Goh, mij doet juist het zwart maken van een gehele bevolkingsgroep aan een bepaald regime denken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:38 schreef rebel6 het volgende:
[..]
dat zei hij niet.
de snelle islamisering van Nederland vergeleek hij met de snelle opkomst van iets anders bedreigends...
Ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Vergelijkt Pechtold immigranten nou met ondernemers?
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
d66 heeft echt afgedaan voor mij nu :/
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef Messenga het volgende:
"Als u de Graaff inmiddels al 40 jaar hebt gepijpt om burgemeester van Nijmegen te worden.. "
Zei die dat nou?
dat snapte niemand en ze konden er steeds terecht uitstappen en stapte er op het verkeerde moment uitquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:40 schreef Flem het volgende:
Eigenlijk is het onbegrijpelijk dat D66 in het laatste kabinet heeft gezeten als je Pechtold zo hoort.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef Flem het volgende:
Eigenlijk is het onbegrijpelijk dat D66 in het laatste kabinet heeft gezeten als je Pechtold zo hoort.
spreekt vloeiend Marokaansquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:44 schreef jmac het volgende:
whaha gaat ie 'dunya' erbij halen... Die meid is op en top Nederlandse inmiddels.
Idd, jammer Boris vd Ham, mijn stem krijg je niet meer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
d66 heeft echt afgedaan voor mij nu :/
Ik vind het een grote debiel!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Pastors vind ik toch goed debatteren hoor. Ik krijg sympathie voor hem.
hij probeert het wel, maar slaat de plank ongelofelijk misquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik schakel net in, maar Pechtold is toch juist degene die dat ultrarechtse zootje nog een beetje in evenwicht houdt?
Van de Bijbel ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:45 schreef Aoristus het volgende:
van der Vlies heeft een hoop inhoudelijke kennis
Klopt. Kennelijk is men hier ook ultrarechts.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik schakel net in, maar Pechtold is toch juist degene die dat ultrarechtse zootje nog een beetje in evenwicht houdt?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:46 schreef snellejelle het volgende:
Ik zou nog eerder SGP stemmen i.p.v. Pastors
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef rubbereend het volgende:"wij zijn de enige partij met een vermoorde grondlegger"
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef rubbereend het volgende:"wij zijn de enige partij met een vermoorde grondlegger"
Is Willem van Oranje niet de voorloper van de ARP?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef snellejelle het volgende:
Wij zijn de enige partij met een vermoorde grondlegger![]()
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef rubbereend het volgende:"wij zijn de enige partij met een vermoorde grondlegger"
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:45 schreef Aoristus het volgende:
van der Vlies heeft een hoop inhoudelijke kennis
vd Vlies haalt hem er nog bij denk ikquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef Kozzmic het volgende:
Zou Wilders ook Fortuyn aanhalen?
Volgens veel Rotterdammers goedquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
zijn er hier toevallig Rotterdammers? Hoe deed die Pastorsclub het in Rotterdam?
je wil toch niet 1 stad gaan vergelijken met heel Nederland?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
zijn er hier toevallig Rotterdammers? Hoe deed die Pastorsclub het in Rotterdam?
Pastors is weggestuurdquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
hij haalt hem rechts inquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef Kozzmic het volgende:
Zou Wilders ook Fortuyn aanhalen?
volgens mij redelijk goed, met regels als min. 120% minimum inkomen voordat je in rotterdam mag wonen etc. heeft ertoe geleid dat rotterdam veiliger is, maaaaarrrrrrrrrrr ... .de randsteden (spijkenisse, barendrecht, schiedam etc etc) zijn daardoor een stuk onveiliger en onplezieriger geworden...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
maar nog best met een redelijke uitslag toch?quote:
Hij had toch 1/3 e van de kiezers. En beweerde dat het logisch was dat hij ook 1/3 van de landelijke stemmers zou halen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
ach.. als duitsland, belgie en engeland onveiliger worden vind ik het primaquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
volgens mij redelijk goed, met regels als min. 120% minimum inkomen voordat je in rotterdam mag wonen etc. heeft ertoe geleid dat rotterdam veiliger is, maaaaarrrrrrrrrrr ... .de randsteden (spijkenisse, barendrecht, schiedam etc etc) zijn daardoor een stuk onveiliger en onplezieriger geworden...
Opstelten zat er al 3 jaar hoor, het komt dus echt van Pastors en co. !quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft Pastors als beperkte rol als wethouder nou het probleem in Rotterdam aangepakt of heeft Opstelten (VVD) dat gedaan. Hij doet alsof hij in zijn eentje daar verantwoordelijk voor is.
Haha, en rechts zeker wel. Grapjas!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef Arcee het volgende:
Weinig inhoudelijke reacties van links Fok!
op een uitspraak niet op zn beleid.quote:
Nee, als wethouder, hij was te extreem.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar nog best met een redelijke uitslag toch?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. als duitsland, belgie en engeland onveiliger worden vind ik het prima
Hij kan goed debatteren, en analystisch is hij op sommige punten ook goed. Waar het schort zijn de oplossingen die er voor worden aangedragen. Ik denk dat er veel logica overkomt uit de eerste twee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:49 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen hier Pastors zo 'logisch' vinden overkomen hoor, dit is toch makkelijk scoren?Ik vertrouw 'm voor geen cent.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
De SGP is toch ook een partij met een vermoorde grondlegger ?
Spijkenisse is altijd al een puinhoop geweestquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
volgens mij redelijk goed, met regels als min. 120% minimum inkomen voordat je in rotterdam mag wonen etc. heeft ertoe geleid dat rotterdam veiliger is, maaaaarrrrrrrrrrr ... .de randsteden (spijkenisse, barendrecht, schiedam etc etc) zijn daardoor een stuk onveiliger en onplezieriger geworden...
oftewel het probleem verschuiven, goed ideequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ja, en iemand met een iets minder gereformeerde rotkop.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef BigFire het volgende:
kan Bas niet achter de schermen werken bij die partij en een vlotte prater naar voren schuiven?
Dat dacht ik ook: Jezus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
Maar wel veruit de meeste aanhang in het publiek.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:51 schreef knnth het volgende:
Wilders je bent lelijk en je stinkt, en je spreekt met een kutaccent
OMGquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
:>>>.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
whahahaquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
[eo] Jezus Leeftquote:
Scherpquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef Messenga het volgende:
Het is de tijd voor de dieren.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef speknek het volgende:
Gelukkig zijn er steeds meer mensen die de 9 van de 10 willen zijn![]()
![]()
!
'Negen van de tien zullen waarschijnlijk niet op de Partij voor de Dieren stemmen, maar gelukkig zijn er steeds meer die die negen van de tien willen zijn', oid. Leek me idd niet echt kloppenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef gday het volgende:
Huh, zei Thieme daar niet iets tegenstrijdigs?
Deze uitzending kruisen Jan Peter Balkenende (CDA), Wouter Bos (PvdA), Mark Rutte (VVD), Jan Marijnissen (SP), Femke Halsema (GroenLinks) en André Rouvoet (ChristenUnie) de degens over actuele politieke onderwerpen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
komt CU straks?
Dat dacht ik ook te horen! Ik dacht 'Moet ik nou doordenken, is dit dubbelzinnig, of gewoon een hele grote fout?"quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef gday het volgende:
"9 van de 10 stemmen niet op PvdD, maar gelukkig willen steeds meer mensen bij die 9 van de 10 zitten." Zei ze niet zoiets?
Inderdaad, bij 't debat bij BNN bijvoorbeeld vond ik 'm erg goed.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb hem veel beter zien debatteren dan dat ie nu heeft laten zien.
Hij leek wel het enige alternatief voor mensen die die rechtse rakkers niet moeten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Arme Pechtold, slachtoffer van het goedkoop scoren van Wilders & Pastors. Ik heb hem veel beter zien debatteren dan dat ie nu heeft laten zien. Waarom Wilders' partij voor de VRIJHEID heet, blijft mij nog steeds een raadsel. En Thieme moet duidelijk nog groeien in de politiek/debat.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef venomsnake het volgende:
Allemaal in de rij om Thieme te zoenen![]()
Wilders stond meteen vooraan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef venomsnake het volgende:
Allemaal in de rij om Thieme te zoenen![]()
het is een groot complot!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef IHVK het volgende:
[.blabla over vermoorde grondlegger.]
Ja inderdaad.
"wat goed van jullie!"
![]()
Het was een zwak optreden van hem, ik ben beter gewend.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Longmen het volgende:
En de vastheid en zekerheid van vd Vlies de hele tijd...
hij is wel de enige die stug aan zijn standpunten blijft vasthouden in die onwrikbare zekerheidquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Longmen het volgende:
En de vastheid en zekerheid van vd Vlies de hele tijd...
dat is zó 2002!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:51 schreef venomsnake het volgende:
Wat knap, wilders ''durft iets te benoemen''![]()
Rouvoet, goeie debater.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef VoreG het volgende:
Deze uitzending kruisen Jan Peter Balkenende (CDA), Wouter Bos (PvdA), Mark Rutte (VVD), Jan Marijnissen (SP), Femke Halsema (GroenLinks) en André Rouvoet (ChristenUnie) de degens over actuele politieke onderwerpen.
True, maar wat mij betreft zou ie zich alleen wat sterker moeten opstellen. Hij had er veel meer voordeel uit kunnen halen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hij leek wel het enige alternatief voor mensen die die rechtse rakkers niet moeten.
Zou best in zijn voordeel kunnen zijn.
Eerder belachelijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:57 schreef yootje het volgende:
en die Thieme is helemaal geweldig, hoe ze bij elk onderwerp de dieren kan betrekken, fantastisch
Klopt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Iedereen noemt Pastors altijd zo liberaal. Maar hij is toch gewoon conservatief zonder christelijk sausje?
quote:
+2quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Het valt mij de laatste tijd bij de debatten waar Pechtold aan meedeed dat hij steeds meer de links kant opgaat. Misschien beseft hij dat CDA niet meer in zee wil gaan met D66 na alles wat zich heeft plaatsgevonden met D66 in het kabinet en met VVD die Rita Verdonk als vice-premier wilt afvaardigen. En denkt hij dat D66 wellicht nog een kans heeft om samen met PvdA, SP, Groenlinks in het kabinet te zitten als PvdA straks onverwacht de verkiezingen wint of rechts ook geen meerderheid van de zetels behaalt.
Zijn fout was dat hij het probleem hniet erkende. Er is een probleem met veel marokkanen, die moet je alleen niet zo oplossen als Wilders en consorten. En hij had moeten wijzen op het feit dat er niet alleen marokkanen naar nederland komen, maar ook veel echte vluchtelingen. Het gevaarlijke is dat die mensen over 1 kam worden gescheerd met wat kutjochies.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
True, maar wat mij betreft zou ie zich alleen wat sterker moeten opstellen. Hij had er veel meer voordeel uit kunnen halen.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:58 schreef Schuifpui het volgende:
Vond het maar een lachwekende vertoning, iedereen praatte over zijn/haar eigen hoofdpunt, zonder echt op elkaar in te gaan. Vooral Thieme, hoe krijg je het voor elkaar om een vraag over integratie binnen drie woorden om te praten naar dieren.![]()
Kreeg overigens wel een beetje medelijden met Pechtold.![]()
D66 gaat echt niet wéér in de regering zitten hoor. Maakt die partij nog ongeloofwaardiger dan ze nu al zijn. Pechtold realiseert zich gewoon dat hij enkel stemmen kan winnen bij 'afvallige' CDA-, PvdA- en VVD-kiezers, en in dit debat kon hij zich mooi als een linksert profileren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Het valt mij de laatste tijd bij de debatten waar Pechtold aan meedeed dat hij steeds meer de links kant opgaat. Misschien beseft hij dat CDA niet meer in zee wil gaan met D66 na alles wat zich heeft plaatsgevonden met D66 in het kabinet en met VVD die Rita Verdonk als vice-premier wilt afvaardigen. En denkt hij dat D66 wellicht nog een kans heeft om samen met PvdA, SP, Groenlinks in het kabinet te zitten als PvdA straks onverwacht de verkiezingen wint of rechts ook geen meerderheid van de zetels behaalt.
Er was hier vanmiddag op de Vlaamse radio een interview met dat mens van de dieren, waarbij na een heel relaas over dierenmishandeling en dat de mens de dieren moet verwennen en blabla de interviewer haar toch knap vast zette met de vraag "Maar als we dierenrechten gelijk stellen met mensenrechten, is opsluiten in een hok, aan de leiband houden, het huis niet uit laten komen of het volproppen en vetmesten met allerlei voer waar het dier niet om gevraagd heeft dan géén mishandeling?"quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
Ze moet op der hondjes geneukt worden.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]goeie man, jammer dat hij christelijk is
Ach, ik vind het vooral grappigquote:
Ja, ik snap hem wel..Mensen willen dat alleen niet horen. Je kunt beter de kritiek die figuren als Wilders hebben onderuit halen door met cijfers te komen, door het in perspectief te zetten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:55 schreef pberends het volgende:
Pechtold bleef maar doorratelen over de verrijking van de islam voor Nederland![]()
.
Ik bedoel, niet erg dat hij christelijk is natuurlijk, dat is z'n goed recht, maar dat hij de leider van een christelijke partij is.quote:
Zegt misschien meer over de kwaliteit van het BNN debat en BNN zelf...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:00 schreef Slam het volgende:
wat was pechtold vanavond slecht zeg in tegenstelling tot het BNN debatje...
ik vond Pastors & Thieme wel goed
Als je daarom iemand je stem niet geeft vind ik pas jammer...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]goeie man, jammer dat hij christelijk is
Klopt, maar nuance werkt niet in dit soort debatten helaas. Toch een beroerde ontwikkeling.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, ik snap hem wel..Mensen willen dat alleen niet horen. Je kunt beter de kritiek die figuren als Wilders hebben onderuit halen door met cijfers te komen, door het in perspectief te zetten.
lol.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er was hier vanmiddag op de Vlaamse radio een interview met dat mens van de dieren, waarbij na een heel relaas over dierenmishandeling en dat de mens de dieren moet verwennen en blabla de interviewer haar toch knap vast zette met de vraag "Maar als we dierenrechten gelijk stellen met mensenrechten, is opsluiten in een hok, aan de leiband houden, het huis niet uit laten komen of het volproppen en vetmesten met allerlei voer waar het dier niet om gevraagd heeft dan géén mishandeling?"
toch zijn de standpunten van de Christenunie een heel stuk genuanceerder dan van de SGP. En voor wat betreft de ethische kwesties zitten ze weer erg dicht bij het CDAquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik bedoel, niet erg dat hij christelijk is natuurlijk, dat is z'n goed recht, maar dat hij de leider van een christelijke partij is.
Hoezo als t gewoon goede standpunten heeft (behalve misschien de abortus / euthansie) waarom dan niet CU stemmen? En voor Christenen een logischere keuze dan de CDA pardon DAquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik bedoel, niet erg dat hij christelijk is natuurlijk, dat is z'n goed recht, maar dat hij de leider van een christelijke partij is.
Komt omdat er 3 anderen moslims aan het bashen waren. Dan laat pechthold een ander geluid horen en dan komt dat erg knuffelend over..quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:00 schreef 61neorej het volgende:
Pechtold vond ik wel erg veel aan allochtonenknuffelen doen
Tja, dat ze tegen abortus en euthanasie zijn (christelijke standpunten) is erg jammer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:01 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Als je daarom iemand je stem niet geeft vind ik pas jammer...
CU is trouwens verre van extreem.
Dat is niet zo gek, men ziet mij ook als links figuur terwijl het enige wat ik doe is tegengas geven aan ongenuanceerde meningen. Je komt niet meer aan het verkondigen van een andere mening toe als je dat steeds moet doen. Vooral in het debat van vanavond viel er weinig te halen, je kunt je alleen onderscheiden door een overgestelde mening dan figuren als Wilders of Pastors te hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Het valt mij de laatste tijd bij de debatten waar Pechtold aan meedeed dat hij steeds meer de linkse kant opgaat, waar hij in het verleden altijd meer in het midden met een kleine afwijking naar rechts vertoonde.
abortus, euthanasiequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hoezo als t gewoon goede standpunten heeft (behalve misschien de abortus / euthansie) waarom dan niet CU stemmen? En voor Christenen een logischere keuze dan de CDA pardon DA
Hij kwam bagger over, net zo'n buikspreekpop. Voordeel is dat hij het enige linkse alternatief is voor kijkers die op dat moment keken, dus misschien nog een zeteltje extra voor D66 morgen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:01 schreef Jasza het volgende:
Pechtold is een nerdje.
nou.. hij ontkende zelfs dat er uitwassen zijn of zijn geweest. Nog net niet met zoveel woorden, maar zo kwam het wel over. En natuurlijk heeft hij gelijk als hij zegt dat we wel moeten blijven nuanceren, maar in dit debat had hij beter op een andere manier kunnen reagerenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Komt omdat er 3 anderen moslims aan het bashen waren. Dan laat pechthold een ander geluid horen en dan komt dat erg knuffelend over..
Maar ja dat soort verboden komen er toch niet doorheen.... Dus het zijn eigenlijk onhaalbare standpunten...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:03 schreef yootje het volgende:
[..]
Tja, dat ze tegen abortie en euthanasie zijn (christelijke standpunten) is erg jammer.
what about it? Verwacht je echt dat de CU zo groot wordt dat die wetgeving op de helling gaat?quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:01 schreef Steve_I. het volgende:
Ondanks een nogal homoseksuele uitstraling vond ik Marco Pastors duidelijk het sterkst overkomen,
Ohw man, die namen ... buikpijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:03 schreef speknek het volgende:
Tijd voor een poll:
De winnaar van het smurfendebat was:
» Die dhimmi
» Die bomenknuffelaar
» Die xenofoob 1
» Die xenofoob 2
» Die puber
» Die fundamentalist
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Dan kun je net zo goed op de PNVD stemmen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef Longmen het volgende:
Maar ja dat soort verboden komen er toch niet doorheen.... Dus het zijn eigenlijk onhaalbare standpunten...
True that.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Spijkenisse is altijd al een puinhoop geweest
Dat die andere met name wilders het tegenovergestelde deden klopt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Komt omdat er 3 anderen moslims aan het bashen waren. Dan laat pechthold een ander geluid horen en dan komt dat erg knuffelend over..
niets zinloosquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:01 schreef Ayaxola het volgende:
Verschrikkelijk dat mens van de Partij voor de Dieren.
Best een lekker wijf, maar daar houd het ook mee op. Wat een loze partij, op alles een beetje de dieren betrekken, vrij zinloos als je het over de zorg hebt en dergelijke.![]()
Precies. Helaas kwam Pechtold nu een beetje wanhopig over als vergeten strijder van Paars.. Ik vond m dit weekend bij het Cool Politics debat veel beter.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:58 schreef yootje het volgende:
[..]
Zijn fout was dat hij het probleem hniet erkende. Er is een probleem met veel marokkanen, die moet je alleen niet zo oplossen als Wilders en consorten. En hij had moeten wijzen op het feit dat er niet alleen marokkanen naar nederland komen, maar ook veel echte vluchtelingen. Het gevaarlijke is dat die mensen over 1 kam worden gescheerd met wat kutjochies.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Spijkenisse is altijd al een puinhoop geweest
quote:
Hij wou toch 1/3 e van de Rijksambtenaren ontslaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef Timmehhh het volgende:
Pastors krijgt mijn stem, jammer dat die zijn liberale kant niet kon laten zien zoals belastingverlaging terugbrengen van het aantal ambtenaren, minder ministeries e.d.
Omdat iedereeeeeen minder ambtenaren wilquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef Timmehhh het volgende:
Pastors krijgt mijn stem, jammer dat die zijn liberale kant niet kon laten zien zoals belastingverlaging terugbrengen van het aantal ambtenaren, minder ministeries e.d.
Nee, maar ik ben gewoon principieel tegen de standpunten die de CU op dit moment inneemt. Zoals al gezegd: kun je net zo goed op de pedo-partij stemmen, tja komt er toch niet doorheen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
what about it? Verwacht je echt dat de CU zo groot wordt dat die wetgeving op de helling gaat?
Naja, zinloos misschien niet, maar om alles op dieren te gaan betrekkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
niets zinloos![]()
Want zoals gandhi al zei: ......
overigens deed die van der vlies een beetje overkomen als een dementerende man die vanmiddag tegenover me in de trein zat![]()
Maar de Stuger (niemand heeft het over hemquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Precies. Helaas kwam Pechtold nu een beetje wanhopig over als vergeten strijder van Paars.. Ik vond m dit weekend bij het Cool Politics debat veel beter.
oke, helder. Al moet ik zeggen dat het standpunt van de Christenunie m.b.t. euthanesie genuanceerder is dan veel mensen blijkbaar denkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben gewoon principieel tegen de standpunten die de CU op dit moment inneemt. Zoals al gezegd: kun je net zo goed op de pedo-partij stemmen, tja komt er toch niet doorheen.
Het gaat om wat ik belangrijk vind.
Nu hebben ze het over spindoctors.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef knnth het volgende:
Het mooiste van Bassie is dat hij bij het uitleggen van dat spinnenverhaal zijn handen ook meebeweegt alsof hij daadwerkelijk een spin pakt
Dat heeft niks met knuffelen te maken, het is een ander geluid laten horen. Ik ben juist blij dat D'66 niet meedoet aan de integratiehype enkel om zetels te winnen, D'66 voert een genuanceerd en doordacht programma waarin bij zowel de autochtoon aks allochtoon verantwoordelijkheid wordt gelegd. En zo hoort het ook, integratie komt van 2 kanten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:06 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Maar ik vraag me of je stemmen wint door dan zo overdreven te gaan knuffelen.
Dieren... heel veel dieren... tot de spinnen bij Bas aan de muur aan toequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb volgens mij wel wat gemist. Ik heb alleen het laatste half uur gevolgd. Maar hebben ze het uberhaupt nog over iets anders gehad behalve integratie en respect?
Die doen niet meequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed op de PNVD stemmen.
Die was echt zielig ja. En dat verhaal op het eind. Laatste kans om iets inhoudelijks te zeggen, en dan komt hij met een excuserend verhaal over waarom ze al 4 jaar zo kut zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar de Stuger (niemand heeft het over hem) bash was nog goekoper: afgeven op een oud standpunt van de D66...
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nu hebben ze het over spindoctors.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nu hebben ze het over spindoctors.![]()
Stuger was de slechtste vond ik. Stuger:quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar de Stuger (niemand heeft het over hem) bash was nog goekoper: afgeven op een oud standpunt van de D66...
![]()
Laatste trekjes van een partij die volgende week niet meer bestaat!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die was echt zielig ja. En dat verhaal op het eind. Laatste kans om iets inhoudelijks te zeggen, en dan komt hij met een excuserend verhaal over waarom ze al 4 jaar zo kut zijn
en de Eerste Kamer afschaffenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:08 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hij wou toch 1/3 e van de Rijksambtenaren ontslaan.
Je bedoelt inhoud? Nee, dat zit er deze verkiezingscampagne niet meer in vrees ik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef sjakie007 het volgende:
Oke, maar niks over hypotheekrenteaftrek, defensie, begrotingstekort etc?
Daarover kreeg Stuger op het laatst ook een flinke veeg uit de pan van Pastors.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die was echt zielig ja. En dat verhaal op het eind. Laatste kans om iets inhoudelijks te zeggen, en dan komt hij met een excuserend verhaal over waarom ze al 4 jaar zo kut zijn
Van der Vlies heeft denk ik ook weinig te verliezen of te winnen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef dwergplaneet het volgende:
Het is jammer dat er geen echt linkse partijen in het smurfendebat waren. Pastors was mijlenver de beste debater. Stuger viel erg tegen. Van der Vlies had wel heel weinig te zeggen. Thieme kon moeilijk verhullen dat haar partij een one-issue partij is. Pechtold werd erg in de mangel genomen door Pastors, Wilders en Stuger. En Wilders was weer heel extreem anti-allochtoon bezig.
ben ik wel blij mee, laat die rechts maar slopen in het grote debat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef dwergplaneet het volgende:
Het is jammer dat er geen echt linkse partijen in het smurfendebat waren.
Op inhoud zekerquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ben ik wel blij mee, laat die rechts maar slopen in het grote debat.
Thieme was het slechtst. Daar valt niet over te discussiëren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Stuger was de slechtste vond ik. Stuger:![]()
Zo snel als het over inhoud dreigt te gaan, begint Balkenende wel weer over 'bejaardenbelasting', 'gedraai' en 'onze successen'.quote:
NEE! Duidelijk niet!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat heeft niks met knuffelen te maken, het is een ander geluid laten horen. Ik ben juist blij dat D'66 niet meedoet aan de integratiehype enkel om zetels te winnen, D'66 voert een genuanceerd en doordacht programma waarin bij zowel de autochtoon aks allochtoon verantwoordelijkheid wordt gelegd. En zo hoort het ook, integratie komt van 2 kanten.
onder anderequote:
whehehe.. verdomd.. die is er ook nog jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef sjakie007 het volgende:
Was Nawijn niet uitgenodigd trouwens?
tsja, van deze drie is Pastors de minst slechte. Maar Wilders zal wel scoren, puur omdat hij populair is bij die gare Lonsdale types.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef Roi het volgende:
Pastors deed het wel goed. Hij is niet zo anti als Wilders maar ook niet zo slap als de rest.
Stuger
Dat waren de enige onderwerpen waar in dit debat over gesproken mocht worden. Jammer eigenlijk. Maar een uur is ook veel te weinig om over alles te praten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb volgens mij wel wat gemist. Ik heb alleen het laatste half uur gevolgd. Maar hebben ze het uberhaupt nog over iets anders gehad behalve integratie en respect?
Ik zag hem geloof ik wel op de tribune zitten ergens vooraan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef sjakie007 het volgende:
Vind ik opzich niet zO slecht. Het had zeker veel beter gekund, daar niet van, maar in feite zegt hij dat de standpunten van de partij niet veranderd zijn, maar de dwarsliggers van deze standpunten er uit zijn geknikkerd, zodat nu het beleid kan worden gevoerd waar ze al die tijd al voor staan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Volgens mij moet je in 3 peilingen op minstens 1 zetel staan dus nee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef sjakie007 het volgende:
Dat was toch echt Stuger.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Thieme was het slechtst. Daar valt niet over te discussiëren.
Like ... vier jaar te laatquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:17 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Vind ik opzich niet zO slecht. Het had zeker veel beter gekund, daar niet van, maar in feite zegt hij dat de standpunten van de partij niet veranderd zijn, maar de dwarsliggers van deze standpunten er uit zijn geknikkerd, zodat nu het beleid kan worden gevoerd waar ze al die tijd al voor staan.
Ik had trouwens nooit eerder van die Stuger gehoord, wat deed ie voordat ie bij Fortuyn zat? Is hij uit de lucht komen vallen ofzo?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:17 schreef knnth het volgende:
Zal je zien, als LPF straks natuurlijk nul zetels haalt, dat Stuger officieel aftreedt als lijsttrekker
Ook bij mij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:16 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
tsja, van deze drie is Pastors de minst slechte. Maar Wilders zal wel scoren, puur omdat hij populair is bij die gare Lonsdale types.
Ik zie liever Pastors met zijn partij dan Wilders. Er komt ten minste iets praktisch uit die man, hij heeft oplossend vermogen. Wilders constateert enkel problemen en gaat die dan op 34 verschillende manieren verwoorden. Ook knap, maar het lost niks op.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:16 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
tsja, van deze drie is Pastors de minst slechte. Maar Wilders zal wel scoren, puur omdat hij populair is bij die gare Lonsdale types.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
En wat een smerige 2e hands autoverkoper is die Stuger toch met z'n gladde praat.
Gladde praat? Man, het was een en al gestuntel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
Nawijn valt net buiten de boot, maar staat op sommige peilingen wel op 1 zetel. Ik zou hem wel gezien willen hebben.
En wat een smerige 2e hands autoverkoper is die Stuger toch met z'n gladde praat.
Wie moet dat doen dan? Bosquote:
Je vergeet dat Pim Fortuyn ook niet de meest oplossingsgerichte persoon aller tijden was.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:17 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Vind ik opzich niet zO slecht. Het had zeker veel beter gekund, daar niet van, maar in feite zegt hij dat de standpunten van de partij niet veranderd zijn, maar de dwarsliggers van deze standpunten er uit zijn geknikkerd, zodat nu het beleid kan worden gevoerd waar ze al die tijd al voor staan.
Ik vind pastors ook de beste, maar je standpunt over Wilders vind ik overdreven. Hij is mij te eenzijdig en komt te weinig met oplossingen. Maar hij toont wel veel lef, hij durft wel te gaan waar anderen niet durven, hij durft wel te zeggen waar hij in gelooft. Ik vond zijn afsluiting, vol zelfverzekerdheid, dan ook erg sterk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:16 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Integratie wil niet zeggen dat iemand maar moet conformeren naar jouw manier van leven, jouw mening of jouw normen en waarden. Gelukkig niet, dat is pas on-Nederlands. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen mag doen af laten wat ie wil, in Nederland gelden voor iedereen dezelfde regels, iemand die zich daaraan houdt is geïntegreerd, die heeft het begrepen. Zolang we hier in Nederland nog onderling van mening mogen verschillen mag een nieuwkomer dat ook. Nederland is geen eiland, het is onderdeel van de wereld.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
NEE! Duidelijk niet!
Jazeker we moeten rekening met ze houden, en het probleem zien op te lossen, maar de allochtonen moeten toch echt het meeste aanpassen, Nederland's grenzen moeten duidelijk zijn, dit kan wel, dit kan niet.
Beetje trieste houding dit. Al die partijen hebben inhoud, jij bent 't alleen met 'n aantal niet eens zo te zien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wie moet dat doen dan? Bos? Marijnissen
? Halsema
![]()
![]()
?
Ja, maar is het ook mogelijk?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:21 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
ik vind zijn veel minder ambtenaren--->veel minder belasting ook wel puik![]()
De partijen hebben wel inhoud, en daar ben ik het inderdaad niet mee eens. Maar die lijsttrekkers kunnen gewoon niet debatteren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Beetje trieste houding dit. Al die partijen hebben inhoud, jij bent 't alleen met 'n aantal niet eens zo te zien.![]()
Pastors maakte daar nog een leuke opmerking overquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:20 schreef sjakie007 het volgende:
Stuger was ook zo'n jankerd toen ie over Pim begon
Marijnissen vind ik toch wel 'n sterk debater hoor, kom op zeg .... Halsema en Bos zijn idd zielig, maar Marijnissen? Die kan 'r wel wat van.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De partijen hebben wel inhoud, en daar ben ik het inderdaad niet mee eens. Maar die lijsttrekkers kunnen gewoon niet debatteren.
Dan kunnen Balkenende en Rutte het net zo goed niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De partijen hebben wel inhoud, en daar ben ik het inderdaad niet mee eens. Maar die lijsttrekkers kunnen gewoon niet debatteren.
Heb je hem nooit uit een vliegtuig zien springen in de LPF-spot?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:23 schreef axis303 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Olaf Stuger nog nooit heeft gezien en gehoord?
Hij sprak trouwens alsof hij in zijn maag geslagen werd..
Precies. Jammer dat ie met die nazi-opmerking kwam, maar ik heb nog wat emer vertrouwen in pastors dan in Wilders. Hij lijkt me tenminste geen xeno- of islamofoob.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik zie liever Pastors met zijn partij dan Wilders. Er komt ten minste iets praktisch uit die man, hij heeft oplossend vermogen. Wilders constateert enkel problemen en gaat die dan op 34 verschillende manieren verwoorden. Ook knap, maar het lost niks op.
Nou ok, Marijnissen is niet zo slecht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:24 schreef knnth het volgende:
[..]
Marijnissen vind ik toch wel 'n sterk debater hoor, kom op zeg .... Halsema en Bos zijn idd zielig, maar Marijnissen? Die kan 'r wel wat van.
Een vliegtuig niet, maar die knakker wel. Daarom, is hij nou echt letterlijk uit de lucht komen vallen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:24 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Heb je hem nooit uit een vliegtuig zien springen in de LPF-spot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |