Chocoladebadspul.... Oeeeh dat klinkt dus ff heel erg goedquote:Op maandag 27 november 2006 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik had laatst Fa cream yoghurt doucheschuim gekocht met kokos, omdat ik die zo lekker vind ruiken. Maar deze ruikt helemaal niet naar kokosMailtje gestuurd naar Fa, krijg ik nu het verzoek om de fles op te sturen
Ik ga trouwens van de week naar de Lidl voor dat chocoladebadspul
wat is er dan met je beenspier?quote:Op maandag 27 november 2006 17:03 schreef Rewimo het volgende:
En ik zoek ook een knopje om die $*()#&)&*%#)&~#$)~&(#^_ beenspier uit te schakelen
Daar zak ik 100 keer per dag doorheenquote:Op maandag 27 november 2006 17:06 schreef omearos het volgende:
wat is er dan met je beenspier?
Tja, het is een oude blessure die sinds ik zo afgevallen ben weer opspeelt. Waarschijnlijk doordat ik anders/meer ben gaan bewegen. Ik heb al een hele tijd fysiotherapie, maar steeds als het wat beter lijkt te gaan gebeurt er weer iets (lees: vergeet ik dat ik beter niet kan sjouwenquote:Op maandag 27 november 2006 18:34 schreef Githa het volgende:
Auwts, Rewimo.... hoe kom je daar dan aan? beter hoe kom je er van af
Je mag wel met camera's sjouwen toch?quote:Op maandag 27 november 2006 18:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tja, het is een oude blessure die sinds ik zo afgevallen ben weer opspeelt. Waarschijnlijk doordat ik anders/meer ben gaan bewegen. Ik heb al een hele tijd fysiotherapie, maar steeds als het wat beter lijkt te gaan gebeurt er weer iets (lees: vergeet ik dat ik beter niet kan sjouwen) en val ik weer terug
Ja, alles wordt 'wazig'!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:46 schreef Liejannuh het volgende:
En ik herken wel wat je bedoelt Isa, ik heb dat met deze zachte lenzen ook. Alleen het irritante is dat ik continu niet scherp lijk te zien en dat is heel vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |