Pastors is nog best oke. Stukken beter dan Stuger en Wilders in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef teamlead het volgende:
Waarom vind ik Pastors opeens zo logisch overkomen in wat hij zegt?![]()
Ja.quote:
Ach, na het volgende debat is 'ie snel weer vergeten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij heeft mazzel dat hij de enige (nouja Thieme uitgezonderd) niet extreem-rechtse partij vertegenwoordigt. Dat wordt dus oogsten bij de linkse stemmers.
Bijna.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:34 schreef Genverbrander het volgende:
Je ziet wel dudielijk verschil tussen Pastors en de andere Fortuynisten. Pastors is de enige die echt een beetje in de buurt komt van wat Fortuyn wilde. Ik mag hem wel.
Ja hij is eigenlijk zo slecht nog niet, tussen al die kneusjes. Jammer dat hun standpunten over de Antillen nergens op slaan (als in: ga er een keer zelf heen man), anders had ik er misschien nog op gestemd, ondanks dat het fortuynistische rommel is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef teamlead het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef Messenga het volgende:
Die handen van Bas ook constant!
alleen de moslims met de nazi's vergelijkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pastors is nog best oke. Stukken beter dan Stuger en Wilders in ieder geval.
Hij moet alleen wat aan z'n accent doen.
Omdat jij en zoveel bevooroordeeld zijn met betrekking tot de kleinere rechtse partijen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef teamlead het volgende:
True.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:37 schreef teamlead het volgende:
ik vind het zielig voor vd Vlies. Die arme man moet dit soort debatten gewoon niet voeren ookDe SGP heeft een hondstrouwe achterban. Die 2 zetels heeft ie en houdt ie. Waarom doet hij zichzelf dit aan??
dat zei hij niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen de moslims met de nazi's vergelijken
Omdat hij nooit verder dan oppervlakkig op iets in gaat en álleeen maar generaliseert.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef teamlead het volgende:
.. want Wilders doet heel aardig en lief tegen Pechtold, bedoel je?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef jmac het volgende:
Nou, ik was 't zweven zat en besloot begin deze week D66 te gaan stemmen. Maar nu ik Pechtold zo hoor, en hem tekeer zie gaan tegen Wilders, begin ik wel HEEL snel een afkeer te krijgen van d66..
De rechtse kiezer (mij dus) raakt hij door dit debat heel snel kwijt.
Pastors is niet dom, Rotterdam is de ergste stad van Nederland als het gaat om het integratiedebacle. Hij heeft dus genoeg praktijkkennis, en Leefbaar Rotterdam heeft daar best wat goeds gedaan. Je hoort dus de stem van de straat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef teamlead het volgende:
quote:
ja maar de opkomst van de nazi's is natuurlijk van andere orde dan die van een geloofsstroming.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:38 schreef rebel6 het volgende:
[..]
dat zei hij niet.
de snelle islamisering van Nederland vergeleek hij met de snelle opkomst van iets anders bedreigends...
Denk het wel. Wilders is ook economisch rechts. Zoals de SP extreem links is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:39 schreef teamlead het volgende:
mag je Wilders tegenwoordig trouwens al extreem rechts noemen?
alles mag, vrijheid van meningsuiting is hij toch voor?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:39 schreef teamlead het volgende:
mag je Wilders tegenwoordig trouwens al extreem rechts noemen?
Ik vind haar verhaal een stuk beter dan die van die zelf-benoemde Fortuynisten mehehehequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:38 schreef BrauN het volgende:
Van der Vlies is echt cool.
En die teef begint weer over dieren hoor.
Lachwekkend gewoon. Dat zij zichzelf serieus neemt zeg... Ik niet hoor. Naja, ik zou d'r best serieus willen nemen, maar dan anders he, mehehehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |