abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:14:21 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40900172
veel plezier fuente en buurvrouw_rietman

Beterschap voor robin
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_40900342
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:00 schreef Belana het volgende:
Sara en Emma zijn echt al zoveel fases verder he wat goed zeg dat lopen
Het is nu net als vorig jaar, nog * wachtenden voor u...Ik zag gister dat er niet zo heel veel kindjes meer voor Emma staan op het lijstje, nog ffies en dan schuiven we alweer door naar dreumes en peuter , ik mag wel meer gaan meelezen daar

Emma heeft overigens vanmorgen (bijna) een hele boterham naar binnen gewerkt itt de halve die ze normaal eet is dat een hele vooruitgang.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jelief op 17-08-2006 12:20:12 (stomme spatiebalk) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:19:34 #53
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40900363
lekker jelief
pi_40900399
Hoe gaat het met de macaroni?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:25:40 #55
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40900554
Met de gewone maccaroni ging het de tweede dag toch mis helaas, ze had over haar hele buik rode vlekken en weer meer slijmerige spuug. dus even rustdagje ingelast.
De biobim bejamin gaat wel heel goed dus ze krijgt nu 3 flessen en een papfles/bordje pap.
Vanavond gaan we witte vis met rijst en bonen proberen, kijken of ze de vis verdragen kan.
pi_40900649
Jammer zeg, fijn dat de biobim er dan iig goed in gaat, dat is dan al iets, toch?
pi_40900667
waah fuente ik ben jaloers

volgend jaar ga ik denk i kook weer mama heeft al gezegd dat ze dan vrij wil nemen

en jelief wat gaat het snel he

max is vandaag alweer 6 maanden

en hij heeft ineens weer zo'n groeispurt ofzo. dat geeneen langemouwentshirt hem nog past.
dus gisteren even wezen inkopen bij v&d!! echt keiveel korting daar!
stond r zo'n rek: 1 art. 2 euro, 2 art. 5 euro, 3 art. 6 euro.

heb even 9 dingen gekocht voor 18 euro, waaronder 2 jasjes.
ben thuis even wezen rekenen hoeveel het zonder korting had gekost. 100,55 euro
dan heb je gewoon het gevoel geld te hebben verdiend
echt fijn, zo kopen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_40900760
Zoo, dan heb je echt flink bespaard Pinquit! So wie so geen geld natuurlijk 18 euro voor 9 kledingstukken, zeker niet met een jasje erbij.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:33:04 #59
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40900826
lekker pinquit ! en fijne eerste verhalfjaardag max

En jelief ja ben blij dat dat wel goed gaat, alle extra beetjeshelpen
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:39:06 #60
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40902864
Maxje gefeliciteerd hoor met je hele halve jaar.

Het mannetje wil dat Cas na de vakantie ook 's nachts op zijn eigen kamer gaat slapen. Cas is nl. best actief en soms zien we die wieg echt hard heen en weer gaan. En hij heeft het idee dat hij met zijn hoofdje naar beneden ligt. (ook als we het matrasje omdraaien) En ik weet dat hij gelijk heeft, maar....
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_40902918
Merlijn heeft vandaag weer keuring gehad. Hij weegt nu 6.740 gram, is 68cm en zijn hoofdje is 45 cm. Niet echt veel aangekomen vind ik, maar hij zit keurig op zijn lijntje, niks om zorgen over te maken dus. (Merlijn is 320 gram aangekomen en 1,5cm gegroeid)

Op het KDV hebben ze wel tussendoortjes, soepstengels volgens mij. Fruit hebben ze, maar dat vind ik er niet denderend uit zien en zoiets als druiven hebben zeniet. Vooral appels en bananen. Brood hebben ze ook, alleen na aangeven heeft hij het nog steeds niet gekregen. Potjes en flesvoeding moet jezelf meegeven. Yoghurt weet ik niet of ze dat hebben.

Slapen zegt het CB, gewoon proberen, lukt het niet dan lukt het niet. Merlijn zag er volgens hun ook wel uit als een kindje waar we het nog moeilijk mee gaan hebben als in Merlijn is erg druk. Drinken komt ook niet zo nou, op het KDV moeten ze hem maar uit een beker gaan leren drinken. Een open beker kan weleens de oplossing zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Randa_v op 17-08-2006 13:46:05 ]
pi_40903113
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:39 schreef dutchie het volgende:

Het mannetje wil dat Cas na de vakantie ook 's nachts op zijn eigen kamer gaat slapen. Cas is nl. best actief en soms zien we die wieg echt hard heen en weer gaan. En hij heeft het idee dat hij met zijn hoofdje naar beneden ligt. (ook als we het matrasje omdraaien) En ik weet dat hij gelijk heeft, maar....
Moeilijk, ben blij dat ik dat nog niet hoeft te beslissen, Merlijn slaapt nog wel een tijdje bij ons, veel fijner voor mamma. Wel komt na de vakantie het ledikantje met 1 kant omlaag naast het bed te staan en gaan we echt co-slapen. Iets meer plaats in bed zou ik wel fijn vinden omdat Merlijn nu nog bij ons slaapt.
pi_40912827
Sinds vandaag heb ik Sarah ook 's middags boven in haar bedje laten slapen ipv beneden in de wieg en ik merk nu al dat ze beter slaapt. In het begin hield ik haar te lang wakker, maar vandaag ben ik echt gaan opletten. Als ze begon te gapen en een beetje huilerig werd heb ik haar gelijk naar boven gebracht en in bedje gelegd en dat werkt. Ze slaapt nu al weer een tijdje Meestal is ze rond dit tijdstip erg huilerig. Maar ja.. wat niet is kan nog komen hihi
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_40912907
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:28 schreef pinquit het volgende:
heb even 9 dingen gekocht voor 18 euro, waaronder 2 jasjes.
ben thuis even wezen rekenen hoeveel het zonder korting had gekost. 100,55 euro
Dat is meer dan je anders aan prijzen gewonnen zou hebben met dat feesthoedje

Gefeliciteerd!
Variety is the spice of life
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:43:44 #65
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40914685
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:57 schreef nebelung het volgende:

[..]

Dat is meer dan je anders aan prijzen gewonnen zou hebben met dat feesthoedje

Gefeliciteerd!
nietus
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:51:56 #66
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40914996
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:39 schreef dutchie het volgende:

Het mannetje wil dat Cas na de vakantie ook 's nachts op zijn eigen kamer gaat slapen. En ik weet dat hij gelijk heeft, maar....
Oe, dat vond ik bij Freek ook zo moeilijk. Die is uiteindelijk met 5 maanden naar zijn eigen kamer verhuisd (alle deuren open , want ik vond het zo erg), omdat ie klem in de wieg lag.
Dreumes maakte zoveel herrie dat het leek of er een kudde varkens door de kamer liep, dus die ging zonder al te veel emoties van mijn kant met 3 maanden al richting eigen kamer .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:54:08 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_40915079
Ezra ligt "gedwongen" bij ons tot Liam's kamer klaar is op zolder. eerste week van september begint de aannemer met de bijkeuken en als dat staat kan Liam's kamer gemaakt. ik vind het niet erg dat het nog ff duurt
stormy waters...
sailin'
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:36:37 #68
103793 kozakken
Living the life
pi_40916555
We komen hier ons maar even officieel melden.
Dag... ik ben Romme en ben heeeel erg lief, vinden kozakkenmama en papa en kozakkenbroer
pi_40916591
Oeh Romme, wat is ie leuk en lief
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:46:25 #70
24188 Belana
kloon van belana
pi_40916932
wat lekker gefrummeld nog

Haaaaaai Romme
stormy waters...
sailin'
pi_40917152
Oow Romme wat ben je leuk! En datshirtje heeft Emma ook, in het rood!

Door al die slaapverhalen hier ben ik ook wat beter naar Emma aan het kijken of ze moe is. Dat resulteerd in iets meer ritme in de dag
We hebben gisteren een Deryan opvouwbedje gekocht. Ik heb hem vandaag op Emmahaar kamer gezet zodatze er aan kan wennen, ze vind het leuk om er in te spelen. Volgende stap is om er in te slapen.
En ze is dan toch eindelijk behoorlijk eenkennig! We hadden vanaaf een goede vriend opbezoek die ze niet zo vaak heeft gezien. Hij pakte d'r uit debox maar dat vond zetoch echt niet leuk. Na het bad kwam hij met haar naar beneden en dat ging wel maar zodra ik in zicht was wilde ze heel snel naar mij toe
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:56:27 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_40917322
weet iemand nog een leuk middeltje tegen dikke ontlasting bij babies? iets VSM'erigs?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:59:17 #73
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40917443
Hum, vroegah gaven wij dan een theelepeltje tomaten of sinaasappelsap, maar dat mag niet meer geloof ik . Cinababy van VSM misschien?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 22:00:05 #74
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40917470
En 10 cc water extra in de fles, wil ook nog weleens helpen.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 22:01:44 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_40917541
ik hoor net van lois dat Omneo van Nutricia misschien wel wat is voor Ezra, misschien dat eerst maar eens proberen
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')