Oeh, ik ben blij dat jij mijn juf niet bentquote:Op donderdag 30 november 2006 11:31 schreef teigan het volgende:Isa, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
en ik kreeg gelijk zin in chocoladetaart van dat plaatje...
Zo nog een les geven, en dan is het weekend...
Ik had er gisteren een meisje uitgestuurt, die was echt vervelend, en nu heeft zei ze tegen een collega: "Juf vindt mij niet aardig.."![]()
Ben benieuwd of ze vandaag iets minder stuiterig is...
teigan waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 30 november 2006 11:35 schreef ymme het volgende:
Oeh, ik ben blij dat jij mijn juf niet bent![]()
Uh uh uh, ja waarom niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
teigan waarschijnlijk ook
Inkoppertje, ik kon het niet laten
Ja zoefffquote:Op donderdag 30 november 2006 09:36 schreef Troel het volgende:
Gefeliciteerd Isabeau!
en Bubsel gaat een sprintje trekken zie ik
Mag ik vragen, waarom vanaf Februari pas?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja zoefffik kan vanaf februari op de fiets naar school
![]()
goed voor de beweging
Omdat ik in februari aan een nieuwe opleiding beginquote:Op donderdag 30 november 2006 11:50 schreef ymme het volgende:
[..]
Mag ik vragen, waarom vanaf Februari pas?
Ja ik ben verder niet nieuwschierig ofzo hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 12:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Omdat ik in februari aan een nieuwe opleiding begin![]()
Een fiets heb ik wel hoor maar naar Eindhoven fietsen is zo'n eindquote:Op donderdag 30 november 2006 12:04 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja ik ben verder niet nieuwschierig ofzo hoor
Wat voor een opleiding ga je doen dan?
Ik dacht, misschien dat je nu nog geen fiets had ofzo, zou gekunt hebben toch...
Valt wel mee, hoor... ik doe het iedere dag!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een fiets heb ik wel hoor maar naar Eindhoven fietsen is zo'n eindik ga Accountancy doen omdat mijn huidige opleiding ivm met mijn afwezigheid dit half jaar me elk half jaar in een nieuwe klas wil stoppen
![]()
Ik fiets wel elke dag van Centrum naar Airportquote:Op donderdag 30 november 2006 13:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor... ik doe het iedere dag!![]()
Ik fiets iedere dag van Waalre naar het centrum.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik fiets wel elke dag van Centrum naar Airport
Dus er zijn meer kempenlanders aanwezig hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |