En deze was nog voor Spuuglokjequote:Op donderdag 16 november 2006 21:57 schreef Leah het volgende:
Oh, maar dan krijg je er van mij ook nog 1. Voor meer redenen dan "slechts" de grappige user nominatie
.
[afbeelding]
Hij' s leuk hè?quote:
Dat heb je dan weer wél goed!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:14 schreef melonovy het volgende:
Ik was idd in de veronderstelling dat het hier om ging:
[afbeelding]
Op mijn stem hoef je niet te wachten. Zit in te weinig kliekjes.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:05 schreef melonovy het volgende:
Nog een hele week bedenktijd hoor, maar ik mis nog wel een paar OUDusers ...
Inmiddels genoeg bedenktijd gehad. Ik heb gestemd.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:05 schreef melonovy het volgende:
Ja meteen even een oproep voor de mensen die nog moeten stemmen:
laat uw mening horen en breng uw stem uit!
Nog een hele week bedenktijd hoor, maar ik mis nog wel een paar OUDusers ...
Eensch!quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:48 schreef phluphy het volgende:
Het is een ontzettend aardige knul, echt niets mis mee.![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:23 schreef Troel het volgende:
OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft Leah
Ik vind het een hele prestatiequote:Op vrijdag 17 november 2006 20:22 schreef snoopy het volgende:![]()
die Leah! Terwijl je toch een nieuw topic hebt geopend. Noem dat maar niets
Dit is ook weer zo een onderwerp waarover iedereen maar zwijgt ipv het eruitgooit wat men denktquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eensch!Ik heb hem 2x meegemaakt op meetings en het is gewoon een aardige jonge vent waar je heel gezellig mee kan kletsen!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:33 schreef bixister het volgende:
ja die heb ik zojuist geselecteerd voor een award.het ging om het toevoegen van een flinke scheut likeur aan het flesje van kim omdat ze niet zo goed kon slapen.
Helemaal nergens.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:28 schreef bixister het volgende:
waar hebben we 't helemaal over?!
Ik vind dat dus ook zeer zeker geen blooperquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:34 schreef moussy het volgende:
[..]
dat ga ik niet eens nomineren als blooper
Juist omdat hji het hele jaar niet is geweest, begreep ik niet waarom er (ik dacht in deel 1 van dit topic ) toch nog lacherig om gedaan werd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:28 schreef bixister het volgende:
en terecht, ik vind 't een onderwerp waar al wel genoeg over gezegd is. je moet je in 't leven wel vaker inhouden, dat hoort nou eenmaal bij elkaar een beetje netjes behandelen. bovendien is ie hier dit jaar nauwelijks geweest, waar hebben we 't helemaal over?!
o verrek ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:53 schreef phluphy het volgende:
reactie op het bankje, ik denk dat je verdwaald was.
vertel!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
en wat daniman betreft ben ik het helemaal met phluphy eens.
t is gewoon een aardige jongen. ik "ken" beroerdere users.
Ja vertel, gooi het er maar uitquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
neuh. vind ik niet zo nodig. tis allemaal zo tweedimensionaal. een druk op de knop en t is weer weg.
of wil je weten hoe ik over jou denk?
Misschien omdat hij in dit soort topics post:quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Juist omdat hji het hele jaar niet is geweest, begreep ik niet waarom er (ik dacht in deel 1 van dit topic ) toch nog lacherig om gedaan werd.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
jij houd mensen scherp, deelt graag plaagstootjes uit, maar ik vind je best sympathiek.
het valt me op dat ik me vaak in jouw kritiek wel kan vinden (soms ook niet, maar goed, wie is wel 100% compatible).
U riep ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
en als ik toch bezig ben, ik moet altijd zo lachen als leah weer opduikt met dr gewei
Dat snap ik, dat zou ik ook hebben, maar nadat ik zijn postgeschiedenis heb gezien en zijn eigen bijdragen,quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:18 schreef easy-going het volgende:
Nah, ik frons alleen mijn wenkbrauwen waarom iemand aangetrokken word tot dat soort topics.
Ow chips, bix is in de buurt, nu moet ik scherp blijvenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:19 schreef bixister het volgende:
hey, jij hebt ze kennelijk ook allemaal gelezen!
Dat was naar aanleiding van zijn aanwezigheid op meets meen ik me te herinneren. Ik vraag me af of veel mensen zijn postgeschiedenis bijhouden?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:18 schreef easy-going het volgende:
En ik veroordeel niemand, ik wijs alleen maar op iets waar dat lacherige misschien vandaan komt.
Hoe zal ik dit eens tactisch zeggen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van zijn aanwezigheid op meets meen ik me te herinneren. Ik vraag me af of veel mensen zijn postgeschiedenis bijhouden?
Ik vind het ook nogal wat om het zo neer te zettenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:29 schreef bixister het volgende:
nou ja als je iemands motieven niet vertrouwt is 't niet zo raar om eens te kijken wat hem verder zoal bezighoudt. datzelfde wantrouwen maakt natuurlijk dat je zo'n lijstje snel als bevestiging van je vermoedens ziet. maar 't kan evengoed allemaal heel onschuldig zijn, ik vind 't ook nogal wat om zulke beschuldigingen uit te spreken.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:55 schreef Loena-tik- het volgende:
Sommige mensen zijn daar de katalysator voor en oh wat vinden we het met z'n allen fijn als er dan eindelijk iemand zijn bek open doet. De voorzet is gegevenBedenk wel dat deze "levenswijze"
veel energie kost, je zwemt immers tegen de stroom in. Dus Easy draag je titel met trots
![]()
Het is ook geen keiharde beschuldiging, ik kijk wel uit.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:35 schreef bixister het volgende:
ik heb juist de indruk dat deze vermoedens al zovaak geuit zijn, zij het dan wat vaag & lacherig. ik heb mezelf ook vaak afgevraagd waarom daniman het hier nou zo leuk vond, ik kon me daar niet zoveel bij voorstellen voor een jongen van zijn leeftijd, tussen al die 'ouwe wijven'. maar de stap naar zo'n beschuldiging vind ik wel erg groot, te groot.
dus aan de hand van iemands postgeschiedenis kan jij uitmaken of iemand eng is of niet?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hoe zal ik dit eens tactisch zeggen.
Stel je vraagt je af waarom een jongeman graag op een meet komt van ouders met kleine kinderen.
Dan ga je je in zo iemand verdiepen en klikt op zijn postgeschiedenis.
Dan kan ik me voorstellen dat je bij het lezen van die topictitels je nog meer afvraagt waarom iemand graag op een meet komt met kleine kinderen.
Het is zo'n rustige avond joh, kijken naar vallende dominostenen is ook zo watquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het een storm in een glas water.
maar ieder moet er vooral van denken wat hij/zij wil.
ieder zijn mening en ik de mijne.
Als de aorta maar blijft lopenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:45 schreef easy-going het volgende:
[..]
Het is zo'n rustige avond joh, kijken naar vallende dominostenen is ook zo wat![]()
dr hangen ook zat vrouwen rond zonder kinderen. en dan is het ineens wel legaal? het zijn bij mij juist die wannabe's die mij meer dan eens irriteren. maar goed, daar spreek ik me verder niet over uit. tis voor mij alleen de vergelijking.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hoe zal ik dit eens tactisch zeggen.
Stel je vraagt je af waarom een jongeman graag op een meet komt van ouders met kleine kinderen.
Dan ga je je in zo iemand verdiepen en klikt op zijn postgeschiedenis.
Dan kan ik me voorstellen dat je bij het lezen van die topictitels je nog meer afvraagt waarom iemand graag op een meet komt met kleine kinderen.
Omdat iemand misschien zich afvraagt waarom een jongeman naar een meet van "ouwe wijven" met kleine kinderen gaat.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dus aan de hand van iemands postgeschiedenis kan jij uitmaken of iemand eng is of niet?
ik vind het überhaupt raar dat er mensen zijn die iemands postgeschiedenis natrekken.
waarom zou je dat in vredesnaam doen?
vertel?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr hangen ook zat vrouwen rond zonder kinderen. en dan is het ineens wel legaal? het zijn bij mij juist die wannabe's die mij meer dan eens irriteren. maar goed, daar spreek ik me verder niet over uit. tis voor mij alleen de vergelijking.
Nogmaals, het is geen beschuldiging, het is een vermoeden op de vraag waarom men toch zo lacherig over hem doet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:51 schreef phluphy het volgende:
Ik kan de denkwijze op zich best wel begrijpen, maar ik heb moeite met de handelwijze.
Stel nou dan Daniman een onschuldige, gewone jongen is die echt alleen maar oog heeft voor zijn parkiet en kat, en hij leest zomaar opeens zo'n beschuldiging, hoe zou hij zich voelen?
Dat risico loop je wel, en ik zou het heel erg vinden als dit zou zijn, en het zou niet terecht zijn.
en ligt dat aan de breedte van de deur?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee waarom? ik ben volgens mij overduidelijk tegen degenen met wie ik niet door 1 deur kan.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:09 schreef bixister het volgende:
[b]De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. lastig, er zitten hier zoveel mensen die ik echt zéér graag mag. maar ok, een greep uit mijn favorieten dan: beefcake, lily, luchtbel, neuk, sjak, lishe, livelink, jessie, snoopy, leah, easy, sugar, renzell, yppy, moonah.
Lacherig?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:59 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nogmaals, het is geen beschuldiging, het is een vermoeden op de vraag waarom men toch zo lacherig over hem doet.
quote:
Lacherig, dat was de vraag dusquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:48 schreef phluphy het volgende:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom er steeds zo lacherig over hem gedaan wordt.
Omdat ik vanavond toch al aan het zoeken was, kon ik de verleiding niet weerstaan om ook deze op te zoeken.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:03 schreef Leah het volgende:
Nouo, volgens mij lag het iets genuanceerder Troel. Geef es een linkje? Ik weet het niet precies meer
.
Ik ga zoeken.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:03 schreef Leah het volgende:
Nouo, volgens mij lag het iets genuanceerder Troel. Geef es een linkje? Ik weet het niet precies meer
.
sterker nog, volgens mij post daniman hier helemaal niet meer. en gelijk heeftiequote:Op zondag 19 november 2006 07:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga zoeken.
Edit, eerst verder lezen, het was al gevonden.
Ik vond de toon van het berichtje van Lois nou toch niet echt heel erg netjes, maar misschien is dat wel omdat ik in principe in hetzelfde schuitje zit als Daniman. Verderop wordt er door Belana gezegd dat ze niet begrijpt waarom hij uberhaupt interesse heeft in het subforum. Waarop vervolgens wordt ingehaakt door Brighteyes met een ongetwijfeld leuk-bedoelde opmerking over dat mannen die van kinderen houden sneller aan de vriendin komen volgens de films waarop dan weer allemaal lollige opmerkingen gemaakt worden, die wel gewoon op Daniman slaan.
Maar wat ik dus het raarste vind is dat er dus een aantal posts verderop specifiek gevraagd wordt of Oxy wel weer komt, terwijl zij ook geen kinderen heeft. Als ik mij aanmeld voor een meeting wordt er toch ook niet zo gereageerd. Ok, Oxy en ik posten meer in OUD dan Daniman, maar wij zouden net zo goed kwade bedoelingen kunnen hebben als Daniman, terwijl we (denk ik) geen van allen die kwade bedoelingen hebben.
Maarja, het gaat er hier natuurlijk niet om hoe of wat, ik vind enkel dat Daniman in mijn ogen dus de troostaward zou moeten krijgen, ware het niet dat ie om dit soort gezeik nu wel helemaal niet meer hier zal posten
Ik hoop het niet, nee toch?quote:Op maandag 20 november 2006 14:29 schreef bixister het volgende:
mensen, ik ben toch niet de laatste stemmer he.
zij heeft ze gemaakt, samen ontworpen.quote:Op maandag 20 november 2006 14:29 schreef Githa het volgende:goed gedaan Melonovy ireth, ik ben benieuwd dit jaar
Hehe, eindelijk iemand die kan le-zenquote:Op dinsdag 21 november 2006 06:53 schreef Belana het volgende:
nou, dan reageer ik ook maar eens. ten eerste geeft Easy hier alleen maar antwoord op een vraag, dus om haar nu aan te gaan vallen is een beetje onzin.
Begrijpend lezen is ook moeilijk soms hequote:Op dinsdag 21 november 2006 09:26 schreef Troel het volgende:
Ik vind eigenlijk helemaal niet dat Easy aangevallen wordt hoor
quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Deze post hoort in het SC topic thuis.
quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
En vertel eens: hoe ging de blooper?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet de vreemdelingenpolitie bedoelt?![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je kletst eromheen![]()
Ik stelde een vraag![]()
En die staat nog open
oftwel, vertel eens wat de Oldbies over deze kwestie te melden hebben![]()
Dit bovenstaande heb ik verwijderd uit het stemtopic.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef YPPY het volgende:
De oldbies zijn het niet eens over deze kwestie.
Ze heeft me doorquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef easy-going het volgende:
De reldel award : slaapmeisje (echt waar, die heeft reldel-potentie)
ik weet hoe het voelt.. dankzij Owletquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:17 schreef Githa het volgende:
Jeliefik krijg het helemaal warm van je nominatie!...
Ik vind het zo leuk om te lezen dat mensen toch wel positief over je denken, en warderen ( want zo voelt dat) doet me goed![]()
![]()
Je staat op kop.Ik heb net geteld.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:56 schreef kozakken het volgende:
Neeeheee!!!! Ik ben ook aan het azen op die mooie avatar!![]()
Ik vind het trouwens wel geweldig dat we zo vaak genomineerd zijn. Zo leuk dat andere mensen ook onze website en kinderen leuk vinden.
-dat al genoeg is om blij van te worden-
Maar nog steeds wel graag wil winnen![]()
![]()
Nee toch?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:17 schreef lcicle het volgende:
En stemmen voor jezelf, tellen die?
Zijn die er ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:17 schreef lcicle het volgende:
En stemmen voor jezelf, tellen die?
gequot tegen bedoeling in...(foutje)quote:
Lijkt me ook, nee dus, het is niet de bedoeling om op jezelf te stemmen. Als je wel op jezelf hebt gestemd is deze niet geldig!quote:
Gelukkig, anders had ik m'n lijstje nog even aangevuldquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:53 schreef melonovy het volgende:
[..]
Lijkt me ook, nee dus, het is niet de bedoeling om op jezelf te stemmen. Als je wel op jezelf hebt gestemd is deze niet geldig!
Nou, ik vind dat wel een beetje een raar argument hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef melonovy het volgende:
Tuurlijk is het begrijpelijk om je zelf in sommige gevallen te nomineren. Ik zat nog even terug te kijken, MeNicole heeft haar eigen bevalling genomineert, omdat deze haar het meest bij staat, ik vind dat een heel begrijpelijk argument. Het zelfde geldt voor jou Bar, je hebt 2 zeer indrukwekkende topics geopend! Maar helaas, er zijn bepaalde regeltjes / normen. Niet alle die regels zijn overigens genoemd...
Dan lijkt me het me handig als je volgend jaar een soort FAQ aan de verkiezingen vastplakt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef melonovy het volgende:
Maar helaas, er zijn bepaalde regeltjes/ normen. Niet alle die regels zijn overigens genoemd...
Noem het de 'boodschappentas-award'quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:39 schreef kozakken het volgende:
Ik ben het wel met bix eens. Want pas nadat ik gestemd had, realiseerde ik me dat ik ook best wel een klein mannetje of vrouwtje had kunnen nomineren.
(En anders maak je er een leukste-kind-buiten-je-eigen-award van)
Ja voor mijn gevoel heb je helemaal gelijk, echt waar. Misschien moet het een volgende keer wel mogelijk zijn om op je eigen topic te kunnen stemmen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:06 schreef Reese het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat wel een beetje een raar argument hoorBar had toch best het Engeltjestopic kunnen nomineren? Dat is (helaas) een heel indrukwekkend topic geworden. Toevalling heeft zij het geopend, maar dat maakt in dit geval toch niet uit?
Het is gruwelijk dat het topic uberhaupt bestaat en dat er zelfs een heel lijstje met namen in de OP staat. Ik kan me zo voorstellen dat het voor Bar het meest indrukwekkende topic van 2006 (en de rest van haar leven!) is. En dan zou zij er dus niet eens op mogen stemmen?
Ja, dat blijkt idd nodig, vind ik een goed idee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:13 schreef Leah het volgende:
[..]
Dan lijkt me het me handig als je volgend jaar een soort FAQ aan de verkiezingen vastplakt.
Het was al eerder ter sprake geweest dat je niet op jezelf mag stemmen. Echter nu we aan het tellen zijn kwam het hier weer ter discussie.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:22 schreef Leah het volgende:
En verder sluit ik me bij Reese aan. Ik vind het ook op zijn zachts gezegd een beetje raar dat regeltjes pas uchtuch dagen na dato nog bijgesteld kunnen worden.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Op je eigen topic stemmen vind ik wat anders dan op jezelfs stemmen. Een topic is iets voor meerderen, en op jezelf stemmen of op je kinderen stemmen is persoonlijk. Dat is toch een duidelijk onderscheid?
Een award voor het leukste geboortekaartje ofzo? (of is die er juist uitgeschrapt?)quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:46 schreef melonovy het volgende:
Oke, misschien een beetje vroeg, maar nu wel heel vers, welke categorien worden nu gemist en welke zijn overbodig?
Ja precies, en om heel eerlijk te zijn gaat het ook zeer tegen mijn gevoel in dat bar niet op dr eigen topic zou mogen stemmen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Op je eigen topic stemmen vind ik wat anders dan op jezelfs stemmen. Een topic is iets voor meerderen, en op jezelf stemmen of op je kinderen stemmen is persoonlijk. Dat is toch een duidelijk onderscheid?
Ja, goed idee!quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:26 schreef lcicle het volgende:
[..]
Vind ik ookHet is nooit 1 persoon die een topic maakt, alle users die erin reageren maken het 'indrukwekkend'.
Misschien een idee voor volgende keer.. Je kunt geen zichtbare award geven aan een topic, dus is dat onderdeel eigenlijk overbodig.
Ik meen dat er vorig jaar een onderdeel was 'beste topicstarter' oid, dat is misschien een betere benaming
Ik noteer alle ideeen en suggesties nu ergens, en dan wordt diegene die het volgend jaar gaat doenquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:46 schreef LadyS het volgende:
[..]
Een award voor het leukste geboortekaartje ofzo? (of is die er juist uitgeschrapt?)
Ja he?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:24 schreef jessie het volgende:
Nou dan telt het stemmen op het eigen topic toch gewoon mee. Ik vind dat ook wel eits anders dan op jezelf als persoon.
Ik vind het juist leuk om meteen te lezen waarom iemand voor diegene stemt, en niet te hoeven opzoeken in een ander topic. De naam vetgedrukt is wel handig voor het stemmen tellen idd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:06 schreef Jelief het volgende:
Eenduidigheid over de manier waarop je de lay-out van je stemmen doet. Voor het overzicht heb ik de namen vet gedaan en de opmerkingen schuin. Het lijkt mij voor de tellers handig als het een soort standaard lijstje wordt. Zoiets:
award1: naam
award2:naampje
opmerkingen over het waarom zouden geplaats kunnen worden in de sc..
Zeker als je de lay-out alin de op plaats hoeft men alleen maar de naam in te vullen, makkelijk en overzichtelijk.
Ja! Voor de leuk, voor de gezelligheid!quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:27 schreef jessie het volgende:
En laten we vooral het hele award gedoe niet te serieus nemen.
Of in ieder geval ik neem het niet serieus. Het is vooral leukig enzo.
Toch
ja, je mag er ook heus trots op zijn hoor!quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:30 schreef Githa het volgende:
Niet serieus ?ik wilde een mogelijke nominaties nog wel op mijn cv plaatsen
![]()
Ben ik niet met je eens hoor. Ondanks dat je er geen icon aan kan hangen kan je toch nog wel bepalen wat het meest memorabele topic van een jaar was?quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:26 schreef lcicle het volgende:
[..]
Vind ik ookHet is nooit 1 persoon die een topic maakt, alle users die erin reageren maken het 'indrukwekkend'.
Misschien een idee voor volgende keer.. Je kunt geen zichtbare award geven aan een topic, dus is dat onderdeel eigenlijk overbodig.Ik meen dat er vorig jaar een onderdeel was 'beste topicstarter' oid, dat is misschien een betere benaming
Daarom stel ik een andere benaming voor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:39 schreef Sirre het volgende:
Ben ik niet met je eens hoor.
Ik zou het zondevinden als die categorie eruit zou gaan. Het zijn voor mij in ieder geval dat soort dingen die een awards-ronde interessant maken, dat je nog eens terug gaat kijken naar wat er nou allemaal gebeurd is in een jaar.
Maar beste topicstarter is in mijn ogen iets anders dan meest memorabele topic.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:19 schreef lcicle het volgende:
[..]
Daarom stel ik een andere benaming voor.
Nee, het gaat om de gezelligheid en het ophalen van herinneringen van leuke (of memorabele) topics, mooie buiken, lieve users, bloopersquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:28 schreef bixister het volgende:
het gaat toch niet om die icoontjes, icicle?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:42 schreef lcicle het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de gezelligheid en het ophalen van herinneringen van leuke (of memorabele) topics, mooie buiken, lieve users, bloopers
Maar als er hier ineens iemand binnen komt vallen die op mijn berichten reageert (niet alleen in dit topic) en daardoor dingen verkeerd gelezen worden, dan wordt het wel wat star inderdaad.
Smirre, als je je aan me stoort staat er gewoon een msn adres in mijn profiel waar je je gal kunt spuien, of zeg hier even duidelijk wat je dwars zit.
* Spekkiemonster ook aansluitquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:22 schreef Leah het volgende:
En verder sluit ik me bij Reese aan. Ik vind het ook op zijn zachts gezegd een beetje raar dat regeltjes pas uchtuch dagen na dato nog bijgesteld kunnen worden.
Natuurlijk mag je dat zeggen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:15 schreef Sirre het volgende:
[..]
Sorry, ik stoor me helemaal niet aan je. Dat lijkt nu mss door dit topic en dat andere. Ik heb getwijfeld of ik dat nog even extra in een sub zou vermelden maar dat leek me overbodig.
Ik was het niet eens met jouw suggestie dat 'het meest memorabele topic' overbodig zou zijn en vervangen zou kunnen worden door 'leukste topicstarter' ben even de precieze bewoording kwijt. Dat mag toch gewoon gezegd worden? Ik heb je nergens proberen aan te vallen.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:56 schreef Jelief het volgende:
[..]
ik weet hoe het voelt.. dankzij Owlet![]()
Heel goed, PV, dat je een disclaimer neerzet (of hoe het dan ook heet), voordat er weer 10 mensen over je heen vallen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik neem weinig serieus wat betreft die awards. Het is volkomen persoonlijk en ook weer niet. Je ziet namelijk vaak dezelfde mensen voorbij komen in het stemtopic. Heeft iemand op die gestemd, stemmen de volgende drie er ook vaak op. niet altijd, wel vaak
Ja, ervaring mee..quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:38 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Heel goed, PV, dat je een disclaimer neerzet (of hoe het dan ook heet), voordat er weer 10 mensen over je heen vallen!![]()
Misschien dan een idee het stemmen anoniem of blind te doen, of hoe je noem je zoiets. Dat je je stemmen per mail stuurt naar degene die het organiseert (wel veel gedoe misschienquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik neem weinig serieus wat betreft die awards. Het is volkomen persoonlijk en ook weer niet. Je ziet namelijk vaak dezelfde mensen voorbij komen in het stemtopic. Heeft iemand op die gestemd, stemmen de volgende drie er ook vaak op. niet altijd, wel vaak
Eigenlijk is het wat dat betreft net het songfestivalquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:We kunnen die awards volgend jaar ook gewoon afschaffen. Er is altijd wel iets wat iemand niet zint
En dit kan ik ook niet plaatsen eigenlijkquote:volgende keer is het weer de categorie "liefste/mooiste/leukste kindje". Dan krijg je weer "boehoe, waarom stemmen jullie niet op mijn kind?
Er stond een knipoog als posticoon Githaquote:
En ik zoeken naar die knipoog * Githa weet nu wat een posticoon isquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
Er stond een knipoog als posticoon Githa
Maak ik kans dan ?quote:Enneuh, jullie gaan toch niet de competitie aan voor die reldel award he![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
Er stond een knipoog als posticoon Githa
Enneuh, jullie gaan toch niet de competitie aan voor die reldel award he![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:26 schreef renzell het volgende:
De reldel award M@x Je weet zelf wel waarom hè?Ik wil deze
zeker niet bij de horens vatten en de sloot uit sjorren, maar kan toch niet aan de nominaties voorbij gaan om hem even aan te stippen.
![]()
Je loopt nu al op me inquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:28 schreef m@x het volgende:
[..]
InderdaadBen je bang dat je volgend jaar buiten de boot valt Easy?
Ja klopt, ik heb het ook van te voren gevraagd, beetje gepeild, weinig respons op gehad, wel een paar reacties die we hebben meegenomen in dit lijstje. Ik kan me herinneren dat we vorig jaar of het jaar ervoor vlak na de nominaties allemaal ludieke suggesties hadden voor een volgende awardsverkiezing. Ik had er alleen dit keer niet de tijd er voor genomen dat allemaal op te gaan zoekenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Was er trouwens niet van tevoren ook al gevraagd welke categoriën mensen graag zouden zien?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:34 schreef melonovy het volgende:
Het klopt idd echt wat je zegt, Bix leest alles en onthoudt het ook allemaal! De petje af award voor Bix
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:38 schreef bixister het volgende:
ohja, vergeet ik je helemaal te bedanken voor het complimentbedankt!!!
![]()
Let op hetquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:44 schreef bixister het volgende:![]()
en spuuglokje, zo goed lees ik blijkbaar echt niet want welke award had je nou toegevoegd?
Ik was stout en zat verkeerdquote:Op zondag 26 november 2006 12:51 schreef Sugar het volgende:
Wat dan, No Nick? Vertel eens.
edit: of verhuizen we naar SC, dacht dat we daarin zaten ook.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef melonovy het volgende:
En dat stemmen is mogelijk tot 26 november 19:00 uur. Daarna worden de awards uitgereikt!
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:57 schreef melonovy het volgende:
Wat goed, die laatste mensen die nog even stemmen, vooral door gaan!
Stemmen kan nog tot zondag 12:00 uur daarna wordt alles geteld en na 19:00 uur, als de kinderen liggen en de man des huizes voetbal aan het kijken is kom ik met de uitslag!
En dan het hele gedoe met niet op jezelf stemmen (logisch) en niet op je eigen topic (minder logisch) oh wacht da's niet logisch doe maar wel op je eigen topic stemmen!quote:Op zondag 26 november 2006 12:08 schreef melonovy het volgende:
Stemmen is niet meer mogelijk, we gaan tellen! Later op de dag kom ik terug met de resultaten, maar ik krijg visite en eters dus pin me er niet op vast dat ik om 19:00 uur weer hier ben. Sorry
Gel*l, als je gewoon zorgt dat je je eigen regeltjes onthouden kan en toepast dan ben je er gewoon goed inquote:Op zondag 26 november 2006 13:08 schreef melonovy het volgende:
och ja, regeltjes, ik ben er niet zo goed in.
Renz, toe maar wat je nodig vindt!
Nou ik wilde eigenlijk je boys nomineren, maarja je post ze hier niet meerquote:Op zondag 26 november 2006 19:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben gewoon echt helemaal nergens voor genomineerd he?![]()
![]()
Nou ja ik mag niet klagen want ik heb zelf ook geen lijstje gepostquote:Op zondag 26 november 2006 19:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou ik wilde eigenlijk je boys nomineren, maarja je post ze hier niet meer.
Gelukkig heb ik de foto's nog want ze zijn natuurlijk wel heel![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 19:37 schreef Ladybos het volgende:
Slaapmeisje kijk eens op je deurmat ?
quote:Op zondag 26 november 2006 19:46 schreef easy-going het volgende:
Gelukkig heb ik de foto's nog want ze zijn natuurlijk wel heel![]()
Ik heb er pas een paar via mail gehadquote:
Graag gedaan!quote:Op zondag 26 november 2006 17:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
mrien dank je wel voor je nominaties! Twee nog wel![]()
![]()
o super joh, ik zit helemaal te smilen.quote:Op zondag 26 november 2006 21:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
De resultaten zijn nu gelukkig ook op Fok bekend. Wat een waanzinnig verrassing toen ik in mijn brievenbus keek en een prachtig echt (zomaar niet in virtua) kaartje aantrof. Postbode bedanktIk durfde nog niets te plaatsen totdat de awards officieel bekend waren gemaakt en heb eerst in stijl van de awards naar Boer zoekt vrouw gekeken
Dit kaartje krijgt zeker weten een mooi plekje in ons huis, want de steun die ik in de afgelopen jaren van jullie allemaal kreeg en de waanzinnige hoeveelheid felicitaties via Fok, maar ook via de post, die wij kregen toen onze zwangerschap eenmaal een feit was zal ik nooit vergeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |