quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Arwen toch, je kan toch ook gewoon zeggen als je het niet lekker vind
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef _evenstar_ het volgende:bloemkool kan ze wel maar die krijg je er dus echt niet in ook niet met enige dwang
eigewijze tante
heb ze van pappa
met peer geprobeerd, met spersieboon geprobeerd, heel erg verdund door de fles geprobeerd etc.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
kun je die bloemkool niet beetje plagen waardoor ze het wel eet Evenstar?
hier wel van beiden hoor, maar goed hoort erbij vind het ook (nog) wel schattig dat koppige wat ze soms heeftquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef Leah het volgende:
Ja ja, ze hebben het altijd van papa. Nou, zij en hij (let je op Poejmon
?) hebben het allebei van mij hoor
.
ik mail je morgen of anders van de week wel evenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb niet alles meegekregen hoe het nou zat met Arwen maar waar is ze nu gevoelig voor?
Dat doen we dan iig goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:48 schreef Leah het volgende:
Laten weten dat je er bent ingrid. Dus er naar toe gaan (ik streek altijd even over het bolletje, en zei iets in de trant van Mama is er nog), en dat dan heel vaak op een avond helaas.
Inmiddels ben ik er zelf van overtuigd dat ik dat toen goed gedaan heb, maar ook dat ligt aan je kind en aan hoe jij daar mee om wilt gaan.
Keihard gillen, door merg en been. Naar adem happen. Zo overstuur worden dat ze er bijna in blijft, lijkt wel. Is moeilijk uit te leggen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:45 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ingrid vermoeiend he
Mag ik vragen hoe ze krijst/huilt kun je dat beetje beschrijven?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik kan me namelijk eens herrinneren dat Thijs dat ook wel eens gehad heeft en niets lijkt te helpen op dat moment, je voelt dan als ouders machteloos je wilt graag helpen maar lukt dan niet.
echt een paar uur aan een stuk.
en dan ineens is het over....
Dat doen we ook. Dan heb je het idee dat je nog iets kunt doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het enige watt ik daar als advies over kan geven, laat maar gaan hoe rot het ook is,
lekker bij je houden en laten gaan.
Mogen ze soep dan? en soep met aleen sperzieboon en bloemkool is een beetje karigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef poemojn het volgende:
Ik let op Leah
Evenstar, en in de groentensoep? Of stamppot? Of in een ovenschotel? Als je het combineert met dingen waarvan je al weet dat ze het goed verdraagt kun je dat misschien proberen? En als macaroni mag mag lasagne vast ook wel toch, kun je ook weer groente in kwijt.
wow wat goed owlet! Ik ben altijd een beetje jaloers als ik dat soort dingen hoor of leesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:24 schreef owlet het volgende:
Deze moeder is even heel trots omdat haar dochter bij het afsluiten van het kraambed al weer 205 gram boven haar geboortegewicht zit![]()
Dus jij hebt net als ons een kleine vreterd in huis gekregen? Mika kwam ook al vanaf dag 3 zo'n 60 gram op een dag aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:24 schreef owlet het volgende:
Deze moeder is even heel trots omdat haar dochter bij het afsluiten van het kraambed al weer 205 gram boven haar geboortegewicht zit![]()
Heel veel plezier!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:40 schreef Fuente het volgende:
Wij zijn een paar daagjes weg. Manlief en ik gaan naar Lowlands en Saartje gaat logeren bij een vriendin van me. Tot na het weekend allemaal!
Het is nu net als vorig jaar, nog * wachtenden voor u...Ik zag gister dat er niet zo heel veel kindjes meer voor Emma staan op het lijstje, nog ffies en dan schuiven we alweer door naar dreumes en peuterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:00 schreef Belana het volgende:
Sara en Emma zijn echt al zoveel fases verder hewat goed zeg dat lopen
Moeilijk, ben blij dat ik dat nog niet hoeft te beslissen, Merlijn slaapt nog wel een tijdje bij ons, veel fijner voor mamma.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:39 schreef dutchie het volgende:
Maxje gefeliciteerd hoor met je hele halve jaar.![]()
Het mannetje wil dat Cas na de vakantie ook 's nachts op zijn eigen kamer gaat slapen.Cas is nl. best actief en soms zien we die wieg echt hard heen en weer gaan. En hij heeft het idee dat hij met zijn hoofdje naar beneden ligt. (ook als we het matrasje omdraaien) En ik weet dat hij gelijk heeft, maar....
Dat is meer dan je anders aan prijzen gewonnen zou hebben met dat feesthoedjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:28 schreef pinquit het volgende:
heb even 9 dingen gekochtvoor 18 euro, waaronder 2 jasjes.
ben thuis even wezen rekenen hoeveel het zonder korting had gekost. 100,55 euro![]()
![]()
nietusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:57 schreef nebelung het volgende:
[..]
Dat is meer dan je anders aan prijzen gewonnen zou hebben met dat feesthoedje![]()
Gefeliciteerd!![]()
Oe, dat vond ik bij Freek ook zo moeilijk. Die is uiteindelijk met 5 maanden naar zijn eigen kamer verhuisd (alle deuren openquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:39 schreef dutchie het volgende:
Maxje gefeliciteerd hoor met je hele halve jaar.![]()
Het mannetje wil dat Cas na de vakantie ook 's nachts op zijn eigen kamer gaat slapen.En ik weet dat hij gelijk heeft, maar....
Ik heb 10 jaar op een babygroep gewerkt, dat is inmiddels 7 jaar geleden. Er is inmiddels echt wel eea veranderdquote:
Vroegah klinkt zo oudquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:25 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar op een babygroep gewerkt, dat is inmiddels 7 jaar geleden. Er is inmiddels echt wel eea veranderd.
Bij Kim helpt lactulose goed. Hebben we via de ha gekregen. en Friso Comfort, ook mede daarvoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:56 schreef Belana het volgende:
weet iemand nog een leuk middeltje tegen dikke ontlasting bij babies? iets VSM'erigs?
Hell, da's 17 jaar geleden, dat is toch ook oud?quote:
Nee joh, dat is pas geleden! Tjonge, toen was ik plezier aan het maken als au-pair in het buitenland, toen was ik ook nog heel jong (net als nu...) Help, is er ook een struisvogelsmiley, ik word zaterdag 35quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:33 schreef Leah het volgende:
[..]
Hell, da's 17 jaar geleden, dat is toch ook oud?![]()
nou, dat vroeg ik me dus nog af idd. beginnen met 1 flesje ofzo en dan weer die hij tot nu toe heeft gehad? en dan een beetje opbouwen ofzo?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:36 schreef Leah het volgende:
Geleidelijk overgaan Belana, ik denk dat je dat wel weet? Anders kunnen ze van die Omneo onwijze krampjes krijgen.
Friso Comfort zit een verdikkingsmiddel in.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:38 schreef poemojn het volgende:
Voor zover ik weet is friso comfort ed gewone flesvoeding met meer suiker* voor een betere ontlastingnet zoals de AR-voedingen al standaard jbpm bevatten terwijl je dat ook zelf kunt toevoegen. Maar ik zou ook de comfort-voeding kopen en als dat niet voldoende is de huisarts raadplegen voor evt extra lactulose, die weet de dosering dan ook en de voor- en nadelen.
*vandaar ook die kans op krampjes die Leah noemt
Dat valt volgens mij best mee. Het is iig een natuurlijk product en sommige kinderen gebruiken het wel 2 jaar!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:32 schreef Lois het volgende:
Lactulose zou ik toch pas gaan adviseren bij ernstige verstoppingen hoor, het is niet niks wat je dan zo'n kleintje even geeft vind ik.
Maar toch geen suiker?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:50 schreef poemojn het volgende:
Dat is de jbpm, Friso heeft daar geen aparte voeding voor (en Nestle heeft 't helemaal alles-in-een dacht ik, die hebben alleen hypoallergeen).
Ons is verteld dat het geen gewenning geeft. Wij hebben dus eerst Friso Comfort geprobeerd. Dat hielp vooral goed tegen spugen, maar haast niet met de ontlasting. Daardoor zijn we met lactulose begnnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef Leah het volgende:
Lactulose geeft vaak wel gewenning Ingrid. Het is niet het eerste wat je probeert. Natuurlijk is het voor Kim een goede oplossing geweest, maar dat is nadat je andere dingen (zoals voeding) eerst geprobeerd hebt.
ah. wist ik niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef poemojn het volgende:
Jawel hoor, suiker is een standaard-ingredient. Wordt er alleen meestal niet zo groot opgezet door de negatieve associaties denk ikmaar moedermelk bjiv bevat ook veel suiker (en ongeboren babies groeien oa ook op glucose, is gewoon een belangrijke bouwstof).
Ja klopt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:02 schreef Leah het volgende:
Maar dat bedoel ik dus, je hebt eerst andere dingen geprobeerd voordat je met lactulose begon.
quote:
wat is dat nu weer voor gelul? Ik bedoelde het niet slecht hoor, kwam hoogstens verkeerd over. Maar geloof me maar het is echt zweet ( ik ben zelf ook een zweter dus het is goed zat mogelijk )quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:47 schreef _evenstar_ het volgende:
diemag je wel weglaten hoor
![]()
En zo gek is de kwijl opmerking niet, want bij zijn neusje nat en bedje nat en als ze draaien kan die overal draaien waardoor dus bepaalde plekken nat zijn.
Maar goed je mag niets zeggen want het is toch niet goed bij jou magneet![]()
je kan allicht proberen wat te stomen in de badkamer en of wat zoutoplossing geven. Maar zoalng hij er geen last van heeft zou ik niets doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kendahl is een beetje snotterig de laatste tijd. Maar daar doe je toch weinig aan he? Volgende week donderdag heb ik een afspraak op het consultatiebureau, dan kan ik het vast vragen.
Maar volgens mij heeft hij er weinig last van...
Nog geen ervaring mee, maar ik vind niet dat ze kan stellen dat je dat nu al belooft.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:18 schreef YPPY het volgende:
Even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen hier. Mijn moeder wil dat ik nu al beloof dat we met Kerst 's middags en 's avonds daarheen gaan. Nou lijkt mij dat erg lang met een baby van dan vier maanden. Helemaal als we niet eens weten of die daar wel wil slapen. Hoe hebben jullie zoiets gedaan? Met Kerst of feesten o.i.d. Ik blijf het liefste gewoon thuis, maar ja, familie he?
niks beloven en lekker de eerste keer Kerst met julie 3 vieren. En dan eventueel als het gaat met de kleine 's avonds er heen gaan. Ik heb zelf dit jaar ook nog geen idee ( heb er ook nog niet bij nagedacht ) wat wij gaan doen, maar we hebben dan ook weer dat Merlijn de 27ste jarig isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:18 schreef YPPY het volgende:
Even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen hier. Mijn moeder wil dat ik nu al beloof dat we met Kerst 's middags en 's avonds daarheen gaan. Nou lijkt mij dat erg lang met een baby van dan vier maanden. Helemaal als we niet eens weten of die daar wel wil slapen. Hoe hebben jullie zoiets gedaan? Met Kerst of feesten o.i.d. Ik blijf het liefste gewoon thuis, maar ja, familie he?
Zijn neusje en zijn haren zijn ook de plekken waar hij zweet als ik hem voedt. Hij is dan daar ook altijd nat. De nattigheid komt niet uit zijn mondje en je ziet duidelijk dat er druppeltjes op zijn neusje en in zijn haren zitten. Zweet lijkt me dus. Heeft hij ook allang langer hoor, maar vind hetzelf gewoon zo vaag zoveel zweet. Het bed was namelijk 's avonds om 20.00 nog nat van op de plek waar zijn hoofdje lag rijdens het middagslaapje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Weet je wel zeker dat het zweet is en niet kwijl ofzo ?
Noah's eerste kerst was ie een week oud, en de 24ste was de eerste dag dat ie naar huis mocht. Wij vonden het zelf wel lekker er even uit te zijn en zijn dus wel naar mijn ouders geweest. Noah heeft gewoon geslapen in de kinderwagenbak en zelfs gewoon bij mensen op schoot.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:18 schreef YPPY het volgende:
Waarom ze het wil snap ik wel.... ze is trots op haar kleinzoon en wil die showen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:15 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oh heel herkenbaar Githa! Waarom doen ouders dat?
Sommigen hebben ook blijkbaar niet meegekregen dat vrienden van je ouders niet perse vrienden van jou hoeven te zijn. Dat is een soort stilzwijgende afspraak, wat mij betreft.
Maar het is ook een soort valkuil met een aantal stappen:
1. je doet aardig en vriendelijk, zelfs als je de beste mensen niet zo mag.
2. je gaat als kind maar mee naar die verjaardagen, vaak wordt je ook verplicht.
3. die mensen worden door je ouders uitgenodigd om op jouw verjaardag te komen. hebben je ouders ook weer wat te doen hé?
4. je gaat uiteindelijk zelf mensen uitnodigen en krijgt kritiek als die, die, die, die, die en ook nog die niet mogen komen. 'ze zijn altijd op je verjaardag gekomen, dat is niet zo aardig.'
5. je neemt ze op in je eigen vriendenkring om gezeik te voorkomen en zit met mensen op gescheept die perse minstens eens per jaar langs willen komen, terwijl jij je afvraagt waarom eigenlijk....
Nee hoor, da's toch niet slecht?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef Magneet het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat alls ik de mensen uberhaupt niet zou kennen dat ze er helemaal niet in zouden komen, of ben ik dan weer heel slecht![]()
De Hema. Misschien niet zo veel als in het koudere seizoen, maar hier hebben ze wel een aantal gekleurde met lange mouwen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:25 schreef Tamea het volgende:
Even een snel vraagje tussendoor: weet iemand wanneer ze in de winkels rompers met lange mouwen hebben liggen? En waar ze rompers met lange mouwen in vrolijke kleurtjes hebben?
* Tamea kan alleen maar witte/cremkleurige vinden, als ze uberhaupt al rompers met lange mouwen hebben.
Oeh, GRUWELIJK HERKENBAAR!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
*verhaal over kaartjes en moeders en bemoeien*
Bedankt voor het aanbod, maar die zijn voor Finn nog net ff wat te groot, ik heb nu 62-68 nodig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:56 schreef Githa het volgende:
Tamea, ik 5 rompers in het aanbod topic staan.... maat 74/80 ik weet niet welke maat je moet hebben maar misschien heb ik ook nog wel andere maatjes voor je.
jep, mij komt het bekend voor, max zweet ook als een otter.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:34 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb een vraagje over het zweten van Merlijn.
Als Merlijn slaapt is vaak zijn hoofdje (onder zijn haren en zijn neusje) helemaal nat van het zweet. Als hij wakker wordt ligt er ook echt een natte plek in bed. Het is voor hem natuurlijk wel gemakkelijk dat hij zo makkelijk zijn warmte kwijt kan, maar af en toe krijgen we het idee dat hij te warm ligt. Maar hij zweet net zoveel met als zonder dekens.Een lekker zwetertje dus.
Is dit iets wat iemand bekend voorkomt.Ik wist namelijk niet dat babytjes zoveel en makkelijk konden zweten.
Friso comfort kan je niet echt ruim van tevoren aanmaken (voor de hele dag ofzo) als die te lang staat wordt het heel dik, net pap nl.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:50 schreef Belana het volgende:
ach, ik maak het toch vantevoren klaar altijd. en of je nou 9 euro betaald of bijna 13.
ow, dan wordt het wel onhandig idd...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:03 schreef Igraine het volgende:
[..]
Friso comfort kan je niet echt ruim van tevoren aanmaken (voor de hele dag ofzo) als die te lang staat wordt het heel dik, net pap nl.
He jakkes... Die suikers kan ik nog begrijpen, die zijn zeker nodig. Maar zoetstoffen? Getver!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:34 schreef Saffier het volgende:
In de kruidvatvoedingen zitten suiker(s) en (of) zoetstoffen verwerkt. Het was iig voor mij dé reden om er niet aan te beginnen.
quote:Ingrediënten
Maltodextrine, plantaardige olien (met gestructureerde vetten), lactose, gehydroliseerde wei eiwitten, voedingsvezels (galacto-oligosaccharide, fructo-oligosaccharide), choline chloride, taurine, inositol, L-carnitine, emulgator (citroenzuuresters van mono-, diglyceride, sucroseesters, soja lecithine), mineralen, vitamines, beta-caroteen.
Een hoop suikers dus, maar dat zou ook niet anders kunnen. Gelukkig zie ik hier geen kunstmatige zoetstoffen in, maar het zou me niets verbazen als dat ook steeds meer op gaat komen. Helaas...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:30 schreef poemojn het volgende:
Suiker? Er zit wel lactose in maar dat is normaal ('t is geen voeding voor kinderen met een lactose-intolerantie). Dit zijn de ingrediënten van Kruidvat 2 Extra Care:
[..]
Wij koken het water wel, maar dan doen we met bv een fles voor 200ml, 80ml gekookt water, dan poeder toevoegen en goed roeren en dan koud water bijvoegen tot 200ml. Gaat snel en werkt goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:43 schreef poemojn het volgende:
Nadeel daarvan is dacht ik dat 't met kokend heet water klaargemaakt moet worden en dan afgekoeld tot drinktemperatuur, dus de bereidingstijd is langer dan bij de meeste andere merken. Maar dat zal wel op het pak staan.
jawel maar 24 houdbaar in de koelkast en max. 2 uur buiten de koelkastquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:33 schreef poemojn het volgende:
Flesvoeding mag toch sowieso niet vantevoren klaargemaakt worden officieel?
whoops, zit niet op te lettenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:03 schreef Belana het volgende:
dat gaat om eenmaal verwarmde voeding pinquit
Ik dacht al, als ik hem voorzet, kop jij 'm wel inquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:54 schreef poemojn het volgende:
Wat Leah zegt is ook wat ik dacht, die enterobacter sakazakii was dat.
Volgens mij heeft Kozakken een borstverkleining gehad, dat zal het vraag en aanbod principe iets veranderen, neem ik aan.quote:Kozakken, kolf je wel bij dan als je hem bijvoeding geeft? Anders gaat alles wat hij aan flesvoeding binnenkrjigt van jouw productie af (vraag-en-aanbodprincipe, wat hij in kv krijgt zal hij aan de borst niet vragen en kun jij dus niet bijmaken).
Tnx! Kon het nergens vinden, stond niet in de bijsluiter. De cb-lijn wist het niet. Ze had een beetje koorts, toch de ha-post gebeld. En mag dus wel zetpil geven en vreemd dat de cb-lijn van niks wist.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:26 schreef Belana het volgende:
Ingrid, tuurlijk mag je een zetpil geven
Yep, zou wel handig zijn! Hopelijk slaapt ze lekker door.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef Leah het volgende:
Ik heb zelfs wel eens een zetpil gegeven terwijl ik niet wist wat er was. Alleen dat het kind duidelijk niet lekker was.'t Is ook zo lastig, konden ze maar uitleggen wat er is hè? Irritant trouwens dat zo'n CB lijn je niet beter van advies kan dienen.
Gelukkig dat ze nu lekker slaapt
Kan je de stipjes wegvegen? Spruwvlekjes blijven zitten, melkrestjes kan je wegvegen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:20 schreef nanalune het volgende:
Ook zei mijn schoonmoe dat de witte vlekjes op zijn tongetje spruw was.. - zucht- en ik maar denken dat het gewoon melk was dat in zijn mondje bleef circuleren. Ik heb zelf verder nergens last van , maar het verklaard wel dat 'klekkende geluidje 'tijdens het drinken , las ik in een bv-boek..
kortom, morgen maar even bellen voor een receptje., ik baal er dan wel van dat zijn reserve melk uit de vriezer weggegooid moet worden.
Fijn dat het zo goed gegaan isquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:06 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hier zijn we terug van 2 weekjes vakantie vieren en het is fantastisch gegaan!
Kady heeft een supersprong gemaakt tijdens de vakantie. Ze gilt niet meer zo maar probeert echt te 'babbelen' ze kan zelf gaan zitten en gaan staan. Ik ben zo trots op mijn kleine grote meid![]()
Ze heeft ook in 2 weken tijd er 3 tanden bijgekregen. Ze heeft er nu 6.
We zijn helemaal bijgetankt en uitgerust (voor zover dat gaat met 2 kleintjes). Zelfs de reis is enorm meegevallen. Alleen op de terugreis had Kady het vanaf Luxemburg tot aan Breda enorm gehad. Maar voor de rest ging het super. En nu ff bijlezen....
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:11 schreef Belana het volgende:
Ezra is dat net sinds ongeveer een week gaan doen, maar sinds 2 dagen is het pas met overtuiging![]()
(met 5 weken begonnen dus zeg maar)
Ik kan niet wachten tot die rare grimassen van Ronja ook echt gericht naar een persoon of ding worden!quote:
Hier ging Daniël ook lachen met 5 weken. En sinds een week dat hij er bij 'kraait'.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:29 schreef cattie het volgende:
Ive lacht nu trouwens heel veel. Zo lief!!!Het is echt de allermooiste baby ooit!
![]()
![]()
![]()
ze bedoelt dat je bijv de tekst zo oud is... etc.. en als je daar op klikt de banner zietquote:
Zo, dat is veel.... heeft Ezra dan ook nog veel kleren aan? Of alleen een luierpakje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:52 schreef Belana het volgende:
Ezra slaapt ook in slaapzak onder een dekentje hoor vooralsnog, het is nu 's nachts wat frisser en hij is nog zo klein. als ie wat groter is wordt het alleen een slaapzak.
dun truitje meestal, meer niet. tja, misschien ben ik wel een tutquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Zo, dat is veel.... heeft Ezra dan ook nog veel kleren aan? Of alleen een luierpakje?
Kendahl slaapt namelijk gewoon onder een dekentje met, afhankelijk van het weer, een luierpakje en eventueel nog iets erover heen.
Volgens mij heeft hij het ook nog niet te koud gehad en anders merkte ik dat. Doen jullie hem ook nog een mutsje op of dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |