abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 08:44:56 #201
24188 Belana
kloon van belana
pi_41119786
Ezra sliep vannacht voor de 2e nacht achter elkaar van 11 tot kwart voor 5
Ow mèn wat is dat lekker zeg
Ik vind hem vreselijk lief en met liefde geef ik hem 's nachts te eten hoor, maar dit is echt prettiger
Hij krijgt denk ik echt meer ritme nu en dat is zo grappig dat dat dus idd rond die 6 weken gebeurt (vandaag is ie 6 weken) iemand zei dat laatst hier geloof ik.
En hij is zo vrolijk he Zo lief lachen nu als ie je ziet of als we een beetje gek gaan doen samen heerlijk vind ik dat!
stormy waters...
sailin'
pi_41119811
dat zijn mooie tijden belana!
pi_41120138
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 08:44 schreef Belana het volgende:
Ezra sliep vannacht voor de 2e nacht achter elkaar van 11 tot kwart voor 5
Ow mèn wat is dat lekker zeg
Ik vind hem vreselijk lief en met liefde geef ik hem 's nachts te eten hoor, maar dit is echt prettiger
Hij krijgt denk ik echt meer ritme nu en dat is zo grappig dat dat dus idd rond die 6 weken gebeurt (vandaag is ie 6 weken) iemand zei dat laatst hier geloof ik.
En hij is zo vrolijk he Zo lief lachen nu als ie je ziet of als we een beetje gek gaan doen samen heerlijk vind ik dat!
Wiew Mika vannacht ook lekker door geslapen. kwart voor 11 de laatste fles en om half 5 schrok ik wakker omdat het nog zo verdacht stil was in huis. Ging ik eerst alle klokken langs om te kijken of de wekker niet loog Toen maar even bij Mika gaan kijken die uiteraard wakker werd zodra ik de deur weer dicht deed. Maar ja dit was pas een keer dus ben nog niet te blij
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:12:25 #204
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41120178
Ezra en Mika.
Ik wist trouwens niet dat jullie dat ook al doorslapen noemden. Op die tijden zit Cas nl. ook. En ik ken er genoeg van zijn leeftijd die rustig doorslapen tot 6/7 uur. Dáár ben ik dus jaloers op.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:12:56 #205
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41120189
MeNicole, ik vroeg het al eerder, maar heb je denk ik niet gezien: is Mika nu nog zo druk als in je buik? Je had toch vaak last van hem, zo schreef je? Merk je nu dezelfde soort bewegingen en drukte?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41120213
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:12 schreef dutchie het volgende:
Ik wist trouwens niet dat jullie dat ook al doorslapen noemden. Op die tijden zit Cas nl. ook. En ik ken er genoeg van zijn leeftijd die rustig doorslapen tot 6/7 uur. Dáár ben ik dus jaloers op.
ik ga iris zo maar een wakker maken Laatste voeding om 0.00 uur
Amber is zelfs eerder wakker
pi_41120253
He wat lekker Belana, zo moet je het hebben. 6 uur doorslapen scheelt echt heel veel. Dan kun je zelf ook al weer wat meer aan. Ezra keep up the good work

Sjak, Jetske is nu alweer uit haar wiegje gegroeit

Ingrid gelukkig had Kim er niet veel van. Ik hoop dat jullie vannacht beter hebben geslapen.

Kozakken, wat een heerlijk gevoel he 2 van die prachtige kinderen om je heen waar je zo waanzinnig trots op bent
pi_41120275
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:12 schreef Sugar het volgende:
MeNicole, ik vroeg het al eerder, maar heb je denk ik niet gezien: is Mika nu nog zo druk als in je buik? Je had toch vaak last van hem, zo schreef je? Merk je nu dezelfde soort bewegingen en drukte?
De bewegingen herkende ik in de eerste week na zijn geboorte heel erg. Als ie op zijn zij bij me lag en ik had mijn hand op hem liggen leek het net of ie nog in mijn buik zat. Hij bewoog precies hetzelfde. Nu ie bijna 3 weken is word het een heel stuk minder. Hij is nu alleen druk als ie de fles leeg heeft, dan herken ik dat nog wel een beetje. Maar voor de rest is ie heel rustig.

En ik noem dit ook wel doorslapen. Als je normaal om 3 uur eruit moet en nu om half 5 heb ik wel doorgeslapen
Liefde
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:25:27 #209
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41120387
Morgen is het zover Fuente! Spannend en leuk. Dan wordt je kleine meisje 1. Veel plezier alvast.
En een dikke kus voor jou en Saartje.

Wat zijn er trouwens buitensporig veel baby's geboren de afgelopen maanden zeg! Vorig jaar rond deze periode was er een grote stilte en het jaar daarvoor al al zo'n boom.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:29:03 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_41120457
ik vind het ook doorslapen 6 uur slaap achter elkaar scheelt echt enorm met maar 3 uurjes achter elkaar
Iris spant de kroon wel hoor lekker hoor LadyS
stormy waters...
sailin'
pi_41120531
Thnx Renz! Ik ben zo ontzettend emo he, kan echt janken om van alles en nog wat en denk telkens terug aan vorig jaar...
En er zijn inderdaad ineens weer heel veel baby's! Dit topic gaat ook ineens weer heel snel

Ik vond 6 uurtjes achter elkaar ook doorslapen, wat een verademing was dat toen zeg, knap je wel van op, een paar uurtjes achter elkaar slapen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_41120594
Sara morgen alweer 1 Sjees wat gaat de tijd toch snel! Wat leuk Fuente, en dat emo dat hoort er wel een beetje bij
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:43:49 #213
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41120749
Jeeeee, wat gaat dat hard. En dat emotioneel zijn, zo herkenbaar. Een hele fijne mooie dag morgen met jullie lieve Saartje!
Wat ik ook erg leuk vond aan Luuke's eerste verjaardag, is dat je tradities en je eigen feest-gebruiken' kunt gaan maken.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_41121073
Wat heerlijk Ezra, Mika (dat was onze jongensnaam ) en vooral natuurlijk Iris! Ik vind dat ook doorslapen hoor

Ronja had vannacht een voor haar doen wat drukker program (keurig elke drie uur, normaal gesproken zit er een periode van een uur of vijf, zes tussen), maar ging wel weer na elke voeding meteen rustig slapen. Heerlijk, na een dag vol "tiethangen"
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:03:07 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_41121120
echt een regeldagje geweest dus owlet hoop dat het weer geregelt is nu dan
stormy waters...
sailin'
pi_41121280
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:23 schreef Belana het volgende:
icicle, ik zag ze toevallig op de site van pranatal: hier die vielen wel mee dus in prijs
Nogmaals bedankt voor de tip! Ben gisteren naar de Prenatal geweest en heb die met de Giraffe gekocht. Echt een hele mooie, degelijke slaapzak. Zeker voor die prijs.
Merlijn heeft er welliswaar wat korter in geslapen.. Normaal van 11 tot 7:30, maar vanmorgen kwam hij al om 6:15. Maarrrrr.. Hij is daarna weer fijn gaan slapen, zal hem zo een wakker gaan maken.

Nu snap ik ook waarom ik eerst geen lange mouwen slaapzakken kon vinden. Het was er gewoon het seizoen niet voor! Nu hingen er wel 5 verschillende bij de Prenatal.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_41121282
Wat een lekkere slapers hier! Emma slaapt of door of niet, er is geen pijl op te trekken, als ze doorslaapt word ik meestal verbaasd wakker.

Sara morgen jarig! Wat gaat dat toch hard hè! * Jelief bedenkt zich dat Emma dan ook wel heel snel jarig is
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:11:57 #218
24188 Belana
kloon van belana
pi_41121359
fijn icicle ik ga zelf ook nog even kijken. Al mijn oude zijn echt op en versleten. Ik krijg er gelukkig 1 van Vicky ( ) maar ik moet er echt nog meer hebben
stormy waters...
sailin'
pi_41121402
Iemand nog een ander tipje voor pijn bij doorkomende tandjes? Ik heb chamodent en dentinox in huis. Amber zat gister te stuiteren van de pijn, was steeds tegen haar mondje aan het slaan en gilde het uit. Zetpilletje gegeven, bijtring, broodkorst.... bijna niets helpt..

Amber lag er om 19.30 uur in, was om 21.45 wakker, flesje, lag er om 23.15 weer in. Werd om 3 uur gillend wakker, lag er om 4 uur weer in en werd om 8 uur weer vrolijk wakker...

Oehh Saartje morgen al weer een jaar! Jeetje wat gaat dat snel zeg!!

Wat een goede slaprtjes hierzo!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 10:20:57 #220
81992 Githa
pi_41121584
Broodkorst bevroren geven gaf iemand als tip hier op een ijsje laten sabbelen of met je vinger over het tandvlees wrijven dat vinden sommige kindjes fijn verder kun je weinig meer doen als ik dat zo lees.
Hopelijk komen ze snel door
pi_41122244
Kleintjes met pijn (krampjes...nou ja...jes....) zijn zoooooooow zielig
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:40:52 #222
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41123717
Ambertje ondeugd naar dat je zo;n pijn hebt
ezra en mika joech hei
jetske in haar grote bedje

Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:46:15 #223
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41123863
Oh deze mama moet trouwens beter etiketjes lezen..
heb arwen potje gemaakt, wat in huis was genomen al een hele tijd terug.
En in automatisme potje omgekiept in bordje, opgewarmd en arwen gegeven.
Niks geen bultjes, geen spugen, hoera*O* maar ze was wel wat benauwder en een wat opgezetter koppie, ik dacht mwaoh tandjes ? en er dus niets mee gedaan.
Bij het controleren voor ik slapen ging lag mevrouw nog steeds te kreunen. Dacht wellicht ligt ze verkeerd? dus op haar zij gelegd en kus gegeven en gaan slapen.
na vanochtend de troep weg te gooien in de kliko las ik pas op het etiket dat er ei in zat.
Dus ik heb mijnkma/kea goeroe op msn even gevraagd en het opgeblazener gezichtje en dat kreunen dus een reactie kan zijn en waarschijnlijk is geweest. En we dus eigenlijk best wel erg geluk hebben gehad omdat dit soort reactish dus voorkomen bij anafalytische shock.
het stomme is dat ik daar laatst nog over gelezen heb n.a.v. linkje van poemojn,
Maar in mijn hoofd dus alleen zoiets zat van die reacties heb arwen nooit gehad en er dus klakkeloos vanuit ging dat ze bij een reactie dus altijd maar bultjes krijgt en spuugt
pi_41124747
jeetje Evenstar, dat is ff schrikken..

volgende keer idd maar weer beter potjes lezen.

Zo heeft Amber een keertje een potje groente gehad waar melkeiwit in bleek te zitten, maar ze heeft er niet op gereageerd...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:14:09 #225
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41124854
foei
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_41129310
max is ziek

en ik vind het heel heel moeilijk tis zn eerste keer
en het is mijn schuld, want ik ben verkouden en nu mijn maxje ook.

aaahhh vreselijk echt! zo'n klein klein klein hummeltje die er niks van snapt

en ik maar tegen mezelf zeggen: wen er maar aan, dit zal nog veeeeeeel vaker gebeuren.
maar echt, niks ergers dan een ziek kindje
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_41129382
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:46 schreef _evenstar_ het volgende:

Overhaaltje over etiketjes en hele enge dingen zoals anafalytische shock
oei, evenstar, schrikken
getver, dat lijkt me doodeng.
gelukkig is het goed gegaan
pi_41129522
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:32 schreef pinquit het volgende:
max is ziek

en ik vind het heel heel moeilijk tis zn eerste keer
en het is mijn schuld, want ik ben verkouden en nu mijn maxje ook.

aaahhh vreselijk echt! zo'n klein klein klein hummeltje die er niks van snapt

en ik maar tegen mezelf zeggen: wen er maar aan, dit zal nog veeeeeeel vaker gebeuren.
maar echt, niks ergers dan een ziek kindje
zielig is dat het zo'n ziek kindje...

heeft ie een verstopte neusje?

beterschap voor jullie alletwee

volgens mij heb ik ergens wel eens jouw msn vorobij zien komen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41129622
hij heeft koorts en een wisselend een verstopt/loopneusje
en hij weet gewoon niet wat ie moet lachen, huilen, slapen, wild doen

maar tiktak doet wonderen

[ Bericht 6% gewijzigd door pinquit op 24-08-2006 15:08:42 ]
pi_41129866
Vanaf wanneer mag Mika in een draagzak?
Liefde
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:52:33 #231
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41129960
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En wat moeten we zeggen dan? 'Laat kim een rauw eitje eten, dat werkt goed tegen een kater'?
Alle tips zijn al gegeven. De verbazing blijft.
Een ouderschapscursus lijkt me geen overbdoige luxe in dit soort gevallen...mijn god zeg.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_41130011
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:49 schreef MeNicole het volgende:
Vanaf wanneer mag Mika in een draagzak?
je hoeft niet zo stilletjes te doen hoor

in de babybjorn vanaf 3,5 kilo.
je kan hem zo verstellen dat mika tegen je tiet aan ligt, dus dat gaat al heel snel hoor.

max zat er iig al snel in. die woog ook al 4 kilo toen ie geboren was dusja
pi_41130126
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:54 schreef pinquit het volgende:

[..]

je hoeft niet zo stilletjes te doen hoor

in de babybjorn vanaf 3,5 kilo.
je kan hem zo verstellen dat mika tegen je tiet aan ligt, dus dat gaat al heel snel hoor.

max zat er iig al snel in. die woog ook al 4 kilo toen ie geboren was dusja
Ik lees namelijk op verschillende sites dat dat pas vanaf 6 weken mag. Maar Mika is morgen 3 weken en is bijna 4,5 kilo. Dus dan kan het al wel. Morgen dus maar even kijken. Is wel zo makkelijk want word helemaal gek van dat gedoe met de kinderwagne en een hele zware deur als ie de hond uit moet laten
Liefde
pi_41130281
het is ook makkelijk! je kan meer. alleen kleren passen gaat niet

en je probeert het gewoon eerst even binnenshuis en als het goed gaat, gaat het toch goed?
pi_41130577
ow, MeNicole, ben ook even gaan googlen, en zie inderdaad op veel sites staan dat je baby pas vanaf 6 weken in de draagzak mag
* pinquit begint even te twijfelen aan haar antwoord..

max zat er eerder in naja ik weet t nu ook niet meer
pi_41130623
Naja ik vraag morgen wel even in de winkel. Als het nog niet mag dan heb ik nog gewoon even pech
Liefde
pi_41130961
Fleur hing ook al voor die 6 weken in de zak. Heerlijk tegen me aan. Ik geloof niet dat ze er last van heeft gekregen. Kan me voorstellen dat het middenstuk nog te breed is voor die heupjes, maar tegenwoordig is dat stuk volgens mij al smaller dan een paar jaar terug...
  Admin donderdag 24 augustus 2006 @ 16:10:49 #238
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_41132430
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:14 schreef Jumparound het volgende:
foei
Ik wacht even de verdere reacties af, jij
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_41132525
het is met name voor de rug en het nekje dat men adviseert te wachten volgens mij. in zo'n zak hangen ze toch redelijk rechtop en krijgen rug & nek vertikale 'schokjes' te verduren tijdens het lopen. maar ik kan me vergissen hoor. anna heeft ook wel wat eerder al eens even in de babybjorn gezeten. ondersteun in elk geval het hoofdje goed en zorg dat de baby voldoende lucht krijgt. beter een extra laagje kleren aan boven de jas dan met draagzak en al onder je jas (bij kennissen van me is een baby'tje gestikt in de draagzak, en de moeder was nog wel arts...)
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 augustus 2006 @ 16:50:08 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41133798
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik wacht even de verdere reacties af, jij
ze willen niet rellen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Admin donderdag 24 augustus 2006 @ 16:54:13 #241
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_41133951
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:50 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ze willen niet rellen
Het gaat me niet om het rellen, het gaat dat men eens inziet dat je als ouder niet onfeilbaar bent.
En dat je fouten maakt, allemaal, en er is blijkbaar niks lekkerder dan meteen met de vinger klaar te staan.
Er liep hier ooit een topic met erge dingen die tegen je gezegd werden als ouder, allemaal oehs en ahs, dat zouden "zij "noooooit doen,
nou, wat ik hier gelezen heb zakt m'n broek toch heel, heel ver vanaf.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Licht Ontvlambaar donderdag 24 augustus 2006 @ 16:59:51 #242
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41134164
Tsja, blijkbaar mag er tegen sommige ouders alles gezegd worden en tegen anderen weer helemaal niks...

Je hebt gelijk, iedereen maakt fouten. En in plaats van erop in te hakken, lijkt het me een beter idee om te voorkomen dat iets nog eens gebeurt. Maar dat is mijn persoonlijke visie...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:04:36 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_41134327
persoonlijk denk ik dat we allemaal mensen zijn en dat het heel normaal is om je verontwaardiging te laten blijken over iets.
zo is het ook heel menselijk om hier een dag later spuit 11 reacties te geven
stormy waters...
sailin'
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 augustus 2006 @ 17:11:18 #244
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41134518
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:04 schreef Belana het volgende:
persoonlijk denk ik dat we allemaal mensen zijn en dat het heel normaal is om je verontwaardiging te laten blijken over iets.
Ik reageer op Yvonne, die verwacht dat mensen nu iemand gaan 'afrekenen' op het feit dat ze haar kindje iets verkeerds te eten gegeven heeft. Niet echt een spuit elf reactie lijkt me...
  Admin donderdag 24 augustus 2006 @ 17:16:35 #245
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_41134650
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:59 schreef Sjeen het volgende:
Tsja, blijkbaar mag er tegen sommige ouders alles gezegd worden en tegen anderen weer helemaal niks...

Je hebt gelijk, iedereen maakt fouten. En in plaats van erop in te hakken, lijkt het me een beter idee om te voorkomen dat iets nog eens gebeurt. Maar dat is mijn persoonlijke visie...
Ouders als Djeez en zn vrouw zijn er veel van, heel veel, en het "vervelende "is dat dit soort ouders heel open en eerlijk al hun fouten, onzekerheden en dommigheden posten.
Normaliter hoor je daar niemand over, niet iedereen is zo open nietwaar?
Een ander kijkt wel 6x uit om iets "doms"te posten.
Dat ze zo open zijn kan een heel groot teken van onzekerheid zijn en nu kun je als ouder hier je blijven irriteren, of uitlachen of oordelen, je zou ook eens wat nuttige tips kunnen geven.
En niet mensen nog onzekerder of schuldiger maken.

En dat stoort me, het is zo verdomde makkelijk ene ouder de grond in te boren.

Admin donderdag 24 augustus 2006 @ 17:19:56 #246
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_41134753
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:04 schreef Belana het volgende:
Belana, je reageert iedere keer als door iets gebeten als ik hier iets post, prima hoor, ik wist niet dat reageren hier aan een tijdslimiet gebonden was.

Je hebt verontwaardiging en verontwaardiging, iemand een stel blauwe ogen wensen of een scheiding toewensen valt uiteraard onder de "gewone" verontwaardiging..

Houd jezelf liever een spiegel voor, en kijk wat jij of je man weleens "fout"gedaan hebben..
En?
Stond je meteen buiten?
Of zorg je er SAMEN voor dat je dingen anders aanpakt?

donderdag 24 augustus 2006 @ 17:21:50 #247
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41134805
Ik sluit me aan bij yvonne...
Ik verwachtte ook reacties met... OMG WTF BBQ, dat staat toch op het potje...
en "dat DOE je toch niet, als je mijn vent (wijf) was had ik je er uit getrapt"

van een opmerking als; and i quote
quote:
En we dus eigenlijk best wel erg geluk hebben gehad omdat dit soort reactish dus voorkomen bij anafalytische shock
heb ik toevallig geen idee wat anafalystisch is... maar shock klinkt zeer ernstig...

Dus dames, trek hier een wijze les uit... bezint voor gij oordeelt...

zo, en nu een maracuja bavaria
Ecosia
pi_41134929
yvonne, ik ben het met het de grond inboren-verhaal eens, maar dat zo'n verhaal verontwaardiging oproept is natuurlijk logisch. alleen is op een gegeven moment wel alles gezegd lijkt mij en als mensen daar vervolgens nog eens overheen denken te moeten gaan met ieder zo nodig z'n eigen zegje, en vooral het zo belachelijk mogelijk maken van degene waar 't over ging, dan krijg ik daar ook een heel vieze smaak van in mijn mond. (dat is precies wat er ook gebeurde in het R&P topic van Xanthe, zo goedkoop, bah.) maar nogmaals, de mate van verontwaardiging vond ik niet overdreven, en daaruit heeft djeez hopelijk ook toch wel z'n les geleerd hoop ik.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:30:20 #249
103793 kozakken
Living the life
pi_41134978
-staat nog steeds in de rel-negeermodus. rust was net wedergekeerd -

De comfort werkt goed. Te goed
We hebben nu dus luiers met een soort van groen-gelig melkerig bijprodukt dat wel ruikt naar poep maar er niet geheel en al zo uit ziet.
Dus nieuw plan de campagne - half normaal, half comfort.
En morgen zien we vanzelf of we nu op de goede weg zitten.
Verder ligt hij nu heerlijk in de wandelwagen naast me te slapen. Kozakkenman en Jonne zijn even naar de winkel, dus lekker rustig in huis (alhoewel ik eigenlijk wel 't eten zou moeten opzetten, bedenk ik me nu)

De nachten zijn hier nog errug kort. En als hij al lekker wakker wordt doet hij dat maar meteen een uurtje of twee. 's nachts vind ik dat iets minder, overdag kan ik wel intens genieten van dat lekkere gestaar.
pi_41134994
evenstar, het verhaal van het verkeerde ingredient verbaasde mij eigenlijk wel inderdaad, je bent je zooo bewust van al die dingen waar ze niet tegen kan, en dan zomaar 'ongezien' zo'n potje geven? klinkt heel tegenstrijdig.
  Admin donderdag 24 augustus 2006 @ 17:34:11 #251
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_41135081
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:27 schreef bixister het volgende:
yvonne, ik ben het met het de grond inboren-verhaal eens, maar dat zo'n verhaal verontwaardiging oproept is natuurlijk logisch. alleen is op een gegeven moment wel alles gezegd lijkt mij en als mensen daar vervolgens nog eens overheen denken te moeten gaan met ieder zo nodig z'n eigen zegje, en vooral het zo belachelijk mogelijk maken van degene waar 't over ging, dan krijg ik daar ook een heel vieze smaak van in mijn mond. (dat is precies wat er ook gebeurde in het R&P topic van Xanthe, zo goedkoop, bah.) maar nogmaals, de mate van verontwaardiging vond ik niet overdreven, en daaruit heeft djeez hopelijk ook toch wel z'n les geleerd hoop ik.
En zet dat nu eens tegenover het verkeerde potje geven aan een kind met bekende allergie?

donderdag 24 augustus 2006 @ 17:45:39 #252
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41135414
Y, je hebt het topic dood gemaakt
Ecosia
  Admin donderdag 24 augustus 2006 @ 17:52:14 #253
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_41135628
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:45 schreef Jumparound het volgende:
Y, je hebt het topic dood gemaakt
Nee, bijna 18 uur, potjestijd, eettijd, man komt thuistijd, schone luiertijd, sommige kindjes al in badjetijd, etc etc

donderdag 24 augustus 2006 @ 17:55:49 #254
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41135721
wat is er met de 24-uurs economie gebeurd?
of is dat zoooo 1999

ik ga hier vanavond wel verder met f5 en
Ecosia
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:02:31 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_41135849
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:31 schreef bixister het volgende:
evenstar, het verhaal van het verkeerde ingredient verbaasde mij eigenlijk wel inderdaad, je bent je zooo bewust van al die dingen waar ze niet tegen kan, en dan zomaar 'ongezien' zo'n potje geven? klinkt heel tegenstrijdig.
Je kijkt toch al op het etiket als je die dingen in huis haalt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Admin donderdag 24 augustus 2006 @ 18:04:12 #256
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_41135881
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:55 schreef Jumparound het volgende:
wat is er met de 24-uurs economie gebeurd?
of is dat zoooo 1999

ik ga hier vanavond wel verder met f5 en
Die bestaat niet in "Ouderland"

pi_41136019
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:16 schreef yvonne het volgende:

En dat stoort me, het is zo verdomde makkelijk ene ouder de grond in te boren.
Waarom zou je de zaak niet mogen benoemen zoals het is? Een domme actie is een domme actie en wat voor nuttige tips kun je daar nog meer tegenover plaatsen behalve 'nooit meer doen hoor!' en: 'Bel voor de zekerheid even de huisarts'? Dat soort tips werden ook gegeven aan Ingrid en Djeez.

Niemand hier heeft het over perfect moeten zijn.
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
  Admin donderdag 24 augustus 2006 @ 18:15:20 #258
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_41136150
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, en soms vergeet je dat, of kijkt niet goed, of je denkt het goede potje te pakken maar het is verschoven van plek, allemaal dingen die gebeuren!
Daarom: iedereen maakt fouten, ook ouders..

donderdag 24 augustus 2006 @ 18:17:21 #259
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41136197
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, en soms vergeet je dat, of kijkt niet goed, of je denkt het goede potje te pakken maar het is verschoven van plek, allemaal dingen die gebeuren!
Maar dat is toch iets heel anders dan een kind van 8 maanden alcohol te geven omdat je niet kunt slapen (en nee, niet al een jaar maar 1 nacht, ze was net een half uurtje wakker).
Lekker douchen!
pi_41136248
pcies
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:23:38 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_41136353
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ik het dus helemaal niet gek vond dat je dan iets wat je in huis hebt aan je kind geeft, niet dat evenstar niet oplette
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Admin donderdag 24 augustus 2006 @ 18:29:03 #262
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_41136510
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:23 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ik het dus helemaal niet gek vond dat je dan iets wat je in huis hebt aan je kind geeft, niet dat evenstar niet oplette
Wij zijn er iig uit

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 18:35:37 #263
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41136678
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:23 schreef Troel het volgende:
Ja, dat kan ik me ook voorstellen, dat je ervan uitgaat dat je bij aankoop al goed gecheckt hebt. En per ongeluk een verkeerd potje geven is wel iets anders dan je kind met opzet alcohol toedienen. Al kunnen in beide gevallen wel nare gevolgen optreden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41137055
edit

[ Bericht 49% gewijzigd door beefcake op 24-08-2006 18:52:26 (mag niet van Beef) ]
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 24 augustus 2006 @ 19:26:33 #265
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_41138283
Zo en dan gaan we het nu weer over dingen hebben waar het topic voor bedoeld is?
Het lijkt nu wel het grote kleine relletjes topic....
  Admin donderdag 24 augustus 2006 @ 19:30:33 #266
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_41138378
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:50 schreef beefcake het volgende:
edit
!

donderdag 24 augustus 2006 @ 19:39:21 #267
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41138667
of is het toch meer omdat Djeez een man is en evenstar een vrouw?

want als ik dit zo lees, zie ik liever dat mn kind alcohol krijgt dan iets waar het overgevoelig voor is...
quote:
Vrij plotseling vrijkomen van grote hoeveelheden histamine e.a. weefselstoffen met als gevolg een plotselinge, ernstige bloeddrukdaling die lvensbedreigend kan zijn; verder (ernstige) ademnood door luchtweg-vernauwing (= bronchus-vernauwing), vochtophoping onder de huid (= perifeer oedeem). Een anafylactische shock treedt gewoonlijk pas op herhaald contact met een al of niet bekende stof waarvoor men overgevoelig is (bijv. penicilline, insectenbeet).

Mogelijke verschijnselen (o.a.)
Roodheid, snelle pols, flauwvallen, bewusteloosheid en slecht functioneren van de hersenen, hart en nieren en daarna ook de overige organen
Ik weet het niet hoor, maar waarom wel die reacties tegen Djeez en niet tegen evenstar.. dat kind had ook dood kunnen zijn, en het ergste vind ik nog wel dat evenstar niet oplette... terwijl djeez gewoon een mafkees was...
Ecosia
pi_41138966
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:21 schreef Jumparound het volgende:

heb ik toevallig geen idee wat anafalystisch is... maar shock klinkt zeer ernstig...
Ik ook niet, maar wellicht bedoelde ze anafylactische shock

Vrij plotseling vrijkomen van grote hoeveelheden histamine e.a. weefselstoffen met als gevolg een plotselinge, ernstige bloeddrukdaling die lvensbedreigend kan zijn; verder (ernstige) ademnood door luchtweg-vernauwing (= bronchus-vernauwing), vochtophoping onder de huid (= perifeer oedeem). Een anafylactische shock treedt gewoonlijk pas op herhaald contact met een al of niet bekende stof waarvoor men overgevoelig is (bijv. penicilline, insectenbeet).

edit: Oh je had het zelf ook al gevonden zie ik.

Ik begrijp alleen niet helemaal waarom je Arwen een potje gaf, als je hier al tijden verkondigt dat ze alleen speciale macaroni, bonen en bloemkool (of whatever) kan verdragen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_41139665
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Je leest de etiketten tig keer, maar ik heb geleerd dat we beide moeten kijken want 2 zien meer dan 1. En toch is het ons 2x gebeurd vorige week dat Djulian ook dingen binnen kreeg die hij niet mocht hebben!
Het gebeurt hoe goed je ook kijkt, hoe strak je ook alles houd er gaat soms wel eens wat mis!!!

Voor diegene die wel willen weten hoe het met Arwen is. Evenstar is na telefonisch overleg met de HAP naar de het ziekenhuis met Arwen.
pi_41139964
Het gerel sla ik even over, wil gewoon vertellen dat Anna een ontzettend schatje is. Ze heeft wel verschrikkelijk veel honger, maar is daardoor al wel twee dagen gegroeid. Ze kan een paar uur achter elkaar slapen, alleen zou het fijn zijn als ze haar drukke uurtjes overdag heeft en niet 's nachts (gisteren drie uur geslapen, het meeste tot nu toe). Morgen nog 1 ochtend kraamzorg en dan staan we er echt 'alleen' voor. Gek genoeg heb ik er best vertrouwen in, aangezien ik al een paar keer beter wist dan de kraamhulp of ze nog wel of niet wilde drinken en aanleggen doe ik ook sneller nu. Super raar zo'n baby, maar ook erg leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 20:18:44 #271
13151 crew  Rewimo
pi_41140077
Goed dat ze Arwen even na laten kijken

YPPY, geniet maar lekker van Anna, gaat best lukken hoor, jullie drietjes samen. Gewoon naar je moederinstinct luisteren
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:20:16 #272
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_41140133
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, bijna 18 uur, potjestijd, eettijd, man komt thuistijd, schone luiertijd, sommige kindjes al in badjetijd, etc etc
Zow, ik ben thuis, kind gevoed, kind in box, laptop op schoot, biertje erbij...
*Game on*
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:35:45 #273
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_41140714
[uit lurkstand springt]

*spuit 11*

Menig ouder zal een fout maken (al dan niet bewust!) die te stom en te gevaarlijk is om te herhalen, maar zal daar over zwijgen, zal daarover met niemand praten om maar niet toe te hoeven geven hoe stom hij/zij is geweest.

Dat Djeez en Ingrid hun onzekerheden wél posten, vind ik overkomen als 2 ouders die liever het zekere voor het onzekere willen en liever die dingen die voor anderen als vanzelfsprekend zijn 10x navragen, dan maar zelf aan te klooien. Dat ze die dingen blijven vragen ondanks dat ze al meerdere keren het onderwerp van gesprek zijn geweest mbt de opvoeding/verzorging van Kim vind ik lovenswaardig! Ik zie liever ouders die zich 20x melden met een voor anderen pietluttige vraag, dan dat ouders maar aanmodderen terwijl ze iets niet zeker weten.

Djeez is stom geweest, dat zal ie ongetwijfeld zelf ook wel inzien en herhaling zal zeker niet plaats gaan vinden, maar die drempel om in het vervolg iets na te vragen is denk ik voor hun wel gigantisch verhoogd. Na virtueel aan de schandpaal genageld te zijn kan ik me heel goed voorstellen dat hij (of Ingrid) zich wel 10x bedenkt eer hij hier weer iets vraagt, en dat zal dan misschien ook ten koste van Kim zijn. Ik hoop dat ze over die drempel willen klimmen, want niets is zo erg om het gevoel te hebben/krijgen nergens terecht te kunnen met je vragen.

[uitsmijter] Iemand die weet dat hij iets niet weet, weet altijd nog meer dan iemand die niet weet dat hij iets niet weet. [/uitsmijter]

[in lurkstand springt]
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:55:57 #274
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41141533
In de ogen van sommige mensen ben je al een ontaarde moeder als je het even niet meer trekt als je kind de hele dag aan het huilen is en je even naast de droger gaat zitten om het gehuil gewoon 5 minuten niet meer te horen. En wat dacht je van regelmatig een uurtje op internet doorbrengen terwijl je ook je kostbare tijd aan je kind kan besteden?

Wat je ook doet, er is altijd wel iemand die er commentaar op heeft. Natuurlijk is alcohol aan je kind geven een ontzettende josti-actie, maar ik denk inderdaad dat Djeez dat nu wel weet. Keer op keer natrappen zal het echt niet nog beter tot hem door laten dringen. Het potjes-incident van Evenstar is natuurlijk een open deur. Moet die echt nou zo nodig ook nog even flink ingetrapt worden?

Tja, en verder wat Ireth zegt.

Gaan we het nu weer gewoon over babietjes hebben? Daar was dit topic toch oorspronkelijk voor bedoeld? Tja, en als jullie daar geen zin in hebben kunnen we natuurlijk ook gaan bedenken wie er morgen aan de beurt is om een veeg uit de pan te krijgen van de vreselijke users van het vreselijke OUD-forum
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:58:24 #275
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41141642
OK!
Lekker douchen!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:11:16 #276
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41142163
Ach dat er commentaar op zou komen was 1 en 1 optellen.
Igraine, zoals veel mensen die zelf een kma/kea kind hebben of het zelf hebben is het verschrikkelijk moeilijk.
Ik lees altijd het etiketje, en nu stom toevallig dus eens vergetebn heel dom ja, maar niet te voorkomen dat zulke dingen gebeuren.
Ik vind je opmerking over dat ik zo loop te verkondigen dat ze zo wienig verdragen kan, en dan vergeet ik dit en dat kan niet want datis opvallend kom op.
Als ik het nou moedwillig zou doen prima. maar dat is in dit geval niet.
Daarentegen, MOET je zelfs soms moedwillig je kind iets geven om dat je dingen uitprobeert en je niet weet of er een reactie op komt.

En geloof me het is geen pretje als je kind ineens rode vlekken krijgt en ineens koud wordt. maar goed. Arwen is nagekeken en alles is gelukkig goed.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:11:50 #277
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41142179
en yppy en kozakken geniet lekker van jullie mooie pukkies !!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:12:21 #278
24188 Belana
kloon van belana
pi_41142201
goed plan m@x
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 21:12:41 #279
13151 crew  Rewimo
pi_41142211
Goed nieuws evenstar, gelukkig dat alles goed is met je meiske
pi_41142597
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:35 schreef Ireth het volgende:
Na virtueel aan de schandpaal genageld te zijn kan ik me heel goed voorstellen dat hij (of Ingrid) zich wel 10x bedenkt eer hij hier weer iets vraagt, en dat zal dan misschien ook ten koste van Kim zijn. Ik hoop dat ze over die drempel willen klimmen, want niets is zo erg om het gevoel te hebben/krijgen nergens terecht te kunnen met je vragen.
nog even hoor:

welja, dus als Djeez of Ingrid het nu niet meer durft te melden en het een keertje helemaal fout gaat, is het straks onze schuld omdat we hem hier zo hard aangepakt hebben
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:24:30 #281
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_41142748
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:21 schreef easy-going het volgende:

[..]

nog even hoor:

welja, dus als Djeez of Ingrid het nu niet meer durft te melden en het een keertje helemaal fout gaat, is het straks onze schuld omdat we hem hier zo hard aangepakt hebben
Als ik dat zo letterlijk zou bedoelen had ik dat er zo wel neergezet.

In dat geval is en blijft het namelijk hun schuld, ten eerste omdát het helemaal fout is gegaan en ten tweede omdát ze het niet hebben durven vragen. En ik hoop dat ze dat wel durven blijven doen.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_41143000
De maatschappij dat ben jij. Postbus 51 toch?

Elke keer weer die reakties tegen Ingrid en Djeez.
En inderdaad de maatschappij dat ben jij. Wees er eens voor elkaar, kom op zeg.
De maatschappij dat ben jij.

Jij dus hallo!!!!

Als iedereen eens een keer heel goed naar zichzelf kijkt, vergrootglas, loep klinkt stoerder
En dan naar een ander. En dan op zo'n manier dat die ander daar wat van kan leren. Zich gesteunt voelt enzo. Juist diegene waarvan je gewoon weet dat die dat wel kan gebruiken. Juist die!

Getver engig gedoe hier.

En dan nu weer een vervolg op Evenstar met dr potje. Echt dit gaat echt ergens over
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator donderdag 24 augustus 2006 @ 21:33:45 #283
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41143104
Oke er gaat hier en nu een streep onder.

Lees de verstandige reacties van Max en Ireth hierboven nog eens voor je iets wilt zeggen en als je dan zonodig nog wat wilt zeggen dan mag dat in het Modtopic.

Verdere reacties op het gebeuren hier worden verwijderd, ik wil vanaf nu alleen nog maar (happy) babytalk.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:36:34 #284
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_41143195
Helemaal mee eens! Gaan we het nu weer over beebjes hebben?!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:40:02 #285
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_41143315
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:36 schreef leentje2907 het volgende:
Helemaal mee eens! Gaan we het nu weer over beebjes hebben?!
Ja, iemand een idee?
Mahre verslikt zich vaak de laatste dagen... Hoesten daarna... niet leuk meer...

[ Bericht 15% gewijzigd door Tazz op 24-08-2006 21:42:16 (:)) ]
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 21:40:20 #286
81992 Githa
pi_41143325
Gelukkig Evenstar dat Arwen in orde is
pi_41143501
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:11 schreef _evenstar_ het volgende:

Igraine, zoals veel mensen die zelf een kma/kea kind hebben of het zelf hebben is het verschrikkelijk moeilijk.
Ik lees altijd het etiketje, en nu stom toevallig dus eens vergetebn heel dom ja, maar niet te voorkomen dat zulke dingen gebeuren.
Ik vind je opmerking over dat ik zo loop te verkondigen dat ze zo wienig verdragen kan, en dan vergeet ik dit en dat kan niet want datis opvallend kom op.
Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik zei
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:48 schreef Igraine het volgende:
Ik begrijp alleen niet helemaal waarom je Arwen een potje gaf, als je hier al tijden verkondigt dat ze alleen speciale macaroni, bonen en bloemkool (of whatever) kan verdragen.
Is volgens mij niet helemaal hetzelfde als wat jij er van maakt. Jij bent zelf altijd één van de eerste om adviezen die anderen van artsen of cb hebben gekregen in twijfel trekken en daar onwijs fel op kan reageren. Ik veroordeel niet, ik uit alleen mijn onbegrip.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:02:31 #288
105888 renzell
pi_41144138
Jeetje, ik lees het hele alcoholverhaal nu pas. Wat een schrik moet dat geweest zijn Ingrid! Gelukkig is alles in orde met Kim. Over de domheid van de actie zal ik maar niet te veel meer zeggen, dat is na 6 pagina's denk ik wel duidelijk.... Sterkte met de hele situatie. Er zal vast het een en ander uit te vechten zijn daar thuis. En Djeez jongen, denk alsjeblieft in het vervolg na voor je handelt. Jeetje man, dat kleine pukkie van jullie. De rillingen lopen me over het lijf als ik er aan denk.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:04:41 #289
105888 renzell
pi_41144225
Ps- Fuente, nog ff... en dan is het feest!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:05:40 #290
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41144262
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:46 schreef Igraine het volgende:

[..]

Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik zei
[..]

Is volgens mij niet helemaal hetzelfde als wat jij er van maakt. Jij bent zelf altijd één van de eerste om adviezen die anderen van artsen of cb hebben gekregen in twijfel trekken en daar onwijs fel op kan reageren. Ik veroordeel niet, ik uit alleen mijn onbegrip.
dan heb ik je verkeerd begrepen
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:07:00 #291
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41144323
en Lau alvast proficiat met saartje veel plezier bij de dreumesjes en peutertjes
pi_41144668
Evenstar, gelukkig dat alles met Arwen goed is!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:20:15 #293
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_41146693
*stilte voor de storm?*
Allemaal lekker slapen, en wil je doorrellen: Lois is al naar bed...
en ET en ook al even niet meer gezien

Heb ik weer wat te lezen op mijn werk..
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:21:33 #294
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41146726
*even om het hoekje gluurt*

*Tazz naar bed stuurt*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:21:53 #295
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41146737
ga je dochter de fles geven gek
maar wel die met die beugel
Ecosia
pi_41153670
Wie had ook alweer gezegd dat haar dochter van 0.00 uur tot 9.00 uur sliep? Ze zetten je altijd voor aap want vannacht was ze gewoon weer wakker
Geeft niet natuurlijk, ze is nog klein

En over een uurtje gaan we op vakantie Tot over 2 weken
pi_41153690
Evenstar, fijn dat het goed is afgelopen. Die dingen gebeuren, je doet je best en soms gaat het mis. Dikke

Pinquin, beterschap voor Maxje hoor, het heerst ook enorm volgens mij

Sara is jarig hoera hoera ! Normaal slaapt ze lekker tot 7:30 of 8:00, maar vanmorgen was ze om 6:30 wakker, op zich fijn, want papa was nog thuis en nu konden we toch vanmorgen het cadeau (loopwagentje) al geven (is immers wel leuk als papa er ook bij is )
Ze snapt er niets van, alle slingers en balonnen, maar het loopwagentje vindt ze heel intressant, vooral alle geluidjes (damn de geluidjes )
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_41153724
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:12 schreef LadyS het volgende:
Wie had ook alweer gezegd dat haar dochter van 0.00 uur tot 9.00 uur sliep? Ze zetten je altijd voor aap want vannacht was ze gewoon weer wakker
Geeft niet natuurlijk, ze is nog klein

En over een uurtje gaan we op vakantie Tot over 2 weken
lekker onvoorspelbaar nog he Ik weet nog dat ik dacht dat Sara doorsliep, omdat ze het dus 2 dagen gedaan had, en toen begon ze weer van voor af aan
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:27:41 #299
24188 Belana
kloon van belana
pi_41153774
Ezra heeft alweer van 11 tot 5 geslapen
Ik raak mijn wallen nog kwijt zo

Fuente en Sara, ik ga jullie zo verwelkomen in het dreumestopic feliciteren doen we elders
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:44:42 #300
108648 cattie
lieve moeder
pi_41155060
Ive heeft niet doorgeslapen, helaas, maar is wel na elke voeding weer heerlijk gaan slapen, dat scheelt ook een boel! Ik voel me een stukje fitter en hij ziet er ook lekker blij en wakker uit!

Gefeliciteerd Sara! En tot ziens over een hele tijd in het dreumestopic! Dat lijkt nu hier nog heel ver weg, maar het zal vast heel snel gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')