Het is nu net als vorig jaar, nog * wachtenden voor u...Ik zag gister dat er niet zo heel veel kindjes meer voor Emma staan op het lijstje, nog ffies en dan schuiven we alweer door naar dreumes en peuterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:00 schreef Belana het volgende:
Sara en Emma zijn echt al zoveel fases verder hewat goed zeg dat lopen
Moeilijk, ben blij dat ik dat nog niet hoeft te beslissen, Merlijn slaapt nog wel een tijdje bij ons, veel fijner voor mamma.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:39 schreef dutchie het volgende:
Maxje gefeliciteerd hoor met je hele halve jaar.![]()
Het mannetje wil dat Cas na de vakantie ook 's nachts op zijn eigen kamer gaat slapen.Cas is nl. best actief en soms zien we die wieg echt hard heen en weer gaan. En hij heeft het idee dat hij met zijn hoofdje naar beneden ligt. (ook als we het matrasje omdraaien) En ik weet dat hij gelijk heeft, maar....
Dat is meer dan je anders aan prijzen gewonnen zou hebben met dat feesthoedjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:28 schreef pinquit het volgende:
heb even 9 dingen gekochtvoor 18 euro, waaronder 2 jasjes.
ben thuis even wezen rekenen hoeveel het zonder korting had gekost. 100,55 euro![]()
![]()
nietusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:57 schreef nebelung het volgende:
[..]
Dat is meer dan je anders aan prijzen gewonnen zou hebben met dat feesthoedje![]()
Gefeliciteerd!![]()
Oe, dat vond ik bij Freek ook zo moeilijk. Die is uiteindelijk met 5 maanden naar zijn eigen kamer verhuisd (alle deuren openquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:39 schreef dutchie het volgende:
Maxje gefeliciteerd hoor met je hele halve jaar.![]()
Het mannetje wil dat Cas na de vakantie ook 's nachts op zijn eigen kamer gaat slapen.En ik weet dat hij gelijk heeft, maar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |