quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Arwen toch, je kan toch ook gewoon zeggen als je het niet lekker vind
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef _evenstar_ het volgende:bloemkool kan ze wel maar die krijg je er dus echt niet in ook niet met enige dwang
eigewijze tante
heb ze van pappa
met peer geprobeerd, met spersieboon geprobeerd, heel erg verdund door de fles geprobeerd etc.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
kun je die bloemkool niet beetje plagen waardoor ze het wel eet Evenstar?
hier wel van beiden hoor, maar goed hoort erbij vind het ook (nog) wel schattig dat koppige wat ze soms heeftquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef Leah het volgende:
Ja ja, ze hebben het altijd van papa. Nou, zij en hij (let je op Poejmon
?) hebben het allebei van mij hoor
.
ik mail je morgen of anders van de week wel evenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb niet alles meegekregen hoe het nou zat met Arwen maar waar is ze nu gevoelig voor?
Dat doen we dan iig goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:48 schreef Leah het volgende:
Laten weten dat je er bent ingrid. Dus er naar toe gaan (ik streek altijd even over het bolletje, en zei iets in de trant van Mama is er nog), en dat dan heel vaak op een avond helaas.
Inmiddels ben ik er zelf van overtuigd dat ik dat toen goed gedaan heb, maar ook dat ligt aan je kind en aan hoe jij daar mee om wilt gaan.
Keihard gillen, door merg en been. Naar adem happen. Zo overstuur worden dat ze er bijna in blijft, lijkt wel. Is moeilijk uit te leggen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:45 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ingrid vermoeiend he
Mag ik vragen hoe ze krijst/huilt kun je dat beetje beschrijven?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik kan me namelijk eens herrinneren dat Thijs dat ook wel eens gehad heeft en niets lijkt te helpen op dat moment, je voelt dan als ouders machteloos je wilt graag helpen maar lukt dan niet.
echt een paar uur aan een stuk.
en dan ineens is het over....
Dat doen we ook. Dan heb je het idee dat je nog iets kunt doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het enige watt ik daar als advies over kan geven, laat maar gaan hoe rot het ook is,
lekker bij je houden en laten gaan.
Mogen ze soep dan? en soep met aleen sperzieboon en bloemkool is een beetje karigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef poemojn het volgende:
Ik let op Leah
Evenstar, en in de groentensoep? Of stamppot? Of in een ovenschotel? Als je het combineert met dingen waarvan je al weet dat ze het goed verdraagt kun je dat misschien proberen? En als macaroni mag mag lasagne vast ook wel toch, kun je ook weer groente in kwijt.
wow wat goed owlet! Ik ben altijd een beetje jaloers als ik dat soort dingen hoor of leesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:24 schreef owlet het volgende:
Deze moeder is even heel trots omdat haar dochter bij het afsluiten van het kraambed al weer 205 gram boven haar geboortegewicht zit![]()
Dus jij hebt net als ons een kleine vreterd in huis gekregen? Mika kwam ook al vanaf dag 3 zo'n 60 gram op een dag aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:24 schreef owlet het volgende:
Deze moeder is even heel trots omdat haar dochter bij het afsluiten van het kraambed al weer 205 gram boven haar geboortegewicht zit![]()
Heel veel plezier!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:40 schreef Fuente het volgende:
Wij zijn een paar daagjes weg. Manlief en ik gaan naar Lowlands en Saartje gaat logeren bij een vriendin van me. Tot na het weekend allemaal!
Het is nu net als vorig jaar, nog * wachtenden voor u...Ik zag gister dat er niet zo heel veel kindjes meer voor Emma staan op het lijstje, nog ffies en dan schuiven we alweer door naar dreumes en peuterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:00 schreef Belana het volgende:
Sara en Emma zijn echt al zoveel fases verder hewat goed zeg dat lopen
Moeilijk, ben blij dat ik dat nog niet hoeft te beslissen, Merlijn slaapt nog wel een tijdje bij ons, veel fijner voor mamma.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:39 schreef dutchie het volgende:
Maxje gefeliciteerd hoor met je hele halve jaar.![]()
Het mannetje wil dat Cas na de vakantie ook 's nachts op zijn eigen kamer gaat slapen.Cas is nl. best actief en soms zien we die wieg echt hard heen en weer gaan. En hij heeft het idee dat hij met zijn hoofdje naar beneden ligt. (ook als we het matrasje omdraaien) En ik weet dat hij gelijk heeft, maar....
Dat is meer dan je anders aan prijzen gewonnen zou hebben met dat feesthoedjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:28 schreef pinquit het volgende:
heb even 9 dingen gekochtvoor 18 euro, waaronder 2 jasjes.
ben thuis even wezen rekenen hoeveel het zonder korting had gekost. 100,55 euro![]()
![]()
nietusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:57 schreef nebelung het volgende:
[..]
Dat is meer dan je anders aan prijzen gewonnen zou hebben met dat feesthoedje![]()
Gefeliciteerd!![]()
Oe, dat vond ik bij Freek ook zo moeilijk. Die is uiteindelijk met 5 maanden naar zijn eigen kamer verhuisd (alle deuren openquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:39 schreef dutchie het volgende:
Maxje gefeliciteerd hoor met je hele halve jaar.![]()
Het mannetje wil dat Cas na de vakantie ook 's nachts op zijn eigen kamer gaat slapen.En ik weet dat hij gelijk heeft, maar....
Ik heb 10 jaar op een babygroep gewerkt, dat is inmiddels 7 jaar geleden. Er is inmiddels echt wel eea veranderdquote:
Vroegah klinkt zo oudquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:25 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar op een babygroep gewerkt, dat is inmiddels 7 jaar geleden. Er is inmiddels echt wel eea veranderd.
Bij Kim helpt lactulose goed. Hebben we via de ha gekregen. en Friso Comfort, ook mede daarvoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:56 schreef Belana het volgende:
weet iemand nog een leuk middeltje tegen dikke ontlasting bij babies? iets VSM'erigs?
Hell, da's 17 jaar geleden, dat is toch ook oud?quote:
Nee joh, dat is pas geleden! Tjonge, toen was ik plezier aan het maken als au-pair in het buitenland, toen was ik ook nog heel jong (net als nu...) Help, is er ook een struisvogelsmiley, ik word zaterdag 35quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:33 schreef Leah het volgende:
[..]
Hell, da's 17 jaar geleden, dat is toch ook oud?![]()
nou, dat vroeg ik me dus nog af idd. beginnen met 1 flesje ofzo en dan weer die hij tot nu toe heeft gehad? en dan een beetje opbouwen ofzo?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:36 schreef Leah het volgende:
Geleidelijk overgaan Belana, ik denk dat je dat wel weet? Anders kunnen ze van die Omneo onwijze krampjes krijgen.
Friso Comfort zit een verdikkingsmiddel in.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:38 schreef poemojn het volgende:
Voor zover ik weet is friso comfort ed gewone flesvoeding met meer suiker* voor een betere ontlastingnet zoals de AR-voedingen al standaard jbpm bevatten terwijl je dat ook zelf kunt toevoegen. Maar ik zou ook de comfort-voeding kopen en als dat niet voldoende is de huisarts raadplegen voor evt extra lactulose, die weet de dosering dan ook en de voor- en nadelen.
*vandaar ook die kans op krampjes die Leah noemt
Dat valt volgens mij best mee. Het is iig een natuurlijk product en sommige kinderen gebruiken het wel 2 jaar!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:32 schreef Lois het volgende:
Lactulose zou ik toch pas gaan adviseren bij ernstige verstoppingen hoor, het is niet niks wat je dan zo'n kleintje even geeft vind ik.
Maar toch geen suiker?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:50 schreef poemojn het volgende:
Dat is de jbpm, Friso heeft daar geen aparte voeding voor (en Nestle heeft 't helemaal alles-in-een dacht ik, die hebben alleen hypoallergeen).
Ons is verteld dat het geen gewenning geeft. Wij hebben dus eerst Friso Comfort geprobeerd. Dat hielp vooral goed tegen spugen, maar haast niet met de ontlasting. Daardoor zijn we met lactulose begnnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef Leah het volgende:
Lactulose geeft vaak wel gewenning Ingrid. Het is niet het eerste wat je probeert. Natuurlijk is het voor Kim een goede oplossing geweest, maar dat is nadat je andere dingen (zoals voeding) eerst geprobeerd hebt.
ah. wist ik niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef poemojn het volgende:
Jawel hoor, suiker is een standaard-ingredient. Wordt er alleen meestal niet zo groot opgezet door de negatieve associaties denk ikmaar moedermelk bjiv bevat ook veel suiker (en ongeboren babies groeien oa ook op glucose, is gewoon een belangrijke bouwstof).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |