Dank u wel Sinterklaasquote:Op zondag 26 november 2006 08:58 schreef Troel het volgende:
Rewimo, ik kwam bij de Blokker in Nieuwegein nog een sintkadootje voor je tegen waar je HEEEEEL blij mee gaat zijn
Goedemorgen allemaalquote:
Ik ken het dat je een geurtje opdoet om te kijken of het wat is en vervolgens krijg je zelf koppijn en ruik je naar oude vrouwtjesquote:Op zaterdag 25 november 2006 07:37 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen geliefde geliefden!
In een erg vrolijke en blijde bui zit ik hier een mandarijntje te eten. Fruit is goedZeker als ontbijt.
Vroeg eruit, maar heel erg wakker vandaag. Zometeen weg. Gemeenteweekend van onze kerk, hebben we al eens eerder gehad en dat was best wel geweldig. Hopen dat het weer zo goed is deze keer!
Ik stink wel een beetje
Ik heb een hele stapel proefmonstertjes van geurtjes, en ik draag elke dag een ander, om nu eindelijk een geurtje te vinden dat ik lekker vind en Maarten ook. (ik heb wel twee lekkere geurtjes, maar die vindt Maarten niets en ik heb een geurtje waar ik koppijn van krijg en die vindt Maarten geweldig).
Vandaag is het experiment mislukt..... hij stinkt naar die ouderwetse oude-mensen-parfum. Maarten vindt hem vies, ik ook én ik krijg er koppijn van
Dat was wel weer genoeg tekst voor onder mijn mandarijntje nietwaar?
Je was toch al heel veel kwijt geraakt? Waar is het dan misgegaan? En het is natuurlijk nooit hopeloos . Je kan de draad best weer oppakken . Boterhammetjes mee naar het werk , maak een pan groentesoep en neem elke dag een kop mee. Wandel wat meer....quote:Op zondag 26 november 2006 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken het dat je een geurtje opdoet om te kijken of het wat is en vervolgens krijg je zelf koppijn en ruik je naar oude vrouwtjes![]()
Ik heb het hele weekend veel te veel gegeten en ze zijn nu eieren met spek aan het bakken. Daar wordt het ook niet beter van. Ik lijk alleen maar dikker te worden en ik begin er nu ook echt last van te krijgen(hinderlijk bij douchen, vrijen, bukken etc...héél ernstig)
Ho ho ho , je moet niet sipjes zijn , je moet juist trots zijn en een heerlijk gevoel over jezelf hebbenquote:Op zondag 26 november 2006 16:57 schreef Githa het volgende:
IkisKoel, oooooh hou op, vandaag had ik wat dat betreft ook zo'n dip dag, báh! Sinterklaas gevierd bij opa en oma en dan komen natuurlijk de worstebroodje, pepernoten en andere lekkernijen voorbij, máár ik heb me in weten te houden vandaag en heb er helemaal niks van op.
Voel me wel een beetje sipjes nuén ik heb honger! Ik ga zo maar eens beginnen aan mijn salade
![]()
Dat gevoel zit inderdaad tussen je oren , toen ik stopte met roken dacht ik ook dat een feestje nooit meer leuk kon zijn zonder te roken . zo zit het ook met lekkere hapjes , Een feestje kan hartstikke gezellig zijn als je niet meer zo gefixeerd ben op het eten.quote:Op zondag 26 november 2006 18:36 schreef Githa het volgende:
Thnx Ymke.... Is ook zo natuurlijk en ik ben ook héél blij dat er al 1,8 af is![]()
een mooi begin van hopelijk nog véél meer, maar je voelt je soms zo apart van het feestje, maar dat is vast ook iest wat je zelf in je hoofd haalt, beetje wennen nog.
Hoiquote:Op zondag 26 november 2006 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken het dat je een geurtje opdoet om te kijken of het wat is en vervolgens krijg je zelf koppijn en ruik je naar oude vrouwtjes![]()
Ik heb het hele weekend veel te veel gegeten en ze zijn nu eieren met spek aan het bakken. Daar wordt het ook niet beter van. Ik lijk alleen maar dikker te worden en ik begin er nu ook echt last van te krijgen(hinderlijk bij douchen, vrijen, bukken etc...héél ernstig)
ik was wel blij dat ik daar wat uit de buurt zat... Nu heb ik zitten schransen(voor mijn gevoel dan) in de gezonde dingen..quote:Op maandag 27 november 2006 09:56 schreef Levitation het volgende:
Hier gaat het ook rampzalig met het lijnen, heb al in geen 2 weken op de weegschaal gestaan. Ik durf het gewoon niet.
En gisteren heb ik me flink tegoed gedaan aan de pepernoten met chocola... dacht dat ik ze niet lustte...Blijkbaar wel dus.
![]()
Ach, maar je hebt in ieder geval niet ook nog pepernoten op.quote:Op maandag 27 november 2006 10:21 schreef teigan het volgende:
[..]
ik was wel blij dat ik daar wat uit de buurt zat... Nu heb ik zitten schransen(voor mijn gevoel dan) in de gezonde dingen..
Maarja, op Utrecht CS een swirl gehad, en nog een patatje toen ik thuiskwam, dus toen deed ik al het goeds weer teniet...
Ik moet vrijdag wegen, maar ik verwacht er weinig goeds van..
Ik ook graag....quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 11:12 schreef Troel het volgende:
Benodigdheden:
portemonnee met inhoud.
Nou, je gaat naar de binnenstad van Ijsselstein.
Dan ga je naar de groentenboer.
Daar bestel je knoflooksaus.
Dat doen ze voor je in een bakje.
Je rekent af.
Simpel he?
Ow ja, maar mij wel zelf kerriesaus laten makenquote:Op maandag 27 november 2006 11:12 schreef Troel het volgende:
Benodigdheden:
portemonnee met inhoud.
Nou, je gaat naar de binnenstad van Ijsselstein.
Dan ga je naar de groentenboer.
Daar bestel je knoflooksaus.
Dat doen ze voor je in een bakje.
Je rekent af.
Simpel he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |