Oe, oe, kan ik adopterenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, het is een lilac brit.
[afbeelding]
Foto gemaakt door vorige eigenaar
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:19 schreef Troel het volgende:
Zwart, laag, wijd en met leren voet! Anders krijg ik enorme beepoosies.
Ik heb het Christan nog wel horen zeggen toen Linda er wasquote:Op donderdag 30 november 2006 18:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vraag me af of behalve jij en ik en miss_d iemand dát begrijpt
*meldt*quote:Op donderdag 30 november 2006 18:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vraag me af of behalve jij en ik en miss_d iemand dát begrijpt
Welnee, die bestaan bestquote:Op donderdag 30 november 2006 14:39 schreef Isabeau het volgende:
Mijn kuiten zijn 45 cm, ik denk dat ik het wel kan vergeten.
Mulder Ijsselstein. Ik wilde eigenlijk naar Van der Pluijm, daar hebben ze helioform, maar die gasten gaan om half 6 dichtquote:Op donderdag 30 november 2006 20:25 schreef Pandorah het volgende:
Leuke laarzen Troel! Waar heb je ze vandaan?
Bij Cinderella en van Woensel (sinds dit jaar) hebben ze ook laarzen met wijde schachten. Ondanks dat mijn kuiten 43 cm is (net even opgemeten) heb ik eik nooit zoveel problemen met laarzen kopen. Of ik koop met veters of ik weet die wijde schacht te vinden?
Zo hey!! Dat zijn prachtige laarzen zegquote:Op donderdag 30 november 2006 18:33 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
Tot kuitwijdte 45 cm is dit Isabeau. Gaat jou dus ook echt passen!
Whaaa ik zie zelfs een stukje binnenkant, hij zit te los rechts!![]()
![]()
Oh sorry schat, maar ik was bij mijn ouders en ik had geen oplader bij mequote:Op donderdag 30 november 2006 19:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee, die bestaan best
En zet je telefoon aanMaarten probeert je al de hele dag te bellen!
Anders laat je mijn foon overgaanDan weten we dat je foon weer aanstaat
We gaan nu even offline, maar de telefoon staat wel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |