Hallo allemaal,
Heb de topics een beetje door zitten lezen en ik denk dat ik de nuvaring ook maar eens ga proberen.
Ik ben al 10 jaar aan de pil (Mercilon) en het lijkt me best lekker dat je daar niet meer iedere dag aan hoeft te denken!
Ik voel me ook wel vaak moe/futloos, een laag libido en ben ook redelijk aangekomen door de pil en heb heel veel moeite om dat er af te krijgen.
Als dit allemaal nu wat beter zou worden dankzij de nuvaring zou ik echt ontzettend blij zijn!
Ik woon in Italie dus ik ben benieuwd hoe de dokter er op reageerd, want ik weet helemaal niet hoelang hij hier al in Italie verkrijgbaar is.
Ik heb wel een paar Italiaanse reacties gevonden, dus hij is er wel.
(Vaak lopen we hier namelijk erg achter met nieuwe dingen).
De zus van mijn vriend werkt in een apotheek, dus ik zal haar vanavond eens even uithoren wat zij er allemaal vanaf weet.
Ik heb wel op internet gelezen dat hij hier zo'n 13 euro per stuk kost. Dat is toch ongeveer net zoals in Nederland?
Helaas worden dit soort dingen hier niet vergoed, dus moet ik alles zelf betalen
Maar ja, voor de pil ben ik ook 26 euro per drie maanden kwijt. En als er een verpakking per drie ringen is zal die vast wel ietsje minder kosten.
En een baby is natuurlijk altijd duurder
Ik vind het erg leuk om jullie ervaringen te lezen en ik zal binnenkort wel laten weten of ik er ook aan kan beginnen.