Ben je toevallig al in CUL geweest vandaag?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Bedankt voor de felicitaties
Ik heb van de artsen al een zak snoep met een teddybeer gekregenen nu ook nog een chocolade(!!)taart van Rewimo
Bedankt, lieverd
![]()
(ik had toch mijn verjaarsdatum uit mijn profiel gehaald?)
Da's de andere kant opquote:Op donderdag 30 november 2006 13:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik fiets iedere dag van Waalre naar het centrum.![]()
Heb je trouwens alweer een fiets? Ik heb nog nagevraagd, maar niemand had een "reserve fiets" over...
Ja, netquote:Op donderdag 30 november 2006 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Ben je toevallig al in CUL geweest vandaag?
Dan weet je ook hoe ik het wistquote:
Ze heet Zoe. Ik heb geen idee hoe ik op deze pc puntjes op de e kan zettenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben je toevallig al in CUL geweest vandaag?
Stormqueen, hoe is het met de poes vandaag? Hoe heet ze trouwens?
Ja 't is echt een prachtbeestquote:Op donderdag 30 november 2006 13:25 schreef Isabeau het volgende:wel zielig dat Zoe een beetje overstuur is. Maar ze is echt prachtig zeg!
maar dat werkt niet op de laptopquote:Op donderdag 30 november 2006 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Zoë. Zoë.
(Alt+137 of eerst " en dan een e tikken)
Ja, dat werkt op mijn thuispc wel, maar hier op het werk dus niet, alleen in Word, maar niet in IEquote:Op donderdag 30 november 2006 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Zoë. Zoë.
(Alt+137 of eerst " en dan een e tikken)
Dat komt best goed hoor, ze kruipen altijd een paar dagen weg tot ze een beetje gewend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |