Dat dacht ik ook: Jezus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
De SGP is toch ook een partij met een vermoorde grondlegger ?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
Maar wel veruit de meeste aanhang in het publiek.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:51 schreef knnth het volgende:
Wilders je bent lelijk en je stinkt, en je spreekt met een kutaccent
OMGquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
:>>>.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
whahahaquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
[eo] Jezus Leeftquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
Scherpquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef Messenga het volgende:
Het is de tijd voor de dieren.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef speknek het volgende:
Gelukkig zijn er steeds meer mensen die de 9 van de 10 willen zijn![]()
![]()
!
'Negen van de tien zullen waarschijnlijk niet op de Partij voor de Dieren stemmen, maar gelukkig zijn er steeds meer die die negen van de tien willen zijn', oid. Leek me idd niet echt kloppenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef gday het volgende:
Huh, zei Thieme daar niet iets tegenstrijdigs?
Deze uitzending kruisen Jan Peter Balkenende (CDA), Wouter Bos (PvdA), Mark Rutte (VVD), Jan Marijnissen (SP), Femke Halsema (GroenLinks) en André Rouvoet (ChristenUnie) de degens over actuele politieke onderwerpen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
komt CU straks?
Dat dacht ik ook te horen! Ik dacht 'Moet ik nou doordenken, is dit dubbelzinnig, of gewoon een hele grote fout?"quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef gday het volgende:
"9 van de 10 stemmen niet op PvdD, maar gelukkig willen steeds meer mensen bij die 9 van de 10 zitten." Zei ze niet zoiets?
Inderdaad, bij 't debat bij BNN bijvoorbeeld vond ik 'm erg goed.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb hem veel beter zien debatteren dan dat ie nu heeft laten zien.
Hij leek wel het enige alternatief voor mensen die die rechtse rakkers niet moeten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Arme Pechtold, slachtoffer van het goedkoop scoren van Wilders & Pastors. Ik heb hem veel beter zien debatteren dan dat ie nu heeft laten zien. Waarom Wilders' partij voor de VRIJHEID heet, blijft mij nog steeds een raadsel. En Thieme moet duidelijk nog groeien in de politiek/debat.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef venomsnake het volgende:
Allemaal in de rij om Thieme te zoenen![]()
Wilders stond meteen vooraan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef venomsnake het volgende:
Allemaal in de rij om Thieme te zoenen![]()
het is een groot complot!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef IHVK het volgende:
[.blabla over vermoorde grondlegger.]
Ja inderdaad.
"wat goed van jullie!"
![]()
Het was een zwak optreden van hem, ik ben beter gewend.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Longmen het volgende:
En de vastheid en zekerheid van vd Vlies de hele tijd...
hij is wel de enige die stug aan zijn standpunten blijft vasthouden in die onwrikbare zekerheidquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Longmen het volgende:
En de vastheid en zekerheid van vd Vlies de hele tijd...
dat is zó 2002!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:51 schreef venomsnake het volgende:
Wat knap, wilders ''durft iets te benoemen''![]()
Rouvoet, goeie debater.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef VoreG het volgende:
Deze uitzending kruisen Jan Peter Balkenende (CDA), Wouter Bos (PvdA), Mark Rutte (VVD), Jan Marijnissen (SP), Femke Halsema (GroenLinks) en André Rouvoet (ChristenUnie) de degens over actuele politieke onderwerpen.
True, maar wat mij betreft zou ie zich alleen wat sterker moeten opstellen. Hij had er veel meer voordeel uit kunnen halen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hij leek wel het enige alternatief voor mensen die die rechtse rakkers niet moeten.
Zou best in zijn voordeel kunnen zijn.
Eerder belachelijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:57 schreef yootje het volgende:
en die Thieme is helemaal geweldig, hoe ze bij elk onderwerp de dieren kan betrekken, fantastisch
Klopt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Iedereen noemt Pastors altijd zo liberaal. Maar hij is toch gewoon conservatief zonder christelijk sausje?
quote:
+2quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Het valt mij de laatste tijd bij de debatten waar Pechtold aan meedeed dat hij steeds meer de links kant opgaat. Misschien beseft hij dat CDA niet meer in zee wil gaan met D66 na alles wat zich heeft plaatsgevonden met D66 in het kabinet en met VVD die Rita Verdonk als vice-premier wilt afvaardigen. En denkt hij dat D66 wellicht nog een kans heeft om samen met PvdA, SP, Groenlinks in het kabinet te zitten als PvdA straks onverwacht de verkiezingen wint of rechts ook geen meerderheid van de zetels behaalt.
Zijn fout was dat hij het probleem hniet erkende. Er is een probleem met veel marokkanen, die moet je alleen niet zo oplossen als Wilders en consorten. En hij had moeten wijzen op het feit dat er niet alleen marokkanen naar nederland komen, maar ook veel echte vluchtelingen. Het gevaarlijke is dat die mensen over 1 kam worden gescheerd met wat kutjochies.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
True, maar wat mij betreft zou ie zich alleen wat sterker moeten opstellen. Hij had er veel meer voordeel uit kunnen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |