Papa was niet oververhit, ik was hongerig..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:41 schreef leentje2907 het volgende:
en dan kom je thuis en tref je paps oververhit aan en Mahre is in diepe rust, zich van kwaad bewust!
Dat zat ik ook te denken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef lcicle het volgende:
Slaapzakjes..
Ik snap het echt niet he..
Maar waarom zijn er (bijna) nergens slaapzakken te krijgen met lange mouwenTja, die bij de Prenatal van 80,- of een Slaapje van 50,- .. Ze zijn wel leuk en mooi hoor, maar dat moet toch ook goedkoper kunnen?
Laatst heb ik na heel lang zoeken een slaapzak van Little Sheep op internet gevonden. Het is echt een super ding! Heel mooi stof, lekker warm gevoerd. Maar.. Het was de laatste en hij is al bijna te klein.
Heeeeej die zijn leuk! Bedankt voor de tip! Ik check de site en winkel regelmatig, maar die had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:23 schreef Belana het volgende:
icicle, ik zag ze toevallig op de site van pranatal: hier die vielen wel mee dus in prijs
OMG!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 05:30 schreef Ingrid19 het volgende:
FF stoom afblazen! Djeez heeft Kim drank gegeven! 20 ml. Hoe erg is dat? Ik ben iig heel boos en vind het niet kunnen. Ze was vanaf 4.50 wakker en huilde heel erg. Niks hielp. Ik zei dat ze wel een klein sapflesje moch hebben, met water en een klein beetje poeder. Djeez ging het maken en ik gaf het. Daarna liet ze een boer en die rook zoet, dus vroeg ik hem wat hij in de fles had gedaan. Maracuja, dus drank erdoor, 20 ml.
Overdrijf ik nu? Kim is nu hyper btw.
Dit is zo triest dat ik er hard om heb moeten lachen. Hoe gestoord kun je zijn. Meteen die man terug naar zijn moeder sturen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 05:30 schreef Ingrid19 het volgende:
FF stoom afblazen! Djeez heeft Kim drank gegeven! 20 ml. Hoe erg is dat? Ik ben iig heel boos en vind het niet kunnen. Ze was vanaf 4.50 wakker en huilde heel erg. Niks hielp. Ik zei dat ze wel een klein sapflesje moch hebben, met water en een klein beetje poeder. Djeez ging het maken en ik gaf het. Daarna liet ze een boer en die rook zoet, dus vroeg ik hem wat hij in de fles had gedaan. Maracuja, dus drank erdoor, 20 ml.
Overdrijf ik nu? Kim is nu hyper btw.
Als Ingrid Passoa bedoelt: 20%quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:36 schreef Tamea het volgende:
Hoe sterk is maracuja? 20 ml is best veel.
Ja, daar wordt de baby vast en zeker veel beter van.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:07 schreef Belana het volgende:
Reden voor scheiding zou ik zeggen, met zo'n man zou ik iig niet willen leven, halve zool!
Iedereen hier weet heus wel dat de perfecte ouder niet bestaat.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:14 schreef DIGGER het volgende:
(Je bent zelf, als mrs perfect natuurlijk getrouwd met mr. perfect die beiden werkelijk nooit iets fout doen wat de kids e.d. zou kunnen schaden in ook maar de lichtste betekenis van het woord, dat je er zo'n lekkere subtiele mening op nahoud?)
Waarom vraagt hij het dan niet eerst even aan z'n vrouw? Als je denkt dat het misschien een goed idee is, dan overleg je toch? Iets stoms doen, kan wel. Maar er zijn gradaties.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:30 schreef micha het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je boos bent Ingrid, maar idd, waarom deed ie het? Ik heb namelijk van meerdere mensen gehoord dat ze een klein beetje in een melkfles deden als ze b.v. veel problemen met tandjes hadden en daardoor echt niet sliepen. Als Djeez echt met z'n handen in het haar zat...
Vind de rest vd reactie's een beetje overtrokken hoor, iedereen doet wel eens wat stoms.
Vroeger deden ze dat idd als kindjes tandjes kregen en daar erge last van hadden. Gelukkig hebben we daar nu betere mideltjes voor. En 20ml isvergeleken een speen in de drank dopen wel erg veel. En Alcohol kan de kans op wiegedood verhogen (al weet ik niet tot wanneer er een risico op wiegedood is eigenlijk).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:17 schreef Suzanna het volgende:
(ze deden het vroeger wel op een speen, brandewijn ofzo, ook zo gestoord...maar dat vind ik nog minder erg dan 20 ml (!!!) in een flesje... )
my point exactly...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:34 schreef DIGGER het volgende:
Waar haal je dat doelbewust dan uit? Die conclusie valt nergens uit te trekken. En je hoeft niet supersubtiel te reageren, maar gelijk met een reden tot scheiding aankomen, nee dat staat in verhouding en daar wordt een kind beter van t.o.v. het gebeurde......
En dan ook nog eens nergens ingaan op het gevolg van de gegeven drank. Dan geef je in mijn ogen gewoon een stom antwoord waar iemand die om 5.30 uur post en dus duidelijk ergens mee zit, nog eens niks aan heeft ook.
Jij denkt dat Djeez per ongeluk sterke drank in het flesje van Kim heeft gedaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:34 schreef DIGGER het volgende:
Waar haal je dat doelbewust dan uit Emilie? Die conclusie valt nergens uit te trekken.
Nou ja eh... je hebt 'wat stoms' en je baby die toch al darmprobleempjes heeft (ze waren een paar dagen terug nog euforisch omdat Kim eindelijk een paar dag lactulose vrij wasquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:30 schreef micha het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je boos bent Ingrid, maar idd, waarom deed ie het? Ik heb namelijk van meerdere mensen gehoord dat ze een klein beetje in een melkfles deden als ze b.v. veel problemen met tandjes hadden en daardoor echt niet sliepen. Als Djeez echt met z'n handen in het haar zat...
Vind de rest vd reactie's een beetje overtrokken hoor, iedereen doet wel eens wat stoms.
Oké, dus hij was misschien aan het slaapwandelen en wist niet wat hij deed? Het kan toch niet anders dan doelbewust zijn geweest?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:34 schreef DIGGER het volgende:
Waar haal je dat doelbewust dan uit Emilie? Die conclusie valt nergens uit te trekken. En je hoeft niet supersubtiel te reageren, maar gelijk met een reden tot scheiding aankomen, nee dat staat in verhouding en daar wordt een kind beter van t.o.v. het gebeurde......
En dan ook nog eens nergens ingaan op het gevolg van de gegeven drank. Dan geef je in mijn ogen gewoon een stom antwoord waar iemand die om 5.30 uur post en dus duidelijk ergens mee zit, nog eens niks aan heeft ook.
Jij denkt echt dat hij 'toevallig' een fles drank zag staan en dacht 'Goh, laten we dat eens proberen?'.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:34 schreef DIGGER het volgende:
Waar haal je dat doelbewust dan uit Emilie? Die conclusie valt nergens uit te trekken. En je hoeft niet supersubtiel te reageren, maar gelijk met een reden tot scheiding aankomen, nee dat staat in verhouding en daar wordt een kind beter van t.o.v. het gebeurde......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |