abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 november 2006 @ 21:29:05 #51
593 sjak
Juffie Bloem
pi_43589961
Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Jessie
Lekker douchen!
pi_43618936
De liefste OUD user award
Jessie

De grappigste user in OUD award
syren@.

De beste mod in OUD award
Lois

De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander.
Nebelung

De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien!
Moonah

De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven!
Mwanatabu

De reldel award
Easy

De klik award voor diegene waarmee je het beste klikt.
Phluphy , Luchtbel, Sugar, M@x, Piglet, Slaapmeisje, Renzell, Lishe, Bix, Jessie, Belana en vele anderen

Leukste user icoon award
Ladybos

De treffendste signature award
Bass-Miss
''Fonske had een vader die zo sterk was als een reus,
en zo groot dat hij de boomtoppen kon raken...''

De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje
Voor alle meiden die (al te lang) op een kindje wachten

De mooiste buik award
Sugar

Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal
Moonah

De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer
Lishe

De creaward
M@x

Het leukste kinderpraatje award
Rewimo

Meest memorabele topic/ qoute award
ouders van prachtige engeltjes

De schattigste kids uit 1 gezin award
Piet & Anna

Beste fotograaf award
Luchtbel

Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt.
Spuuglokje

Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd
Merisse

Meest memorabale zwangerschap
Slaapmeisje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_43629428
De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. Nebelung en Poemojn
De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Mwanatabu
De reldel award Ladywrb
De creaward M@x
Het leukste kinderpraatje award Rewimo
Meest memorabele topic/ qoute award "Ik weet niet hoe te zeggen"
De schattigste kids uit 1 gezin award Tan's viertal
Beste fotograaf award Icicle
Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. Ireth
Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Evenstar
De liefste OUD user awardJelief
De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien!Moonah
Leukste user icoon awardLadybos
De mooiste buik award Sugar
De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer Lishe
Het leukste kinderpraatje awardJolie!!
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:45:11 #54
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43635386
De liefste OUD user award Githa. Dubbel en dwars verdient ze die! Staat altijd klaar voor iedereen en is irl ook een echte schat.

De grappigste user in OUD award Bix. Ik moet altijd zo ontzettend lachen om haar woordgrapjes. Gewoon hardop zelfs.

De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. Ook hier gaat mijn stem naar Githa. Omdat ze zo lief iedereen helpt.

De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Renzell. Ze kan zo heerlijk beeldend schrijven. Ik geniet van haar verslagjes over Juul en zijn avonturen.

De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. Ik heb de meeste klik met de dames uit hetdreumestopic. Met sommige users heb ik minder omdat hun verhaal zo afwijkt van het mijne zegmaar. Om toch wat namen te noemen.... Githa, (what else is new ) Renzell, Dutch, Tex,, M@x, Snoop enz.....

Leukste user icoon award M@x!!!! Ik ben verlieft op hertjes, dus ook op dit icoon.

De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje Iedereen uit het niet-vanzelf-bankje. Het is soms zo moeilijk zo afhankelijk te zijn. En natuurlijk ook de dames die al veel te lang op het 2e streepjes bankje zitten.

De mooiste buik award Moonah, prachtig en deze buik bleek ook nog eens erg functioneel. Toen Thies zich veel te vroeg aandiende hield de buik van Moonah hem lekker binnen.

De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer Tan, vrolijk en veeeel kleur, daar hou ik van!

De creaward M@x, die ineens allerlei prachtige kunstwerken maakt, ik wist niet dat ze dat kon!

De schattigste kids uit 1 gezin award Piet en Anna.

Beste fotograaf award Spuuglokje. De foto's van hun uitstapjes zijn zo leuk en vrolijk en gezellig.

Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Die gaat naar Jessie. Natuurlijk. Als je zo ver voor een award wilt gaan. Beterschap!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:23:30 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_43637987
De categorien!

De liefste OUD user award Rewimo

De grappigste user in OUD award Sjeen

De beste mod in OUD award .

De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. miss_dynastie

De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien! Sugar

De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Phileine

De reldel award Easy Going

De blooper award Djeez

De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. Rewimo en Miss_Dynastie

Leukste user icoon award Rewimo

De treffendste signature award Moonah

De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje Leonieke.

De mooiste buik award Nikky

Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal YPPY

De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer Lishe

De creaward Ik vind dat alle moeders en kids veel meer moeten knutselen

De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind) .

Het leukste kinderpraatje award Christan

Meest memorabele topic/ quote award Kan niet kiezen tussen Danyel en Thijs

De schattigste kids uit 1 gezin award Djen en Djulian

Beste fotograaf award Rewimo

Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. Vicky

OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft Leah

Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Daniman. Als vrouw is het blijkbaar nog redelijk normaal dat je graag kinderen wilt en naar meetings gaat. Als man zijnde word je meteen uitgelachen en word je de toegang zowat ontzegd. Ik hoop voor jou dat je snel een leuke vrouw op de kop tikt en dat je supermooie kindjes krijgt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43644656
De liefste OUD user award livelink!

De grappigste user in OUD award jessie en ook erg lief hoor! maar ik vind jessies bijdragen over 't algemeen heerlijk om te lezen, ontwapenend en inderdaad vaak ook erg grappig. alleen al de beschrijving van die vaders bij dat Dirk Scheele concert, ik heb er zowat van in m'n broek gepiest.

De beste mod in OUD award lois, toch wel echt de oermoeder van OUD.

De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. nebelung: opmerkelijkste aanwinst wat dat betreft in BV-topics. met eervolle vermeldingen voor owlet & poemojn.

De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien! sugar, omdat ze nog steeds zo geteisterd wordt door die rothormonen.

De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! luchtbel: raak & puur. (maar er zit hier nog veel meer schrijftalent!)

De reldel award brighteyes ja BE, volgens mij heb jij wel echt een voelhoorn voor rellen. niet zozeer dat je ze zelf start, maar aanwakkeren vind je geen probleem geloof ik.

De blooper award. tsja, toch djeez maar denk ik met z'n sterkedrank-bij-de-flesvoeding. (al komt de toestand rond daanbanaan en haar inzameling wel aardig in de buurt. ongeacht waar de waarheid ligt, maar wat een fok!soap is dat geworden!)

De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. lastig, er zitten hier zoveel mensen die ik echt zéér graag mag. maar ok, een greep uit mijn favorieten dan: beefcake, lily, luchtbel, neuk, sjak, lishe, livelink, jessie, snoopy, leah, easy, sugar, renzell, yppy, moonah.

Leukste user icoon award ladybos met het 'vliegende myrthe' icoontje.

De treffendste signature award die van phluphy, inclusief de hele site van danyel. ik ben altijd weer onder de indruk van de manier waarop jij dingen weet te beschrijven en je eigen zo grote verdriet om weet te zetten in positieve daden en mooie beelden/verhalen.

De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje miepes/marie. ach er zijn er helaas teveel die voor deze award in aanmerking komen.

De mooiste buik award toch wel weer die van sugar! en wat bleek er ook weer een prachtig kindje in te hebben gezeten..!

Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal het verhaal van Moonah, al vind ik ze eigenlijk stuk voor stuk altijd wel erg indrukwekkend en award-waardig.

De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer Tan met haar onuitputtelijke energie en verfkwasten! en natuurlijk die 4 lieve & leuke kamertjes!

De creaward lishe, in vele opzichten! (and I looove her style!)

De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind) fonzzz!

Het leukste kinderpraatje award jolie, voor haar hele 'oeuvre'. zo grappig en eigenzinnig, prachtig! hoewel mini-Muus met 'Mam je bent een HOMO ' een goede tweede is.

Meest memorabele topic/ qoute award het topic over thijs, dat hakte er vreselijk hard in. het is alweer bijna een half jaar geleden, ongelooflijk bar. bizar, en het blijft vreselijk.

De schattigste kids uit 1 gezin award chiara & yoram. ze schijnen elkaar dan wel regelmatig in de haren te zitten maar ik vind 't een prachtig stel.

Beste fotograaf award schanulleke.

Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt.ireth

OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft ik word echt een watje; ik weet hier niemand voor!

Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd ook troostprijzen zou ik liever een hele bos van uit willen delen, want er zijn er helaas nogal wat die wel wat troost kunnen gebruiken. Bar, Mar, Phluphy, Pepper, en alle andere ouders van véél te jong gestorven kinderen. en Icaä die ook met een veel te vroeg verlies moet zien te leven. anitra voor het moeten omgaan met die nu zo definitief chronische pijn. een acuut extra nood-troostaward voor sweaty omdat ze nu zo in spanning zit over die renzo, en voor jessie natuurlijk, omdat ze die vreselijk enge galblaasoperatie zo dapper heeft ondergaan vandaag. en githa, dat alles maar helemaal goed mag komen met jordy's handjes!

De 'kom weer eens terug' award ja die zat er bij mij zomaar bij, gek he? : SeaOfLove, al te lang niks van gelezen!

[ Bericht 2% gewijzigd door bixister op 17-11-2006 22:20:52 ]
pi_43723219
Ik lurk alleen maar hier, mag je toch ook stemmen?

De reldel award : Troel

Troostaward : Bar en Mar

[ Bericht 2% gewijzigd door berney op 20-11-2006 20:12:50 ]
pi_43726537
quote:
De categorien!

De liefste OUD user award Vicky

De grappigste user in OUD award Jessie

De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. poemojn

De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Renzell

De reldel award Troel

De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. Vicky

De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje Merisse

Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal Moonah

De creaward Max

Meest memorabele topic/ qoute award Ik weet niet hoe te zeggen

Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Bar
  Jubileum moderator dinsdag 21 november 2006 @ 19:47:07 #59
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43758959
Diverse posts verwijderd en geplaatst in [SC] De OUD Awards van FOK!, deel 3

Dit topic graag vrij houden van dit soort SC, om het de tellers niet te moeilijk te maken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_43764867
And here are the results of easy-goings voting:

De liefste OUD user award icaä

De grappigste user in OUD award: syrena, heerlijk Bridget Jones gehalte

De beste mod in OUD award lois, oermod

De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. leah, ik weet nog dat toen ik pas hier postte en een vraag had leah daar heel snel advies voor had, en ik zie haar heel vaak nog tips en adviezen geven

De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien! Slaapmeisje

De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! phileine en ik vind het zo stoer dat jullie naar Spanje ge-emigreerd zijn, en je blog erover leest heerlijk weg!

De reldel award : slaapmeisje (echt waar, die heeft reldel-potentie )

De blooper award : evenstar knap stom niet zo'n slimme actie

De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. : No Nick en verder bixister en dat is wederzijds zag ik ) danosa, Karin (jadey en Bram zijn van Svens lichting, dat geeft een klik) Belana en spuuglokje, ik vind het leuk dat jullie altijd wel op posts over Sven reageren En de genomineerden in de meeste overige categorien uiteraard.

Leukste user icoon award : snoopy

De treffendste signature award : Bar en Mar Blonde haren,blauwe ogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...

De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje :helaas teveel kandidaten, mijn stem gaat naar marie79 Ik hoop dat in het nieuwe jaar een aantal de weg van slaapmeisje mogen volgen!

De creaward Sugar, met stip

Meest memorabele topic/ qoute award "ik weet niet hoe te zeggen"

De schattigste kids uit 1 gezin award spuuglokjes trio natuurlijk

Beste fotograaf award :jessie, altijd leuke huis/tuin en keuken foto's

Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd et, zwanger zonder veel gezeur ondanks dat je het deze zwangerschap niet makkelijk hebt

Meest memorabele zwangerschap Slaapmeisje

Grootste rammelaar: brighteyes

OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft: Troel vaak verkeerde posts op het verkeerde moment op de verkeerde plaats.

en toen postte ik, en ging fok stuk, en stond mijn post er niet half uur werk gelukkig had ik het nog net in het kladblok geplakt ***** pfieuw**** (beschouw dit maar als tip van de dag)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_43776299
De liefste OUD user award - moeilijk, zijn er veel maar ik ga voor Bixis

De grappigste user in OUD award - Jessie

De beste mod in OUD award - Lois

De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander - Yppy

De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien! - Slaapmeisje

De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! - Phileine

De reldel award - Moussy

De blooper award - geen stem... geen idee

De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. - Moussy

Leukste user icoon award - Githa

De treffendste signature award - Jessie

De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje - Kan er maar 1 zijn... Slaapmeisje

De mooiste buik award - Vivi.

Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal - sorry... geen idee... ik probeer deze horrorverhalen even te vermijden voor ik echt niet meer durf

De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer - Meimeltje

De creaward - geen idee

De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind) - Icicle

Het leukste kinderpraatje award - Geen idee

Meest memorabele topic/ qoute award - 'Ik weet niet hoe te zeggen' van bar. Had het topic liever niet gehad, maar het staat me wel het meest vers in het geheugen!

De schattigste kids uit 1 gezin award - Jemig de pemig... dat zijn er verdomd veel. Maar ik vind de foto's van de kids van Spuuglokje altijd geweldig. Dus ik ga voor deze 3 kids!

Beste fotograaf award - Icicle

Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. - Spuuglokje, maar dat geeft niet... ik wil van haar kids altijd meer!

OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft - Geen idee

Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd
Heb er hier heel veel... Mwanatabu, Kozakken, Brighteyes, Pluphy, Maxx...
Maar de naam die ik echt ga noemen is ET.
Weer zwanger, met een hoop bezig en eigenlijk schiet haar zwangerschap erbij in. Maar toch heeft ze altijd tijd voor lieve woordjes hier op het forum. Goede mod en dat verdient een pluim!
  woensdag 22 november 2006 @ 17:25:06 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43788381
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:36 schreef Kleintje het volgende:

De mooiste buik award - Vivi.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 22 november 2006 @ 17:35:05 #63
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43788755
[quote]Op woensdag 22 november 2006 11:36 schreef Kleintje het volgende:
De liefste OUD user award - --

De grappigste user in OUD award - [b] Om Mwana lig in geregeld dubbel

De beste mod in OUD award - Brighteyes

De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander - ?

De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien! - geen idee eigenlijk

De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! - Wederom Mwana

De reldel award - Troel, tactloos personage

De blooper award - Djeez...lijkt me duidelijk waarom

De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. - Moontje

Leukste user icoon award - geen mening

De treffendste signature award - BarenMar

De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje - Slaapmeisje

De mooiste buik award - Ik vind ze allemaal mooi

Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal - durf me nog niet echt in te lezen

De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer - moet ik nog even naar kijken

De creaward - geen idee

De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind) - ??

Het leukste kinderpraatje award - ?

Meest memorabele topic/ quote award - 'Ik weet niet hoe te zeggen' ..

De schattigste kids uit 1 gezin award - Ik vind Ezra en Liam wel errug cute!!!
Beste fotograaf award - Icicle

Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. - ??

OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft - Geen commentaar

Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd: Luchtbel.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_43791264
De liefste OUD user award bixister

De grappigste user in OUD award syrena

De beste mod in OUD award lois

De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. poemojn

De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien! vivi

De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! luchtbel

De reldel award troel

De blooper award djeez en evenstar als goede tweede!

De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. LadyS natuurlijk, mijn allereerste en allerbeste Fok-vriendinnetje En verder ook bar_en_mar, bixister, ladybos, loena-tik, luchtbel, mallemeid, m@x, faja-lobi, piglet, saffier, snoopy en sugar

Leukste user icoon award de lama van pinquit

De treffendste signature award spekkiemonster --sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen-- Ouwe spammert :’)

De mooiste buik award pinquit

De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer lishe

De creaward sugar

Meest memorabele topic award Ik weet niet hoe te zeggen van bar_en_mar

De schattigste kids uit 1 gezin award Morris en Lis van snoopy

Beste fotograaf award icicle

Kids-fotospammer-award spuuglokje

OUD- anti award daanbanaantje

Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Dan maar iedereen die ik niet genoemd heb, anders weet ik het ook niet
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Jubileum moderator woensdag 22 november 2006 @ 21:04:22 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43797439
De liefste OUD user award Onmogeiijk om hier een keuze te maken. Ik vind zoveel mensen echt ontzettend lief. Lief voor hun kinderen, lief om iemand te troosten, lief om gelijk geld over te maken voor een cadeau namens Danyel, lief om altijd maar weer te "luisteren" en goede raad te geven aan wie het maar nodig heeft. Kortom ik kies niet, of misschien juist wel voor jullie allemaal.

De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven!
Phileine

De reldel award
Ik ga geheel pedagogisch hiermee iemand belonen die ik positief vind "rellen". Dus met kritische kanttekeningen interessante discussies uitlokt. Omdat Easy al diverse malen genomineerd is doe ik mijn andere favoriet en dat is Loena-tk.

De blooper award
Mwana voor haar complete oeuvre. als jij een verhaal verteld zie ik het altijd helemaal voor me

De treffendste signature award:
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen... van Bar Ik word er nog altijd door geraakt als ik die sig weer voorbij zie komen.

Merisse

Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal
Ik heb heel lang getwijfeld tussen Dutchie en Sugar. Door allebei de verhalen werd ik diep geraakt. Het is Sugar geworden, omdat ze zo beeldend heeft omgeschreven hoe diep je moet gaan tijdens zo'n bevalling.

De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkame
r De kamer van Benthe door Stiekumerd.

De creaward:
Absoluut M@x die een inspiratie is!

Meest memorabele topic/ qoute award:
Het topic ik weet niet hoe te zeggen... zelden heeft een topic meer indruk gemaakt hier in OUD.

Beste fotograaf award
Icicle

Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt.
Spuuglokje met stip!

Galblaasje Jessie

Meest memorabale zwangerschap
Slaapmeisje
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:21:58 #66
593 sjak
Juffie Bloem
pi_43843082
Er stonden nog een paar nominaties van mij open. Ik heb inmiddels het smeergeld binnen dus ik kan het afronden
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:11 schreef sjak het volgende:

De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Gek eigenlijk dat ik daar over moest denken want ze is een van de weinige waarvan ik de weblog regelmatig lees: Phileine

Leukste user icoon award die van Mousy natuurlijk, al jaren dezelfde vrolije muis. Als ze 'm even niet heeft mis ik 'm zelfs.

De treffendste signature award Is dit nu later... als je groot bent?! van Nijntje

Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal ik durfde niet meer...

De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer De kamertjes van Tan springen er toch wel uit door haar creativiteit!

De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind) de site voor Fonske van Bass-miss is erg leuk om te kijken.

Het leukste kinderpraatje award Daar staan zoveel leuke praatjes in, ik kan echt niet kiezen hoor.
Zo, op het nippertje toch nog bijna alles ingevuld
Lekker douchen!
pi_43844241
De liefste OUD user award Githa Om hoe je naar andere users bent en de indruk die ik van je heb over hoe je met Jordy om gaat

De grappigste user in OUD award Luchtbel

De beste mod in OUD award BE omdat je hier niet weg kon blijven

De helpende hand award Nebelung voor je inzet in het bvtopic

De hormonster awardSugar het 'treinincident' staat in mijn geheugen gegrift

De columnist(e) award Luchtbel je stukjes over Jolie (en over jezelf) roepen altijd direct een of andere emotie bij mij op, ik grien en lach elke keer met je mee...

De reldel award Troel je kan zo geweldig bot uit de hoek komen, vaak denk ik niet eens expres

De blooper award. Djeez hierna moeten we maar stoppen met het herhalen,ik geloof dat je al lang wel weet dat het stom was

De kliek award Githa, Owlet, Melonovy, Sugar, Slaapmeisje, Bix, LB, Dutchy, Belana, Rewimo, Luchtbel, Ladybos, Pphluphy, Jessie er zijn er nog meer waarmee ik klik, als ik ze allemaalop schrijf valt het weer zo op dat ik er een paar niet op schrijf (of vergeet)

Leukste user icoon award Lishe

De treffendste signature award Cattie Lieve Ive jij bent zó welkom

De grote geduld award Spekkiemonster

De mooiste buik award Beaker alleen al omdat ik het zo bijzonder vind dát je een zwangerbuikje hebt!

Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal Mibos Wat een hel! het is helemaal hoe het gewoon NIET moet gaan.
De kinderkamer award Tan, 4 keer

De creaward Owlet die wikkeldoek

De leukste kindersite award Bass-Miss voor Fons

Het leukste kinderpraatje award Christan met Suus op een goede tweede plaats

Meest memorabele topic/ qoute award http://forum.fok.nl/topic/858900

De schattigste kids uit 1 gezin award Piet en Annaomdat ik toch moet kiezen want Liam en Ezra zijn ook erg mooi, en Bo en Jans, Eva en Iris, etc etc...

Kids-fotospammer-award spuuglokje

OUD- anti award hassanjassan zorgde met zijn posts alleen maar dat een ieders haren recht over eind gingen staan, mvsebas is een goede tweede maar zo anti dat het niet eens award waard is

Troostaward Phluphy en Bar en Mar

[ Bericht 0% gewijzigd door Jelief op 24-11-2006 17:08:47 (/ toegrevoegd) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_43852924
ter aanvulling van mijn stem

De helpende hand award: BE

De columnist(e) award : Luchtbel

De treffendste signature award : Sugar

De creaward : Sugar en m@x

Meest memorabele topic/ qoute award:het overlijden van Danyel

Troostaward : Pepper

De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Luchtbel[/sb]

De reldel award [b] heel oud kan afentoe flink rellen

De blooper award welke ouder bloopd er nu niet es keertje

De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. ik kliek er met zoveel

Leukste user icoon award M@x

De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje gun het alle dames om zwanger te worden

De mooiste buik award Sugar[/sb]

Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal [b] Moonah en Mibos

De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind) fonske''s site dat liedje doet het em

Meest memorabele topic/ qoute award het terug kijken van 2005

De schattigste kids uit 1 gezin award Ik vind alle gezinnen schattig[/sb]

Beste fotograaf award [b]ik wil elke fotusers bedanken hiervoor dank zij hen hebben we nu ook nog eens heel schitterende foto''s van onze kleine grote vent

Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. Elke ouder spamt zijn kindje het meest
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 25 november 2006 @ 21:26:28 #69
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43889272
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef melonovy het volgende:

De liefste OUD user award Githa Natuurlijk Githa. Je bent een schat. Puur, eerlijk, aardig, meelevend. Gewoon, lief!

De grappigste user in OUD award Mwanatabu Daar valt verder niets op af te dingen, dat is gewoon een feit...

De beste mod in OUD award Weet niet.

De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. Bixister Jij bent een van de weinigen die werkelijk interesse toont in anderen. Jij leest écht, vergeet niets, bent slim en ook nog gevat. Kortom: hoe dan ook award-waardig.

De hormonster award voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien! Lieve vriendin Sugar dan maar, omdat ik het echt verschrikkelijk vind dat je zo geveld wordt door die monsters. Als ik toch iets wist om je op te fleuren op de momenten dat het echt even niet gaat, al zou ik in mijn blote kont en met een kerstmuts op mijn hoofd een regendans moeten komen doen voor jouw deur.... met liefde.

De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Jdee Ze post hier eigenlijk nooit meer, maar ik heb altijd zo genoten van haar schrijfsels. Overigens staan ook Mwanatabu, Luchtbel, Sugar, Phileine en Lishe hoog in mijn lijst. Slimme dames met humor en schrijftalent. Hou ik van! sorry Bix, jij valt hier af, heeft met de interpunctie te maken

De reldel award M@x Je weet zelf wel waarom hè? Ik wil deze zeker niet bij de horens vatten en de sloot uit sjorren, maar kan toch niet aan de nominaties voorbij gaan om hem even aan te stippen.

De blooper award Sorry Djeez... Hij is je gegund jongen.

De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. Bah bah, ik voel grote, grote weerstand tegen deze award, maar allez, daar gaan we: Githa, Bixister, Lishe (hoe verrassend ), uiteraard Sugar, maar ook Snoopy, Fuente, ehhhhh.... En wie ik eigenlijk niet vaak (meer) spreek (of zelfs nooit! ), maar wél leuk vind zijn bijvoorbeeld Texelonia, Luchtbel, Moonah, Spuuglokje, Jessie, Jdee, Suzanna, Melonovy, Pinquit, Bass-Miss en waarschijnlijk nog een stuk of tien, die ik er wellicht op een later tijdstip nog bij knutsel.

Leukste user icoon award Appelsap Lief gewoon.

De treffendste signature award Weet niet, morgen misschien nog... Typisch gedrag van de lama-achtigen is het spugen met pensinhoud. Van dit soort teksten word ik dus gelukkig! Kortom: Pinquit Op het nippertje toch nog een nominatie in de wacht gesleept meiske!

De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje Ik kan hier maar heel moeilijk kiezen, alsof ik de een meer een kindje zou gunnen dan de ander. Toch wil ik even iemand speciaal noemen. Iemand die eigenlijk niet eens meer meepost hier, maar die ik het zo heel erg had gegund. Helaas, het mocht niet zo zijn. Merisse

De mooiste buik award Moonah met haar prachtlijfje staat me bij, maar er zijn er nog meer weet ik. Dus ga ik morgen nog even door de buikentopics bladeren. Want had Pinquit ook niet zo'n heerlijk buikje? Renzell krijgt het nog druk morgen...
Hopelijk nog net op tijd (Mel, ah???): ik heb als een dolle in oude topics liggen zoeken, maar helaas Pinquit, ik kom bij jouw buik alleen maar kruisjes tegen, en Moonah ben ik in de gauwigheid helemaal niet tegengekomen. Maar, ik kwam er wél achter dat we een hele belangrijke buik uit 2006 zijn vergeten (ik althans): Girly met haar prachtige serie! Die krijgt dus absoluut mijn nominatie.

Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal Ja ja, belofte maakt schuld (zie Z&G topic)... hij gaat op de valreep naar Mwanatabu, hoewel ik eigenlijk het meest geraakt was door het verhaal van Moonah, mede dankzij de grote mate van herkenbaarheid. Daar heb ik een traantje of tien moeten wegpinken.

De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer Lishe! En de meidenkamers van Bo, Jans en Maria op een goede gedeelde tweede.

De creaward Sorry dames M@x, Lishe en Sugar, maar ik kijk echt nooit in dat soort topics, dus heb werkelijk géén idee. Maar.... ik verdenk jullie er alledrie van verdraaid crea te zijn, dus misschien ga ik morgen op de valreep nog even scrollen.

De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind) Fons the man! Ofwel: Bass-Miss met haar www.OnsFonske.be Met dank aan het leuke geboortekaartje!

Het leukste kinderpraatje award En wederom geen idee.

Meest memorabele topic/ qoute award Kan alleen maar Thijs z'n topic zijn. Hoewel ik het eigenlijk volkomen ongepast vind om aan zoiets afgrijselijks een nominatie te verbinden. Het topic had nooit, nooit, nooit mogen bestaan.

De schattigste kids uit 1 gezin award Noa en Emma zeg ik, terwijl ik het eigenlijk echt geen doen vind. Ik moet zeggen dat het heel heel heel moeilijk kiezen was. Ik ben ook bijzonder gecharmeerd door Liam en Ezra (mijn god, wat een prachtige jongetjes!!! ), natuurlijk Anna en Piet en ook zeker door Bo en Jans en Chiara en Yoram. En Storm en Maria tel ik nog niet eens mee. Die zie k zo vaak irl, daar hou ik gewoon van!!! Die voelen niet als Fok!-kindjes eigenlijk. Gewoon Noa en Emma, omdat ik het prachtige meisjes vind (en ik vooral een grote, grote fan van Noa ben!) en Suzanna een stoere schat die ook een nominatie moet krijgen. Daarom, telt dat ook? Oh, en ik wilde ook Djen en Djulian nog even apart noemen. Ik vind Djen echt zo'n knappe meid!

Beste fotograaf award Luchtbel Omdat jij overal altijd op het goede moment lijkt te zijn met je camera. Als ik me een Luchtbel op pad met Jolie voorstel, heeft die ten alle tijden een dikke camera om haar nek hangen. Nee, serieus. Luchtbel, ik vind dat je fantastische foto's van je mooie dochter weet te maken. Icicle is trouwens een zeer goede tweede (en wat een ontzettend mooi zoontje heb je! ), (om Yoni zelfs nog maar buiten beschouwing te laten, maar hé, die zit erop, toch?)

OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft niemand

Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Bar, meiske, je krijgt een dikke kus!

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 26-11-2006 13:55:11 ]
  zaterdag 25 november 2006 @ 22:22:36 #70
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43890769
Ik was nog een categorie vergeten dus hier komt mijn aangepaste lijstje:
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:15 schreef Spuuglokje het volgende:
De liefste OUD user award Icaä

De grappigste user in OUD award Leah

De beste mod in OUD award E.T., Lois en BE

De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. Githa

De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Luchtbel

De reldelaward easy-going

De blooper award Djeez

De kliek award voor diegene waarmee je het beste kli(e)kt. Ik zou wel een heel rijtje willen/kunnen opnoemen, maar ik kies er 1: M@x

Leukste user icoon award Renzell

De treffendste signature award Phluphy

De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje Mariposa

Award voor het meest memorabele bevallingsverhaal Dutchie

Meest memorabele zwangerschap: Slaapmeisje

De kinderkamer award voor de leukste/ kleurigste/ origineelste kinderkamer Tan

De creaward Lady-wrb

De leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind) Phileine (hoewel de site niet alleen over Isa gaat)

Het leukste kinderpraatje award Sven van easy-going.

Meest memorabele topic/quote award 'Ik weet niet hoe te zeggen' van Bar_en_Mar

De schattigste kids uit 1 gezin award (net als vorig jaar) Piet en Anna van Bixister

Beste fotograaf award Gaoxing

Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. Ireth

Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd Jessie
pi_43899794
Dit topic mag om 19:00 uur op slot!
We gaan tellen, rijmen en komen later op de dag terug.

[ Bericht 4% gewijzigd door melonovy op 26-11-2006 13:28:12 ]
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 26 november 2006 @ 12:18:42 #72
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43900259
Kan ik niets meer toevoegen? Kon toch tot 18.00uur nog?
  zondag 26 november 2006 @ 12:48:48 #73
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_43901061
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:18 schreef renzell het volgende:
Kan ik niets meer toevoegen? Kon toch tot 18.00uur nog?
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef melonovy het volgende:
En dat stemmen is mogelijk tot 26 november 19:00 uur. Daarna worden de awards uitgereikt!
Ik snap nu weer waarom ik zo'n *PIEP*hekel aan dit hele gedoe heb en dan heb ik het niet eens over heel OUD maar alleen over deze geweldige vertoning elk jaar weer
Fok!hokker... en NietKlieker.
  zondag 26 november 2006 @ 12:51:41 #74
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43901140
Wat dan, No Nick? Vertel eens.

edit: of verhuizen we naar SC, dacht dat we daarin zaten ook.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_43906423
Mag ik als lurker ook stemmen?
Zo ja, hierbij dan mijn stemmen

De liefste OUD user award Ik vind Lois als een hele lieve moeder overkomen

De columnist(e) award voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Ireth

De blooper award Djeez

De treffendste signature award Bar en Mar

Slaapmeisje

De creawardM@x

Meest memorabele topic/ qoute award Het topic van Thijs

De schattigste kids uit 1 gezin award Maria en Storm

Troostaward Troostprijsje voor iemand die je wel wat gunt, maar hierboven niet hebt genomineerd E.T

Meest memorabele zwangerschap Award Slaapmeisje
  Jubileum moderator zondag 26 november 2006 @ 19:15:39 #76
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43912527
En dicht........
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')