Inderdaad, bij 't debat bij BNN bijvoorbeeld vond ik 'm erg goed.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb hem veel beter zien debatteren dan dat ie nu heeft laten zien.
Hij leek wel het enige alternatief voor mensen die die rechtse rakkers niet moeten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Arme Pechtold, slachtoffer van het goedkoop scoren van Wilders & Pastors. Ik heb hem veel beter zien debatteren dan dat ie nu heeft laten zien. Waarom Wilders' partij voor de VRIJHEID heet, blijft mij nog steeds een raadsel. En Thieme moet duidelijk nog groeien in de politiek/debat.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef venomsnake het volgende:
Allemaal in de rij om Thieme te zoenen![]()
Wilders stond meteen vooraan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef venomsnake het volgende:
Allemaal in de rij om Thieme te zoenen![]()
het is een groot complot!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef IHVK het volgende:
[.blabla over vermoorde grondlegger.]
Ja inderdaad.
"wat goed van jullie!"
![]()
Het was een zwak optreden van hem, ik ben beter gewend.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Longmen het volgende:
En de vastheid en zekerheid van vd Vlies de hele tijd...
hij is wel de enige die stug aan zijn standpunten blijft vasthouden in die onwrikbare zekerheidquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Longmen het volgende:
En de vastheid en zekerheid van vd Vlies de hele tijd...
dat is zó 2002!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:51 schreef venomsnake het volgende:
Wat knap, wilders ''durft iets te benoemen''![]()
Rouvoet, goeie debater.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef VoreG het volgende:
Deze uitzending kruisen Jan Peter Balkenende (CDA), Wouter Bos (PvdA), Mark Rutte (VVD), Jan Marijnissen (SP), Femke Halsema (GroenLinks) en André Rouvoet (ChristenUnie) de degens over actuele politieke onderwerpen.
True, maar wat mij betreft zou ie zich alleen wat sterker moeten opstellen. Hij had er veel meer voordeel uit kunnen halen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hij leek wel het enige alternatief voor mensen die die rechtse rakkers niet moeten.
Zou best in zijn voordeel kunnen zijn.
Eerder belachelijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:57 schreef yootje het volgende:
en die Thieme is helemaal geweldig, hoe ze bij elk onderwerp de dieren kan betrekken, fantastisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |