abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43759460
Vond het maar een lachwekende vertoning, iedereen praatte over zijn/haar eigen hoofdpunt, zonder echt op elkaar in te gaan. Vooral Thieme, hoe krijg je het voor elkaar om een vraag over integratie binnen drie woorden om te praten naar dieren.

Kreeg overigens wel een beetje medelijden met Pechtold.
pi_43759471
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Iedereen noemt Pastors altijd zo liberaal. Maar hij is toch gewoon conservatief zonder christelijk sausje?
Klopt.

En Rouvoet is beter dan VDV, maar VDV blijft mijn held!
pi_43759478
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef teamlead het volgende:
Ik verheug me op Rouvoet
goeie man, jammer dat hij christelijk is
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_43759482
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Het valt mij de laatste tijd bij de debatten waar Pechtold aan meedeed dat hij steeds meer de links kant opgaat. Misschien beseft hij dat CDA niet meer in zee wil gaan met D66 na alles wat zich heeft plaatsgevonden met D66 in het kabinet en met VVD die Rita Verdonk als vice-premier wilt afvaardigen. En denkt hij dat D66 wellicht nog een kans heeft om samen met PvdA, SP, Groenlinks in het kabinet te zitten als PvdA straks onverwacht de verkiezingen wint of rechts ook geen meerderheid van de zetels behaalt.
+2
scherp!
pi_43759485
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

True, maar wat mij betreft zou ie zich alleen wat sterker moeten opstellen. Hij had er veel meer voordeel uit kunnen halen.
Zijn fout was dat hij het probleem hniet erkende. Er is een probleem met veel marokkanen, die moet je alleen niet zo oplossen als Wilders en consorten. En hij had moeten wijzen op het feit dat er niet alleen marokkanen naar nederland komen, maar ook veel echte vluchtelingen. Het gevaarlijke is dat die mensen over 1 kam worden gescheerd met wat kutjochies.
pi_43759489
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:58 schreef Schuifpui het volgende:
Vond het maar een lachwekende vertoning, iedereen praatte over zijn/haar eigen hoofdpunt, zonder echt op elkaar in te gaan. Vooral Thieme, hoe krijg je het voor elkaar om een vraag over integratie binnen drie woorden om te praten naar dieren.

Kreeg overigens wel een beetje medelijden met Pechtold.
die thieme ja, maar wel lekker
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:59:14 #182
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_43759496
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Het valt mij de laatste tijd bij de debatten waar Pechtold aan meedeed dat hij steeds meer de links kant opgaat. Misschien beseft hij dat CDA niet meer in zee wil gaan met D66 na alles wat zich heeft plaatsgevonden met D66 in het kabinet en met VVD die Rita Verdonk als vice-premier wilt afvaardigen. En denkt hij dat D66 wellicht nog een kans heeft om samen met PvdA, SP, Groenlinks in het kabinet te zitten als PvdA straks onverwacht de verkiezingen wint of rechts ook geen meerderheid van de zetels behaalt.
D66 gaat echt niet wéér in de regering zitten hoor. Maakt die partij nog ongeloofwaardiger dan ze nu al zijn. Pechtold realiseert zich gewoon dat hij enkel stemmen kan winnen bij 'afvallige' CDA-, PvdA- en VVD-kiezers, en in dit debat kon hij zich mooi als een linksert profileren.
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:59:40 #183
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_43759513
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
Ze moet op der hondjes geneukt worden.
Er was hier vanmiddag op de Vlaamse radio een interview met dat mens van de dieren, waarbij na een heel relaas over dierenmishandeling en dat de mens de dieren moet verwennen en blabla de interviewer haar toch knap vast zette met de vraag "Maar als we dierenrechten gelijk stellen met mensenrechten, is opsluiten in een hok, aan de leiband houden, het huis niet uit laten komen of het volproppen en vetmesten met allerlei voer waar het dier niet om gevraagd heeft dan géén mishandeling?"
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_43759523
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

[..]

Wat erg
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_43759527
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:58 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Eerder belachelijk .
Ach, ik vind het vooral grappig Echt heel serieus neme ik de partij niet, alhoewel ze van mij veel zetels mogen halen.
pi_43759545
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:55 schreef pberends het volgende:
Pechtold bleef maar doorratelen over de verrijking van de islam voor Nederland .
Ja, ik snap hem wel..Mensen willen dat alleen niet horen. Je kunt beter de kritiek die figuren als Wilders hebben onderuit halen door met cijfers te komen, door het in perspectief te zetten.
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:00:15 #187
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_43759550
Pechtold vond ik wel erg veel aan allochtonenknuffelen doen
silence can say more than thousand words
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:00:53 #188
19775 Slam
The True AoD
pi_43759575
wat was pechtold vanavond slecht zeg in tegenstelling tot het BNN debatje...

ik vond Pastors & Thieme wel goed
Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
pi_43759586
Pechtold is een nerdje.
pi_43759587
Geweldig dat Rouvoet Pechtold buitenspel heeft gezet .
pi_43759591
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:59 schreef Longmen het volgende:

[..]

Wat erg
Ik bedoel, niet erg dat hij christelijk is natuurlijk, dat is z'n goed recht, maar dat hij de leider van een christelijke partij is.
pi_43759600
Ik hoop ook dat PvdD wat zetels haalt. Iig liever PvdD dan Pastors of Stuger.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_43759603
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:00 schreef Slam het volgende:
wat was pechtold vanavond slecht zeg in tegenstelling tot het BNN debatje...

ik vond Pastors & Thieme wel goed
Zegt misschien meer over de kwaliteit van het BNN debat en BNN zelf...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:01:36 #194
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43759609
Ondanks een nogal homoseksuele uitstraling vond ik Marco Pastors duidelijk het sterkst overkomen, sterker nog, ik vond het werkelijk indrukwekkend. Redelijke kans dat ik op hem stem, ook omdat Eerdmans gewoon oprecht, integer, intelligent is, en daar gaat waar de grote partijen hun vingers niet willen branden.

Pechtold heeft geen goed antwoord gegeven, Pechtold blijft te lang geloven in de goede aard van de mens, Pechtold blijft afwachten tot hij zelf keihard met zijn neus op de feiten wordt gedrukt. Ik hoop dat ze niet meer dan 2 zetels krijgen.

Wilde Geert blijft mijn inziens te veel hameren op het feit dat allochtonen een probleem zijn. In principe ben ik het met hem eens, ik ben het met hem eens dat er een totale stop moet komen, maar hij heeft weinig aangedragen voor oplossingen. Je zit nou eenmaal met deze mensen, wat doe je er mee. Door alleen te zeggen dat ze een probleem zijn, voelen deze zich gediscrimineerd, en gaat het ook de verkeerde kant op.

SGP en lijst5Fortuyn vond ik weinig indruk maken. Goede basis, goede punten, weinig ideeen om het uit te voeren.

Die dierengek neem ik niet eens serieus. Jazeker er zijn grote problemen, onverdoofde slacht en castratie, jazeker daar moet wat aan worden gedaan, maar dat is NIET de basis waar de maatschappij om draait, dat is niet de basis waar een partij zich op moet richten.
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:01:39 #195
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_43759616
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

[..]

Als je daarom iemand je stem niet geeft vind ik pas jammer...

CU is trouwens verre van extreem.
silence can say more than thousand words
pi_43759618
Zeer slechte leiding bij het debat, die 2 konden er echt niets van. Buitengewoon irritant hoe ze steeds de personen die aan het woord waren afremden, steeds kort hielden en onderbroken...het debat kwam nooit echt tot leven en werd daardoor helaas nooit een echt debat
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:01:43 #197
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_43759621
Die Olaf Stuger, die had echt helemaal niks te vertellen, wat een flapdrol

Bas van der Vlies vind ik wel aandoenlijk eigenlijk.

Geert Wilders heeft volgens mij geen idee wat voor effect de dingen die hij roept hebben op de mensen waarover hij die dingen roept. Beetje te weinig pragmatiek en teveel onderbuik gevoelens.

Dat is al een stuk beter bij Marco Pastors. Die bekijkt alles veel meer vanuit pragmatisch oogpunt. Hij heeft echt oplossingen en ook ervaring (uit Rotterdam). Hij weet dit ook goed over te brengen. Goed debater.

Pechtold staat eigenlijk dichter bij Pastors dan hij zelf doorheeft, lijkt het wel. In ieder geval maakte hij goed duidelijk dat buitensluiten niet zijn overtuiging is, omdat dit averechts werkt. Ik denk toch dat zijn verhaal voor veel mensen te lastig is.

Marianne Thieme relateert echt alles aan dieren . Beetje overdreven als je het mij vraagt. Dit leek mij een goede mogelijkheid om te laten zien dat het ze niet enkel om dieren gaat. Gemiste kans.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:01:47 #198
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43759626
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, ik snap hem wel..Mensen willen dat alleen niet horen. Je kunt beter de kritiek die figuren als Wilders hebben onderuit halen door met cijfers te komen, door het in perspectief te zetten.
Klopt, maar nuance werkt niet in dit soort debatten helaas. Toch een beroerde ontwikkeling.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_43759631
Verschrikkelijk dat mens van de Partij voor de Dieren.

Best een lekker wijf, maar daar houd het ook mee op. Wat een loze partij, op alles een beetje de dieren betrekken, vrij zinloos als je het over de zorg hebt en dergelijke.

pi_43759649
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Er was hier vanmiddag op de Vlaamse radio een interview met dat mens van de dieren, waarbij na een heel relaas over dierenmishandeling en dat de mens de dieren moet verwennen en blabla de interviewer haar toch knap vast zette met de vraag "Maar als we dierenrechten gelijk stellen met mensenrechten, is opsluiten in een hok, aan de leiband houden, het huis niet uit laten komen of het volproppen en vetmesten met allerlei voer waar het dier niet om gevraagd heeft dan géén mishandeling?"
lol.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')