Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef melonovy het volgende:De liefste OUD user award
Githa Natuurlijk Githa.
![]()
Je bent een schat. Puur, eerlijk, aardig, meelevend. Gewoon, lief!
![]()
De grappigste user in OUD award
Mwanatabu Daar valt verder niets op af te dingen, dat is gewoon een feit...
De beste mod in OUD award Weet niet.
De helpende hand award
voor degene die telkens klaar staat voor een ander. Bixister Jij bent een van de weinigen die werkelijk interesse toont in anderen. Jij leest écht, vergeet niets, bent slim en ook nog gevat. Kortom: hoe dan ook award-waardig.
De hormonster award
voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien! Lieve vriendin
Sugar dan maar, omdat ik het echt verschrikkelijk vind dat je zo geveld wordt door die monsters.
![]()
Als ik toch iets wist om je op te fleuren op de momenten dat het echt even niet gaat, al zou ik in mijn blote kont en met een kerstmuts op mijn hoofd een regendans moeten komen doen voor jouw deur.... met liefde.
De columnist(e) award
voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Jdee Ze post hier eigenlijk nooit meer, maar ik heb altijd zo genoten van haar schrijfsels.
![]()
Overigens staan ook Mwanatabu, Luchtbel, Sugar, Phileine en Lishe hoog in mijn lijst. Slimme dames met humor en schrijftalent. Hou ik van!
sorry Bix, jij valt hier af, heeft met de interpunctie te maken
De reldel award
M@x Je weet zelf wel waarom hè? ![]()
Ik wil deze
![]()
zeker niet bij de horens vatten en de sloot uit sjorren, maar kan toch niet aan de nominaties voorbij gaan om hem even aan te stippen.
De blooper award Sorry
Djeez... Hij is je gegund jongen.
De kliek award
voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. Bah bah, ik voel grote, grote weerstand tegen deze award, maar allez, daar gaan we:
Githa, Bixister, Lishe (hoe verrassend
![]()
), uiteraard
Sugar, maar ook
Snoopy, Fuente, ehhhhh.... En wie ik eigenlijk niet vaak (meer) spreek (of zelfs nooit!
![]()
), maar wél leuk vind zijn bijvoorbeeld
Texelonia, Luchtbel, Moonah, Spuuglokje, Jessie, Jdee, Suzanna, Melonovy, Pinquit, Bass-Miss en waarschijnlijk nog een stuk of tien, die ik er wellicht op een later tijdstip nog bij knutsel.
Leukste user icoon award
Appelsap ![]()
Lief gewoon.
De treffendste signature award Weet niet, morgen misschien nog...
Typisch gedrag van de lama-achtigen is het spugen met pensinhoud. Van dit soort teksten word ik dus gelukkig!
![]()
Kortom:
Pinquit Op het nippertje toch nog een nominatie in de wacht gesleept meiske!
De grote geduld award
voor diegene die al erg lang wacht op een kindje Ik kan hier maar heel moeilijk kiezen, alsof ik de een meer een kindje zou gunnen dan de ander. Toch wil ik even iemand speciaal noemen. Iemand die eigenlijk niet eens meer meepost hier, maar die ik het zo heel erg had gegund. Helaas, het mocht niet zo zijn.
Merisse
De mooiste buik award Moonah met haar prachtlijfje staat me bij, maar er zijn er nog meer weet ik. Dus ga ik morgen nog even door de buikentopics bladeren. Want had Pinquit ook niet zo'n heerlijk buikje?
Renzell krijgt het nog druk morgen... Hopelijk nog net op tijd
![]()
(Mel, ah???): ik heb als een dolle in oude topics liggen zoeken, maar helaas Pinquit, ik kom bij jouw buik alleen maar kruisjes tegen, en Moonah ben ik in de gauwigheid helemaal niet tegengekomen.
![]()
Maar, ik kwam er wél achter dat we een hele belangrijke buik uit 2006 zijn vergeten (ik althans):
Girly met haar prachtige serie!
![]()
Die krijgt dus absoluut mijn nominatie.
Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal Ja ja, belofte maakt schuld (zie Z&G topic)... hij gaat op de valreep naar
Mwanatabu, hoewel ik eigenlijk het meest geraakt was door het verhaal van Moonah, mede dankzij de grote mate van herkenbaarheid. Daar heb ik een traantje of tien moeten wegpinken.
De kinderkamer award
voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer Lishe!
![]()
En de meidenkamers van Bo, Jans en Maria op een goede gedeelde tweede.
![]()
De creaward Sorry dames M@x, Lishe en Sugar, maar ik kijk echt nooit in dat soort topics, dus heb werkelijk géén idee.
![]()
Maar.... ik verdenk jullie er alledrie van verdraaid crea te zijn, dus misschien ga ik morgen op de valreep nog even scrollen.
De leukste kindersite award
(=site gemaakt door ouder over/voor kind) Fons the man! Ofwel:
Bass-Miss met haar www.OnsFonske.be Met dank aan het leuke geboortekaartje!
![]()
Het leukste kinderpraatje award En wederom geen idee.
Meest memorabele topic/ qoute award Kan alleen maar
Thijs z'n topic zijn. Hoewel ik het eigenlijk volkomen ongepast vind om aan zoiets afgrijselijks een nominatie te verbinden. Het topic had nooit, nooit, nooit mogen bestaan.
De schattigste kids uit 1 gezin award
Noa en Emma zeg ik, terwijl ik het eigenlijk echt geen doen vind. Ik moet zeggen dat het heel heel heel moeilijk kiezen was. Ik ben ook bijzonder gecharmeerd door Liam en Ezra (mijn god, wat een prachtige jongetjes!!!
![]()
), natuurlijk Anna en Piet en ook zeker door Bo en Jans en Chiara en Yoram. En Storm en Maria tel ik nog niet eens mee. Die zie k zo vaak irl, daar hou ik gewoon van!!! Die voelen niet als Fok!-kindjes eigenlijk. Gewoon Noa en Emma, omdat ik het prachtige meisjes vind (en ik vooral een grote, grote fan van Noa ben!) en Suzanna een stoere schat die ook een nominatie moet krijgen. Daarom, telt dat ook? Oh, en ik wilde ook Djen en Djulian nog even apart noemen. Ik vind Djen echt zo'n knappe meid!
![]()
Beste fotograaf award
Luchtbel Omdat jij overal altijd op het goede moment lijkt te zijn met je camera. Als ik me een Luchtbel op pad met Jolie voorstel, heeft die ten alle tijden een dikke camera om haar nek hangen. Nee, serieus. Luchtbel, ik vind dat je fantastische foto's van je mooie dochter weet te maken. Icicle is trouwens een zeer goede tweede (en wat een ontzettend mooi zoontje heb je!
![]()
), (om Yoni zelfs nog maar buiten beschouwing te laten, maar hé, die zit erop, toch?)
Kids-fotospammer-award
voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. Vicky
OUD- anti award
Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft niemandTroostaward
Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Bar, meiske, je krijgt een dikke kus!