abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43816007
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:17 schreef YPPY het volgende:
Houd me tegen of ik ga de rest van het stroopwafelijs (dat niet eens lekker is) opeten. M'n moeder was er net. Anna is helemaal overstuur. Emotie-eten blijft op de loer liggen.
voor wie bewaar je het ijs?
anders de bak open doen en weggooien

wat emotie eten betreft, geen idee maar iig sterkte
pi_43816215
Voor J. Maar die heeft pech. Ik heb het inderdaad maar weggegooid. Op z'n kop in de bak buiten. Kan ik niet in de verleiding komen het alsnog op te eten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 12:31:48 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43816253
Moeders
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43816449
Het is dat mijn zusje fok kent.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2006 @ 12:43:45 #55
43556 miss_dynastie
pi_43816641
Jemig, YPPY, wat naar dat jullie allebei zo overstuur zijn.
Goed dat je het ijs hebt weggegooid, echt heel knap, voor jou (en je meissie!)
  donderdag 23 november 2006 @ 12:44:07 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_43816649
Ik geloof dat ik het erg heb getroffen met mijn moeder
disclaimer
pi_43817279
Goed zeg, YPPY, dat je die bak hebt weggegooit!
Ik ben blij dat ik mijn moeder niet zo gek veel zie, ongeveer 2 keer per maand. Nu is het wel gezellig om haar te spreken, maar als ik haar meer zie, werken we elkaar behoorlijk op de zenuwen.

Ik heb wel "gezondigd", de baas tracteerde hier appelflappen en omdat ik "zielig" was, heb ik er toch maar eentje genomen. Weer 400kcal aan onzin op.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_43817965
Ik bof ook met mijn moeder.
We kunnen gelukkig heel goed met elkaar.

Ook al is dit in de puberteit ook anders geweest hoor maar ja, bij wie niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 13:30:58 #59
13151 crew  Rewimo
pi_43818178
Wij zijn hier druk bezig alles op te ruimen. Er wordt van het weekend nieuw tapijt gelegd op de afdeling. Alles moet dus weg van de bureaus af, van bovenop de kasten, van de vloer... En ik ben fijn door het sjouwen weer door mijn been gezakt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 23 november 2006 @ 13:46:55 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_43818686
Jij mag helemaal niet slepen en tillen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43819699
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:05 schreef Levitation het volgende:
Goed zeg, YPPY, dat je die bak hebt weggegooit!
Ik ben blij dat ik mijn moeder niet zo gek veel zie, ongeveer 2 keer per maand. Nu is het wel gezellig om haar te spreken, maar als ik haar meer zie, werken we elkaar behoorlijk op de zenuwen.

Ik heb wel "gezondigd", de baas tracteerde hier appelflappen en omdat ik "zielig" was, heb ik er toch maar eentje genomen. Weer 400kcal aan onzin op.
Hehe ik vind het niet eens lekker, dus ik zou er makkelijk kunnen afblijven hoor
pi_43820077
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:18 schreef Emu het volgende:

[..]

Hehe ik vind het niet eens lekker, dus ik zou er makkelijk kunnen afblijven hoor
Ik hou er eigenlijk ook niet zo van. Alleen smaakte deze wel erg lekker (veel kaneel), gelukkig.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 14:31:47 #63
13151 crew  Rewimo
pi_43820093
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:46 schreef Troel het volgende:
Jij mag helemaal niet slepen en tillen
Nee, maar daar dacht ik pas aan toen ik er al doorheen was. Wat nu al 50858405 keer gebeurd is inmiddels
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 14:42:22 #64
13151 crew  Rewimo
pi_43820413
Zuiveldrankje moet afvallers helpen

Kan ons hier misschien helpen
  donderdag 23 november 2006 @ 15:17:46 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_43821523
Ja, maar alsof dat de emo-eters helpt Kan je net zo goed reduce fat fast gaan slikken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 23 november 2006 @ 15:26:55 #66
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43821826
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:42 schreef Rewimo het volgende:

Zal ik best van afvallen en uitdrogen enzo door de diaree
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 15:31:37 #67
13151 crew  Rewimo
pi_43821999
Tsja, ik reageer ook niet op alles even goed. Heeft soms spectaculaire knaleffecten tot gevolg
  donderdag 23 november 2006 @ 15:35:15 #68
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43822113
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:31 schreef Rewimo het volgende:
Tsja, ik reageer ook niet op alles even goed. Heeft soms spectaculaire knaleffecten tot gevolg
Maar zuivel probeer ik zoiezo niet daardoor is het knal effect bijna 100%
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 15:39:58 #69
13151 crew  Rewimo
pi_43822280
Melk vooral ja, karnemelk en yoghurt gaan goed
pi_43834850
ik vraag me de laatste paar dagen wel eens af of ik mijn rem kwijt ben met betrekking op eten... Ik heb soms zo'n enorme honger, en eet dan ook best veel..

Vandaag was ook zo'n dag, maar ik heb het ook enorm druk gehad, dus misschien dat het daardoor kon...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43836325
Ik weet iig waar het snoepen van mij in de winter vandaan komt. Sinds de klok is omgezet heb ik weer van die typische winterdepressie klachten . Gelukkig ga ik over een paar weken weer lichttherapie volgen dus dan zal het wel weer worden opgelost. Ik voel namelijk door die moeheid dat ik suiker nodig heb maar ik weet dat het eten van veel suiker toch niet helpt. Maar ik doe het toch...
Misschien dat het daar te maken heeft teigan? Dat je een beetje in de winterdip zit?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 23:16:49 #72
13151 crew  Rewimo
pi_43837371
Jippie, Christan en ik gaan op wintersport in de krokusvakantie
pi_43840246
Ik eet helemaal beheerst. Goed he? Met dank aan mijn vriendje. Mijn vorige vriendje at heel veel en zette altijd snoep voor mijn neus en dan ging ik het opeten. Maar dit vriendje is wél leuk, want ik vind hem namelijk zo leuk dat ik niet eens trek heb in dingen. Nee, echt! Hij had chocola voor m'n neus gezet en koekjes en chips, in een poging heel lief voor mij te zijn omdat ie weet dat ik gek ben op chocola, en ik heb gewoon bijna niks op, omdat ik liever bij hem op schoot hing op de bank dan dat ik chocola van tafel ging pakken. Echte liefde! =P
Sanity is (not) statistical
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 01:13:20 #74
43556 miss_dynastie
pi_43840351
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:47 schreef Pandorah het volgende:
Gelukkig ga ik over een paar weken weer lichttherapie volgen dus dan zal het wel weer worden opgelost.
Wat is dat precies?? Ik heb eigenlijk elk jaar wel een fikse winterdip (depressie?), ben vooral moe (en dan ga ik om een uur of vier een uur of vier slapen en dan ben ik op dit tijdstip uiteraard weer niet al te vermoeid ) en als ik niet oppas dan vreet ik me helemaal rond (ik val nu aan op mandarijntjes, maar ik weet niet of ik zo sterk blijf )
pi_43840418
Lichttherapie is therapie waarbij je dagelijks wat extra licht krijgt van een speciale lamp. Moet wel onder doktersbegeleiding ivm mogelijkheid tot doorschieten naar de andere kant (ok, je bent dan wél vrolijk).

Ieder jaar neem ik me voor naar de dokter te gaan voor lichttherapie, maar het komt er nooit van. Gelukkig kan ik er tegenwoordig redelijk mee omgaan. Toch ben ik dit jaar erg moe. Vorig jaar heb ik een goed jaar gehad, dit jaar merk ik het al een paar weken. Ik zou dus eigenlijk toch wel even langs de dokter moeten denk ik. Alleen ik heb er zo'n hekel aan dat ze daarna altijd proberen alles af te schuiven op psychische klachten, dat was iig wel toen ik antidepressiva gebruikt had, bij ieder gesprek wordt gewoon geinformeerd naar m'n psychische gesteldheid (en dan op zo'n nare indirecte, suggestieve wijze)...

Overigens, als je vooral vermoeid bent kan het de moeite waard zijn om toch iedere dag om dezelfde tijd naar bed te gaan. Hoe meer je blijft zitten, hoe meer je ritme verstoord raakt. Het is moeilijk, maar uit ervaring: het kan en het scheelt echt heel veel. Spreek gewoon een tijd af met jezelf dat je naar bed moet. Bijvoorbeeld als je om 8 uur op moet, dat je dan dus 8 uur slaap nodig hebt en dus om middernacht naar bed gaat. En zeg dat ook tegen je omgeving, zodat ze je na dat tijdstip niet aanspreken op MSN of zo, of je gewoon offline sturen (vraag ik m'n vrienden ook tegen de tijd dat ik echt ver heen begin te raken en dat werkt voor mij wel goed).
Sanity is (not) statistical
pi_43842744
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:42 schreef Rewimo het volgende:

Dit kwam ik er net nog over tegen:

http://www.ad.nl/diagnose/article840245.ece
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43842869
Lichttherapie is inderdaad dat je voor zo'n sterke lamp moet gaan zitten. Dat doe je dan twee weken (doordeweeks alleen op het behandelcentrum) een halfuurtje lang dat je voor zo'n hele grote lamp gaat zitten met lentelicht. Dit moet dan ook sochtends gebeuren want anders krijg je weer slaapproblemen . Dat moet die moeheid en stemmingswisselingen tegengaan. Ik heb nu aan 8 uur slaap niet genoeg hoor... het liefst slaap ik 12 uur of langer en als ik dat niet doe uit dat zich in duizeligheden...

vrijdag 24 november 2006 @ 09:20:35 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43843063
Heb vannacht helaas gemerkt dat je maag wel weer pijn kan doen puur van de leegheid. Gister namelijk een slechte eetdag gehad met als resultaat 2x overgeven. Dus mijn maag was helemaal leeg toen ik ging slapen. Om half 5 werd ik wakker van de pijn en ben ik maar even een crackertje gaan eten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 november 2006 @ 09:26:38 #79
13151 crew  Rewimo
pi_43843135
Rare dingen hoor, magen Te leeg voelt inderdaad niet fijn, dan krijg je een soort plakmaag Net of ie dichtgelijmd zit.
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 09:55:52 #80
81992 Githa
pi_43843621
Rewimo lekker vakantie!

Hier vanmorgen weer even gewogen en ...jaja, -1,3 kg nu volhouden natuurlijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 november 2006 @ 10:04:03 #81
13151 crew  Rewimo
pi_43843773
Dat gaat lekker, Githa
pi_43843795
Wat veel Githa:)

Dat klinkt niet leuk bubseltje. Het klinkt makkelijk 'even' een operatie en dan afvallen, maar ik ben blij dat ik het zonder kan.

Die lichttherapie klinkt goed Pandorah. De winter is zo vervelend, zo weinig zon. Op mijn vorige werkplek hadden we lichtverduisterende ramen, de hele dag was het dan schemerig (in de winter). Echt verschrikkelijk. Liever zoals nu dat er geen koeling is, hebben we tenminste licht.
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 10:30:06 #83
81992 Githa
pi_43844333
Nou! ik stond er zelf ook van te kijken dat het nu zo goed gaat, hopelijk blijft dat zo geweldige motivatie, dat wel!

Yppy voor jou nog even een voor het droppen van het ijs
pi_43844909
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:18 schreef Maeghan het volgende:
Lichttherapie is therapie waarbij je dagelijks wat extra licht krijgt van een speciale lamp. Moet wel onder doktersbegeleiding ivm mogelijkheid tot doorschieten naar de andere kant (ok, je bent dan wél vrolijk).

Ieder jaar neem ik me voor naar de dokter te gaan voor lichttherapie, maar het komt er nooit van. Gelukkig kan ik er tegenwoordig redelijk mee omgaan. Toch ben ik dit jaar erg moe. Vorig jaar heb ik een goed jaar gehad, dit jaar merk ik het al een paar weken. Ik zou dus eigenlijk toch wel even langs de dokter moeten denk ik. Alleen ik heb er zo'n hekel aan dat ze daarna altijd proberen alles af te schuiven op psychische klachten, dat was iig wel toen ik antidepressiva gebruikt had, bij ieder gesprek wordt gewoon geinformeerd naar m'n psychische gesteldheid (en dan op zo'n nare indirecte, suggestieve wijze)...

Overigens, als je vooral vermoeid bent kan het de moeite waard zijn om toch iedere dag om dezelfde tijd naar bed te gaan. Hoe meer je blijft zitten, hoe meer je ritme verstoord raakt. Het is moeilijk, maar uit ervaring: het kan en het scheelt echt heel veel. Spreek gewoon een tijd af met jezelf dat je naar bed moet. Bijvoorbeeld als je om 8 uur op moet, dat je dan dus 8 uur slaap nodig hebt en dus om middernacht naar bed gaat. En zeg dat ook tegen je omgeving, zodat ze je na dat tijdstip niet aanspreken op MSN of zo, of je gewoon offline sturen (vraag ik m'n vrienden ook tegen de tijd dat ik echt ver heen begin te raken en dat werkt voor mij wel goed).
helemaal met maeghan eens. zelf heb ik het chronisch vermoeidheids syndroom, dus of het nou zomer of winter is, moe ben ik altijd wel. probeer zoveel mogelijk regelmaat in je leven te houden. en probeer niet 's middags te gaan slapen. ik weet ho verleidelijk het is, en hoe moeilijk het is om daar niet aan toe te geven, maar probeer het gewoon eens (als je daar behoefte aan hebt) en plak die uurtjes die je normaal in de middag even bijtankt bij de avond. je kan dan wel de leuke dingen gaan missen (een leuke film op tv) maar het is veel beter voor je bioritme.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:59:16 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_43845053
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb vannacht helaas gemerkt dat je maag wel weer pijn kan doen puur van de leegheid. Gister namelijk een slechte eetdag gehad met als resultaat 2x overgeven. Dus mijn maag was helemaal leeg toen ik ging slapen. Om half 5 werd ik wakker van de pijn en ben ik maar even een crackertje gaan eten.
Dat blijft

Alhoewel het wel minder wordt, want op een gegeven moment weet je gewoon dat je nog wat moet eten, maar ik had van de week ook weer midden i nde nacht een aanval van direct iets moeten eten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:35:57 #86
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43847665
Ik had dit nog nooit gehad dit deed echt zeer en nu gaat het nog niet geweldig maar dat zla er wel bij horen
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 20:38:12 #87
43556 miss_dynastie
pi_43861946
Lieve mensen, dank voor jullie uitleg over lichttherapie en andere adviezen. Ik ga maar eens even bellen met de huisarts maandag
pi_43873155
Goedemorgen geliefde geliefden!
In een erg vrolijke en blijde bui zit ik hier een mandarijntje te eten. Fruit is goed Zeker als ontbijt.
Vroeg eruit, maar heel erg wakker vandaag. Zometeen weg. Gemeenteweekend van onze kerk, hebben we al eens eerder gehad en dat was best wel geweldig. Hopen dat het weer zo goed is deze keer!
Ik stink wel een beetje
Ik heb een hele stapel proefmonstertjes van geurtjes, en ik draag elke dag een ander, om nu eindelijk een geurtje te vinden dat ik lekker vind en Maarten ook. (ik heb wel twee lekkere geurtjes, maar die vindt Maarten niets en ik heb een geurtje waar ik koppijn van krijg en die vindt Maarten geweldig).
Vandaag is het experiment mislukt..... hij stinkt naar die ouderwetse oude-mensen-parfum. Maarten vindt hem vies, ik ook én ik krijg er koppijn van
Dat was wel weer genoeg tekst voor onder mijn mandarijntje nietwaar?
pi_43873157
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 07:37 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen geliefde geliefden!
In een erg vrolijke en blijde bui zit ik hier een mandarijntje te eten. Fruit is goed Zeker als ontbijt.
Vroeg eruit, maar heel erg wakker vandaag. Zometeen weg. Gemeenteweekend van onze kerk, hebben we al eens eerder gehad en dat was best wel geweldig. Hopen dat het weer zo goed is deze keer!
Ik stink wel een beetje
Ik heb een hele stapel proefmonstertjes van geurtjes, om nu eindelijk een geurtje te binden dat ik lekker vind en Maarten ook. (ik heb wel twee lekkere geurtjes, maar die vindt Maarten niets en ik heb een geurtje waar ik koppijn van krijg en die vindt Maarten geweldig).
Vandaag is het experiment mislukt..... Ik heb nu dus elke dag een ander geurtje op en die van vandaag stinkt naar die ouderwetse oude mensen parijse parfum. Maarten vindt hem vies, ik ook én ik krijg er koppijn van
Dat was wel weer genoeg tekest voor onder mijn mandarijntje nietwaar?
Ik wens je dan een vrolijke plezierige dag
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_43873163
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 07:39 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ik wens je dan een vrolijke plezierige dag
Dank
Nu had je al gereageerd vóór mijn edit om het leesbaarder te maken
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2006 @ 08:45:00 #91
81992 Githa
pi_43873359
Freecell, fijn weekend ...was het mandarijntje ook lekker ?

Hier al -1,8 wiieeeeeeeeeeeeh ik had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan, hopelijk blijft het wel dalen nu het bakkeren valt me reuze mee, ik heb in tijden niet zoveel gegeten
Dadelijk naar mijn zoons eerste sinterklaasfeestje ben benieuwd wat hij de goed heilig man aan zal doen
pi_43873399
Goeiemorgen freecell, een fijn weekend toegewenst, en kan je dat luchtje er anders niet ff afboenen??

Ik ben gisteren van half 10 's morgens tot 11 uur 's avonds bijna non stop aan het rennen en vliegen geweest, vanwege een groot evenement op school.. Het was wel heel leuk, maar ik was echt kapot toen alles opgeruimt was..

Toch ben ik nu al wel weer op tijd wakker....
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 november 2006 @ 13:18:06 #93
13151 crew  Rewimo
pi_43876923
freecell, smeer gewoon mandarijnesap achter je oren
  zaterdag 25 november 2006 @ 15:54:40 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_43880172
Ik heb kerstkleren gekocht!

Tweede foto is dus het werkje van de blouse
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43880422
Oeh, dat ziet er leuk uit Troel!! Een rokje, superleuk! Ik vind mezelf daar nog véél te dik voor!
It is your friends who make your world!
pi_43881200
Leuk Troel, ziet er mooi uit..

Ik heb vandaag voor het eerst in jaren een spijkerbroek maat 44 gekocht... En dat voelt best wel goed eigenlijk...
  zondag 26 november 2006 @ 06:49:29 #97
79550 Ymke
your ghost
pi_43897582
Zo , goedemorgen allemaal
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zondag 26 november 2006 @ 06:51:18 #98
158277 Michellll
Techno junkie
pi_43897584
quote:
Op zondag 26 november 2006 06:49 schreef Ymke het volgende:
Zo , goedemorgen allemaal
blaaaaaaat
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_43897742
goedemorgen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 november 2006 @ 08:53:21 #100
13151 crew  Rewimo
pi_43897744
Liever thee, dank je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')