ben ik wel blij mee, laat die rechts maar slopen in het grote debat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef dwergplaneet het volgende:
Het is jammer dat er geen echt linkse partijen in het smurfendebat waren.
Op inhoud zekerquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ben ik wel blij mee, laat die rechts maar slopen in het grote debat.
Thieme was het slechtst. Daar valt niet over te discussiëren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Stuger was de slechtste vond ik. Stuger:![]()
Zo snel als het over inhoud dreigt te gaan, begint Balkenende wel weer over 'bejaardenbelasting', 'gedraai' en 'onze successen'.quote:
NEE! Duidelijk niet!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat heeft niks met knuffelen te maken, het is een ander geluid laten horen. Ik ben juist blij dat D'66 niet meedoet aan de integratiehype enkel om zetels te winnen, D'66 voert een genuanceerd en doordacht programma waarin bij zowel de autochtoon aks allochtoon verantwoordelijkheid wordt gelegd. En zo hoort het ook, integratie komt van 2 kanten.
onder anderequote:
whehehe.. verdomd.. die is er ook nog jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef sjakie007 het volgende:
Was Nawijn niet uitgenodigd trouwens?
tsja, van deze drie is Pastors de minst slechte. Maar Wilders zal wel scoren, puur omdat hij populair is bij die gare Lonsdale types.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef Roi het volgende:
Pastors deed het wel goed. Hij is niet zo anti als Wilders maar ook niet zo slap als de rest.
Stuger
Dat waren de enige onderwerpen waar in dit debat over gesproken mocht worden. Jammer eigenlijk. Maar een uur is ook veel te weinig om over alles te praten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb volgens mij wel wat gemist. Ik heb alleen het laatste half uur gevolgd. Maar hebben ze het uberhaupt nog over iets anders gehad behalve integratie en respect?
Ik zag hem geloof ik wel op de tribune zitten ergens vooraan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef sjakie007 het volgende:
Vind ik opzich niet zO slecht. Het had zeker veel beter gekund, daar niet van, maar in feite zegt hij dat de standpunten van de partij niet veranderd zijn, maar de dwarsliggers van deze standpunten er uit zijn geknikkerd, zodat nu het beleid kan worden gevoerd waar ze al die tijd al voor staan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die was echt zielig ja. En dat verhaal op het eind. Laatste kans om iets inhoudelijks te zeggen, en dan komt hij met een excuserend verhaal over waarom ze al 4 jaar zo kut zijn
Volgens mij moet je in 3 peilingen op minstens 1 zetel staan dus nee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef sjakie007 het volgende:
Dat was toch echt Stuger.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Thieme was het slechtst. Daar valt niet over te discussiëren.
Like ... vier jaar te laatquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:17 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Vind ik opzich niet zO slecht. Het had zeker veel beter gekund, daar niet van, maar in feite zegt hij dat de standpunten van de partij niet veranderd zijn, maar de dwarsliggers van deze standpunten er uit zijn geknikkerd, zodat nu het beleid kan worden gevoerd waar ze al die tijd al voor staan.
Ik had trouwens nooit eerder van die Stuger gehoord, wat deed ie voordat ie bij Fortuyn zat? Is hij uit de lucht komen vallen ofzo?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:17 schreef knnth het volgende:
Zal je zien, als LPF straks natuurlijk nul zetels haalt, dat Stuger officieel aftreedt als lijsttrekker
Ook bij mij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:16 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
tsja, van deze drie is Pastors de minst slechte. Maar Wilders zal wel scoren, puur omdat hij populair is bij die gare Lonsdale types.
Ik zie liever Pastors met zijn partij dan Wilders. Er komt ten minste iets praktisch uit die man, hij heeft oplossend vermogen. Wilders constateert enkel problemen en gaat die dan op 34 verschillende manieren verwoorden. Ook knap, maar het lost niks op.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:16 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
tsja, van deze drie is Pastors de minst slechte. Maar Wilders zal wel scoren, puur omdat hij populair is bij die gare Lonsdale types.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
En wat een smerige 2e hands autoverkoper is die Stuger toch met z'n gladde praat.
Gladde praat? Man, het was een en al gestuntel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
Nawijn valt net buiten de boot, maar staat op sommige peilingen wel op 1 zetel. Ik zou hem wel gezien willen hebben.
En wat een smerige 2e hands autoverkoper is die Stuger toch met z'n gladde praat.
Wie moet dat doen dan? Bosquote:
Je vergeet dat Pim Fortuyn ook niet de meest oplossingsgerichte persoon aller tijden was.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:17 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Vind ik opzich niet zO slecht. Het had zeker veel beter gekund, daar niet van, maar in feite zegt hij dat de standpunten van de partij niet veranderd zijn, maar de dwarsliggers van deze standpunten er uit zijn geknikkerd, zodat nu het beleid kan worden gevoerd waar ze al die tijd al voor staan.
Ik vind pastors ook de beste, maar je standpunt over Wilders vind ik overdreven. Hij is mij te eenzijdig en komt te weinig met oplossingen. Maar hij toont wel veel lef, hij durft wel te gaan waar anderen niet durven, hij durft wel te zeggen waar hij in gelooft. Ik vond zijn afsluiting, vol zelfverzekerdheid, dan ook erg sterk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:16 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Integratie wil niet zeggen dat iemand maar moet conformeren naar jouw manier van leven, jouw mening of jouw normen en waarden. Gelukkig niet, dat is pas on-Nederlands. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen mag doen af laten wat ie wil, in Nederland gelden voor iedereen dezelfde regels, iemand die zich daaraan houdt is geïntegreerd, die heeft het begrepen. Zolang we hier in Nederland nog onderling van mening mogen verschillen mag een nieuwkomer dat ook. Nederland is geen eiland, het is onderdeel van de wereld.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
NEE! Duidelijk niet!
Jazeker we moeten rekening met ze houden, en het probleem zien op te lossen, maar de allochtonen moeten toch echt het meeste aanpassen, Nederland's grenzen moeten duidelijk zijn, dit kan wel, dit kan niet.
Beetje trieste houding dit. Al die partijen hebben inhoud, jij bent 't alleen met 'n aantal niet eens zo te zien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wie moet dat doen dan? Bos? Marijnissen
? Halsema
![]()
![]()
?
Ja, maar is het ook mogelijk?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:21 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
ik vind zijn veel minder ambtenaren--->veel minder belasting ook wel puik![]()
De partijen hebben wel inhoud, en daar ben ik het inderdaad niet mee eens. Maar die lijsttrekkers kunnen gewoon niet debatteren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Beetje trieste houding dit. Al die partijen hebben inhoud, jij bent 't alleen met 'n aantal niet eens zo te zien.![]()
Pastors maakte daar nog een leuke opmerking overquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:20 schreef sjakie007 het volgende:
Stuger was ook zo'n jankerd toen ie over Pim begon
Marijnissen vind ik toch wel 'n sterk debater hoor, kom op zeg .... Halsema en Bos zijn idd zielig, maar Marijnissen? Die kan 'r wel wat van.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De partijen hebben wel inhoud, en daar ben ik het inderdaad niet mee eens. Maar die lijsttrekkers kunnen gewoon niet debatteren.
Dan kunnen Balkenende en Rutte het net zo goed niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De partijen hebben wel inhoud, en daar ben ik het inderdaad niet mee eens. Maar die lijsttrekkers kunnen gewoon niet debatteren.
Heb je hem nooit uit een vliegtuig zien springen in de LPF-spot?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:23 schreef axis303 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Olaf Stuger nog nooit heeft gezien en gehoord?
Hij sprak trouwens alsof hij in zijn maag geslagen werd..
Precies. Jammer dat ie met die nazi-opmerking kwam, maar ik heb nog wat emer vertrouwen in pastors dan in Wilders. Hij lijkt me tenminste geen xeno- of islamofoob.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik zie liever Pastors met zijn partij dan Wilders. Er komt ten minste iets praktisch uit die man, hij heeft oplossend vermogen. Wilders constateert enkel problemen en gaat die dan op 34 verschillende manieren verwoorden. Ook knap, maar het lost niks op.
Nou ok, Marijnissen is niet zo slecht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:24 schreef knnth het volgende:
[..]
Marijnissen vind ik toch wel 'n sterk debater hoor, kom op zeg .... Halsema en Bos zijn idd zielig, maar Marijnissen? Die kan 'r wel wat van.
Een vliegtuig niet, maar die knakker wel. Daarom, is hij nou echt letterlijk uit de lucht komen vallen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:24 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Heb je hem nooit uit een vliegtuig zien springen in de LPF-spot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |