quote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef Rewimo het volgende:
Alweer eentje volWe kletsen net zo goed als we eten
hmm wou ff voorbeeld geven van mijn jas. maar je kan bij de neckermann niet een link makenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog een behoorlijke grote winterjas op zolder liggen, maatje super
Mijn huidige winterjas komt gewoon van de Cecil.
Ik ben begonnen met een half uurtje per dag joggen. Ik ga proberen uiteindelijk minimaal 4 keer per week 1 uur te joggen.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:02 schreef omearos het volgende:
[..]
Welkom
Wat ga je aan beweging doen?
ik vanmiddag ook SP marijnesequote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
Gestemd
Zo, en nu afwachten wat het oordeel van Nederland gaat worden
hehehequote:Op woensdag 22 november 2006 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Marijnissen?
Dan hebben we heel verschillend gestemdNog een kwartier
Ik ben ook bloeddonorquote:Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef Troel het volgende:
Ik mag bloeddonor worden!
Volgend jaar oktober danDit omdat we er voor het gemak vanuit gaan dat we eerst nog wat gaan afvallen en dan hopelijk mijn bloed weer in goede conditie is. Mijn HB was 7,1 dat moest minimaal 7,8 zijn voor bloedafname. Maarja, alweer beter dan dat het geweest is.
quote:
Ik ben pas gaan "brommen" nadat ik mijn rijbewijs had. Ik heb/had eigenlijk helemaal niets met brommers. Mijn vriend en (vooral) zijn vader zijn brommer-gekken... mijn vriend heeft 2 oranje Honda's staan van eind 70-er jaren, het zijn geschakelde 4-tact brommers (kleine motoren dus eigenlijk). Met zo een ben ik dus op mijn bek gegaan... ik heb een oldtimer op de keien gekwakt...quote:Op donderdag 23 november 2006 10:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb jarenlang gebromd, of eigenlijk gesnord. Voor ik mijn rijbewijs hadHeerlijk. Alleen werd je wel nat als het regende
Juh, dacht ik ook, tot ik uit ging rekenen wat een eigen auto kostquote:Op donderdag 23 november 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
Hier nog z'n iemand.
Als het rijbewijs binnen is, nooit geen ov meer
Nou... filerijden is ook niks hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
Hier nog z'n iemand.
Als het rijbewijs binnen is, nooit geen ov meer
Mijn vriend en ik hebben al een hele mooie audi a3.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juh, dacht ik ook, tot ik uit ging rekenen wat een eigen auto kost![]()
Voorlopig nog maar even fietsen swa
Ja okee, het feit dat je al een auto hebt scheelt zeker.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik hebben al een hele mooie audi a3.
Maar hier kan mijn vriend zelf niet aan sleutelen, dus gaan we volgend jaar ergens een oltimer erbij kopen. Voor zijn hobby hiervoor. Plus mijn vriend is vrachtwagenchauffeur, maar moet wel elke dag een 7km rijden naar de vrachtwagen. Dus een tweede auto is ontzettend handig.
Dus vanaf maart 2007 ongeveer, rijd ik rond in de audi en hij in een opel c-kadet. Die hij dan helemaal gaat opknappen.
Ideaal toch.
En z'n c-kadet kost mij 60 euro verzekering in het jaar. En dan nog de benzine (of gas).
als ik had moeten wachten tot ik ook nog een eigen auto kon betalen waren we wel wat jaren verder geweest vrees ik, en ik ben pas 25quote:Op donderdag 23 november 2006 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
De mister heeft gewacht met het halen van zijn rijbewijs tot hij een auto nodig had en een eigen auto kon betalen. En nu hebben we met de verzekering mazzel dat hij meer dan 3 schadevrije jaren heeft met de brommer en die tellen meeMaar goed, ik wil het nu ook snel halen, zeker nu we een auto voor de deur hebben staan. De mister brengt me wel overal naartoe hoor, maar zeker naar school is het heel handig en scheelt het minstens 1 1/2, maar vaker 2 1/2 uur per dag aan reistijd. Als je die tijd gaat werken, heb je de auto alweer terugverdiend
De mister wordt volgend jaar dertig. Hij is er heel erg mee gepestquote:Op donderdag 23 november 2006 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik had moeten wachten tot ik ook nog een eigen auto kon betalen waren we wel wat jaren verder geweest vrees ik, en ik ben pas 25En mijn leskosten bleken uiteindelijk 1500 euro meer te kosten dan ik had ingecalculeerd, dus dan is je saldo al snel weer nul
![]()
Nee, met de treinquote:2,5 uur reistijd per dag met een brommert? Da's extreem! Hoeveel km woon jij wel niet van school af dan?
same herequote:Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juh, dacht ik ook, tot ik uit ging rekenen wat een eigen auto kost![]()
Voorlopig nog maar even fietsen swa
Ik ben een werkende afgestudeerde, dus in dat opzicht...quote:Op donderdag 23 november 2006 11:55 schreef omearos het volgende:
[..]
same here
al 2 jaar mijn rijbewijs, maar auto is nog steeds te duur (ben maar een arm studentje)
automatisch sparenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben een werkende afgestudeerde, dus in dat opzicht...Ik kan gewoon niet sparen
Op zich wel een idee ja... Ik denk zelfs dat ik het straks even ga aanvragenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:00 schreef omearos het volgende:
[..]
automatisch sparen
helaas heb ik daar nu niet genoeg inkomen voor, maar dat deed ik altijd wel (nu ben ik blij als ik aan het eind van mijn geld geen dagen over heb)
En dan bij de postbank of zo, daar schijnt het vier dagen te duren voor geld van je spaar naar je gewone rekening is overgeboekt (ABN en RABO doen dat bijv. direct, heb je nog genoeg gelegenheid voor impulsaankopenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op zich wel een idee ja... Ik denk zelfs dat ik het straks even ga aanvragen
Al is het maar 100 euro per maand.. kunnen we iig weer een buffertje opbouwen
Ja klopt, ik heb een postbank plusrekening, die maken altijd pas de volgende dag overquote:Op donderdag 23 november 2006 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan bij de postbank of zo, daar schijnt het vier dagen te duren voor geld van je spaar naar je gewone rekening is overgeboekt (ABN en RABO doen dat bijv. direct, heb je nog genoeg gelegenheid voor impulsaankopen)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |