abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:08:31 #226
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43759940
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef knnth het volgende:
Die spinnenscene weer in het journaal
geweldig inderdaad
Bas is cool.. op hem stemmen zal ik nooit, maar ik vind wel dat hij het geweldig doet
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_43759944
Wel mooi zo'n debat trouwens, een stuk democratischer dan de vorige verkiezingen...
pi_43759959
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef Timmehhh het volgende:
Pastors krijgt mijn stem, jammer dat die zijn liberale kant niet kon laten zien zoals belastingverlaging terugbrengen van het aantal ambtenaren, minder ministeries e.d.
Hij wou toch 1/3 e van de Rijksambtenaren ontslaan.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_43759960
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef Timmehhh het volgende:
Pastors krijgt mijn stem, jammer dat die zijn liberale kant niet kon laten zien zoals belastingverlaging terugbrengen van het aantal ambtenaren, minder ministeries e.d.
Omdat iedereeeeeen minder ambtenaren wil
pi_43759967
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:05 schreef teamlead het volgende:

[..]

what about it? Verwacht je echt dat de CU zo groot wordt dat die wetgeving op de helling gaat?
Nee, maar ik ben gewoon principieel tegen de standpunten die de CU op dit moment inneemt. Zoals al gezegd: kun je net zo goed op de pedo-partij stemmen, tja komt er toch niet doorheen.
Het gaat om wat ik belangrijk vind.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_43759969
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

niets zinloos

Want zoals gandhi al zei: ......

overigens deed die van der vlies een beetje overkomen als een dementerende man die vanmiddag tegenover me in de trein zat
Naja, zinloos misschien niet, maar om alles op dieren te gaan betrekken
pi_43759977
Mijn god wat een freakshow

3 post-fortuynisten die bleven inrammen op Pechtold
1 iemand met dieren, dieren en nog eens dieren
en 1 iemand die cool bleef en dacht met de bijbel in de hand komt alles goed

Leukste was de clash tussen de SGP en de dierenpartij, van der vlies: "als er een spin bij mij binnen zit, pak ik hem gewoon op en zet ik hem buiten hoor"
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:09:15 #233
117061 Noisemaker
Geräuschmacher
pi_43759978
Vond Pechtold te vriendelijk, mensen de kans geven gaat kennelijk niet werken hebben we de afgelopen jaren gezien. Vrouwen spreken vaak geen nederlands en komen hun huis niet uit. Daar had Theime weer een goed punt om witte en zwarte scholen vermengen te stimuleren.

Wilders, wat een josti beetje goedkope oneliners om bij wat lonsdalers te kunnen scoren.

Pastors, goed bezig vond em sterk overkomen.

V/D Vlies moet echt een peper in zijn reet hebben zeg
pi_43759986
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:08 schreef Longmen het volgende:

[..]

Iemand moet er willen wonen.
Dat begrijp ik dus niet, je bent echt de wanhoop nabij als je daar wilt wonen.
pi_43759989
Het is jammer dat er geen echt linkse partijen in het smurfendebat waren. Pastors was mijlenver de beste debater. Stuger viel erg tegen. Van der Vlies had wel heel weinig te zeggen. Thieme kon moeilijk verhullen dat haar partij een one-issue partij is. Pechtold werd erg in de mangel genomen door Pastors, Wilders en Stuger. En Wilders was weer heel extreem anti-allochtoon bezig.
"The courtesy of your hall is somewhat lessened of late."
pi_43760001
Ik heb volgens mij wel wat gemist. Ik heb alleen het laatste half uur gevolgd. Maar hebben ze het uberhaupt nog over iets anders gehad behalve integratie en respect?
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_43760005
Het mooiste van Bassie is dat hij bij het uitleggen van dat spinnenverhaal zijn handen ook meebeweegt alsof hij daadwerkelijk een spin pakt
pi_43760010
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

Precies. Helaas kwam Pechtold nu een beetje wanhopig over als vergeten strijder van Paars.. Ik vond m dit weekend bij het Cool Politics debat veel beter.
Maar de Stuger (niemand heeft het over hem ) bash was nog goekoper: afgeven op een oud standpunt van de D66...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:10:37 #239
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43760042
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

[..]

Nee, maar ik ben gewoon principieel tegen de standpunten die de CU op dit moment inneemt. Zoals al gezegd: kun je net zo goed op de pedo-partij stemmen, tja komt er toch niet doorheen.
Het gaat om wat ik belangrijk vind.
oke, helder. Al moet ik zeggen dat het standpunt van de Christenunie m.b.t. euthanesie genuanceerder is dan veel mensen blijkbaar denken
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_43760051
Wilders laat toch wel zien dat hij eigenlijk gewoon een enorm bekrompen mannetje is.
Dat is eens wat anders...
pi_43760061
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef knnth het volgende:
Het mooiste van Bassie is dat hij bij het uitleggen van dat spinnenverhaal zijn handen ook meebeweegt alsof hij daadwerkelijk een spin pakt
Nu hebben ze het over spindoctors.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_43760067
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:06 schreef 61neorej het volgende:

[..]

Maar ik vraag me of je stemmen wint door dan zo overdreven te gaan knuffelen.
Dat heeft niks met knuffelen te maken, het is een ander geluid laten horen. Ik ben juist blij dat D'66 niet meedoet aan de integratiehype enkel om zetels te winnen, D'66 voert een genuanceerd en doordacht programma waarin bij zowel de autochtoon aks allochtoon verantwoordelijkheid wordt gelegd. En zo hoort het ook, integratie komt van 2 kanten.
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:11:13 #243
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43760078
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb volgens mij wel wat gemist. Ik heb alleen het laatste half uur gevolgd. Maar hebben ze het uberhaupt nog over iets anders gehad behalve integratie en respect?
Dieren... heel veel dieren... tot de spinnen bij Bas aan de muur aan toe
pi_43760105
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Dan kun je net zo goed op de PNVD stemmen.
Die doen niet mee
Maar voor de CU zijn die twee punten bijzaak. Terwijl pedofilie hoofdzaak is voor de PNVD.
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:11:56 #245
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_43760110
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef Longmen het volgende:

[..]

Maar de Stuger (niemand heeft het over hem ) bash was nog goekoper: afgeven op een oud standpunt van de D66...
Die was echt zielig ja. En dat verhaal op het eind. Laatste kans om iets inhoudelijks te zeggen, en dan komt hij met een excuserend verhaal over waarom ze al 4 jaar zo kut zijn
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_43760120
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Dat is eens wat anders...
pi_43760121
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef Thelonious het volgende:

[..]

pi_43760126
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef Longmen het volgende:

[..]

Stuger was de slechtste vond ik. Stuger:
pi_43760133
Oke, maar niks over hypotheekrenteaftrek, defensie, begrotingstekort etc?
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_43760150
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef ErikT het volgende:

[..]

Die was echt zielig ja. En dat verhaal op het eind. Laatste kans om iets inhoudelijks te zeggen, en dan komt hij met een excuserend verhaal over waarom ze al 4 jaar zo kut zijn
Laatste trekjes van een partij die volgende week niet meer bestaat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')