abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 november 2006 @ 09:23:35 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43897894
quote:
Op zondag 26 november 2006 08:58 schreef Troel het volgende:
Rewimo, ik kwam bij de Blokker in Nieuwegein nog een sintkadootje voor je tegen waar je HEEEEEL blij mee gaat zijn
Dank u wel Sinterklaas
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43897900
quote:
Op zondag 26 november 2006 08:53 schreef Rewimo het volgende:
Liever thee, dank je
Goedemorgen allemaal
* freecell schenkt thee voor Rewimo en koffie voor de rest
Mijn ochtendmandarijntje net op en nu ruik ik dus naar mandarijn
Zometeen toch maar mijn eigen geurtje op, wil vandaag gewoon lekker naar mijn geurtje ruiken en niet naar een obscure parijse dame
Ik heb nu dus de "ontbijtmandarijn" ontdekt. Dan hoef ik niet uitgebreid te ontbijten en krijg ik toch voor 11 uur twee mandarijnen binnen
pi_43903280
Goedemiddag

Ik ga zo ongelooflijk zondigen. Mn en ik liepen net in de supermarkt tegen muffinmix op. Die ga ik dus zo bakken en als extra zondiging: glazuur en mini m&m's erop. Mjum!!
It is your friends who make your world!
pi_43905648
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 07:37 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen geliefde geliefden!
In een erg vrolijke en blijde bui zit ik hier een mandarijntje te eten. Fruit is goed Zeker als ontbijt.
Vroeg eruit, maar heel erg wakker vandaag. Zometeen weg. Gemeenteweekend van onze kerk, hebben we al eens eerder gehad en dat was best wel geweldig. Hopen dat het weer zo goed is deze keer!
Ik stink wel een beetje
Ik heb een hele stapel proefmonstertjes van geurtjes, en ik draag elke dag een ander, om nu eindelijk een geurtje te vinden dat ik lekker vind en Maarten ook. (ik heb wel twee lekkere geurtjes, maar die vindt Maarten niets en ik heb een geurtje waar ik koppijn van krijg en die vindt Maarten geweldig).
Vandaag is het experiment mislukt..... hij stinkt naar die ouderwetse oude-mensen-parfum. Maarten vindt hem vies, ik ook én ik krijg er koppijn van
Dat was wel weer genoeg tekst voor onder mijn mandarijntje nietwaar?
Ik ken het dat je een geurtje opdoet om te kijken of het wat is en vervolgens krijg je zelf koppijn en ruik je naar oude vrouwtjes

Ik heb het hele weekend veel te veel gegeten en ze zijn nu eieren met spek aan het bakken. Daar wordt het ook niet beter van. Ik lijk alleen maar dikker te worden en ik begin er nu ook echt last van te krijgen (hinderlijk bij douchen, vrijen, bukken etc...héél ernstig)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † zondag 26 november 2006 @ 16:57:43 #106
81992 Githa
pi_43908671
IkisKoel, oooooh hou op, vandaag had ik wat dat betreft ook zo'n dip dag, báh! Sinterklaas gevierd bij opa en oma en dan komen natuurlijk de worstebroodje, pepernoten en andere lekkernijen voorbij, máár ik heb me in weten te houden vandaag en heb er helemaal niks van op.
Voel me wel een beetje sipjes nu én ik heb honger! Ik ga zo maar eens beginnen aan mijn salade
  zondag 26 november 2006 @ 18:23:49 #107
79550 Ymke
your ghost
pi_43911048
quote:
Op zondag 26 november 2006 15:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken het dat je een geurtje opdoet om te kijken of het wat is en vervolgens krijg je zelf koppijn en ruik je naar oude vrouwtjes

Ik heb het hele weekend veel te veel gegeten en ze zijn nu eieren met spek aan het bakken. Daar wordt het ook niet beter van. Ik lijk alleen maar dikker te worden en ik begin er nu ook echt last van te krijgen (hinderlijk bij douchen, vrijen, bukken etc...héél ernstig)
Je was toch al heel veel kwijt geraakt? Waar is het dan misgegaan? En het is natuurlijk nooit hopeloos . Je kan de draad best weer oppakken . Boterhammetjes mee naar het werk , maak een pan groentesoep en neem elke dag een kop mee. Wandel wat meer....

Kom op , je bent mijn grote voorbeeld qua doorzettingsvermogen
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zondag 26 november 2006 @ 18:26:35 #108
79550 Ymke
your ghost
pi_43911107
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:57 schreef Githa het volgende:
IkisKoel, oooooh hou op, vandaag had ik wat dat betreft ook zo'n dip dag, báh! Sinterklaas gevierd bij opa en oma en dan komen natuurlijk de worstebroodje, pepernoten en andere lekkernijen voorbij, máár ik heb me in weten te houden vandaag en heb er helemaal niks van op.
Voel me wel een beetje sipjes nu én ik heb honger! Ik ga zo maar eens beginnen aan mijn salade
Ho ho ho , je moet niet sipjes zijn , je moet juist trots zijn en een heerlijk gevoel over jezelf hebben Je hebt het allemaal maar mooi laten staan .

eet smakelijk van je salade
  † In Memoriam † zondag 26 november 2006 @ 18:36:42 #109
81992 Githa
pi_43911402
Thnx Ymke.... Is ook zo natuurlijk en ik ben ook héél blij dat er al 1,8 af is een mooi begin van hopelijk nog véél meer, maar je voelt je soms zo apart van het feestje, maar dat is vast ook iest wat je zelf in je hoofd haalt, beetje wennen nog.
  zondag 26 november 2006 @ 18:42:33 #110
79550 Ymke
your ghost
pi_43911580
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:36 schreef Githa het volgende:
Thnx Ymke.... Is ook zo natuurlijk en ik ben ook héél blij dat er al 1,8 af is een mooi begin van hopelijk nog véél meer, maar je voelt je soms zo apart van het feestje, maar dat is vast ook iest wat je zelf in je hoofd haalt, beetje wennen nog.
Dat gevoel zit inderdaad tussen je oren , toen ik stopte met roken dacht ik ook dat een feestje nooit meer leuk kon zijn zonder te roken . zo zit het ook met lekkere hapjes , Een feestje kan hartstikke gezellig zijn als je niet meer zo gefixeerd ben op het eten.
Nu koppel je gezelligheid aan eten in je mond stoppen. Dat wordt vanzelf minder .

Kom op , van de zomer ben je mooi slank
pi_43915802
Isa, heej, kop op meissie...

Je hebt nu een mooi excuus om de structuur op te pakken, niets zo goed als een strakke dagindeling zoals je die hebt..

En je moet jezelf niet alles ontzeggen, dat werkt niet...
Kop op meid, je hebt het al eerder goed gedaan, leg nu de lat iets minder hoog, en je komt er echt wel..

You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43921960
quote:
Op zondag 26 november 2006 15:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoi
Een bepaalde dag in deze week is een leuke dag voor jou als het goed is
Beetje zin in?
De andere kant van eieren met spek eten, is dat het verschrikkelijk lekker is Ik hoop dat je er dan in ieder geval wel van genoten hebt.
Maar misschien wordt het straks eens tijd om het knopje weer om te gooien
pi_43922043
Even een knuffel voor Isa!

Hier gaat het ook rampzalig met het lijnen, heb al in geen 2 weken op de weegschaal gestaan. Ik durf het gewoon niet.
En gisteren heb ik me flink tegoed gedaan aan de pepernoten met chocola... dacht dat ik ze niet lustte... Blijkbaar wel dus.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar maandag 27 november 2006 @ 10:05:11 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43922218
Heej Githa

Nou, hier gaat het een beetje mis Ik weeg nu 81 kilo en ik kan niet plaatsen hoe het komt... Ik ga voorlopig nog even uit van het gemakkelijke excuus van vocht vasthouden. Ben vorige week ineens van de een op de andere dag 1,5 kilo aangekomen. En die gaan niet weg... Aan de brandnetel thee dan maar.

Verder ben ik zo stom geweest op niet fatsoenlijk op te warmen voor de volleybalwedstrijd zaterdag en de eerste set op de bank te zitten. Dus nu heb ik een beginnende scheenbeenontsteking... Daar kan ik nog wel even zoet mee zijn

Maar voor de rest ben ik eigenlijk wel heel vrolijk
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_43922556
quote:
Op maandag 27 november 2006 09:56 schreef Levitation het volgende:
Hier gaat het ook rampzalig met het lijnen, heb al in geen 2 weken op de weegschaal gestaan. Ik durf het gewoon niet.
En gisteren heb ik me flink tegoed gedaan aan de pepernoten met chocola... dacht dat ik ze niet lustte... Blijkbaar wel dus.
ik was wel blij dat ik daar wat uit de buurt zat... Nu heb ik zitten schransen(voor mijn gevoel dan) in de gezonde dingen..

Maarja, op Utrecht CS een swirl gehad, en nog een patatje toen ik thuiskwam, dus toen deed ik al het goeds weer teniet...
Ik moet vrijdag wegen, maar ik verwacht er weinig goeds van..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43922639
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:21 schreef teigan het volgende:

[..]

ik was wel blij dat ik daar wat uit de buurt zat... Nu heb ik zitten schransen(voor mijn gevoel dan) in de gezonde dingen..

Maarja, op Utrecht CS een swirl gehad, en nog een patatje toen ik thuiskwam, dus toen deed ik al het goeds weer teniet...
Ik moet vrijdag wegen, maar ik verwacht er weinig goeds van..
Ach, maar je hebt in ieder geval niet ook nog pepernoten op.

Wij (vriend en ik) hebben ook nog eens 'gedineerd' bij de Mac in Den Bosch, nadat we Fannetje thuis hadden afgeleverd.
En ik had eigenlijk helemaal geen honger zat nog best vol van die pepernoten en tomaten enzo... Toch heb ik een supersize MacChicken-menu weggewerkt. (Bijna helemaal, kreeg 't broodje niet helemaal op...)
***Levi was here***
  maandag 27 november 2006 @ 10:33:12 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_43922747
Ik heb nog wat restanten opgegeten en wat boterhammen en een appeltje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43922770
mwah, ik heb er wel een paar gehad, net zoals die kikkers en muizen dingen... Maarja, de rest smaakte zeker goed, vooral met die knoflookdip...
  maandag 27 november 2006 @ 10:35:12 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_43922787
Die dip
Ik ben wel blij dat daar nog iets van over is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 11:07:13 #120
13151 crew  Rewimo
pi_43923514
Die dip was Recept graag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43923567
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Die dip was Recept graag
Ik ook graag....
  maandag 27 november 2006 @ 11:12:12 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_43923638
Benodigdheden:
portemonnee met inhoud.

Nou, je gaat naar de binnenstad van Ijsselstein.
Dan ga je naar de groentenboer.
Daar bestel je knoflooksaus.
Dat doen ze voor je in een bakje.
Je rekent af.

Simpel he?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43923756
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:12 schreef Troel het volgende:
Benodigdheden:
portemonnee met inhoud.

Je rekent af.

Simpel he?

Maar IJsselstein is wel een beetje ver weg om zomaar ff een bakje te halen....
pi_43926390
Voor dames die lush vroegen voor sinterklaas:
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag.fok/491
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 13:03:33 #125
13151 crew  Rewimo
pi_43926409
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:12 schreef Troel het volgende:
Benodigdheden:
portemonnee met inhoud.

Je rekent af.

Simpel he?
Ow ja, maar mij wel zelf kerriesaus laten maken
pi_43926430
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:03 schreef Rewimo het volgende:

[..]

die was lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 13:07:25 #127
13151 crew  Rewimo
pi_43926502
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:04 schreef omearos het volgende:
die was lekker
Dank je
  maandag 27 november 2006 @ 13:16:06 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_43926728
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:03 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, die verkochten ze niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 27 november 2006 @ 13:22:02 #129
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_43926863
Hé, het meetigntopic is hiernaast

Gisterenavond heb ik Chinees gegeten, ook niet echt gezond dus
  maandag 27 november 2006 @ 13:26:36 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_43926979
Wie helpt me even zoeken naar het Nuvaringtopic?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 27 november 2006 @ 13:31:54 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_43927133
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:26 schreef Troel het volgende:
Wie helpt me even zoeken naar het Nuvaringtopic?
Nuvaring ervaringen uitwisselen deel VII
disclaimer
  maandag 27 november 2006 @ 13:42:41 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_43927413
Dank je!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43927824
Ik heb gister een loempia gehaald! Is er nog iemand die wel gezond heeft gegeten gister?

Owja, ook leuk, ik ben ineens allergisch voor graspollen!! Gelukkig is daar ook toevallig dit weekend een medicijn voor op de markt verschenen! Nouja, alles is goed als ik het maar niet meer zo benauwd heb als ik het afgelopen voorjaar had!
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 14:06:26 #134
81992 Githa
pi_43928079
Ikke ikke ikke ik heb salade op dus

Sjeen

maar wat klinken die ongezonden dingen allemaal goed
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 14:10:22 #135
13151 crew  Rewimo
pi_43928205
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister een loempia gehaald! Is er nog iemand die wel gezond heeft gegeten gister?
Ik heb eigenlijk niet eens meer gegeten gisteren

Maar ik heb vandaag een loempia gegeten
  maandag 27 november 2006 @ 14:20:29 #136
79550 Ymke
your ghost
pi_43928505
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ja ik
pi_43928583
Ik probeer vandaag helemaal niet te snoepen... eigenlijk de hele week niet... een soort van "balansweek"
Betwijfel alleen of het ook gaat werken. Er slingert hier overal strooigoed, een collega heeft een pot met drop op het bureau en we hebben een snoepautomaat staan. Ik heb de afgelopen tijd geen dag doorgebracht zonder te snoepen. Echt erg! Dus wordt het tijd om weer eens lekker streng te zijn. Heb expres een heleboel mandarijnen meegenomen, zodat ik die kan "snoepen". Kijken of het lukt tot vanavond.
***Levi was here***
  maandag 27 november 2006 @ 14:24:14 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_43928627
Er liggen hier 9 mandarijnen op mijn bureau, mijn collega heeft er al 1 op en ik al een stuk of 4. Dat was toch een mooie greep uit mijn kistje vanmorgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 27 november 2006 @ 14:26:40 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_43928701
mandarijnen
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 14:32:21 #140
13151 crew  Rewimo
pi_43928897
Ik heb een hekel aan mandarijnen en sinaasappels. Die dingen moet je pellen en dan gaan je handen ernaar stinken

Mijn handen roken gisteravond trouwens nog steeds naar bleekselderij
pi_43928967
Ik denk er al een tijdje over om een fruitschaal op mijn werk neer te zetten als tegenhanger van de snoeppot...
Vrees alleen dat ik me dan een breuk sleep aan fruit, terwijl mijn collega's het verorberen...
***Levi was here***
pi_43928986
Daarvoor heb ik altijd dit spul in mijn tas zitten Rewimo:
  maandag 27 november 2006 @ 14:37:01 #143
79550 Ymke
your ghost
pi_43929038
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:34 schreef Levitation het volgende:
Ik denk er al een tijdje over om een fruitschaal op mijn werk neer te zetten als tegenhanger van de snoeppot...
Vrees alleen dat ik me dan een breuk sleep aan fruit, terwijl mijn collega's het verorberen...
Neem je toch gewoon elke dag fruit voor jezelf mee?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 14:37:37 #144
13151 crew  Rewimo
pi_43929057
Gewoon in je la mikken dat fruit Hier hebben we trouwens een actie van de "ketine": een stempelkaart die je elke keer als je wat koopt laat afstempelen, en bij een volle kaart krijg je een banaan, sinaasappel, appel of kiwi Helaas is de actie bijna afgelopen Heb toch al aardig wat appels en kiwi's bij elkaar gesprokkeld de afgelopen tijd. Goede contacten met het cateringpersoneel leveren hier en daar wat extra stempels op
  maandag 27 november 2006 @ 14:38:00 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_43929069
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 14:38:12 #146
13151 crew  Rewimo
pi_43929079
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:35 schreef Liejannuh het volgende:
Daarvoor heb ik altijd dit spul in mijn tas zitten Rewimo:
[afbeelding]
Dat stinkt ook
pi_43929161
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat stinkt ook
Nee hoor! Er zijn verschillende merken en geurtjes van dat spul. Deze ruikt zeer aangenaam en het is echt heel handig spul.
pi_43929684
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:37 schreef Ymke het volgende:

[..]

Neem je toch gewoon elke dag fruit voor jezelf mee?
Doe ik ook! Heb iedere dag fruit bij me.
Maar ik hoop eigenlijk door fruit neer te leggen dat mensen minder snoep mee nemen... en ik dan dus niet in de verleiding kom om al dat snoep op te eten.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 15:04:56 #149
13151 crew  Rewimo
pi_43929794
Ik krijg trek van jullie Ik ga mijn gratis appel maar opeten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 15:30:35 #150
13151 crew  Rewimo
pi_43930469
Ik had laatst Fa cream yoghurt doucheschuim gekocht met kokos, omdat ik die zo lekker vind ruiken. Maar deze ruikt helemaal niet naar kokos Mailtje gestuurd naar Fa, krijg ik nu het verzoek om de fles op te sturen

Ik ga trouwens van de week naar de Lidl voor dat chocoladebadspul
pi_43932463
Ik had er echt geen moeite mee om gisteren van de pepernoten af te blijven. Het is echt een knop.

Het went vanzelf Githa op feestjes. De tijd dat ze tig keer gaan vragen of je eeeeecht niks wilt is even lastig, maar dat stopt ook vanzelf weer als ze door hebben dat je het meent. Je kunt zelf het goede voorbeeld geven door tijdens feestjes iets gezonds op tafel te zetten.

Kom op Isa! Je kunt het echt wel, dat heb je al bewezen. Eet je nog volgens het voedingscentrum? Dat ging toen toch goed? Heb je bergen fruit in huis? Geef Dennis de opdracht al het ongezonde weg te gooien en wat voor hemzelf is te verstoppen. Tsjakka!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_43932493
* omearos zoekt knop
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 16:56:50 #153
13151 crew  Rewimo
pi_43933129
*Rewimo is de afstandsbediening kwijt*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 17:03:06 #154
13151 crew  Rewimo
pi_43933293
En ik zoek ook een knopje om die $*()#&)&*%#)&~#$)~&(#^_ beenspier uit te schakelen
pi_43933334
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik had laatst Fa cream yoghurt doucheschuim gekocht met kokos, omdat ik die zo lekker vind ruiken. Maar deze ruikt helemaal niet naar kokos Mailtje gestuurd naar Fa, krijg ik nu het verzoek om de fles op te sturen

Ik ga trouwens van de week naar de Lidl voor dat chocoladebadspul
Chocoladebadspul.... Oeeeh dat klinkt dus ff heel erg goed
pi_43933373
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:03 schreef Rewimo het volgende:
En ik zoek ook een knopje om die $*()#&)&*%#)&~#$)~&(#^_ beenspier uit te schakelen
wat is er dan met je beenspier?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 17:35:30 #157
13151 crew  Rewimo
pi_43934303
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:06 schreef omearos het volgende:
wat is er dan met je beenspier?
Daar zak ik 100 keer per dag doorheen
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 18:34:39 #158
81992 Githa
pi_43935899
Auwts, Rewimo.... hoe kom je daar dan aan? beter hoe kom je er van af

Yppy, dat is ook zo, en vandaag ging het weer erg goed. Ik werk in de ambulante dienst dus ben heel de dag op en neer aan het racen, geen tijd om aan eten te denken
pi_43935993
Jullie zijn lieverds en heel goed tegen negatieve gevoelens

Ik hoop dat het dit weekend héél erg leuk was (zo te lezen wel ).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 18:41:11 #160
13151 crew  Rewimo
pi_43936076
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:34 schreef Githa het volgende:
Auwts, Rewimo.... hoe kom je daar dan aan? beter hoe kom je er van af
Tja, het is een oude blessure die sinds ik zo afgevallen ben weer opspeelt. Waarschijnlijk doordat ik anders/meer ben gaan bewegen. Ik heb al een hele tijd fysiotherapie, maar steeds als het wat beter lijkt te gaan gebeurt er weer iets (lees: vergeet ik dat ik beter niet kan sjouwen ) en val ik weer terug
pi_43936110
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Tja, het is een oude blessure die sinds ik zo afgevallen ben weer opspeelt. Waarschijnlijk doordat ik anders/meer ben gaan bewegen. Ik heb al een hele tijd fysiotherapie, maar steeds als het wat beter lijkt te gaan gebeurt er weer iets (lees: vergeet ik dat ik beter niet kan sjouwen ) en val ik weer terug
Je mag wel met camera's sjouwen toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 19:33:47 #162
13151 crew  Rewimo
pi_43938012
Zolang ik niet mijn volledige uitrusting meesjouw gaat het wel
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 19:40:03 #163
43556 miss_dynastie
pi_43938282
Openbaar vervoer... gladde rails... langzaaaaame treinen... honger.... * miss_dynastie gauw koken gaat
pi_43962526
Jeetje, nog niemand hier gepost vandaag?

Dan ik maar...
Ik dacht da tik vandaag paslenzen zou krijgen, die 15 minuten in zou moeten houden, en dan de boel op laten meten, maar ik had een andere man dan vorige keer, en van deze moest ik ze gelijk maar meenemen en over 10-14 dagen maar weer eens terugkomen voor het meten....
En nu zit ik dus met lenzen in, maar wel kaal hoor, als ik nu in de spiegel kijk, die bril hoort er voor mijn gevoel zo bij...

Nog een uurtje, en dan mogen ze weer uit..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 15:23:31 #165
13151 crew  Rewimo
pi_43962592
Valt het mee met je lenzen? En weet je hoe je ze eruit moet halen?
pi_43962738
het valt mee, toen ik voor de eerste keer lenzen nam was het erger...

En ik weet gelukkig hoe ik ze eruit moet halen, gewoon eruit knipperen(ik heb harde lenzen), en mocht dat nou lastig worden, dan haal ik zo'n zuignapje..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 15:29:17 #167
13151 crew  Rewimo
pi_43962767
O het zijn harde lenzen, ja dat scheelt

*zich nog het geworstel met het uithalen van zachte lenzen in het begin kan herinneren*
pi_43967592
ja, vanwege mijn cilinder vallen zachte lenzen al af geloof ik....

Maar het uitknipperen ging gelukkig goed vandaag, dus dat blijft wel lukken...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 17:57:44 #169
13151 crew  Rewimo
pi_43967619
Nee hoor, ik heb zachte lenzen met cilinder Al jaren.
pi_43970649
Ik ga morgen denk maar weer eens lenzen in doen. Kijken hoe lang ik dat vol hou op kantoor.
Ging het goed met lenzen dragen Teigan? Had je er last van na een paar uur of viel het wel mee?
pi_43970840
Ik heb altijd het idee alsof de wereld een soort 'droom' is als ik lenzen in heb. Alsof het allemaal wat onwerkelijker is. (begrijpt iemand me?) Heel vaag.
pi_43970984
ik had er niet zoveel last van Liejannuh, toen ik echt voor het eerst lenzen had, toen zat het echt veel vervelender....

Isa, ik snap wel een beetje wat je bedoelt geloof ik.. Wat ik zo maf vind aan lenzen is dat je alle kanten uit gewoon scherp ziet, in plaats van die randen die je bij een bril nog hebt...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 19:45:11 #173
13151 crew  Rewimo
pi_43971157
Ik vind lenzen gewoon perfect. Als ik een keer noodgedwongen mijn bril op moet loop ik de hele dag te balen En ik heb best een leuke bril
pi_43971183
Ja! De allereerste keer harde lenzen in!
Man, ik zat volledig verstijfd, keihard jankend van de pijn tegen de muur! God, wat deed dat pijn zeg! Wat nou zandkorreltje in je oog, een halve woestijn zat er gevoelsmatig in mijn oog!
Daarna 10 jaar zonder problemen lenzen gedragen overigens.

De eerste keer zachte lenzen in, was vooral heel veel geklooi. Geloof dat ik wel een half uur bezig ben geweest met lenzen indoen, het lukte gewoon niet!
De 2e keer ging dat al een stuk beter.

En ik herken wel wat je bedoelt Isa, ik heb dat met deze zachte lenzen ook. Alleen het irritante is dat ik continu niet scherp lijk te zien en dat is heel vervelend.
pi_43971205
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:46 schreef Liejannuh het volgende:
En ik herken wel wat je bedoelt Isa, ik heb dat met deze zachte lenzen ook. Alleen het irritante is dat ik continu niet scherp lijk te zien en dat is heel vervelend.
Ja, alles wordt 'wazig'!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 19:48:49 #176
13151 crew  Rewimo
pi_43971259
Ehm... dan vraag ik me af of je lenzen wel goed zitten Ik zie alles prima scherp. Alleen tegen het verwisselen aan (ik heb maandlenzen) krijg ik weleens last van wazigheid maar dat komt dan door eiwitvorming (daarom kan ik ook niet tegen halfjaarlenzen).
pi_43971599
Kent iemand dit nummer van Harrie Jekkers? Het gaat over dementie en het is een erg mooi nummer. Ik zie de hele dag dit soort oma's met een rijk verleden en nu een soort lege huls.
quote:
Harrie Jekkers - terug bij af

Voor de oorlog is oma met opa getrouwd
Ze heeft achtmaal negen maanden met een kind rondgesjouwd
Ze heeft de kinderwagen vijftien jaar vooruitgedouwd
En nu is ze oud, heel oud

Ze heeft haar levenlang van oude kleren nieuwe genaaid
En door haar man verdiende dubbeltjes driemaal omgedraaid
Ze heeft haar kinderen opgevoed en uitgezwaaid
En nu heeft de wind
Nu heeft de wind
Nu heeft de wind van tachtig herfsten haar grijsgewaaid

Ze kijkt de hele dag naar buiten door het raam
En reageert alleen nog op haar meisjesnaam
Als ze die hoort, begint ze weer te stralen
Want ze weet zeker dat haar moeder haar komt halen
Dan staat ze op en wil ze touwtje springen
Dan wil ze zonder jas naar buiten in de zon
En soms begint ze plotseling te zingen
Dat er gedanst wordt op de brug van Avignon

Na de oorlog kwam oma aan het graf te staan
Van haar man, haar lieve man die veel te vroeg was doodgegaan
De dag daarop het tweepersoonsbed en zijn kleren weggedaan
En doorgegaan, ze is doorgegaan
Ze heeft is roze en blauw stapels truitjes gebreid
En voor elk kleinkind opnieuw het logeerbed gespreid
Maar toen raakte ze de namen en gezichten kwijt
Alles kwijt, ze is alles kwijt
En nu is ze op de dood na voltooid verleden tijd

Ze kijkt de hele dag naar buiten door het raam
En reageert alleen nog op haar meisjesnaam
Als ze die hoort, begint ze weer te stralen
Want ze weet zeker dat haar moeder haar komt halen
Dan staat ze op en wil ze touwtje springen
Dan wil ze zonder jas naar buiten in de zon
En soms begint ze plotseling te zingen
Dat er gedanst wordt op de brug van Avignon

Op de brug van Avignon
Wil ze dansen, wil ze dansen
Op de brug van Avignon
Terug bij af waar ze begon
pi_43971671
Heb niets te melden eigenlijk. Maar dacht, ik zwaai even, om toch iets van me te laten horen.

Ben ontzettend druk, lijnen gaat slecht... En ja, dat was het z'n beetje.
Ik eet niet veel, maar val niet af. Denk dat ik ff stil sta ofzo.

pi_43972145
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... dan vraag ik me af of je lenzen wel goed zitten Ik zie alles prima scherp. Alleen tegen het verwisselen aan (ik heb maandlenzen) krijg ik weleens last van wazigheid maar dat komt dan door eiwitvorming (daarom kan ik ook niet tegen halfjaarlenzen).
Mijn opticien begreep er ook niet veel van, maar ik ga het gewoon morgen weer een keertje proberen. Voor mij is het vooral irritant eigenlijk, gewoon omdat ik moeite heb met dingen lezen en ik vooral beeldschermwerk heb!
pi_43972481
Isa, mooie tekst, echt zo eentje waar je kippevel van krijgt..
Maar dat effect heeft Harrie Jekkers vaker op mij.. Ik ben toen naar een show van hem geweest die hij deed met zijn vaste liedjesschrijver, Jeroen van Merwijk(?, zou dat kunnen?)... die was ook al zo mooi...
pi_43972629
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:23 schreef teigan het volgende:
Isa, mooie tekst, echt zo eentje waar je kippevel van krijgt..
Maar dat effect heeft Harrie Jekkers vaker op mij.. Ik ben toen naar een show van hem geweest die hij deed met zijn vaste liedjesschrijver, Jeroen van Merwijk(?, zou dat kunnen?)... die was ook al zo mooi...
Ja, kippenvelnummer Vooral dit stukje vind ik heel tekenend: "Maar toen raakte ze de namen en gezichten kwijt. Alles kwijt, ze is alles kwijt. En nu is ze op de dood na voltooid verleden tijd"

Ik word helemaal stil van de dementie om me heen. Het is zoiets vreemds, zo onwerkelijk. Ben je nog wel een persoon als je dement bent? Je bouwt helemaal niets meer op en je leven (herinneringen) wordt steeds verder afgebroken...
pi_43974942
mijn opa begon in de maanden voordat hij overleed ook wat te dementeren..
En dat was moeilijk, hij had het zelf ook door, en kon er ook heel boos om worden dat mensen hem dingen uit handen probeerden te nemen en dergelijke...

Ik ben ergens ook heel blij dat hij aan een hartaanval is overleden voordat hij helemaal niets meer wist...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 21:56:39 #183
13151 crew  Rewimo
pi_43975839
Oew, ik heb schaatsen gekocht Van die Zandstra Easy Gliders Daarmee sta je lekker laag op het ijs. Val ik tenminste niet zo hard Voor Christan had ik ook al een paar op de kop getikt, die krijgt hij voor Sinterklaas

IJsbaan is hier om de hoek

pi_43976577
de moderne versie van de ouderwetse houtjes zo te zien...

De laatste keer dat ik ging schaatsen ben ik achterover gevallen, en had ik een hersenschudding....
Daarna ben ik niet meer wezen schaatsen, hoewel ik het wel lekker vind om te doen... Maar op skates voel ik me toch beter, de straat is een stuk minder glad dan het ijs...
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:27:11 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_43976918
Karin Bloemen heeft daar ook een heel mooi nummer over.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:09:35 #186
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_43978258
Schaatsen, oei, de laatste keer dat ik dat deed ben ik plat op m'n achterhoofd gevallen ik denk dus dat ik dat maar nooit meer ga proberen, niks voor mij.

Weet trouwens iemand van jullie (Liejannuh?) hoe breed die schachtmaten van Helioform laarzen zijn?
* Jojogirl is nog steeds op zoek naar laarzen, maar kan geen passende vinden.
Ooit had ikeen site gebookmarked waar ze te koop waren, maar die is nu nergens meer te vinden. Plus dat ik ze eik wel wil passen en Helioform verkopen ze wel op redelijk wat plekken geloof ik.
pi_43980022
Okeee, het idee spookt al een tijdje rond in m'n kop maar nu weet ik het zeker, die bierpens mag eraf! Alleen... hoe??

Het probleem is tijdgebrek. Ik kan echt no way mezelf aanpassen uit m'n dagelijks leven en heb ook echt te weinig tijd voor een sport. Qua plannen ben ik sowieso een stomme aap dus dat komt nooit goed . Waar ik al een tijdje mee begonnen ben (maar nog niet serieus gelet op m'n gewicht) is wat minder & gezonder eten en meer de fiets pakken ipv de scooter/ov.

even een opsomming van gezonde dingen in een week:
- niet al te veel en voor zover ik weet gezond eten
- bijna altijd de fiets tenzij het echt ver is en ik moet er snel zijn (za~zo 60km fietsen, vaste route naar club, veel actie op vloer )
- véul minder (alc)drinken (is ook handig voor de wat genantere momenten op feestjes )
- intesief lichamelijk werk op 2 tot 3 avonden in de week (meestal 5 uur / avond)
- waterdrink-verslaving (spa blauw )

opsomming minder gezonde dingen:
- snacks
- colaverslaving
- als ik eenmaal begin met (sterke) drank dan ga ik ook helemaal los
- geen sport, tijdgebrek

Het tijdgebrek komt door grote projecten op school, wat projectjes erbuiten (die ik liever niet wil opgeven) en gewoon socializen.

Ik check de dingen morgen wel echt en nu even een gokje gewoon zo uit m'n kop:
Gewicht: 85kg
Lengte: 1.83
Leeftijd: 16 (nja, 17 bijna)

Het ongezonde lijstje is gewoon eigenlijk heel simpel te verbeteren met veel wilskracht en dat wil nog wel eens missen bij mij, al probeer ik het dus deze keer wel echt serieus. Iemand die nog ideeën heeft overigens, tips? alvast bedankt

omg! * the_idiot ziet hoe laat het is en duikt snel z'n bed in. Morgen vroeg op
[edit] Morgen gym !
  woensdag 29 november 2006 @ 00:40:19 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_43980134
Jij mag heul nog geen sterke drank drinken Foei!

Verder: succes
disclaimer
pi_43983019
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Kent iemand dit nummer van Harrie Jekkers? Het gaat over dementie en het is een erg mooi nummer. Ik zie de hele dag dit soort oma's met een rijk verleden en nu een soort lege huls.
[..]
Wat een prachtige tekst, Isa. Ook ik kreeg er kippenvel van. Doet me denken aan mn oma'tje die ook erg dement was voordat ze stierf....

En goedemorgen allemaal! Lekker geslapen?
It is your friends who make your world!
pi_43983156
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
Jij mag heul nog geen sterke drank drinken Foei!

ssst, zit in m'n poolse bloed
quote:
Verder: succes
Thanks, will need it.
pi_43983157
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:09 schreef Jojogirl het volgende:
Schaatsen, oei, de laatste keer dat ik dat deed ben ik plat op m'n achterhoofd gevallen ik denk dus dat ik dat maar nooit meer ga proberen, niks voor mij.

Weet trouwens iemand van jullie (Liejannuh?) hoe breed die schachtmaten van Helioform laarzen zijn?
Ooit had ikeen site gebookmarked waar ze te koop waren, maar die is nu nergens meer te vinden. Plus dat ik ze eik wel wil passen en Helioform verkopen ze wel op redelijk wat plekken geloof ik.
Ik ga die van mij vanavond even opmeten. Ik heb trouwens kuitmaat XL en ze gaan tot en met XXL!
Overigens hoor ik ook overal dat JJ ook laarzen heeft met een ruime schacht.
pi_43983714
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:31 schreef the_idiot het volgende:
Okeee, het idee spookt al een tijdje rond in m'n kop maar nu weet ik het zeker, die bierpens mag eraf! Alleen... hoe??

Het probleem is tijdgebrek. Ik kan echt no way mezelf aanpassen uit m'n dagelijks leven en heb ook echt te weinig tijd voor een sport. Qua plannen ben ik sowieso een stomme aap dus dat komt nooit goed . Waar ik al een tijdje mee begonnen ben (maar nog niet serieus gelet op m'n gewicht) is wat minder & gezonder eten en meer de fiets pakken ipv de scooter/ov.

even een opsomming van gezonde dingen in een week:
- niet al te veel en voor zover ik weet gezond eten
- bijna altijd de fiets tenzij het echt ver is en ik moet er snel zijn (za~zo 60km fietsen, vaste route naar club, veel actie op vloer )
- véul minder (alc)drinken (is ook handig voor de wat genantere momenten op feestjes )
- intesief lichamelijk werk op 2 tot 3 avonden in de week (meestal 5 uur / avond)
- waterdrink-verslaving (spa blauw )

opsomming minder gezonde dingen:
- snacks
- colaverslaving
- als ik eenmaal begin met (sterke) drank dan ga ik ook helemaal los
- geen sport, tijdgebrek

Het tijdgebrek komt door grote projecten op school, wat projectjes erbuiten (die ik liever niet wil opgeven) en gewoon socializen.

Ik check de dingen morgen wel echt en nu even een gokje gewoon zo uit m'n kop:
Gewicht: 85kg
Lengte: 1.83
Leeftijd: 16 (nja, 17 bijna)

Het ongezonde lijstje is gewoon eigenlijk heel simpel te verbeteren met veel wilskracht en dat wil nog wel eens missen bij mij, al probeer ik het dus deze keer wel echt serieus. Iemand die nog ideeën heeft overigens, tips? alvast bedankt

omg! * the_idiot ziet hoe laat het is en duikt snel z'n bed in. Morgen vroeg op
[edit] Morgen gym !
Hoi! Welkom hier!

Zorg je wel dat je niet te weinig eet? Je bent nog jong (en nog in de groei?) en je hebt de voedingsstoffen dus nog hard nodig. Probeer verstandige keuzes te maken: smeer je brood voor de lunch thuis, ipv te snacken enzo. Zorg dat je voldoende groente (minstens 200gr) en fruit (minstens 2 stuks) binnen krijgt. Op de website van het voedingscentrum kun je zien wat je per dag ongeveer nodig hebt.

Wat beweging betreft: voor jongeren wordt volgens mij een uur lichaamsbeweging per dag voorgeschreven. Dit hoeft geen zware sporttraining te zijn, gewoon wandelen en fietsen is ook goed.

Tot slot: heel veel succes!

p.s. langzaam afvallen is het beste voor je lijf. Probeer je gewoontes aan te passen zodat je het lang vol kunt houden... een nieuwe lifestyle dus. Dan voorkom je dat je gaat jojo-en.
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 09:43:36 #193
43556 miss_dynastie
pi_43984101
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:09 schreef Jojogirl het volgende:
www.duoboots.nl misschien? Die gaan tot vijftig (en tot de bodem van je portemonnee )
  woensdag 29 november 2006 @ 09:47:16 #194
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43984164
Vandaag -10% bij de weight watchers zou ik een sleutelhanger krijgen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 09:49:44 #195
13151 crew  Rewimo
pi_43984206
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vandaag -10% bij de weight watchers zou ik een sleutelhanger krijgen
Alsjeblieft!

woensdag 29 november 2006 @ 09:54:24 #196
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43984290
Dank je wel nu eerst het avondeten weer eens op rit krijgen want dat overgeven s'avonds word ik wel een beetje moe van . Komt door alle stress denk ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 09:59:30 #197
13151 crew  Rewimo
pi_43984394
Probeer je avondeten te verdelen in kleine porties. Wat je ook kunt uitproberen is of warm eten tussen de middag beter valt.
  woensdag 29 november 2006 @ 10:51:52 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_43985568
Kleine porties en niet te snel drinken na de maaltijd en vooral rustig eten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 15:23:04 #199
13151 crew  Rewimo
pi_43992975
Zojuist arriveerden mijn skipulli's. Meteen gepast natuurlijk. Zit een tikje wijd. Wat was dat eigenlijk voor maat?

48/50

Eigenlijk te wijd Maar 44/46 zal wel te krap zijn denk ik.
pi_43994597
Ik heb net een onwijs lekker stukje paling op

Gekregen van mama lief
pi_43996642
Jojo, mijn laarzen (die in zondag aan had) hebben een kuitomvang van 43 cm. En er zit ook nog een stukje van dat rekbare spul materiaal in de schacht verwekt.
pi_43996814
nou ik was dus op zoek naar zwarte laarzen dat is gister dus echt 10 keer niks geworden ik kon ze allemaal niet dicht bij mijn kuiten

aaarch wat is dat erg zeg en dan staat er extra weide schacht op
ja hoor denk ik dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')