
Dan moet je wel een brommer.....
Ik vond hem alleen grappig met mooi weer. Dan een pothelm op en een grote zonnebril, rood haar er onderuit laten wapperen... Best lachen, iedereen kijkt je na alsof jij ouder bent dan die antieke brommer

Ow, en ik vergeet dus wel te eten...... En dan helpt ook niet.
Gisteren ook: om 14.00: oja, laat ik maar eens gaan ontbijten/lunchen....
Dat heb ik dus echt vaak, eet sowieso 's morgens liever niet dan wel. Helpt ook niet dus, nog steeds te dik
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2006 @ 11:03:27 #34
43556 miss_dynastie
pi_43813908
Wij hebben de afgelopen jaren veel plezier gehad van de brommer, want tja, je bent sneller dan wanneer je wandelt of op de fiets bent, maar een auto is toch echt heel veel makkelijker hoor. We houden het ding wel, gaan hem nu eens helemaal mooi opknappen en alleen nog gebruiken voor mooi weer

Gister reed mijn trein niet en de eerstvolgende bus naar huis kwam pas 1 1/2 uur later geloof ik Was toch wel heel fijn dat de mister me even op kon komen halen met de auto (en had ik al gezegd dat ik noooooit meer in een trein stap als ik mijn rijbewijs heb? )
pi_43814361
Hier nog z'n iemand.
Als het rijbewijs binnen is, nooit geen ov meer
  donderdag 23 november 2006 @ 11:25:17 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_43814397
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
Hier nog z'n iemand.
Juh, dacht ik ook, tot ik uit ging rekenen wat een eigen auto kost

Voorlopig nog maar even fietsen swa
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 11:29:53 #37
13151 crew  Rewimo
pi_43814513
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
Hier nog z'n iemand.
Nou... filerijden is ook niks hoor

Als ik naar Frank ga zit ik liever 1,5 uur in de trein dan dat ik ga filerijden
pi_43814534
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mijn vriend en ik hebben al een hele mooie audi a3.
Maar hier kan mijn vriend zelf niet aan sleutelen, dus gaan we volgend jaar ergens een oltimer erbij kopen. Voor zijn hobby hiervoor. Plus mijn vriend is vrachtwagenchauffeur, maar moet wel elke dag een 7km rijden naar de vrachtwagen. Dus een tweede auto is ontzettend handig.

Dus vanaf maart 2007 ongeveer, rijd ik rond in de audi en hij in een opel c-kadet. Die hij dan helemaal gaat opknappen.
Ideaal toch.
En z'n c-kadet kost mij 60 euro verzekering in het jaar. En dan nog de benzine (of gas).
  donderdag 23 november 2006 @ 11:33:27 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_43814618
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:30 schreef ymme het volgende:

[..]

Mijn vriend en ik hebben al een hele mooie audi a3.
Maar hier kan mijn vriend zelf niet aan sleutelen, dus gaan we volgend jaar ergens een oltimer erbij kopen. Voor zijn hobby hiervoor. Plus mijn vriend is vrachtwagenchauffeur, maar moet wel elke dag een 7km rijden naar de vrachtwagen. Dus een tweede auto is ontzettend handig.

Dus vanaf maart 2007 ongeveer, rijd ik rond in de audi en hij in een opel c-kadet. Die hij dan helemaal gaat opknappen.
Ideaal toch.
En z'n c-kadet kost mij 60 euro verzekering in het jaar. En dan nog de benzine (of gas).
Ja okee, het feit dat je al een auto hebt scheelt zeker.
Ik heb het nog maar even uitgesteld. Een jaar of twee.

(soms is alleenwonend zijn zo almachtig kut he )
disclaimer
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2006 @ 11:40:38 #40
43556 miss_dynastie
pi_43814804
De mister heeft gewacht met het halen van zijn rijbewijs tot hij een auto nodig had en een eigen auto kon betalen. En nu hebben we met de verzekering mazzel dat hij meer dan 3 schadevrije jaren heeft met de brommer en die tellen mee Maar goed, ik wil het nu ook snel halen, zeker nu we een auto voor de deur hebben staan. De mister brengt me wel overal naartoe hoor, maar zeker naar school is het heel handig en scheelt het minstens 1 1/2, maar vaker 2 1/2 uur per dag aan reistijd. Als je die tijd gaat werken, heb je de auto alweer terugverdiend
  donderdag 23 november 2006 @ 11:44:49 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_43814938
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
De mister heeft gewacht met het halen van zijn rijbewijs tot hij een auto nodig had en een eigen auto kon betalen. En nu hebben we met de verzekering mazzel dat hij meer dan 3 schadevrije jaren heeft met de brommer en die tellen mee Maar goed, ik wil het nu ook snel halen, zeker nu we een auto voor de deur hebben staan. De mister brengt me wel overal naartoe hoor, maar zeker naar school is het heel handig en scheelt het minstens 1 1/2, maar vaker 2 1/2 uur per dag aan reistijd. Als je die tijd gaat werken, heb je de auto alweer terugverdiend
als ik had moeten wachten tot ik ook nog een eigen auto kon betalen waren we wel wat jaren verder geweest vrees ik, en ik ben pas 25 En mijn leskosten bleken uiteindelijk 1500 euro meer te kosten dan ik had ingecalculeerd, dus dan is je saldo al snel weer nul
2,5 uur reistijd per dag met een brommert? Da's extreem! Hoeveel km woon jij wel niet van school af dan?
disclaimer
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2006 @ 11:50:06 #42
43556 miss_dynastie
pi_43815092
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als ik had moeten wachten tot ik ook nog een eigen auto kon betalen waren we wel wat jaren verder geweest vrees ik, en ik ben pas 25 En mijn leskosten bleken uiteindelijk 1500 euro meer te kosten dan ik had ingecalculeerd, dus dan is je saldo al snel weer nul
De mister wordt volgend jaar dertig. Hij is er heel erg mee gepest , maar nu is iedereen weer jaloers op zijn auto (wraak )
quote:
2,5 uur reistijd per dag met een brommert? Da's extreem! Hoeveel km woon jij wel niet van school af dan?
Nee, met de trein
Ik moet om kwart over zeven van huis om om kwart voor negen op school te kunnen zijn.
En terug mis ik regelmatig de trein omdat de bussen zo overvol zijn en zich niet aan de schema's houden, dan heb ik les tot half elf en ben pas om tien voor een thuis. Met de auto is het zo'n drie kwartier (en er zijn verschillende manieren om er te komen, dus eventuele files kan ik ontwijken).
pi_43815263
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

same here
al 2 jaar mijn rijbewijs, maar auto is nog steeds te duur (ben maar een arm studentje )
  donderdag 23 november 2006 @ 11:56:56 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_43815304
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:55 schreef omearos het volgende:

[..]

same here
al 2 jaar mijn rijbewijs, maar auto is nog steeds te duur (ben maar een arm studentje )
Ik ben een werkende afgestudeerde, dus in dat opzicht... Ik kan gewoon niet sparen
disclaimer
pi_43815410
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ben een werkende afgestudeerde, dus in dat opzicht... Ik kan gewoon niet sparen
automatisch sparen
helaas heb ik daar nu niet genoeg inkomen voor, maar dat deed ik altijd wel (nu ben ik blij als ik aan het eind van mijn geld geen dagen over heb)
  donderdag 23 november 2006 @ 12:05:17 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_43815574
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:00 schreef omearos het volgende:

[..]

automatisch sparen
helaas heb ik daar nu niet genoeg inkomen voor, maar dat deed ik altijd wel (nu ben ik blij als ik aan het eind van mijn geld geen dagen over heb)
Op zich wel een idee ja... Ik denk zelfs dat ik het straks even ga aanvragen
Al is het maar 100 euro per maand.. kunnen we iig weer een buffertje opbouwen
disclaimer
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2006 @ 12:07:46 #47
43556 miss_dynastie
pi_43815647
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Op zich wel een idee ja... Ik denk zelfs dat ik het straks even ga aanvragen
Al is het maar 100 euro per maand.. kunnen we iig weer een buffertje opbouwen
En dan bij de postbank of zo, daar schijnt het vier dagen te duren voor geld van je spaar naar je gewone rekening is overgeboekt (ABN en RABO doen dat bijv. direct, heb je nog genoeg gelegenheid voor impulsaankopen )...
  donderdag 23 november 2006 @ 12:10:32 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_43815727
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En dan bij de postbank of zo, daar schijnt het vier dagen te duren voor geld van je spaar naar je gewone rekening is overgeboekt (ABN en RABO doen dat bijv. direct, heb je nog genoeg gelegenheid voor impulsaankopen )...
Ja klopt, ik heb een postbank plusrekening, die maken altijd pas de volgende dag over
disclaimer
pi_43815871
ik heb wel rabo, maar zit weinig bij internetbankieren, dus die impulsdingen vallen wel mee (hoop ik )
pi_43815925
Houd me tegen of ik ga de rest van het stroopwafelijs (dat niet eens lekker is) opeten. M'n moeder was er net. Anna is helemaal overstuur. Emotie-eten blijft op de loer liggen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_43816007
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:17 schreef YPPY het volgende:
Houd me tegen of ik ga de rest van het stroopwafelijs (dat niet eens lekker is) opeten. M'n moeder was er net. Anna is helemaal overstuur. Emotie-eten blijft op de loer liggen.
voor wie bewaar je het ijs?
anders de bak open doen en weggooien

wat emotie eten betreft, geen idee maar iig sterkte
pi_43816215
Voor J. Maar die heeft pech. Ik heb het inderdaad maar weggegooid. Op z'n kop in de bak buiten. Kan ik niet in de verleiding komen het alsnog op te eten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 12:31:48 #53
13151 crew  Rewimo
pi_43816253
Moeders
pi_43816449
Het is dat mijn zusje fok kent.
*OUD heilige*
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2006 @ 12:43:45 #55
43556 miss_dynastie
pi_43816641
Jemig, YPPY, wat naar dat jullie allebei zo overstuur zijn.
Goed dat je het ijs hebt weggegooid, echt heel knap, voor jou (en je meissie!)
  donderdag 23 november 2006 @ 12:44:07 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_43816649
Ik geloof dat ik het erg heb getroffen met mijn moeder
disclaimer
pi_43817279
Goed zeg, YPPY, dat je die bak hebt weggegooit!
Ik ben blij dat ik mijn moeder niet zo gek veel zie, ongeveer 2 keer per maand. Nu is het wel gezellig om haar te spreken, maar als ik haar meer zie, werken we elkaar behoorlijk op de zenuwen.

Ik heb wel "gezondigd", de baas tracteerde hier appelflappen en omdat ik "zielig" was, heb ik er toch maar eentje genomen. Weer 400kcal aan onzin op.
***Levi was here***
pi_43817965
Ik bof ook met mijn moeder.
We kunnen gelukkig heel goed met elkaar.

Ook al is dit in de puberteit ook anders geweest hoor maar ja, bij wie niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 13:30:58 #59
13151 crew  Rewimo
pi_43818178
Wij zijn hier druk bezig alles op te ruimen. Er wordt van het weekend nieuw tapijt gelegd op de afdeling. Alles moet dus weg van de bureaus af, van bovenop de kasten, van de vloer... En ik ben fijn door het sjouwen weer door mijn been gezakt
  donderdag 23 november 2006 @ 13:46:55 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_43818686
Jij mag helemaal niet slepen en tillen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43819699
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:05 schreef Levitation het volgende:
Goed zeg, YPPY, dat je die bak hebt weggegooit!
Ik ben blij dat ik mijn moeder niet zo gek veel zie, ongeveer 2 keer per maand. Nu is het wel gezellig om haar te spreken, maar als ik haar meer zie, werken we elkaar behoorlijk op de zenuwen.

Ik heb wel "gezondigd", de baas tracteerde hier appelflappen en omdat ik "zielig" was, heb ik er toch maar eentje genomen. Weer 400kcal aan onzin op.
Hehe ik vind het niet eens lekker, dus ik zou er makkelijk kunnen afblijven hoor
pi_43820077
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:18 schreef Emu het volgende:

[..]

Hehe ik vind het niet eens lekker, dus ik zou er makkelijk kunnen afblijven hoor
Ik hou er eigenlijk ook niet zo van. Alleen smaakte deze wel erg lekker (veel kaneel), gelukkig.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 14:31:47 #63
13151 crew  Rewimo
pi_43820093
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:46 schreef Troel het volgende:
Jij mag helemaal niet slepen en tillen
Nee, maar daar dacht ik pas aan toen ik er al doorheen was. Wat nu al 50858405 keer gebeurd is inmiddels
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 14:42:22 #64
13151 crew  Rewimo
pi_43820413
Zuiveldrankje moet afvallers helpen

Kan ons hier misschien helpen
  donderdag 23 november 2006 @ 15:17:46 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_43821523
Ja, maar alsof dat de emo-eters helpt Kan je net zo goed reduce fat fast gaan slikken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 23 november 2006 @ 15:26:55 #66
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43821826
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:42 schreef Rewimo het volgende:

Zal ik best van afvallen en uitdrogen enzo door de diaree
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 15:31:37 #67
13151 crew  Rewimo
pi_43821999
Tsja, ik reageer ook niet op alles even goed. Heeft soms spectaculaire knaleffecten tot gevolg
  donderdag 23 november 2006 @ 15:35:15 #68
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43822113
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:31 schreef Rewimo het volgende:
Tsja, ik reageer ook niet op alles even goed. Heeft soms spectaculaire knaleffecten tot gevolg
Maar zuivel probeer ik zoiezo niet daardoor is het knal effect bijna 100%
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 15:39:58 #69
13151 crew  Rewimo
pi_43822280
Melk vooral ja, karnemelk en yoghurt gaan goed
pi_43834850
ik vraag me de laatste paar dagen wel eens af of ik mijn rem kwijt ben met betrekking op eten... Ik heb soms zo'n enorme honger, en eet dan ook best veel..

Vandaag was ook zo'n dag, maar ik heb het ook enorm druk gehad, dus misschien dat het daardoor kon...
pi_43836325
Ik weet iig waar het snoepen van mij in de winter vandaan komt. Sinds de klok is omgezet heb ik weer van die typische winterdepressie klachten . Gelukkig ga ik over een paar weken weer lichttherapie volgen dus dan zal het wel weer worden opgelost. Ik voel namelijk door die moeheid dat ik suiker nodig heb maar ik weet dat het eten van veel suiker toch niet helpt. Maar ik doe het toch...
Misschien dat het daar te maken heeft teigan? Dat je een beetje in de winterdip zit?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 23:16:49 #72
13151 crew  Rewimo
pi_43837371
Jippie, Christan en ik gaan op wintersport in de krokusvakantie
pi_43840246
Ik eet helemaal beheerst. Goed he? Met dank aan mijn vriendje. Mijn vorige vriendje at heel veel en zette altijd snoep voor mijn neus en dan ging ik het opeten. Maar dit vriendje is wél leuk, want ik vind hem namelijk zo leuk dat ik niet eens trek heb in dingen. Nee, echt! Hij had chocola voor m'n neus gezet en koekjes en chips, in een poging heel lief voor mij te zijn omdat ie weet dat ik gek ben op chocola, en ik heb gewoon bijna niks op, omdat ik liever bij hem op schoot hing op de bank dan dat ik chocola van tafel ging pakken. Echte liefde! =P
Sanity is (not) statistical
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 01:13:20 #74
43556 miss_dynastie
pi_43840351
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:47 schreef Pandorah het volgende:
Gelukkig ga ik over een paar weken weer lichttherapie volgen dus dan zal het wel weer worden opgelost.
Wat is dat precies?? Ik heb eigenlijk elk jaar wel een fikse winterdip (depressie?), ben vooral moe (en dan ga ik om een uur of vier een uur of vier slapen en dan ben ik op dit tijdstip uiteraard weer niet al te vermoeid ) en als ik niet oppas dan vreet ik me helemaal rond (ik val nu aan op mandarijntjes, maar ik weet niet of ik zo sterk blijf )
pi_43840418
Lichttherapie is therapie waarbij je dagelijks wat extra licht krijgt van een speciale lamp. Moet wel onder doktersbegeleiding ivm mogelijkheid tot doorschieten naar de andere kant (ok, je bent dan wél vrolijk).

Ieder jaar neem ik me voor naar de dokter te gaan voor lichttherapie, maar het komt er nooit van. Gelukkig kan ik er tegenwoordig redelijk mee omgaan. Toch ben ik dit jaar erg moe. Vorig jaar heb ik een goed jaar gehad, dit jaar merk ik het al een paar weken. Ik zou dus eigenlijk toch wel even langs de dokter moeten denk ik. Alleen ik heb er zo'n hekel aan dat ze daarna altijd proberen alles af te schuiven op psychische klachten, dat was iig wel toen ik antidepressiva gebruikt had, bij ieder gesprek wordt gewoon geinformeerd naar m'n psychische gesteldheid (en dan op zo'n nare indirecte, suggestieve wijze)...

Overigens, als je vooral vermoeid bent kan het de moeite waard zijn om toch iedere dag om dezelfde tijd naar bed te gaan. Hoe meer je blijft zitten, hoe meer je ritme verstoord raakt. Het is moeilijk, maar uit ervaring: het kan en het scheelt echt heel veel. Spreek gewoon een tijd af met jezelf dat je naar bed moet. Bijvoorbeeld als je om 8 uur op moet, dat je dan dus 8 uur slaap nodig hebt en dus om middernacht naar bed gaat. En zeg dat ook tegen je omgeving, zodat ze je na dat tijdstip niet aanspreken op MSN of zo, of je gewoon offline sturen (vraag ik m'n vrienden ook tegen de tijd dat ik echt ver heen begin te raken en dat werkt voor mij wel goed).
Sanity is (not) statistical
pi_43842744
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:42 schreef Rewimo het volgende:

Dit kwam ik er net nog over tegen:

http://www.ad.nl/diagnose/article840245.ece
pi_43842869
Lichttherapie is inderdaad dat je voor zo'n sterke lamp moet gaan zitten. Dat doe je dan twee weken (doordeweeks alleen op het behandelcentrum) een halfuurtje lang dat je voor zo'n hele grote lamp gaat zitten met lentelicht. Dit moet dan ook sochtends gebeuren want anders krijg je weer slaapproblemen . Dat moet die moeheid en stemmingswisselingen tegengaan. Ik heb nu aan 8 uur slaap niet genoeg hoor... het liefst slaap ik 12 uur of langer en als ik dat niet doe uit dat zich in duizeligheden...

vrijdag 24 november 2006 @ 09:20:35 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43843063
Heb vannacht helaas gemerkt dat je maag wel weer pijn kan doen puur van de leegheid. Gister namelijk een slechte eetdag gehad met als resultaat 2x overgeven. Dus mijn maag was helemaal leeg toen ik ging slapen. Om half 5 werd ik wakker van de pijn en ben ik maar even een crackertje gaan eten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 november 2006 @ 09:26:38 #79
13151 crew  Rewimo
pi_43843135
Rare dingen hoor, magen Te leeg voelt inderdaad niet fijn, dan krijg je een soort plakmaag Net of ie dichtgelijmd zit.
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 09:55:52 #80
81992 Githa
pi_43843621
Rewimo lekker vakantie!

Hier vanmorgen weer even gewogen en ...jaja, -1,3 kg nu volhouden natuurlijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 november 2006 @ 10:04:03 #81
13151 crew  Rewimo
pi_43843773
Dat gaat lekker, Githa
pi_43843795
Wat veel Githa:)

Dat klinkt niet leuk bubseltje. Het klinkt makkelijk 'even' een operatie en dan afvallen, maar ik ben blij dat ik het zonder kan.

Die lichttherapie klinkt goed Pandorah. De winter is zo vervelend, zo weinig zon. Op mijn vorige werkplek hadden we lichtverduisterende ramen, de hele dag was het dan schemerig (in de winter). Echt verschrikkelijk. Liever zoals nu dat er geen koeling is, hebben we tenminste licht.
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 10:30:06 #83
81992 Githa
pi_43844333
Nou! ik stond er zelf ook van te kijken dat het nu zo goed gaat, hopelijk blijft dat zo geweldige motivatie, dat wel!

Yppy voor jou nog even een voor het droppen van het ijs
pi_43844909
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:18 schreef Maeghan het volgende:
Lichttherapie is therapie waarbij je dagelijks wat extra licht krijgt van een speciale lamp. Moet wel onder doktersbegeleiding ivm mogelijkheid tot doorschieten naar de andere kant (ok, je bent dan wél vrolijk).

Ieder jaar neem ik me voor naar de dokter te gaan voor lichttherapie, maar het komt er nooit van. Gelukkig kan ik er tegenwoordig redelijk mee omgaan. Toch ben ik dit jaar erg moe. Vorig jaar heb ik een goed jaar gehad, dit jaar merk ik het al een paar weken. Ik zou dus eigenlijk toch wel even langs de dokter moeten denk ik. Alleen ik heb er zo'n hekel aan dat ze daarna altijd proberen alles af te schuiven op psychische klachten, dat was iig wel toen ik antidepressiva gebruikt had, bij ieder gesprek wordt gewoon geinformeerd naar m'n psychische gesteldheid (en dan op zo'n nare indirecte, suggestieve wijze)...

Overigens, als je vooral vermoeid bent kan het de moeite waard zijn om toch iedere dag om dezelfde tijd naar bed te gaan. Hoe meer je blijft zitten, hoe meer je ritme verstoord raakt. Het is moeilijk, maar uit ervaring: het kan en het scheelt echt heel veel. Spreek gewoon een tijd af met jezelf dat je naar bed moet. Bijvoorbeeld als je om 8 uur op moet, dat je dan dus 8 uur slaap nodig hebt en dus om middernacht naar bed gaat. En zeg dat ook tegen je omgeving, zodat ze je na dat tijdstip niet aanspreken op MSN of zo, of je gewoon offline sturen (vraag ik m'n vrienden ook tegen de tijd dat ik echt ver heen begin te raken en dat werkt voor mij wel goed).
helemaal met maeghan eens. zelf heb ik het chronisch vermoeidheids syndroom, dus of het nou zomer of winter is, moe ben ik altijd wel. probeer zoveel mogelijk regelmaat in je leven te houden. en probeer niet 's middags te gaan slapen. ik weet ho verleidelijk het is, en hoe moeilijk het is om daar niet aan toe te geven, maar probeer het gewoon eens (als je daar behoefte aan hebt) en plak die uurtjes die je normaal in de middag even bijtankt bij de avond. je kan dan wel de leuke dingen gaan missen (een leuke film op tv) maar het is veel beter voor je bioritme.
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:59:16 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_43845053
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb vannacht helaas gemerkt dat je maag wel weer pijn kan doen puur van de leegheid. Gister namelijk een slechte eetdag gehad met als resultaat 2x overgeven. Dus mijn maag was helemaal leeg toen ik ging slapen. Om half 5 werd ik wakker van de pijn en ben ik maar even een crackertje gaan eten.
Dat blijft

Alhoewel het wel minder wordt, want op een gegeven moment weet je gewoon dat je nog wat moet eten, maar ik had van de week ook weer midden i nde nacht een aanval van direct iets moeten eten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:35:57 #86
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43847665
Ik had dit nog nooit gehad dit deed echt zeer en nu gaat het nog niet geweldig maar dat zla er wel bij horen
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 20:38:12 #87
43556 miss_dynastie
pi_43861946
Lieve mensen, dank voor jullie uitleg over lichttherapie en andere adviezen. Ik ga maar eens even bellen met de huisarts maandag
pi_43873155
Goedemorgen geliefde geliefden!
In een erg vrolijke en blijde bui zit ik hier een mandarijntje te eten. Fruit is goed Zeker als ontbijt.
Vroeg eruit, maar heel erg wakker vandaag. Zometeen weg. Gemeenteweekend van onze kerk, hebben we al eens eerder gehad en dat was best wel geweldig. Hopen dat het weer zo goed is deze keer!
Ik stink wel een beetje
Ik heb een hele stapel proefmonstertjes van geurtjes, en ik draag elke dag een ander, om nu eindelijk een geurtje te vinden dat ik lekker vind en Maarten ook. (ik heb wel twee lekkere geurtjes, maar die vindt Maarten niets en ik heb een geurtje waar ik koppijn van krijg en die vindt Maarten geweldig).
Vandaag is het experiment mislukt..... hij stinkt naar die ouderwetse oude-mensen-parfum. Maarten vindt hem vies, ik ook én ik krijg er koppijn van
Dat was wel weer genoeg tekst voor onder mijn mandarijntje nietwaar?
pi_43873157
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 07:37 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen geliefde geliefden!
In een erg vrolijke en blijde bui zit ik hier een mandarijntje te eten. Fruit is goed Zeker als ontbijt.
Vroeg eruit, maar heel erg wakker vandaag. Zometeen weg. Gemeenteweekend van onze kerk, hebben we al eens eerder gehad en dat was best wel geweldig. Hopen dat het weer zo goed is deze keer!
Ik stink wel een beetje
Ik heb een hele stapel proefmonstertjes van geurtjes, om nu eindelijk een geurtje te binden dat ik lekker vind en Maarten ook. (ik heb wel twee lekkere geurtjes, maar die vindt Maarten niets en ik heb een geurtje waar ik koppijn van krijg en die vindt Maarten geweldig).
Vandaag is het experiment mislukt..... Ik heb nu dus elke dag een ander geurtje op en die van vandaag stinkt naar die ouderwetse oude mensen parijse parfum. Maarten vindt hem vies, ik ook én ik krijg er koppijn van
Dat was wel weer genoeg tekest voor onder mijn mandarijntje nietwaar?
Ik wens je dan een vrolijke plezierige dag
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_43873163
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 07:39 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ik wens je dan een vrolijke plezierige dag
Dank
Nu had je al gereageerd vóór mijn edit om het leesbaarder te maken
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2006 @ 08:45:00 #91
81992 Githa
pi_43873359
Freecell, fijn weekend ...was het mandarijntje ook lekker ?

Hier al -1,8 wiieeeeeeeeeeeeh ik had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan, hopelijk blijft het wel dalen nu het bakkeren valt me reuze mee, ik heb in tijden niet zoveel gegeten
Dadelijk naar mijn zoons eerste sinterklaasfeestje ben benieuwd wat hij de goed heilig man aan zal doen
pi_43873399
Goeiemorgen freecell, een fijn weekend toegewenst, en kan je dat luchtje er anders niet ff afboenen??

Ik ben gisteren van half 10 's morgens tot 11 uur 's avonds bijna non stop aan het rennen en vliegen geweest, vanwege een groot evenement op school.. Het was wel heel leuk, maar ik was echt kapot toen alles opgeruimt was..

Toch ben ik nu al wel weer op tijd wakker....
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 november 2006 @ 13:18:06 #93
13151 crew  Rewimo
pi_43876923
freecell, smeer gewoon mandarijnesap achter je oren
  zaterdag 25 november 2006 @ 15:54:40 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_43880172
Ik heb kerstkleren gekocht!

Tweede foto is dus het werkje van de blouse
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43880422
Oeh, dat ziet er leuk uit Troel!! Een rokje, superleuk! Ik vind mezelf daar nog véél te dik voor!
It is your friends who make your world!
pi_43881200
Leuk Troel, ziet er mooi uit..

Ik heb vandaag voor het eerst in jaren een spijkerbroek maat 44 gekocht... En dat voelt best wel goed eigenlijk...
  zondag 26 november 2006 @ 06:49:29 #97
79550 Ymke
your ghost
pi_43897582
Zo , goedemorgen allemaal
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zondag 26 november 2006 @ 06:51:18 #98
158277 Michellll
Techno junkie
pi_43897584
quote:
Op zondag 26 november 2006 06:49 schreef Ymke het volgende:
Zo , goedemorgen allemaal
blaaaaaaat
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_43897742
goedemorgen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 november 2006 @ 08:53:21 #100
13151 crew  Rewimo
pi_43897744
Liever thee, dank je
  zondag 26 november 2006 @ 08:58:52 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_43897770
Rewimo, ik kwam bij de Blokker in Nieuwegein nog een sintkadootje voor je tegen waar je HEEEEEL blij mee gaat zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')