abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 augustus 2003 @ 20:39:54 #201
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12506965
Jadey is prachtig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 augustus 2003 @ 21:24:21 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12508093
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 20:20 schreef danosa het volgende:
Hemellief, weer wat babietjes geboren!

Moussy, Eska en papa (waar ik de naam nu alweer van kwijt ben, sorry ) van harte gefeliciteerd zeg! ik zal dadelijk al jullie verhalen bij gaan lezen, ik merk dat ik een aantal topics achterloop.

Allereerst wat fotootjes van Jadey:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ze is prachtig, Danosa Wat een plaatje, en zo'n lekker rond koppie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fossiel zondag 17 augustus 2003 @ 22:01:28 #203
2628 Karin
pi_12508959
Idd wat een scheet is Jadey! Die foto dat ze haar tong uitsteekt Geweldig!!
pi_12509353
Danosa wat is Jadey een mooi meisje zeg!!!! Dat mondje zo liehief!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 18 augustus 2003 @ 07:40:22 #205
7074 moussy
kuttekop
pi_12516110
Wat is Jadey een mooi kindje!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator maandag 18 augustus 2003 @ 08:15:49 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12516218
Wat een mooie foto's van Cas en René en wat is Jadey een plaatje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 18 augustus 2003 @ 08:40:08 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_12516349
Hoe heten die kruidenthee korreltjes tegen krampjes ook al weer? Of iets anders tegen krampjes?

Cas heeft er nog geen last van hoor, maar ik heb liever iets in huis tegen krampjes dan dat ik op een nacht met een verdrietige baby zit.

Het foppie vindt hij héérlijk!! Gister na de laatste voeding bleef hij een beetje hannessen met zijn vingers, maar die zijn zo lang om op te soppen. Dan moet ie weer kokken. Dus, foppie er in en meneer lag weer in een coma

FOK!fossiel maandag 18 augustus 2003 @ 09:09:44 #208
2628 Karin
pi_12516517
Venkelthee schijnt goed te helpen tegen krampjes. En ze hoeven geen krampjes te krijgen hoor, Bram heeft ook nooit krampjes gehad. Maar kan me voorstellen dat je liever wat in huis hebt voor het geval dat.
Heeft Cas vanacht weer zo goed geslapen? En heb je een fijne kraamverzorgster?
Jeetje wat ben je alweer heerlijk actief hier. Leuk hoor om ook alles van de allereerste dagen te kunnen volgen.
  maandag 18 augustus 2003 @ 09:10:55 #209
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_12516528
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 08:40 schreef moussy het volgende:
Hoe heten die kruidenthee korreltjes tegen krampjes ook al weer? Of iets anders tegen krampjes?

Cas heeft er nog geen last van hoor, maar ik heb liever iets in huis tegen krampjes dan dat ik op een nacht met een verdrietige baby zit.

Het foppie vindt hij héérlijk!! Gister na de laatste voeding bleef hij een beetje hannessen met zijn vingers, maar die zijn zo lang om op te soppen. Dan moet ie weer kokken. Dus, foppie er in en meneer lag weer in een coma

volgens deze link is dat venkelthee

http://www.gezondstegids.nl/gp/gp.php?type=patientverhaal&id=66

imagination is more important than knowledge
pi_12520502
Ze hebben hier in engeland een middeltje wat je voor de voeding geeft, wat dus de krampjes bijvoorbaat al tegengaat. Een of ander zoet goedje, ik zal het eens navragen, want het meeste wat je hier aan geneesmiddelen en dergelijke kan krijgen kun je ook in nederland krijgen.

En wat zijn die foto's van jadey lief. Ik vind die ene wel wijs dat ze over die schouder heen hangt met haar armpjes over elkaar, zo van hier ben ik dan. Komt u maar...

pi_12520613
Danosa...
Wat een prachtkindje! Echt een moppie om te zien!
*smelt*
pi_12520725
Jeetje, bedankt voor jullie hartverwarmende reacties dat is fijn wakker worden en de dag beginnen. Jadey heeft mij vanacht goed bezig gehouden, er is aan haar eetgedrag nog geen enkel regelmaat te ontdekken. Nu heeft ze bv om 8:30 haar laatste voeding gehad en soms wil ze na 2,5 of 3 uur alweer. En de ene keer drinkt ze 110 cc en dan weer 60 cc. Ik wordt daar een beetje onzeker van, maar volgens de wijkverpleegkundige is er niets aan de hand. Ze ziet er gezond uit, heeft voldoende plas en poepluiers enz. Wakker maken voor voeding heeft trouwens geen zin, dan valt ze halverwege de fles toch weer in slaap en heeft ze dus helemaal voor mijn gevoel te weinig gehad.

Cas heeft al lekker veel haar zie ik. Leuk!

pi_12528087
tegen krampjes: in de reform te krigjen en heet Dophilus en je geeft een klein mespuntje (dacht ik weten ze daar wel) voro de voeding (misschien bedoele jij dat ook Lewis?)

Ik vind de deling heel goed werken: zwangerschap apart van babietjes..maar ik mis jullie wel, ook al lurk ik overal mee....

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 augustus 2003 @ 17:23:34 #214
13151 crew  Rewimo
pi_12528171
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 08:40 schreef moussy het volgende:

Centangeli, het wondermiddel

http://www.bloem-natuurprod.nl/dutch/centangeli.html

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12528408
Wat is Jadey een schatje zeg
  † In Memoriam † maandag 18 augustus 2003 @ 21:22:22 #216
7074 moussy
kuttekop
pi_12534157
Alles doet me zeer!!

Vrijdagavond is er met spoed pilletjes tegen de stuwing besteld bij een apotheek. Dat zou per koerier gebracht worden. Zodra het binnen was zou ik gebeld worden... Vanmorgen had ik me daar een stel koplampen op mn borstbeen zitten waar je u tegen zegt!! Te laat dus De apotheek was vergeten te bellen, dus vanavond rond 18 uur kon ik eindelijk aan de medicijnen..... Ondertussen kan ik mákkelijk met mn memmen in het fok tieten topic, Pamela Anderson is er niks bij

Cas doet het nog steeds geweldig. Komt niet zelf voor een voeding en huilt dus ook niet Vanavond was hij wel voor het eerst lekker wakker, wel 2 uurtjes!!

Vanmiddag was de huisarts hier voor de na-controle. Na een gesprekje vroeg hij zich af wat hij bij ons in huis deed Hij vond iig dat we een mooi kind hadden. Hij had het lef moeten hebben om te zeggen dat het niet zo was ..

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 augustus 2003 @ 21:24:31 #217
13151 crew  Rewimo
pi_12534219
Moussy, bij jou gaat ook àlles in turbo hè, zelfs je koplampen Ik hoop dat je er nu gauw vanaf bent, ik kan me nog herinneren wat een rotgevoel dat was
  † In Memoriam † maandag 18 augustus 2003 @ 21:26:32 #218
7074 moussy
kuttekop
pi_12534284
Ik ben gewoon een turbo-trut

Ik weet trouwens niet wat ik allemaal heb gedaan tijdens het persen, maar ik heb spierpijn bij mn kaken

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 augustus 2003 @ 21:42:10 #219
13151 crew  Rewimo
pi_12534708
Tandengeknarst (getandenknarst of hoe zeg je dat eigenlijk)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 augustus 2003 @ 21:55:20 #220
13151 crew  Rewimo
pi_12535073
Moussy, wat hebben jullie uiteindelijk op Cas' geboortekaartje gezet? Je schreef een tijdje geleden dat jullie er toen mee bezig waren, ik zou wel graag willen weten wat jullie gekozen hebben.
pi_12535891
Ik heb eik eens een vraagje.....Bij Sven is de hele dag zijn tong al wit, ik ga er eigenlijk vanuit dat dat van de voeding komt, en een beetje aanslaat op zijn tong ofzo maar ik heb ook zoiets van het zal toch niet iets anders zijn. Komt dit bij jullie bekend voor of moet ik morgen toch maar eens de zorglijn bellen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 18 augustus 2003 @ 22:54:33 #222
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_12537019
Dat kan spruw zijn. Je kunt proberen om het met een doekje af te vegen, lukt dat niet dan is het ws spruw, en moet je even naar de dokter.
Is niet ernstig hoor, maar je moet er wel even naar laten kijken dan.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_12537254
Dank je, ik zal morgen wel even bellen met de huisarts.
pi_12554740
Vraagje:

Jasper is nog steeds een beetje gelig,
is dit (nu 8dagen na de bevalling) normaal?

FOK!fossiel dinsdag 19 augustus 2003 @ 17:15:02 #225
2628 Karin
pi_12554800
En easy-going, al bij de huisarts geweest?

Pfff Bram is vergeten hoe die van buik naar rug moet draaien. Heel soms lukt het. Hij heeft vandaag een draaidagje ofzo maar dat is heel lastig want hij vind het absoluut niet leuk op zijn buik. Na een minuutje is het echt vreselijk huilen. Ik kan hem dus elke 5 minuten weer terugdraaien op zijn rug. Na 20 x vind ik het niet meer zo leuk.

dinsdag 19 augustus 2003 @ 17:21:19 #226
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12554931
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:11 schreef Logician het volgende:
Vraagje:

Jasper is nog steeds een beetje gelig,
is dit (nu 8dagen na de bevalling) normaal?

Ja hoor, het kan zelfs een paar weken duren voor de gele kleur helemaal verdwenen is.
Hier lees je er meer over.
  † In Memoriam † dinsdag 19 augustus 2003 @ 17:23:14 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_12554979
Cas zn navelstompie is er al af gevallen..das best vlot.

ik ben betrapt.. ... fokken met Cas op schoot

pi_12555051
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:15 schreef Karin het volgende:
En easy-going, al bij de huisarts geweest?

Pfff Bram is vergeten hoe die van buik naar rug moet draaien. Heel soms lukt het. Hij heeft vandaag een draaidagje ofzo maar dat is heel lastig want hij vind het absoluut niet leuk op zijn buik. Na een minuutje is het echt vreselijk huilen. Ik kan hem dus elke 5 minuten weer terugdraaien op zijn rug. Na 20 x vind ik het niet meer zo leuk.

Klinkt bekend alleen duncan heeft het andersom....
Die heeft er een hekel aan om op zijn rug te liggen dus als ie van buik naar rug draait is het drama hier.
Van rug naar buik draaien heeft ie zelf nog niet uitgevonden.
pi_12555251
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja hoor, het kan zelfs een paar weken duren voor de gele kleur helemaal verdwenen is.
Hier lees je er meer over.
THNX!!

ps: Moussy dat is idd ontzettend vlot, die van Jasper bungelt er
nog aan. (krijg elke keer weer de kriebels van dat ding )

pi_12555355
Je kan Jasper een keer wat langer in bad doen(minuut of 20), dan weekt dat navelstompie er zo af. Die tip kreeg ik van de kraamverzorgster die ik bij Damey had. Wij werden nl zwaar misselijk van de geur die eraf kwam.
pi_12556995
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 21:22 schreef moussy het volgende:
Ondertussen kan ik mákkelijk met mn memmen in het fok tieten topic, Pamela Anderson is er niks bij
Sorry maar ik moest wel even lachen hoor over hoe je het verteld.

Maar sterkte mous, ik hoop voor je dat het snel wat minder gaat worden.

pi_12558058
Vanmorgen de dokter gebeld, volgens de assistente hoefde ik niet speciaal langs te komen maar zou ze het met de huisarts overleggen,
om half 11 teruggebeld, het is dus spruw Vanmiddag bij de apotheek daktarin gehaald, dit moet 4x per dag in zijn mondje gesmeerd worden na de voeding. Net de eerste keer gedaan.
Sven is vandaag wel anders dan normaal, hij heeft af en toe gilbuien dat heeft hij anders nooitnet voor zijn voeding.
De fles opdrinken duurt ook veel langer,maar ik hoop maar dat dit er allemaal mee te maken heeft. Als het goed is gaat het over een paar dagen weer beter
pi_12558286
Moussy, die pillen tegen de stuwingen helpen die ook tegen het lekken? Ik heb nu nog last van lekkende tieten en da's vrij irritant!
pi_12558660
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 17:20 schreef Catootje het volgende:
tegen krampjes: in de reform te krigjen en heet Dophilus en je geeft een klein mespuntje (dacht ik weten ze daar wel) voro de voeding (misschien bedoele jij dat ook Lewis?)
Infocol heet het. Ik kan er nog niet veel van vinden op het internet. En ja je geeft inderdaad wel van die kleine mespuntjes.
pi_12558762
Jeetje, ik heb het erg druk de laatste dagen, ik ben tegenwoordig niet zo veel meer achter de computer. We zijn een weekje weg geweest en verder ben ik een beetje aan het tutten en met andere dingen bezig. Maar goed, ik lurk wel wat mee en wilde ook even reageren op wat ik zoal heb gelezen.

Als het navelstrengetje aan 1 'draadje' hangt kun je 'm er voorzichtig afdraaien, door het continu 1 een richting te draaien, valt ie er gewoon af.

Waarom wil je geen borstvoeidng geven Moussy, of lukt het niet?

Verder gaat het hier hartstikke leuk en goed met Chiara, ze is erg bewegelijk, ze draait alle kanten op en ze heeft haar tenen in haar mond!! Ik ben zo trots op d'r, elke keer weer als ze wat kan, zit ik stralend naar dr te kijken...

Chiara heeft ook al haar eerste fruithapje gegeten, ze zat telkens zo te kijken naar ons eten en dan zat ze me na te doen met happen en zo, dus ik dacht dat ze wel toe zou zijn aan een lekker 1e hapje. Alles geinstalleerd, geen schone kleding aan, slabber om en kijken wat ze er van vond. Nou mensen, ze heeft zitten smullen, ze was super enthousiast en blij dat ze eindelijk eens wat anders kreeg! Ik heb er ook enorm van genoten, wat was dat leuk zeg! Geen vieze bekke trekke, niets terug gegeven, die meid heeft heerlijk gesmuld! Foto's ga ik zo even doen, die kan je later wel vinden in het kids foto-topic!

Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 19 augustus 2003 @ 20:06:55 #236
7074 moussy
kuttekop
pi_12559012
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:38 schreef danosa het volgende:
Moussy, die pillen tegen de stuwingen helpen die ook tegen het lekken? Ik heb nu nog last van lekkende tieten en da's vrij irritant!

Ik heb de pillen ook al te laat gekregen, foutje bedankt..... Je moet ze namelijk innemen vóór de bv op gang komt... Ik had ze dan ook binnen 48 uur na de bevalling moeten hebben, anders helpen ze niet.

Nu met die vernieuwde strenge bv-protocollen krijg je ze ook niet meer zo maar. Ze zijn over het algemeen niet eens meer voorradig bij een apotheek. Best een goeie zaak hoor, dat alles pro-bv is, maar mensen die niet in staat zijn om bv te geven zijn er dus duidelijk de dupe van. Mn gyn schrijft ze toch niet zo maar voor

pi_12607243
waar zou Phileine zijn? En Logician hebbie em mail gehad?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2003 @ 17:02:43 #238
7074 moussy
kuttekop
pi_12608376
Ik mag écht niet klagen, dus dat doe ik ook lekker niet

Om 23:30 krijgt cas de laatste voeding en dan om 5:30 de eerste en daarna gaan we het voedingsschemaatje af. Op verzoek werkt hier niet, omdat hij er nog steeds niet zelf voor komt. Nahjah, dan maar op tijd.

Vandaag heeft de kraamverzorgster Cas voor het eerst horen huilen Hij kan het toch echt zei ze

pi_12611664
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 17:02 schreef moussy het volgende:

Om 23:30 krijgt cas de laatste voeding en dan om 5:30 de eerste en daarna gaan we het voedingsschemaatje af. Op verzoek werkt hier niet, omdat hij er nog steeds niet zelf voor komt. Nahjah, dan maar op tijd.

Vandaag heeft de kraamverzorgster Cas voor het eerst horen huilen Hij kan het toch echt zei ze

goed zo Cas, je gaat lekker he, mannetje! Houwe zo! Ik moet er nu nog steeds 1 keer uit per nacht, soms vaker ook! Maar goed, ik klaag daar verder ook niet zo veel over...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2003 @ 20:07:52 #240
7074 moussy
kuttekop
pi_12612019
Cas heeft trouwens ook al een gehoortest gehad, wat idioot vroeg zeg. Hij is gelukkig met vlag en wimpel geslaagd
pi_12612179
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 17:02 schreef moussy het volgende:
. .
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 augustus 2003 @ 20:48:48 #242
13151 crew  Rewimo
pi_12613175
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 20:07 schreef moussy het volgende:
Cas heeft trouwens ook al een gehoortest gehad, wat idioot vroeg zeg. Hij is gelukkig met vlag en wimpel geslaagd
Ja, dat doen ze nu al meteen, is wel fijn want die kleintjes worden nog niet zo afgeleid, ze kunnen die test zelfs slapend doen
pi_12616117
Ik leef ook nog hoor! Zoals een groot deel van Nederland zat ik gisteren en vandaag zonder internet. Nou ja, dan doe je nog eens wat in het huishouden zal ik maar zeggen.

Mous: heerlijk dat het zo goed gaat. Ik mail je binnenkort uitgebreid terug hoor! Doe nog eens wat foto's van je mannetje. En dat geldt ook voor de andere verse (en al wat oudere) kindjes. Om het goede voorbeeld te geven: Isa met haar nieuwe vriendje:

Wat gaan die ontwikkelingen toch snel bij zo'n kleintje. Ze lacht nu de hele dag door en begint ook al te kletsen. Ze zegt eigenlijk voornamelijk "urre", maar dat kan ze al op heleboel manieren dus dat vind ik al best heel knap. Ze reageert echt op gezichtsuitdrukkingen en moet vreselijk lachen als ik mijn tong uitsteek. En ze begint ook echt te spelen. Ik heb een babytrapeze in de box gehangen en daar slaat ze tegenaan en lacht ze tegen, en als ik een rammelaartje in haar handje stop en haar vingertjes eromheen vouw en dan even met haar handje rammel, kijkt ze vreselijk trots. Kijk mamma, ik kan al rammelen!

Haar grote broer heeft haar hart gestolen door 's avonds met zijn hippe mobiele telefoon en zijn voorraad ringtones de dj uit te hangen. Ze schuift hem op haar rug helemaal achterna de bank over, om maar zo dichtbij mogelijk te komen, en gaat bij elk liedje heftig bewegen met armpjes en beentjes. Zodra de muziek stopt, begint ze te huilen, om weer vrolijk verder te dansen bij het volgende nummer. Haar favoriet is "chiwawa", maar da's geloof ik vooral omdat haar broer daar een enorme show van maakt.

Ik kan nog wel een paar uurtjes doorgaan. Ik ben -net als Melonovy beschrijft- vreselijk trots op alles wat ze doet. We zitten 's avonds met z'n drietjes vaak tijdenlang alleen maar met haar te spelen en haar te bewonderen. We zijn gewoon met de hele familie smoorverliefd op haar. Wat is het toch heerlijk jongens. Zelfs na alle verwachtingen, had ik niet gedacht dat het me zó intens gelukkig zou maken.

Zit vol spanning op de nieuwe babies te wachten, er staan er een hoop op springen. Mous, ik geloof dat jij en ik de enige zijn die het afgelopen jaar te vroeg zijn bevallen. De rest loopt allemaal overtijd, stelletje ellendelingen.

mooi he, alles
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 augustus 2003 @ 22:33:25 #244
13151 crew  Rewimo
pi_12616700
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:16 schreef phileine het volgende:
stelletje ellendelingen.
  donderdag 21 augustus 2003 @ 22:34:45 #245
30488 coolbabe
My little pwny
pi_12616736
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:16 schreef phileine het volgende:
Mous, ik geloof dat jij en ik de enige zijn die het afgelopen jaar te vroeg zijn bevallen. De rest loopt allemaal overtijd, stelletje ellendelingen.
Ik was toevallig 2 dagen voor datum ja
een foto van Tom: (hij kan al staan )

en zijn duim vind hij veeel lekkerder dan zijn fuppie:

Eindelijk heeft het mannetje een ritme te pakken, hij krijgt zijn laatste voeding rond half twaalf en slaapt dan door tot ongeveer 7 uur dus we kunnen een beetje bijslapen
Volgende week dinsdag voor de tweede keer naar het buro en de eerste keer prikken, brrrr.

Moussy, is René er al een beetje aan gewend dat Cas wel hier blijft en niet ook naar de maan gaat? Het lijkt me erg moeilijk te bevatten allemaal voor zo`n klein grietje, ook al is ze al zo wijs.

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_12618279
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:34 schreef coolbabe het volgende:
Ik was toevallig 2 dagen voor datum ja
Dat telt niet, want JIJ had weer tegelijk met mij moeten bevallen vanwege dat we vlak bij elkaar waren uitgerekend en we samen aan het rommelen waren. En twee dagen telt natuurlijk niet. Mous en ik begonnen al toen we nog geeneens meldplicht hadden.

Tom is echt geweldig!! Wanneer komt er een zwangerschap en babietjes en kindertjes meeting? Ik wil ze allemaal in het echt kunnen aanraken!

mooi he, alles
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 10:06:06 #247
30488 coolbabe
My little pwny
pi_12624432
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 23:21 schreef phileine het volgende:

[..]

Dat telt niet, want JIJ had weer tegelijk met mij moeten bevallen vanwege dat we vlak bij elkaar waren uitgerekend en we samen aan het rommelen waren. En twee dagen telt natuurlijk niet. Mous en ik begonnen al toen we nog geeneens meldplicht hadden.

gemenerd
quote:
Tom is echt geweldig!! Wanneer komt er een zwangerschap en babietjes en kindertjes meeting? Ik wil ze allemaal in het echt kunnen aanraken!
Begin maar met plannen Wij komen waarschijnlijk wel, als het niet te ver is in ieder geval want ik voel me nog net een pakezel als ik wegga met twee kindjes
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_12628285
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:26 schreef Catootje het volgende:
waar zou Phileine zijn? En Logician hebbie em mail gehad?
Ja! heb jij de mijne al?
pi_12634312
Leuke fotootjes van al jullie kroost hier!!

Ik ben net ff de stad in geweest en heb ff geshopt bij de Villa Happ! Mn nichtjes zullen weer blij met me zijn (weten die schatten veel )

Echt hele leuke shirtjes nog, voor maar E 2,99!! Handig omdat die lieve nichtjes van mij groeien als kool en ze er toch zo weer uit zijn...

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2003 @ 16:51:20 #250
7074 moussy
kuttekop
pi_12635034
Ik wil ook een villa hap!!

Cas verzuipt echt in alles wat ik qua kleding in huis heb. Zelfs de poppenkleding van chou chou is te groot Ik ga zo nog ff snel op stap voor een paar maatjes 44.....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')