Goh, mij doet juist het zwart maken van een gehele bevolkingsgroep aan een bepaald regime denken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:38 schreef rebel6 het volgende:
[..]
dat zei hij niet.
de snelle islamisering van Nederland vergeleek hij met de snelle opkomst van iets anders bedreigends...
Ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Vergelijkt Pechtold immigranten nou met ondernemers?
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
d66 heeft echt afgedaan voor mij nu :/
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef Messenga het volgende:
"Als u de Graaff inmiddels al 40 jaar hebt gepijpt om burgemeester van Nijmegen te worden.. "
Zei die dat nou?
dat snapte niemand en ze konden er steeds terecht uitstappen en stapte er op het verkeerde moment uitquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:40 schreef Flem het volgende:
Eigenlijk is het onbegrijpelijk dat D66 in het laatste kabinet heeft gezeten als je Pechtold zo hoort.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef Flem het volgende:
Eigenlijk is het onbegrijpelijk dat D66 in het laatste kabinet heeft gezeten als je Pechtold zo hoort.
spreekt vloeiend Marokaansquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:44 schreef jmac het volgende:
whaha gaat ie 'dunya' erbij halen... Die meid is op en top Nederlandse inmiddels.
Idd, jammer Boris vd Ham, mijn stem krijg je niet meer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
d66 heeft echt afgedaan voor mij nu :/
Ik vind het een grote debiel!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Pastors vind ik toch goed debatteren hoor. Ik krijg sympathie voor hem.
hij probeert het wel, maar slaat de plank ongelofelijk misquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik schakel net in, maar Pechtold is toch juist degene die dat ultrarechtse zootje nog een beetje in evenwicht houdt?
Van de Bijbel ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:45 schreef Aoristus het volgende:
van der Vlies heeft een hoop inhoudelijke kennis
Klopt. Kennelijk is men hier ook ultrarechts.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik schakel net in, maar Pechtold is toch juist degene die dat ultrarechtse zootje nog een beetje in evenwicht houdt?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:46 schreef snellejelle het volgende:
Ik zou nog eerder SGP stemmen i.p.v. Pastors
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef rubbereend het volgende:"wij zijn de enige partij met een vermoorde grondlegger"
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef rubbereend het volgende:"wij zijn de enige partij met een vermoorde grondlegger"
Is Willem van Oranje niet de voorloper van de ARP?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef snellejelle het volgende:
Wij zijn de enige partij met een vermoorde grondlegger![]()
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef rubbereend het volgende:"wij zijn de enige partij met een vermoorde grondlegger"
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:45 schreef Aoristus het volgende:
van der Vlies heeft een hoop inhoudelijke kennis
vd Vlies haalt hem er nog bij denk ikquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef Kozzmic het volgende:
Zou Wilders ook Fortuyn aanhalen?
Volgens veel Rotterdammers goedquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
zijn er hier toevallig Rotterdammers? Hoe deed die Pastorsclub het in Rotterdam?
je wil toch niet 1 stad gaan vergelijken met heel Nederland?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
zijn er hier toevallig Rotterdammers? Hoe deed die Pastorsclub het in Rotterdam?
Pastors is weggestuurdquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
hij haalt hem rechts inquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef Kozzmic het volgende:
Zou Wilders ook Fortuyn aanhalen?
volgens mij redelijk goed, met regels als min. 120% minimum inkomen voordat je in rotterdam mag wonen etc. heeft ertoe geleid dat rotterdam veiliger is, maaaaarrrrrrrrrrr ... .de randsteden (spijkenisse, barendrecht, schiedam etc etc) zijn daardoor een stuk onveiliger en onplezieriger geworden...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
maar nog best met een redelijke uitslag toch?quote:
Hij had toch 1/3 e van de kiezers. En beweerde dat het logisch was dat hij ook 1/3 van de landelijke stemmers zou halen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
ach.. als duitsland, belgie en engeland onveiliger worden vind ik het primaquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
volgens mij redelijk goed, met regels als min. 120% minimum inkomen voordat je in rotterdam mag wonen etc. heeft ertoe geleid dat rotterdam veiliger is, maaaaarrrrrrrrrrr ... .de randsteden (spijkenisse, barendrecht, schiedam etc etc) zijn daardoor een stuk onveiliger en onplezieriger geworden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |