Zoals mijn vrouw al
meldde is Mahre al een paar daagjes niet lekker, vanmiddag al vrij genoemen omdat mijn vrouw ook niet in top conditie is.
Wij verschonen de luiers meestal een half uurtje
na de voeding, zo ook net dus. Rond 15.15 uur de voeding gegeven en een half uurtje later klaar. Broek gecontroleerd, nog niets erin.
Lekker met haar op schoot gezeten. Half uurtje later ruiken we dat de broek vol zit en gaat leentje weg voor fysio. Ik wacht nog even tot ze "uitgepoept" is.
Boven aangekomen stinkt het ongelovelijk en doe de luier los en zie dat ook de romper al onder zit. Snel schone kleren erbij gepakt, om die dan aan te trekken. Maar kennelijk was ze nog niet klaar. Minuutje later is de hele romper aan de achterkant doorweekt en ook het aankleedkussen kan weer een schone hoes om.
![]()
Tja, dan uitkleden, probeer maar eens een romper met inhoud over een, inmiddels, geirriteerde baby te krijgen. Resultaat: de poep zat tot op haar schouders en door het uittrekken zat ook haar hele hoofd eronder. Snel het bad maar vol laten lopen (2e keer vandaag) en met luierdoekjes het ergste maar wegvegen (ik hoef zeker niet te vermelden dat na 1 doekje het doosje leeg was)
Maar we zijn nu 3 kwartier verder en na een ronde je lopen met de hond slaapt ze gelukkig.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"