op een uitspraak niet op zn beleid.quote:
Nee, als wethouder, hij was te extreem.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar nog best met een redelijke uitslag toch?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. als duitsland, belgie en engeland onveiliger worden vind ik het prima
Hij kan goed debatteren, en analystisch is hij op sommige punten ook goed. Waar het schort zijn de oplossingen die er voor worden aangedragen. Ik denk dat er veel logica overkomt uit de eerste twee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:49 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen hier Pastors zo 'logisch' vinden overkomen hoor, dit is toch makkelijk scoren?Ik vertrouw 'm voor geen cent.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
De SGP is toch ook een partij met een vermoorde grondlegger ?
Spijkenisse is altijd al een puinhoop geweestquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
volgens mij redelijk goed, met regels als min. 120% minimum inkomen voordat je in rotterdam mag wonen etc. heeft ertoe geleid dat rotterdam veiliger is, maaaaarrrrrrrrrrr ... .de randsteden (spijkenisse, barendrecht, schiedam etc etc) zijn daardoor een stuk onveiliger en onplezieriger geworden...
oftewel het probleem verschuiven, goed ideequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
volgens mij redelijk goed, met regels als min. 120% minimum inkomen voordat je in rotterdam mag wonen etc. heeft ertoe geleid dat rotterdam veiliger is, maaaaarrrrrrrrrrr ... .de randsteden (spijkenisse, barendrecht, schiedam etc etc) zijn daardoor een stuk onveiliger en onplezieriger geworden...
Ja, en iemand met een iets minder gereformeerde rotkop.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef BigFire het volgende:
kan Bas niet achter de schermen werken bij die partij en een vlotte prater naar voren schuiven?
Dat dacht ik ook: Jezus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
Maar wel veruit de meeste aanhang in het publiek.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:51 schreef knnth het volgende:
Wilders je bent lelijk en je stinkt, en je spreekt met een kutaccent
OMGquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
:>>>.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
whahahaquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
[eo] Jezus Leeftquote:
Scherpquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef Messenga het volgende:
Het is de tijd voor de dieren.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef speknek het volgende:
Gelukkig zijn er steeds meer mensen die de 9 van de 10 willen zijn![]()
![]()
!
'Negen van de tien zullen waarschijnlijk niet op de Partij voor de Dieren stemmen, maar gelukkig zijn er steeds meer die die negen van de tien willen zijn', oid. Leek me idd niet echt kloppenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef gday het volgende:
Huh, zei Thieme daar niet iets tegenstrijdigs?
Deze uitzending kruisen Jan Peter Balkenende (CDA), Wouter Bos (PvdA), Mark Rutte (VVD), Jan Marijnissen (SP), Femke Halsema (GroenLinks) en André Rouvoet (ChristenUnie) de degens over actuele politieke onderwerpen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
komt CU straks?
Dat dacht ik ook te horen! Ik dacht 'Moet ik nou doordenken, is dit dubbelzinnig, of gewoon een hele grote fout?"quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef gday het volgende:
"9 van de 10 stemmen niet op PvdD, maar gelukkig willen steeds meer mensen bij die 9 van de 10 zitten." Zei ze niet zoiets?
Inderdaad, bij 't debat bij BNN bijvoorbeeld vond ik 'm erg goed.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb hem veel beter zien debatteren dan dat ie nu heeft laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |