Dank u wel Sinterklaasquote:Op zondag 26 november 2006 08:58 schreef Troel het volgende:
Rewimo, ik kwam bij de Blokker in Nieuwegein nog een sintkadootje voor je tegen waar je HEEEEEL blij mee gaat zijn
Goedemorgen allemaalquote:
Ik ken het dat je een geurtje opdoet om te kijken of het wat is en vervolgens krijg je zelf koppijn en ruik je naar oude vrouwtjesquote:Op zaterdag 25 november 2006 07:37 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen geliefde geliefden!
In een erg vrolijke en blijde bui zit ik hier een mandarijntje te eten. Fruit is goedZeker als ontbijt.
Vroeg eruit, maar heel erg wakker vandaag. Zometeen weg. Gemeenteweekend van onze kerk, hebben we al eens eerder gehad en dat was best wel geweldig. Hopen dat het weer zo goed is deze keer!
Ik stink wel een beetje
Ik heb een hele stapel proefmonstertjes van geurtjes, en ik draag elke dag een ander, om nu eindelijk een geurtje te vinden dat ik lekker vind en Maarten ook. (ik heb wel twee lekkere geurtjes, maar die vindt Maarten niets en ik heb een geurtje waar ik koppijn van krijg en die vindt Maarten geweldig).
Vandaag is het experiment mislukt..... hij stinkt naar die ouderwetse oude-mensen-parfum. Maarten vindt hem vies, ik ook én ik krijg er koppijn van
Dat was wel weer genoeg tekst voor onder mijn mandarijntje nietwaar?
Je was toch al heel veel kwijt geraakt? Waar is het dan misgegaan? En het is natuurlijk nooit hopeloos . Je kan de draad best weer oppakken . Boterhammetjes mee naar het werk , maak een pan groentesoep en neem elke dag een kop mee. Wandel wat meer....quote:Op zondag 26 november 2006 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken het dat je een geurtje opdoet om te kijken of het wat is en vervolgens krijg je zelf koppijn en ruik je naar oude vrouwtjes![]()
Ik heb het hele weekend veel te veel gegeten en ze zijn nu eieren met spek aan het bakken. Daar wordt het ook niet beter van. Ik lijk alleen maar dikker te worden en ik begin er nu ook echt last van te krijgen(hinderlijk bij douchen, vrijen, bukken etc...héél ernstig)
Ho ho ho , je moet niet sipjes zijn , je moet juist trots zijn en een heerlijk gevoel over jezelf hebbenquote:Op zondag 26 november 2006 16:57 schreef Githa het volgende:
IkisKoel, oooooh hou op, vandaag had ik wat dat betreft ook zo'n dip dag, báh! Sinterklaas gevierd bij opa en oma en dan komen natuurlijk de worstebroodje, pepernoten en andere lekkernijen voorbij, máár ik heb me in weten te houden vandaag en heb er helemaal niks van op.
Voel me wel een beetje sipjes nuén ik heb honger! Ik ga zo maar eens beginnen aan mijn salade
![]()
Dat gevoel zit inderdaad tussen je oren , toen ik stopte met roken dacht ik ook dat een feestje nooit meer leuk kon zijn zonder te roken . zo zit het ook met lekkere hapjes , Een feestje kan hartstikke gezellig zijn als je niet meer zo gefixeerd ben op het eten.quote:Op zondag 26 november 2006 18:36 schreef Githa het volgende:
Thnx Ymke.... Is ook zo natuurlijk en ik ben ook héél blij dat er al 1,8 af is![]()
een mooi begin van hopelijk nog véél meer, maar je voelt je soms zo apart van het feestje, maar dat is vast ook iest wat je zelf in je hoofd haalt, beetje wennen nog.
Hoiquote:Op zondag 26 november 2006 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken het dat je een geurtje opdoet om te kijken of het wat is en vervolgens krijg je zelf koppijn en ruik je naar oude vrouwtjes![]()
Ik heb het hele weekend veel te veel gegeten en ze zijn nu eieren met spek aan het bakken. Daar wordt het ook niet beter van. Ik lijk alleen maar dikker te worden en ik begin er nu ook echt last van te krijgen(hinderlijk bij douchen, vrijen, bukken etc...héél ernstig)
ik was wel blij dat ik daar wat uit de buurt zat... Nu heb ik zitten schransen(voor mijn gevoel dan) in de gezonde dingen..quote:Op maandag 27 november 2006 09:56 schreef Levitation het volgende:
Hier gaat het ook rampzalig met het lijnen, heb al in geen 2 weken op de weegschaal gestaan. Ik durf het gewoon niet.
En gisteren heb ik me flink tegoed gedaan aan de pepernoten met chocola... dacht dat ik ze niet lustte...Blijkbaar wel dus.
![]()
Ach, maar je hebt in ieder geval niet ook nog pepernoten op.quote:Op maandag 27 november 2006 10:21 schreef teigan het volgende:
[..]
ik was wel blij dat ik daar wat uit de buurt zat... Nu heb ik zitten schransen(voor mijn gevoel dan) in de gezonde dingen..
Maarja, op Utrecht CS een swirl gehad, en nog een patatje toen ik thuiskwam, dus toen deed ik al het goeds weer teniet...
Ik moet vrijdag wegen, maar ik verwacht er weinig goeds van..
Ik ook graag....quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 11:12 schreef Troel het volgende:
Benodigdheden:
portemonnee met inhoud.
Nou, je gaat naar de binnenstad van Ijsselstein.
Dan ga je naar de groentenboer.
Daar bestel je knoflooksaus.
Dat doen ze voor je in een bakje.
Je rekent af.
Simpel he?
Ow ja, maar mij wel zelf kerriesaus laten makenquote:Op maandag 27 november 2006 11:12 schreef Troel het volgende:
Benodigdheden:
portemonnee met inhoud.
Nou, je gaat naar de binnenstad van Ijsselstein.
Dan ga je naar de groentenboer.
Daar bestel je knoflooksaus.
Dat doen ze voor je in een bakje.
Je rekent af.
Simpel he?
die was lekkerquote:Op maandag 27 november 2006 13:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow ja, maar mij wel zelf kerriesaus laten maken![]()
Dank jequote:
Ja, die verkochten ze nietquote:Op maandag 27 november 2006 13:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow ja, maar mij wel zelf kerriesaus laten maken![]()
Nuvaring ervaringen uitwisselen deel VIIquote:Op maandag 27 november 2006 13:26 schreef Troel het volgende:
Wie helpt me even zoeken naar het Nuvaringtopic?
Ik heb eigenlijk niet eens meer gegeten gisterenquote:Op maandag 27 november 2006 13:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister een loempia gehaald!Is er nog iemand die wel gezond heeft gegeten gister?
Ja ikquote:Op maandag 27 november 2006 13:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister een loempia gehaald!Is er nog iemand die wel gezond heeft gegeten gister?
Neem je toch gewoon elke dag fruit voor jezelf mee?quote:Op maandag 27 november 2006 14:34 schreef Levitation het volgende:
Ik denk er al een tijdje over om een fruitschaal op mijn werk neer te zetten als tegenhanger van de snoeppot...
Vrees alleen dat ik me dan een breuk sleep aan fruit, terwijl mijn collega's het verorberen...![]()
Dat stinkt ookquote:Op maandag 27 november 2006 14:35 schreef Liejannuh het volgende:
Daarvoor heb ik altijd dit spul in mijn tas zitten Rewimo:
[afbeelding]
Nee hoor!quote:
Doe ik ook!quote:Op maandag 27 november 2006 14:37 schreef Ymke het volgende:
[..]
Neem je toch gewoon elke dag fruit voor jezelf mee?
Chocoladebadspul.... Oeeeh dat klinkt dus ff heel erg goedquote:Op maandag 27 november 2006 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik had laatst Fa cream yoghurt doucheschuim gekocht met kokos, omdat ik die zo lekker vind ruiken. Maar deze ruikt helemaal niet naar kokosMailtje gestuurd naar Fa, krijg ik nu het verzoek om de fles op te sturen
Ik ga trouwens van de week naar de Lidl voor dat chocoladebadspul
wat is er dan met je beenspier?quote:Op maandag 27 november 2006 17:03 schreef Rewimo het volgende:
En ik zoek ook een knopje om die $*()#&)&*%#)&~#$)~&(#^_ beenspier uit te schakelen
Daar zak ik 100 keer per dag doorheenquote:Op maandag 27 november 2006 17:06 schreef omearos het volgende:
wat is er dan met je beenspier?
Tja, het is een oude blessure die sinds ik zo afgevallen ben weer opspeelt. Waarschijnlijk doordat ik anders/meer ben gaan bewegen. Ik heb al een hele tijd fysiotherapie, maar steeds als het wat beter lijkt te gaan gebeurt er weer iets (lees: vergeet ik dat ik beter niet kan sjouwenquote:Op maandag 27 november 2006 18:34 schreef Githa het volgende:
Auwts, Rewimo.... hoe kom je daar dan aan? beter hoe kom je er van af
Je mag wel met camera's sjouwen toch?quote:Op maandag 27 november 2006 18:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tja, het is een oude blessure die sinds ik zo afgevallen ben weer opspeelt. Waarschijnlijk doordat ik anders/meer ben gaan bewegen. Ik heb al een hele tijd fysiotherapie, maar steeds als het wat beter lijkt te gaan gebeurt er weer iets (lees: vergeet ik dat ik beter niet kan sjouwen) en val ik weer terug
Ja, alles wordt 'wazig'!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:46 schreef Liejannuh het volgende:
En ik herken wel wat je bedoelt Isa, ik heb dat met deze zachte lenzen ook. Alleen het irritante is dat ik continu niet scherp lijk te zien en dat is heel vervelend.
quote:Harrie Jekkers - terug bij af
Voor de oorlog is oma met opa getrouwd
Ze heeft achtmaal negen maanden met een kind rondgesjouwd
Ze heeft de kinderwagen vijftien jaar vooruitgedouwd
En nu is ze oud, heel oud
Ze heeft haar levenlang van oude kleren nieuwe genaaid
En door haar man verdiende dubbeltjes driemaal omgedraaid
Ze heeft haar kinderen opgevoed en uitgezwaaid
En nu heeft de wind
Nu heeft de wind
Nu heeft de wind van tachtig herfsten haar grijsgewaaid
Ze kijkt de hele dag naar buiten door het raam
En reageert alleen nog op haar meisjesnaam
Als ze die hoort, begint ze weer te stralen
Want ze weet zeker dat haar moeder haar komt halen
Dan staat ze op en wil ze touwtje springen
Dan wil ze zonder jas naar buiten in de zon
En soms begint ze plotseling te zingen
Dat er gedanst wordt op de brug van Avignon
Na de oorlog kwam oma aan het graf te staan
Van haar man, haar lieve man die veel te vroeg was doodgegaan
De dag daarop het tweepersoonsbed en zijn kleren weggedaan
En doorgegaan, ze is doorgegaan
Ze heeft is roze en blauw stapels truitjes gebreid
En voor elk kleinkind opnieuw het logeerbed gespreid
Maar toen raakte ze de namen en gezichten kwijt
Alles kwijt, ze is alles kwijt
En nu is ze op de dood na voltooid verleden tijd
Ze kijkt de hele dag naar buiten door het raam
En reageert alleen nog op haar meisjesnaam
Als ze die hoort, begint ze weer te stralen
Want ze weet zeker dat haar moeder haar komt halen
Dan staat ze op en wil ze touwtje springen
Dan wil ze zonder jas naar buiten in de zon
En soms begint ze plotseling te zingen
Dat er gedanst wordt op de brug van Avignon
Op de brug van Avignon
Wil ze dansen, wil ze dansen
Op de brug van Avignon
Terug bij af waar ze begon
Mijn opticien begreep er ook niet veel van, maar ik ga het gewoon morgen weer een keertje proberen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... dan vraag ik me af of je lenzen wel goed zittenIk zie alles prima scherp. Alleen tegen het verwisselen aan (ik heb maandlenzen) krijg ik weleens last van wazigheid maar dat komt dan door eiwitvorming (daarom kan ik ook niet tegen halfjaarlenzen).
Ja, kippenvelnummerquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:23 schreef teigan het volgende:
Isa, mooie tekst, echt zo eentje waar je kippevel van krijgt..
Maar dat effect heeft Harrie Jekkers vaker op mij.. Ik ben toen naar een show van hem geweest die hij deed met zijn vaste liedjesschrijver, Jeroen van Merwijk(?, zou dat kunnen?)... die was ook al zo mooi...
Wat een prachtige tekst, Isa. Ook ik kreeg er kippenvel van. Doet me denken aan mn oma'tje die ook erg dement was voordat ze stierf....quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Kent iemand dit nummer van Harrie Jekkers? Het gaat over dementie en het is een erg mooi nummer. Ik zie de hele dag dit soort oma's met een rijk verleden en nu een soort lege huls.
[..]
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
Jij mag heul nog geen sterke drank drinkenFoei!
Thanks, will need it.quote:Verder: succes
Ik ga die van mij vanavond even opmeten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:09 schreef Jojogirl het volgende:
Schaatsen, oei, de laatste keer dat ik dat deed ben ik plat op m'n achterhoofd gevallenik denk dus dat ik dat maar nooit meer ga proberen, niks voor mij.
Weet trouwens iemand van jullie (Liejannuh?) hoe breed die schachtmaten van Helioform laarzen zijn?
* Jojogirl is nog steeds op zoek naar laarzen, maar kan geen passende vinden.
Ooit had ikeen site gebookmarked waar ze te koop waren, maar die is nu nergens meer te vinden. Plus dat ik ze eik wel wil passen en Helioform verkopen ze wel op redelijk wat plekken geloof ik.
Hoi! Welkom hier!quote:Op woensdag 29 november 2006 00:31 schreef the_idiot het volgende:
Okeee, het idee spookt al een tijdje rond in m'n kop maar nu weet ik het zeker, die bierpens mag eraf! Alleen... hoe??
Het probleem is tijdgebrek. Ik kan echt no way mezelf aanpassen uit m'n dagelijks leven en heb ook echt te weinig tijd voor een sport. Qua plannen ben ik sowieso een stomme aap dus dat komt nooit goed. Waar ik al een tijdje mee begonnen ben (maar nog niet serieus gelet op m'n gewicht) is wat minder & gezonder eten en meer de fiets pakken ipv de scooter/ov.
even een opsomming van gezonde dingen in een week:
- niet al te veel en voor zover ik weet gezond eten
- bijna altijd de fiets tenzij het echt ver is en ik moet er snel zijn (za~zo 60km fietsen, vaste route naar club, veel actie op vloer)
- véul minder (alc)drinken(is ook handig voor de wat genantere momenten op feestjes
![]()
![]()
)
- intesief lichamelijk werk op 2 tot 3 avonden in de week (meestal 5 uur / avond)
- waterdrink-verslaving (spa blauw)
opsomming minder gezonde dingen:
- snacks
- colaverslaving
- als ik eenmaal begin met (sterke) drank dan ga ik ook helemaal los
- geen sport, tijdgebrek
Het tijdgebrek komt door grote projecten op school, wat projectjes erbuiten (die ik liever niet wil opgeven) en gewoon socializen.
Ik check de dingen morgen wel echt en nu even een gokje gewoon zo uit m'n kop:
Gewicht: 85kg
Lengte: 1.83
Leeftijd: 16 (nja, 17 bijna)
Het ongezonde lijstje is gewoon eigenlijk heel simpel te verbeteren met veel wilskracht en dat wil nog wel eens missen bij mij, al probeer ik het dus deze keer wel echt serieus. Iemand die nog ideeën heeft overigens, tips? alvast bedankt
omg! * the_idiot ziet hoe laat het is en duikt snel z'n bed in. Morgen vroeg op
[edit] Morgen gym!
www.duoboots.nl misschien? Die gaan tot vijftig (en tot de bodem van je portemonneequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:09 schreef Jojogirl het volgende:
Weet trouwens iemand van jullie (Liejannuh?) hoe breed die schachtmaten van Helioform laarzen zijn?
* Jojogirl is nog steeds op zoek naar laarzen, maar kan geen passende vinden.
Ooit had ikeen site gebookmarked waar ze te koop waren, maar die is nu nergens meer te vinden. Plus dat ik ze eik wel wil passen en Helioform verkopen ze wel op redelijk wat plekken geloof ik.
Alsjeblieft!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vandaag -10%bij de weight watchers zou ik een sleutelhanger krijgen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |