Wiew Mika vannacht ook lekker door geslapen. kwart voor 11 de laatste fles en om half 5 schrok ik wakker omdat het nog zo verdacht stil was in huis. Ging ik eerst alle klokken langs om te kijken of de wekker niet loogquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:44 schreef Belana het volgende:
Ezra sliep vannacht voor de 2e nacht achter elkaar van 11 tot kwart voor 5
Ow mèn wat is dat lekker zeg![]()
Ik vind hem vreselijk lief en met liefde geef ik hem 's nachts te eten hoor, maar dit is echt prettiger
Hij krijgt denk ik echt meer ritme nu en dat is zo grappig dat dat dus idd rond die 6 weken gebeurt (vandaag is ie 6 weken) iemand zei dat laatst hier geloof ik.
En hij is zo vrolijk heZo lief lachen nu als ie je ziet of als we een beetje gek gaan doen samen
heerlijk vind ik dat!
ik ga iris zo maar een wakker makenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:12 schreef dutchie het volgende:
Ik wist trouwens niet dat jullie dat ook al doorslapen noemden. Op die tijden zit Cas nl. ook. En ik ken er genoeg van zijn leeftijd die rustig doorslapen tot 6/7 uur. Dáár ben ik dus jaloers op.
De bewegingen herkende ik in de eerste week na zijn geboorte heel erg. Als ie op zijn zij bij me lag en ik had mijn hand op hem liggen leek het net of ie nog in mijn buik zat. Hij bewoog precies hetzelfde. Nu ie bijna 3 weken is word het een heel stuk minder. Hij is nu alleen druk als ie de fles leeg heeft, dan herken ik dat nog wel een beetje. Maar voor de rest is ie heel rustig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:12 schreef Sugar het volgende:
MeNicole, ik vroeg het al eerder, maar heb je denk ik niet gezien: is Mika nu nog zo druk als in je buik? Je had toch vaak last van hem, zo schreef je? Merk je nu dezelfde soort bewegingen en drukte?
Nogmaals bedankt voor de tip! Ben gisteren naar de Prenatal geweest en heb die met de Giraffe gekocht. Echt een hele mooie, degelijke slaapzak. Zeker voor die prijs.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:23 schreef Belana het volgende:
icicle, ik zag ze toevallig op de site van pranatal: hier die vielen wel mee dus in prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |