Friso comfort kan je niet echt ruim van tevoren aanmaken (voor de hele dag ofzo) als die te lang staat wordt het heel dik, net pap nl.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:50 schreef Belana het volgende:
ach, ik maak het toch vantevoren klaar altijd. en of je nou 9 euro betaald of bijna 13.
ow, dan wordt het wel onhandig idd...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:03 schreef Igraine het volgende:
[..]
Friso comfort kan je niet echt ruim van tevoren aanmaken (voor de hele dag ofzo) als die te lang staat wordt het heel dik, net pap nl.
He jakkes... Die suikers kan ik nog begrijpen, die zijn zeker nodig. Maar zoetstoffen? Getver!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:34 schreef Saffier het volgende:
In de kruidvatvoedingen zitten suiker(s) en (of) zoetstoffen verwerkt. Het was iig voor mij dé reden om er niet aan te beginnen.
quote:Ingrediënten
Maltodextrine, plantaardige olien (met gestructureerde vetten), lactose, gehydroliseerde wei eiwitten, voedingsvezels (galacto-oligosaccharide, fructo-oligosaccharide), choline chloride, taurine, inositol, L-carnitine, emulgator (citroenzuuresters van mono-, diglyceride, sucroseesters, soja lecithine), mineralen, vitamines, beta-caroteen.
Een hoop suikers dus, maar dat zou ook niet anders kunnen. Gelukkig zie ik hier geen kunstmatige zoetstoffen in, maar het zou me niets verbazen als dat ook steeds meer op gaat komen. Helaas...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:30 schreef poemojn het volgende:
Suiker? Er zit wel lactose in maar dat is normaal ('t is geen voeding voor kinderen met een lactose-intolerantie). Dit zijn de ingrediënten van Kruidvat 2 Extra Care:
[..]
Wij koken het water wel, maar dan doen we met bv een fles voor 200ml, 80ml gekookt water, dan poeder toevoegen en goed roeren en dan koud water bijvoegen tot 200ml. Gaat snel en werkt goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:43 schreef poemojn het volgende:
Nadeel daarvan is dacht ik dat 't met kokend heet water klaargemaakt moet worden en dan afgekoeld tot drinktemperatuur, dus de bereidingstijd is langer dan bij de meeste andere merken. Maar dat zal wel op het pak staan.
jawel maar 24 houdbaar in de koelkast en max. 2 uur buiten de koelkastquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:33 schreef poemojn het volgende:
Flesvoeding mag toch sowieso niet vantevoren klaargemaakt worden officieel?
whoops, zit niet op te lettenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:03 schreef Belana het volgende:
dat gaat om eenmaal verwarmde voeding pinquit
Ik dacht al, als ik hem voorzet, kop jij 'm wel inquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:54 schreef poemojn het volgende:
Wat Leah zegt is ook wat ik dacht, die enterobacter sakazakii was dat.
Volgens mij heeft Kozakken een borstverkleining gehad, dat zal het vraag en aanbod principe iets veranderen, neem ik aan.quote:Kozakken, kolf je wel bij dan als je hem bijvoeding geeft? Anders gaat alles wat hij aan flesvoeding binnenkrjigt van jouw productie af (vraag-en-aanbodprincipe, wat hij in kv krijgt zal hij aan de borst niet vragen en kun jij dus niet bijmaken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |