quote:
Hij wou toch 1/3 e van de Rijksambtenaren ontslaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef Timmehhh het volgende:
Pastors krijgt mijn stem, jammer dat die zijn liberale kant niet kon laten zien zoals belastingverlaging terugbrengen van het aantal ambtenaren, minder ministeries e.d.
Omdat iedereeeeeen minder ambtenaren wilquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef Timmehhh het volgende:
Pastors krijgt mijn stem, jammer dat die zijn liberale kant niet kon laten zien zoals belastingverlaging terugbrengen van het aantal ambtenaren, minder ministeries e.d.
Nee, maar ik ben gewoon principieel tegen de standpunten die de CU op dit moment inneemt. Zoals al gezegd: kun je net zo goed op de pedo-partij stemmen, tja komt er toch niet doorheen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
what about it? Verwacht je echt dat de CU zo groot wordt dat die wetgeving op de helling gaat?
Naja, zinloos misschien niet, maar om alles op dieren te gaan betrekkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
niets zinloos![]()
Want zoals gandhi al zei: ......
overigens deed die van der vlies een beetje overkomen als een dementerende man die vanmiddag tegenover me in de trein zat![]()
Maar de Stuger (niemand heeft het over hemquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Precies. Helaas kwam Pechtold nu een beetje wanhopig over als vergeten strijder van Paars.. Ik vond m dit weekend bij het Cool Politics debat veel beter.
oke, helder. Al moet ik zeggen dat het standpunt van de Christenunie m.b.t. euthanesie genuanceerder is dan veel mensen blijkbaar denkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben gewoon principieel tegen de standpunten die de CU op dit moment inneemt. Zoals al gezegd: kun je net zo goed op de pedo-partij stemmen, tja komt er toch niet doorheen.
Het gaat om wat ik belangrijk vind.
Nu hebben ze het over spindoctors.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef knnth het volgende:
Het mooiste van Bassie is dat hij bij het uitleggen van dat spinnenverhaal zijn handen ook meebeweegt alsof hij daadwerkelijk een spin pakt
Dat heeft niks met knuffelen te maken, het is een ander geluid laten horen. Ik ben juist blij dat D'66 niet meedoet aan de integratiehype enkel om zetels te winnen, D'66 voert een genuanceerd en doordacht programma waarin bij zowel de autochtoon aks allochtoon verantwoordelijkheid wordt gelegd. En zo hoort het ook, integratie komt van 2 kanten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:06 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Maar ik vraag me of je stemmen wint door dan zo overdreven te gaan knuffelen.
Dieren... heel veel dieren... tot de spinnen bij Bas aan de muur aan toequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb volgens mij wel wat gemist. Ik heb alleen het laatste half uur gevolgd. Maar hebben ze het uberhaupt nog over iets anders gehad behalve integratie en respect?
Die doen niet meequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed op de PNVD stemmen.
Die was echt zielig ja. En dat verhaal op het eind. Laatste kans om iets inhoudelijks te zeggen, en dan komt hij met een excuserend verhaal over waarom ze al 4 jaar zo kut zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar de Stuger (niemand heeft het over hem) bash was nog goekoper: afgeven op een oud standpunt van de D66...
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nu hebben ze het over spindoctors.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nu hebben ze het over spindoctors.![]()
Stuger was de slechtste vond ik. Stuger:quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar de Stuger (niemand heeft het over hem) bash was nog goekoper: afgeven op een oud standpunt van de D66...
![]()
Laatste trekjes van een partij die volgende week niet meer bestaat!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die was echt zielig ja. En dat verhaal op het eind. Laatste kans om iets inhoudelijks te zeggen, en dan komt hij met een excuserend verhaal over waarom ze al 4 jaar zo kut zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |