hij probeert het wel, maar slaat de plank ongelofelijk misquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik schakel net in, maar Pechtold is toch juist degene die dat ultrarechtse zootje nog een beetje in evenwicht houdt?
Van de Bijbel ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:45 schreef Aoristus het volgende:
van der Vlies heeft een hoop inhoudelijke kennis
Klopt. Kennelijk is men hier ook ultrarechts.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik schakel net in, maar Pechtold is toch juist degene die dat ultrarechtse zootje nog een beetje in evenwicht houdt?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:46 schreef snellejelle het volgende:
Ik zou nog eerder SGP stemmen i.p.v. Pastors
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef rubbereend het volgende:"wij zijn de enige partij met een vermoorde grondlegger"
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef rubbereend het volgende:"wij zijn de enige partij met een vermoorde grondlegger"
Is Willem van Oranje niet de voorloper van de ARP?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef snellejelle het volgende:
Wij zijn de enige partij met een vermoorde grondlegger![]()
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:47 schreef rubbereend het volgende:"wij zijn de enige partij met een vermoorde grondlegger"
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:45 schreef Aoristus het volgende:
van der Vlies heeft een hoop inhoudelijke kennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |