Pastors is nog best oke. Stukken beter dan Stuger en Wilders in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef teamlead het volgende:
Waarom vind ik Pastors opeens zo logisch overkomen in wat hij zegt?![]()
Ja.quote:
Ach, na het volgende debat is 'ie snel weer vergeten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij heeft mazzel dat hij de enige (nouja Thieme uitgezonderd) niet extreem-rechtse partij vertegenwoordigt. Dat wordt dus oogsten bij de linkse stemmers.
Bijna.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:34 schreef Genverbrander het volgende:
Je ziet wel dudielijk verschil tussen Pastors en de andere Fortuynisten. Pastors is de enige die echt een beetje in de buurt komt van wat Fortuyn wilde. Ik mag hem wel.
Ja hij is eigenlijk zo slecht nog niet, tussen al die kneusjes. Jammer dat hun standpunten over de Antillen nergens op slaan (als in: ga er een keer zelf heen man), anders had ik er misschien nog op gestemd, ondanks dat het fortuynistische rommel is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef teamlead het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef Messenga het volgende:
Die handen van Bas ook constant!
alleen de moslims met de nazi's vergelijkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pastors is nog best oke. Stukken beter dan Stuger en Wilders in ieder geval.
Hij moet alleen wat aan z'n accent doen.
Omdat jij en zoveel bevooroordeeld zijn met betrekking tot de kleinere rechtse partijen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef teamlead het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |