abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40981235
O ja, dat kan wel kloppen Sorry hoor, ik onthoud meestal niet zo goed alle details van iedereen.

Leah, ja, maar dat was dus dec 2004 gebeurd (heb t even nagekeken ) en ik vond 't niet zulk leuk nieuws omdat dat van die steriele vloeibare voedingen mij niet bekend was en ik Myrthe heel jong dus wel al poeder gegeven had. Echt vreemd dat het advies 'per fles klaarmaken' wel gegeven wordt maar de reden ervoor niet (door de cb's). (Sowieso vind ik die kant-en-klare handiger om in huis te hebben als je kv in huis wilt hebben voor noodgevallen dan een pak waarvan je het meeste vervolgens kunt weggooien.)
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:25:25 #202
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40981378
Kan kloppen, Dreumes is van januari 2005, en ik had er daarvoor echt nog nooit van gehoord. Overigens is kant en klaar wel wel heel prijzig bij volledige flesvoeding, daar ben ik dus nooit aan begonnen. Aan de kant en klaar dus
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:27:03 #203
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40981444
Oh ik lees niet goed, ik had idd een pakje kant en klaar in huis voor noodgevallen, maar het noodgeval werd al gauw zeer blijvend, en dan ga je toch met pakken werken.
pi_40981549
Ja, ik weet ook niet of van hypoallergeen en pepti enzo er wel kant-en-klare varianten bestaan, man is toen 's nachts naar een apotheek gestuurd en kwam thuis met een pak van nutricia (en waarom: omdat ze dat merk in het ziekenhuis ook gekregen had.. kun je nagaan wat voor invloed die contracten hebben). Maar ze heeft er niets aan overgehouden hoor 't is alleen dat als je weet wat & waarom dat je de mogelijkheid hebt om te kiezen, en nu niet.

/editje
Belana, ik kwam net met Google deel 1 tegen van het flesvoedingstopic [Centraal] Flesvoeding enzo en dat begint met allemaal bereidingstips, misschien kun je daar iets mee (en maakt t het makkelijk om minder flessen tegelijk klaar te maken als je dat zou willen).

[ Bericht 13% gewijzigd door poemojn op 19-08-2006 23:10:02 ]
pi_40983269
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:26 schreef Belana het volgende:

Ingrid, tuurlijk mag je een zetpil geven
Tnx! Kon het nergens vinden, stond niet in de bijsluiter. De cb-lijn wist het niet. Ze had een beetje koorts, toch de ha-post gebeld. En mag dus wel zetpil geven en vreemd dat de cb-lijn van niks wist.
Na ruim een half uur werd ze rustig. En nu slaapt ze net.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:39:40 #206
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40983892
Ik heb zelfs wel eens een zetpil gegeven terwijl ik niet wist wat er was. Alleen dat het kind duidelijk niet lekker was.'t Is ook zo lastig, konden ze maar uitleggen wat er is hè? Irritant trouwens dat zo'n CB lijn je niet beter van advies kan dienen.
Gelukkig dat ze nu lekker slaapt
pi_40984670
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef Leah het volgende:
Ik heb zelfs wel eens een zetpil gegeven terwijl ik niet wist wat er was. Alleen dat het kind duidelijk niet lekker was.'t Is ook zo lastig, konden ze maar uitleggen wat er is hè? Irritant trouwens dat zo'n CB lijn je niet beter van advies kan dienen.
Gelukkig dat ze nu lekker slaapt
Yep, zou wel handig zijn! Hopelijk slaapt ze lekker door.
pi_40992732
Belana, ik maak flesjes ook altijd van te voren klaar. Dat deden ze in het ziekenhuis ook, dus vanaf dat moment doe ik het eigenlijk ook. Vind het veel makkelijker.. en aangezien Amber af en toe behoorlijk ongeduldig is....

Verleden week hadden we geen magnetron in het huisje. Dat was wel weer ff wennen hoor.. Mochten we flesjes gaan uitkoken in een pan water... flessen weer maken op het moment zelf en potjes au bain marie opwarmen.. damn, wat ben ik verwend met een magnetron
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:06:49 #209
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_40993335
Herkenbaar Belana, onze wandelwagen past ook niet in onze auto.... nou het kán, maar dan kan er niks anders meer bij. Handig is dat...
Paplief heeft zelf een draagdoek in elkaar geknoopt, op internet gekeken hoe en wat.
Maar hij zit bij mij toch niet zo heel lekker, dus misschien moet ik zelf wat maken op mijn eigen lengte. Hij hangt namelijk niet erg lekker en ook niet stabiel. Bovendien krijg ik pijn in mijn schouders, rug en hoofd als ik hem omhang. Dat lijkt me niet goed..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 20 augustus 2006 @ 13:44:58 #210
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40996350
Ben ik weer even. Kom er bijna niet aan toe om even lekker bij te lezen. Maar las iets over draagdoeken en kv. Ik kom dus niet uit die draagdoek die ik van mijn schoonzus heb geleend hè. Vind het zo'n ingewikkeld (leuke woordspeling dutsj) ding. Heb de Baby Bjorn van mijn zus nu te leen gekregen. Mag Cas daar al in? (bijna 6 kilo en 59 cm lang)
Lijkt me zo handig voor op vakantie namelijk. Scheelt weer 1 wandelwagen slepen.

Best fijn hoor die wandelwagens van tegenwoordig, maar ze zijn zo kolossaal in de auto. En dan moet je ook nog een buggy meenemen pfffff...

Cas blijkt trouwens toch echt een duimelotje. Had hem al een keer op de echo betrapt met de duim in zijn mond. Maar hij leek het later niet meer echt door te hebben hoe het nou werkte. En de speen bleef ook een martelgang. Maar nu weet ie 'm te vinden. Een herrie die hij maakt 's nachts met dat gesabbel!
Ik vind het wel heel schattig staan. Maar een speen was toch wat makkelijker geweest.

Vicky, weet je dat ik er zelfs tegenwoordig rekening mee hou met het boeken van een appartement/huisje/caravan? Dat er een magnetron bij zit?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_40997100
Dutchie, lief he dat geduim. Ook ik had eigenlijk liever dat ze een speen nam (is makkelijker voor later) maar ja.. ze spuugde die steeds uit, en ze zat al steeds op haar knuistjes te sabbelen en haar duim te zoeken maar die kon ze nooit vinden. Tot een paar weekjes geleden, nu weet ze alleen nog niet waar ze met haar 4 andere vingertjes heen moet.
Wat Sarah ook doet als ze duimt, is met haar andere hand haarzelf over het hoofdje aaien. Zo lief!!!

Over de flesjes, ik maak ze niet van te voren klaar. Hoe ik het doe, ik kook water en laat het afkoelen in een maatkan. Dat bewaar ik dan in de koelkast (24uur). Voor elke fles kook ik een klein beetje water in de fluitketel (jaja, ouderwets haha) en dat meng ik dan met het afgekoelde water in de koelkast en doe daar de schepjes bij. Gaat ook best snel! Duurt misschien een paar minuutjes.

En ja, onze wandelwagen is ook best groot en onze auto niet (vw polo). In het begin moesten we 1 gedeelte van de achterbank inklappen, nu zijn we erachter gekomen dat we de wielen eraf kunnen halen en dan past het net in de achterbak. Maar ja, wij hebben niet nog meer kinderen dus dan gaat het wat makkelijker he
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:20:39 #212
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_40997355
Sjong e, dat klinkt behoorlijk ingewikkeld hoor, die flesjes.. ben toch nog wel even blij dat ik bv kan geven.
Ik voed trouwens overdag nog steeds om de drie uur.. volgens mijn schoonmoe hoeft dat al lang niet meer ( Daniël is nu 7 weken), maar in principe volg ik gewoon Daniëls behoefte. Wel drinkt hij meestal maar uit 1 borst.
Ook zei mijn schoonmoe dat de witte vlekjes op zijn tongetje spruw was.. - zucht- en ik maar denken dat het gewoon melk was dat in zijn mondje bleef circuleren. Ik heb zelf verder nergens last van , maar het verklaard wel dat 'klekkende geluidje 'tijdens het drinken , las ik in een bv-boek..
kortom, morgen maar even bellen voor een receptje., ik baal er dan wel van dat zijn reserve melk uit de vriezer weggegooid moet worden.

De draagdoek bevalt ons prima, het nadeel is wel dat je even bezig bent voordat je alles goed hebt gewikkeld. Als Daniël onrustig is , is dat dan wel weer een nadeel.
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:24:59 #213
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_40997474
Paplief heeft het idee dat die nieuwe modellen van Quinney, waar de halve stad mee loopt, kleiner zijn na het opvouwen dan bijvoorbeeld die Mutsy Outdoor van ons. Klopt dat?
Niet dat wij dan van wandelwagen gaan veranderen, maar ik vroeg het me gewoon af.
pi_40997475
Dutchie, 6 kilo al? Ik had echt zo'n kleintje, die woog pas 6 kilo met 5 maanden of zo.

Baby bjorn mag vanaf 3, 5 kilo en 53 cm.
Variety is the spice of life
pi_40997541
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 14:20 schreef nanalune het volgende:
Ook zei mijn schoonmoe dat de witte vlekjes op zijn tongetje spruw was.. - zucht- en ik maar denken dat het gewoon melk was dat in zijn mondje bleef circuleren. Ik heb zelf verder nergens last van , maar het verklaard wel dat 'klekkende geluidje 'tijdens het drinken , las ik in een bv-boek..
kortom, morgen maar even bellen voor een receptje., ik baal er dan wel van dat zijn reserve melk uit de vriezer weggegooid moet worden.
Kan je de stipjes wegvegen? Spruwvlekjes blijven zitten, melkrestjes kan je wegvegen.
Het klakkende geluid hoeft ook niet perse spruw te zijn trouwens. Ronja drinkt ook luid en duidelijk, maar dat is omdat ze een iets te grote melkstroom weg moet zien te werken.
Als jij en Daniël verder nergens last van hebben zou ik niet zo heel snel aan spruw denken eigenlijk.

Oh en om de drie uur bij zeven weken is niet zo heel abnormaal hoor, er is gewoon geen vast BV ritme. Het evrschilt per kind. Als je het vervelend vind zou je kunnen proberen om hem toch die tweede borst aan te bieden, eventueel even verschonen tussendoor o.i.d. Je hebt kans dat je de periodes tussen de voedingen dat wat meer kan rekken. Maar zolang jij en Daniël gewoon gelukkig zijn met de situatie is er niets mis met veel voeden
pi_40997550
heej nana
fijn zeg dat het zo goed gaat met de bv!! en jammer dat hij spruw heeft zeg!

een draagdoek lijkt mij ook wel wat eigenlijk.. maar ben bang, dat als ik zo'n doek koop en sarah het niks vind, ik em voor niks heb gekocht dus ja. verder hebben we wel een draagzak, maar nog niet geprobeerd.

sarah was gisteren een beetje huilerig. toch een te druk dagje geweest denk ik. het badje begint ze nu steeds leuker te vinden. in het begin was het na een paar minuten al huilen, en nu ligt ze er soms 10 minuten in. Verder lacht ze soms al een beetje met een geluidje en ze is soms zo ontzettend vrolijk! Het drinken gaat ook wel goed, ze krijgt nu flesjes van 200ml maar die drinkt ze heel soms helemaal op, andere keren blijft er een beetje in zitten. Dinsdag moeten we weer naar het CB, ben erg benieuwd hoe lang ze is en hoeveel ze weegt!!! ook krijgt ze dus haar prikjes.. bah
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_40997564
Nana, je hoeft je melk niet weg te gooien. Als je het tegen de kook aan brengt in een pannetje (dus niet koken, maar bijna) dan kan je het gewoon geven hoor (gaan wel wat voedingsstoffen verloren, maar beter dan weggooien).
  zondag 20 augustus 2006 @ 15:00:28 #218
74310 nanalune
pi_40998553
heej Nebelung, wat een fijen tip zeg!

Ik zal zo nog een sgoed proberen de vlekjes weg te vegen.. pfieuw ik vind het echjt moeilijk of het nu wat is of niet .. ik kijk het nog wel even aan..

Owlet , Ik ben zelf helemaal niet ontvreden over om de drie uur voeden , en ook ' s nachts vind ik het geen ramp als hij vaak komt ( zowieso om de 4 uur ) . De truc vvan verschonen tussendoor heb ik al zo vaak geprobeerd , maar meneer wordt gewoon driftig als ik dreig hem opnieuw aan te leggen.Vol is vol , mama!

Fijn CM dat het zo goed gaat met Sarah!, leuk he? die geluidjes.. Daniël kraait ook al, wordt helemaal week als hij dat doet.En je mag wel onze draagdoek lenen voor een dagje als je dat wilt.. we gebruiken hem niet elke dag, en dan kun je even oefenen! als je wil haal je hem vandaag maar op, ik ben wel thuis
pi_40998817
vandaag lukt helaas niet, doen we wel andere keer we bellen morgen nog wel even over dinsdagavond
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:02:03 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_41000570
Ezra heeft daarstraks ontlasting gehad, het eerste was nog wat dik en daarna nette dunne babypoep dus ik kan prima half omneo half gewone blijven doen denk ik, scheelt toch weer een hoop geld
stormy waters...
sailin'
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:35:46 #221
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_41001823
ik heb een vraagje. Mahre heeft donderdag haar 2e prikjes gehad. Donderdag en vrijdag heeft ze veel geslapen en gisteren was ze eigenlijk ook gewoon lekker haarzelf.Alleen vandaag huilt ze tijdens de voeding en is ze heel de tijd huilerig. Kan het zijn dat ze een baby baaldagje heeft of kan ze nog steeds last hebben van de prikjes? Vorige keer heeft ze nl. nergens geen last van gehad.
pi_41001976
Babybjorn mag dan gewoon Belana. Alleen wel met gezichtje naar jou toe. Andersom mag pas vanaf een maand of 3 als ze hun hoofdje beetje op kunnen houden.
  † In Memoriam † zondag 20 augustus 2006 @ 16:52:16 #223
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_41002325
CM, draagdoeken zijn ook te huur, bij Beginnings. Kun je uitproberen of het Sarah en jou bevalt.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_41004400
Ik heb gisteren een korte draagdoek besteld bij draagdoek.nl zodat ik Merlijn wat meer op de heup kan gaan dragen, de gewone draagdoek vind hij niet altijd even fijn meer om daarin te zitten al heb ik al wel wat mooie manieren gezien om hem te knopen, misschien dat hij het dan weer fijner vindt.
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:07:55 #225
24188 Belana
kloon van belana
pi_41005968
Ik ben er eindelijk achter wat ik heb en hoe ik Lliam droeg Ik heb de Storchenwiege draagdoek en zo droeg ik Liam:

stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 20 augustus 2006 @ 19:44:26 #226
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_41006933
Oh Belana, Storchenwiege doeken zijn hartstikke mooi!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_41007687
Dutsj, ik ging er eigenlijk vanuit dat er een magnetron in zat..

Wat ik nog erger vond, het is een kindvriendelijk park, maar op kruiphoogte zat een stopcontact zonder afdekding.. Amber zat er bijna met haar vingers in. Schrok me de t****g... zijn gelijk van die dingen gaan kopen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:04:35 #228
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41009817
tip voor zulke stopcontacten: altijd een rol ducktape in je bagage (zitten ook vaak van die stopcontacten bij de enige plek waar je een campingbedje neer kan zetten). Heb al heel wat stopcontacten afgeplakt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:39:46 #229
103793 kozakken
Living the life
pi_41011192
Wat een goede tip ET. Moet ik zeker onthouden!

Poem heeft gelijk hoor (en Leah trouwens ook). Kv beinvloed wel (als je niet uitkijkt) de produktie, het aanbod etc. Maar ja, die borstverkleining.. Ik wist van tevoren dat het niet gemakkelijk zou zijn.
BV is idd een probleem gebleken ivm de borstverkleining. Ik heb me ondertussen een ongeluk gekolfd, bv op verzoek en veel aanleggen en daarnaast (daarna dus) bijvoeden wanneer Romme nog hongerig was. (vaak dus....)
Wegen voor- en na de voeding en bijhouden wat ik kolf en wat hj krijgt. Twee borsten geven, vingerfeeden etc. etc.
Helaas doet het niet de truck. Hij heeft gewoonweg niet genoeg aan mijn melk en mijn stressniveau is aardig gestegen door alle gedoe. (Eerst bv aan twee borsten, dan nog bijvoeden, kijken of hij wel genoeg heeft gehad..)
Lactatiedeskundige gesproken, overleg met verloskundige en telkens maar bijstellen met onze ervaren (gelukkig wel!!) kraamverzorgster.
Vanmiddag hebben we de knoop doorgehakt en besloten te stoppen. Gewoonweg omdat de hele produktie niet verder komt dan 40 cc uit 2 borsten. Het is ook niet eens gestegen in de afgelopen drie dagen. Blijft op hetzelfde niveau hangen.
De combi van bv en kv ga ik echt niet trekken met 40 cc bv en dan nog moeten bijvoeden en steeds meer te moeten bijvoeden.
Daarom deze beslissing voor mijn eigen rust en ook rust voor Romme. Gewoon omdat het voor ons kleine mannetje ook erg vermoeiend is om zolang over een voeding te doen.
Het geeft wel rust dat de beslissing gevallen is in mijn hoofd. Maar ja.. dat hart he..
-post het toch maar hier omdat we het hier ook over bv, kv en aanmaken hebben gehad)-

Lang verhaal geworden over bv enzo. Maar dat is wat de afgelopen dagen hier ook echt het hot item is geweest. Ook wel emotioneel, vanwege het feit dat ik toch zo graag wilde. Maar helaas is er gewoonweg teveel schade aan de melkklieren.

Verder gaat het met Romme heel goed. Hij doet het heel goed en heel langzamerhand wordt hij ook steeds wakkerder.
Met mij gaat het nog niet helemaal geweldig. Ik merk toch dat ik met een fysieke achterstand de bevalling ben ingegaan. Ik ben dus heel erg moe en lichamelijk ook nog niet zo heel erg best. Daarnast moeite om me te concentreren en merk dat ik Jonne opeens heeeel druk vindt.
Maar elke dag gaat het een stukje beter.

Ten slotte: ik geniet zo vreselijk van al mijn mannen. Kozakkenman is een geweldige trotse rots in de branding, Jonne is trotse en lieve grote broer en Romme... tja... Romme
We zijn een prachtig gezin, al zeg ik hetzelf
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:45:28 #230
24188 Belana
kloon van belana
pi_41011419
kozakken ik kan me (helaas) verschrikkelijk goed voorstellen hoe je je voelt. die stress van BV graag willen maar er alleen stress van hebben... pffff.... dat is slopend! En eigenlijk zo zonde van je kraamweek, maarja, je wilt het toch proberen. Je moet je niet schuldig voelen, maar lekker genieten van de rust die de beslissing nu gebracht heeft. Ik vond dat toch echt een opluchting. Het is belangrijk dat jullie het allemaal goed doen, daar heeft iedereen het meeste aan
stormy waters...
sailin'
pi_41012238
Kozakken, dappere beslissing en fijn dat je nu rust kan vinden en lekker kan gaan genieten van Romme.
pi_41013078
Wat jammer voor je Kozakken, maar het klinkt wel als een goede beslissing voor jullie.
  zondag 20 augustus 2006 @ 23:47:45 #233
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41015951
Een dikke kozakken, moet een moeilijke beslissing zijn.

Mijn lieve kleine meisje wordt groot.. zucht.. een jaar terug wisten we net dat het een meisje zou worden en nu kruipt dat lieve meisje als een wurmpje in haar slaapzakje, probeert ze op haar knietjes te zitten in bedje om te gaan staan .. stapt ze aan de vingers trots de hele kamer rond.. giebelt ze zich de slappe lach als mama/papa beetje gek doen zucht...
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 21 augustus 2006 @ 07:15:07 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_41020764
lekker he evenstar
zo zitten wij hier al en meneer moet nog 6 weken worden
Ezra is nu echt begonnen met reageren en lachen en geluidjes en dat vind ik zo geweldig! Echt, van deze periode ga ik zwaar genieten
Met de ontlasting gaat het echt een stuk beter nu door de Omneo, dat vind ik erg fijn voor hem.
stormy waters...
sailin'
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:48:46 #235
108648 cattie
lieve moeder
pi_41021273
Kozakken:

Belana, die knoopmethode van de draagdoek lijkt mij erg handig, kun je me uitleggen hoe je hem zo knoopt?

Ive heeft gisteren zijn overgrootmoeder (mijn oma) ontmoet. Dat was erg leuk! Ive was heel lief, heeft ook naar haar gelachen , en mijn oma (91 jaar) was helemaal in de wolken en straalde. Zo leuk!

Helaas heeft Ive nu al 2 nachten achter elkaar slecht geslapen.. Telkens wakker enzo, darmkrampjes, veel voedingen willen. Erg vermoeiend voor ons allemaal. Hopelijk doet hij vanmiddag een goed, lang, dutje, dan ga ik even mee slapen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 09:23:58 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_41021638
wat vervelend joh die krampjes en dat ie zo slecht slaapt 's nachts! Zijn het misschien bepaalde dingen die jij eet? Ik heb daar niet zoveel sjoegen van, maar misschien de mensen in het BV topic.

De draagdoek... nou, je neemt het midden van de draagdoek voor je langs en daar gaat dan je baby in (deze manier van knopen vanaf 6 weken trouwens) de lange enden leg je over je schouder en zie het plaatje, die vouw je om en ze moeten mooi glad lopen over je schouder, onderop je rug kruis je ze en dan haal je ze langs je middel naar voren om onder de billen van de baby een knoop te maken. Zo doe ik het ten minste en het bevalt me goed
stormy waters...
sailin'
  maandag 21 augustus 2006 @ 09:52:07 #237
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41022040
E.T. goede tip.
Ik vind het soms wel eens jammer dat ik niet genoeg tijd heb om hier bij te lezen. Nu zit ik er wel achter en probeer ik bij te lezen, maar Léon banjert over het buro en ik moet ogen voor en achter hebben. Ooit heb ik vast wel tijd om even op iedereen te reageren. Als Cas het huis uit is denk ik. Dus even geduld allemaal.
  maandag 21 augustus 2006 @ 10:06:32 #238
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_41022295
Hier zijn we terug van 2 weekjes vakantie vieren en het is fantastisch gegaan!
Kady heeft een supersprong gemaakt tijdens de vakantie. Ze gilt niet meer zo maar probeert echt te 'babbelen' ze kan zelf gaan zitten en gaan staan. Ik ben zo trots op mijn kleine grote meid
Ze heeft ook in 2 weken tijd er 3 tanden bijgekregen. Ze heeft er nu 6.

We zijn helemaal bijgetankt en uitgerust (voor zover dat gaat met 2 kleintjes). Zelfs de reis is enorm meegevallen. Alleen op de terugreis had Kady het vanaf Luxemburg tot aan Breda enorm gehad. Maar voor de rest ging het super. En nu ff bijlezen....
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  maandag 21 augustus 2006 @ 10:08:59 #239
108648 cattie
lieve moeder
pi_41022334
Belana, dank je voor de uitleg van de draagdoek! Ik heb het net ff geprobeerd en het lukt, alleen ben ik bang dat Ive met zijn kontje eruit zakt. Waarschijnlijk moet ik de knoop dus wat strakker aantrekken.

De darmkrampjes zijn idd vervelend, soms gaat het dagen goed en dan is het weer mis. Ik eet al geen kool en uien enz meer. Hopelijk groeit hij er snel over heen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:34:14 #240
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41026227
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 10:06 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hier zijn we terug van 2 weekjes vakantie vieren en het is fantastisch gegaan!
Kady heeft een supersprong gemaakt tijdens de vakantie. Ze gilt niet meer zo maar probeert echt te 'babbelen' ze kan zelf gaan zitten en gaan staan. Ik ben zo trots op mijn kleine grote meid
Ze heeft ook in 2 weken tijd er 3 tanden bijgekregen. Ze heeft er nu 6.

We zijn helemaal bijgetankt en uitgerust (voor zover dat gaat met 2 kleintjes). Zelfs de reis is enorm meegevallen. Alleen op de terugreis had Kady het vanaf Luxemburg tot aan Breda enorm gehad. Maar voor de rest ging het super. En nu ff bijlezen....
Fijn dat het zo goed gegaan is hoe gaat het kruipen nu ennuh kan kady even aan arwen leren dat ze niet meer zo gilt
Ze babbelt hier vrolijk maar af en toe denkt mevrouw dat ze een honje is en gilt/keft ze hihi
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:44:15 #241
74310 nanalune
pi_41026611
Waua wat een mooie doek zeg , Belana! die is tenminste lekker vrolijk!

EW , fijn dat je een fijne vakantie had, dat hoor je toch niet vaak dat je uitgerust van je vakantie terugkomt

Daniël lacht en kraait wat af Hij is helemaal gefixeert op de mobile in zijn box, en met name het gele girafje daaraan is helemaal te gek, want als die voobijkomt kraait hij het uit..
Hij vind het trouwens ook helemaal te gek om verschoont te worden, als hij erg shagerijnig is , is dat eigenlijk het enige wat hem op kan vrolijken.. wat een manneke he?
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:20:40 #242
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41029919
Kozakken, net even je verhaal zitten lezen. Het is gewoon niet de hele tijd een roze wolk hè.
pi_41030244
Mika heeft vanmorgen de spiegel ondekt. Hij had de grootste lol hoezo hij lacht nog niet . Hij probeerde de hele tijd dingen te vertellen. Ging dat mondje open en af en toe kwam er dan een geluidje uit, en dan dat gezicht van hem erbij Hij schrok er telkens zelf van dat hij dat deed
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  † In Memoriam † maandag 21 augustus 2006 @ 14:55:30 #244
81992 Githa
pi_41030992
hihihi, zo leuk als ze dat doen, alsof het geluidje helemaal vanuit hun grote teen omhoog geperst moet worden
Spiegels boven de commode doen het ook altijd goed
pi_41034487
Wanneer gaan ze eigenlijk lachen?
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:11:36 #246
24188 Belana
kloon van belana
pi_41034980
Ezra is dat net sinds ongeveer een week gaan doen, maar sinds 2 dagen is het pas met overtuiging (met 5 weken begonnen dus zeg maar)
stormy waters...
sailin'
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:20:35 #247
74310 nanalune
pi_41035232
Hier ging Daniël ook lachen met 5 weken. En sinds een week dat hij er bij 'kraait'.
pi_41035472
Ik ben zo trots en blij op Kim. Ze heeft nu 5 dagen geen lactulose en ze poept dus "uit zichzelf".
Het gaat heel goed, ze poept nu bijna elke dag. Ipv om de 3 dagen. En ze krijst er niet bij. Het is niet hard meer
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:09:59 #249
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41036670
Goedzo kim
pi_41036971
Hoi allemaal!
Wij zijn weer terug, erg vermoeid, maar wel een superweekend gehad!
Sara heeft het ook erg naar d'r zin gehad, moet wel weer ff flink wennen thuis, maar dat komt vanzelf weer goed .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_41037815
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:11 schreef Belana het volgende:
Ezra is dat net sinds ongeveer een week gaan doen, maar sinds 2 dagen is het pas met overtuiging (met 5 weken begonnen dus zeg maar)
quote:

Hier ging Daniël ook lachen met 5 weken. En sinds een week dat hij er bij 'kraait'.
Ik kan niet wachten tot die rare grimassen van Ronja ook echt gericht naar een persoon of ding worden! het gaat nu al zo ontzettend hard, elke dag kan ze weer wat beter focussen, elke dag worden die wangen dikker, etc. Heerlijk gewoon
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:50:18 #252
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41037846
tijd voor foto's owlet
pi_41040378
Sarah lachte met bijna 4 weken en nu vaak ook met 'geluid'. Echt fantastisch is dat.
Toen ik vanmiddag terug kwam van boodschappen doen samen met Sarah, kwamen de buren net naar buiten, dus natuurlijk even kijken. Maar Sarah vond de baard van de buurman toch een beetje eng, ze kreeg ineens een pruillipje en niet lang daarna ging ze huilen. Tot ze mij weer zag en toen was het over en ging ze weer lachen
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_41040483
Amber is ziek.. Vannacht was het weer raak. Om 3.00 uur begon ze met spugen tot vanmorgen vroeg.Hebben ons matras maar weer in de woonkamer gelegd, Amber op het aankleedkussen ernaast, boxkleed onder het aankleedkussen voor de kou, handdoek erop en een fleecedekentje. Regelmatig werd ze wakker en moest ze weer spugen. Maar haar maagje was leeg, het was alleen maar slijm. Ze gilde het uit van de pijn, zo zielig..
Vandaag heeft ze bijna de hele dag diarree gehad. Ze zit steeds helemaal onder.

Ik moest vandaag gewoon werken, heb vannacht max 4 uurtjes geslapen... ben moe....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41040620
ach gossie Vicky, wat zielig voor Amber... beterschap!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_41041039
Och arme Amber...
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:02:42 #257
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41041881
Amber...gossie meisje...beterschap.

Vicky heel veel sterkte het is niet makkelijk als je kleintje ziek is...
pi_41042941
Beterschap Amber!

Lachen schijnen ze vaak na 46 weken te doen schijnt, zwangerschap meegerekend. Dus een baby die later geboren wordt lacht eerder dan een baby die voor de uitgerekende datum kwam.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:07:35 #259
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41043946
Hier klopte dat precies, ik heb dus heel lang met niet lachende babies gezeten . Ik vond dat best lastig, als ik iets niet goed deed gingen ze huilen, als ik wel iets goed deed deden ze niets .
pi_41044823
Amber beterschap!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 07:30:08 #261
74310 nanalune
pi_41052084
Arme Amber en Vicky, veel beterschap gewenst!, en nacht geen slaap is zo slopend..

Ik ben er nu zeker van dat Daniël spruw heeft , omdat de vlekjes nu ook op de binnenkant van zijn lippen zit , en daarvan kan ik het beter zien. Heel zielig en gisteren had hij er best last van , want hij was dreinerig en stak steeds zijn tongetje naar buiten;(
Ik kan me nu ook beter voorstellen waarom hij de laatste tijd maar 1 borst wil , en dan nog met tegenzin vaak. Daarom heb ik gisteren bij de laatste voeding de 'rest' afgekolfd en met een flesje gegeven. Hij dronk harstikke goed, en hij heeft voor het eerst in zijn bijna zes uur doorgeslapen.

Straks ga ik gelijk bellen naar de huisarts voor medicijnen , maar als ik zo de info doorspit kan het een behoorlijke kluif zijn spruw weg te krijgen..
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 07:40:00 #262
24188 Belana
kloon van belana
pi_41052146
Ambertje arm kindje! hoe is het nu?

klopt wel dan vandat 46 weken ongeveer, daar zit Ezra nu ook zo'n beetje

Ezra was gisteren de hele dag wakker en kon dus 's avonds ook niet in slaap komen... poeh wat een toestand. Lekker douchen met papa en daarna nog een flesje hielp zelfs niet uiteindelijk is ie in slaap gevallen om een uur of 11 en hij heeft geslapen tot half 5, een fles gehad en nu slaapt ie ook nog. Ik ben heeeeel erg moe zelf, zat er gisteravond al een beetje doorheen, straks samen met de mannen tukken als het even kan.

nana, wat naar die spruw zo vervelend lijkt me dat, sterkte ermee
stormy waters...
sailin'
pi_41052294
Nana, jeetje, dat is niet leuk dat Daniël spruw heeft. Sterkte! en tot vanavond

goh, meestal lig ik nu weer op bed maar Sarah moet vanmorgen om 10.00uur bij het CB zijn en mijn moeder komt straks dus ik moet even opruimen beneden haha
ben erg benieuwd hoe Sarah zich na de prikjes voelt, ik hoop dat ze er niet teveel last van heeft. Mijn moeder blijft na die tijd nog even bij ons zodat ik snel naar de Aldi kan voor boodschappen. Vandaag maar een lekker rustig dagje, behalve vanavond. Als Sarah zich goed voelt neem ik haar mee naar de terugkomavond van zwangerschapscursus. En anders blijft ze lekker thuis bij papa en dat vind papa ook helemáál niet erg. Hij vind het niet leuk dat ik vanavond alleen even weg ga met Sarah hihi
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:12:13 #264
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41052355
CM, als je geluk hebt heeft ze nergens last van. Ik had alleen pech met die van mij, die mag graag zijn longen gebruiken. Op het hysterische af. Nu word ik daar niet zo benauwd meer van (been there, done that etc. ), maar de wachtende papa's die massaal waren meegekomen ivm de vakantie dus wel. Watjes..
pi_41052436
Nana, wij (mijn dochter en ik) hebben een heel gevecht moeten leveren tegen spruw, maar het gaat wel over hoor. Als je maar consequent bent met wassen en smeren. Hier een link over spruwbehandeling (ook al hebje die misschien al) http://www.borstvoedingsforum.nl/faq.php?mode=bvfaq#7 Vragen staat verder altijd vrij
pi_41052502
Mijn vriend kan juist beter tegen het huilen dan ik Als ze onder het eten wat begint te huilen, loop ik het liefst gelijk naar dr toe, maar mijn vriend wil dat ik blijf zitten tot ik het eten op heb.
Gelukkig huilt ze niet meer zo hard als 'vroeger' :p want toen kreeg ik geen hap meer door mn keel als ze huilde. En ja, ik vind het nu ook minder erg als ze huilt, ik heb nu meer het gevoel van, zo erg is het niet als ze even huilt. Maar dat had ik in het begin echt niet!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_41052516
Vannacht was het wer raak. Het was weer rond een uurtje of 3. Weer heel erg spugen. We zijn weer in de woonkamer gaan slapen. Amber heeft toen niet meer gespuugd. Ze heeft geslapen van half 5 tot ongeveer 8 uur. Ze had wel weer een diarreeluier vanmorgen.

Ze heeft gister wat groente op en ik daenk dat dat niet goed gevallen is. Verder had ze gister wel heel goed gedronken en de fles van vanmorgen was ook helemaal leeg. Ze is gelukkig wel allert en wil ook spelen.. Alleen is ze ontzettend aanhankelijk.

Ik hou het even goed in de gaten en anders bel ik de ha even. Amber gaat vanavond bij opa en oma logeren. Ik moet straks naar de tandarts.. verstandskies moet eruit :S
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:27:40 #268
108648 cattie
lieve moeder
pi_41057851
Arme Amber!

Ive trapt de deken vaak van zich af en als hij slaapt zien we ook nog wel eens een armpje of beentje boven het bedje uitkomen. Zier er erg grappig uit, maar is niet de bedoeling. Daarom denken we nu aan een inbakerslaapzakje. Heeft iemand hier daar ervaring mee? En weten jullie misschien waar ze te koop zijn? Ik kan ze niet vinden in haarlem, de Prenatal heeft ze niet meer.
En we hopen dat hij dan misschien wat langer achter elkaar slaapt, want 's nachts slaapt hij maximaal 3 uur achter elkaar en da's niet echt veel...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:28:39 #269
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41057887
A gos Amber toch.

Nana, bij ons was de spruw na behandeling met daktarin en een smeerseltje op mijn borsten (iets wat begint met 'men' en eindigt op 'zol' dacht ik) vrij snel weg. Vooralsnog *afklopt* is het niet teruggekomen. Ik ben er wel heel erg alert op.

Belana, hoe is het vandaag? Ezra weer een beetje 'te pas'?

Cattie, je kunt ook een gewoon slaapzakje gebruiken. Dan trappen ze zich bijna niet bloot meer.

Cas lacht hardop. Hij grinnikt er wat af, zo grappig.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:29:40 #270
108648 cattie
lieve moeder
pi_41057913
Ive lacht nu trouwens heel veel. Zo lief!!! Het is echt de allermooiste baby ooit!
pi_41058091
Zo, wij zijn weer terug van het CB. Het viel gelukkig mee!! Sarah weegt nu 5795 gram en is 59,5cm. De prikjes vielen ook mee gelukkig. Ik vond het wel heel zielig... Als de naald in haar been ging was het even goed huilen, maar daarna ging ze duimen en toen ze weer in de maxi-cosi zat was ze gelijk weer in slaap. Thuis sliep ze ook nog even en na het flesje heb ik haar weer in bedje gelegd want ze was zo moe. Nu ligt ze al weer een klein uurtje te slapen. Ik heb niet gekeken toen ze haar prikjes gaven, ik bleef naar Sarah kijken. Ik was namelijk bang dat hierdoor mijn fobie voor naalden weer terug zou komen, maar dat is niet gebeurd gelukkig.

[ Bericht 0% gewijzigd door CrazyMoon op 22-08-2006 12:41:58 (woordje vergeten) ]
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_41058103
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:29 schreef cattie het volgende:
Ive lacht nu trouwens heel veel. Zo lief!!! Het is echt de allermooiste baby ooit!
Maar het is ook een plaatje hoor, echt om op te vreten

Je hebt de 'combisleeper' en ook 'slaapje', maar die zijn godsallemachtig duur. Ik heb een gewone slaapzak gekocht toen van de C&A met lange mouwen (voor de winter).
pi_41058315
Ik vraag me eigenlijk af, ik wil straks als het wat kouder is ook een slaapzak kopen voor Sarah. Zij schopt namelijk ook weleens de dekentjes van haar af en ze duwt haarzelf omhoog zodat ze niet meer helemaal onder het dekentje ligt. Waar moet je op letten bij de slaapzak? ik geloof dat de armgaten niet te wijd mogen zitten en verder? En wat doe je dan eigenlijk aan als het wat kouder is. Een pyama? dus shirt en broek? of alleen het shirtje? Wij hebben alleen een gaskachel beneden dus in de winter is het best wel koud boven.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_41058629
De armsgaten (en het halsje natuurlijk ook) moet je wel op letten, zodat ze er niet in schieten, maar over het algemeen zijn die niet zo groot hoor. Als je handig bent kan je die natuurlijk nog wat dichter naaien. Op dit moment draagt mijn dochter een romper, pyjama (een hansopje of tweedelig) en de slaapzak. Geen sokjes, want die duwt ze toch uit.

Je hebt allerlei verschillende slaapzakjes, dun, dik, gevoerd, met voering die je er uit kan halen, van allerlei stoffen, korte mouwen, lange mouwen. Dus je kan haar straks best dik inpakken hoor, met een dikke pyjama en een dikke slaapzak. Er kunnen ook nog dekentjes over he, als ze een beetje stil willen liggen in bed.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:08:38 #275
24188 Belana
kloon van belana
pi_41059177
Ive is ook een dotje cattie

CM, fijn dat dat goed gegaan is

Ik gebruik ook nu al een slaapzak voor Ezra, heb dat met Liam ook altijd gedaan, vind het heel prettig . lekker warm en ze kunnen niet onder een deken raken, daar was ik voornamelijk bang voor dan... mutsig he

Ezra slaapt beter vandaag Dutch, maar das niet zo gek na gisteren
stormy waters...
sailin'
pi_41059307
Belana, helemaal niet mutsig hoor..

Amber heeft een tijd zonder slaapzak geslapen, maar nu gaat de slaapzak gewoon weer aan. Ik durf ook geen dekentje omdat Amber zich af en toe helemaal omdraaid in haar slaap en ik ook bang ben dat ze verstrikt raakt...

Ive is zeker een dotje!!

CM, idd , wat nebelung zegt, de armsgaten verkleinen. Gewoon met een paar steekjes. Amber sliep toen ze 3 dagen oud was al in een slaapzak omdat ze onder de dekens was gekropen. Hebben toen de kleinste slaapzak genomen en de armsgaten ook verkleind. Ging harstikke goed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41059480
Ik vind dat ook niet mutsig, want dan ben ik dus ook een muts (wat ik ook wel ben, hoor), maar ik was daar ook altijd bang van. Mijn dochter kruipt door heel het bed en dat heeft ze altijd al gedaan.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:20:01 #278
108648 cattie
lieve moeder
pi_41059562
Ive schopt zich juist omhoog in bed, waardoor hij onder de deken uit komt. Ik ga morgen wel even een normaal slaapzakje kopen, kijken of dat werkt, bedankt voor de reacties!
pi_41060368
ja Sarah doet dat ook, die duwt haarzelf omhoog. Zal ook eens kijken naar een slaapzak.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_41060542
ik heb ook evt. nog 2 slaapzakken liggen die te klein zijn..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:07:41 #281
24188 Belana
kloon van belana
pi_41060971
wat voor maatjes heb je vicky? Ik moet over naar maat 70 binnenkort denk ik namelijk, Ezra groeit alweer uit de kleinste maat.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:12:05 #282
108648 cattie
lieve moeder
pi_41061076
Wat zou een goede maat slaapzak voor Ive zijn (die maten lopen geloof ik anders dan de normale kledingmaten, toch?)? Hij is ongeveer 59 cm.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:13:37 #283
24188 Belana
kloon van belana
pi_41061129
70 cm ook denk ik cattie
stormy waters...
sailin'
pi_41061680
70 cm is de kleinste maat volgensmij cattie (en dan is er ook nog 90 en 110). Die gebruiken we hier ook voor Finn, want die draaide ook z'n hele bedje door en werd dan wakker omdat ie het koud had.
pi_41065236
ah, ik heb trouwens nog een leuke slaapzak te koop.
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:39:57 #286
81992 Githa
pi_41065368
Je hebt slaapzakjes bij de HEMA van maatje 56, maar een maatje 70 is denk ik prima om mee te starten hoor... een beetje been trappel ruimte is wel zo fijn
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:46:22 #287
24188 Belana
kloon van belana
pi_41065554
ik heb idd maat 56 van de hema nu, maar daar groeit meneer dus al rap uit
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:48:57 #288
74310 nanalune
pi_41065654
ik ben de grootste muts hier geloof ik.. Daniël slaapt namelijk in een slaapzak ( V&D badstof met dubbele voering) én onder een dekentje.. Hij heeft s'nachts nog koude wangen, dus ik denk niet dat hij het echt te warm heeft.

Vandaag trouwens alles voor 'de anti-spruw- campagne in huis gehaald ( dank nebelung voor de link, staat nuttige info op )
Ben nu alles aan het uitkoken ( kolf e.d) en ik ga zo voeden.. dan zal ik voor het eerst smeren. Ik vond ook iets over Pau D'a rco thee .. iemand ervaring hiermee?

We zijn vanmorgen ook nog naar het CB geweest . Daniël is alweer 6455 gram , en maar liest 61 cm!
Wat een knoepert he? Hij heeft de DKTP prikjes nog niet gehad, die krijgt hij als hij een jaar of 2 is. We willen het risico vermijden dat de ( permanente) bijwerkingen te groot zijn.

en oja, na de FAQ inside out te hebben gekeerd kom ik er nog niet achter hoe die linkjes in je signature komen te staan - zucht - kan iemand me dat nog eens snel toefluisteren.. ben het alweer vergeten..
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:52:41 #289
24188 Belana
kloon van belana
pi_41065796
Ezra slaapt ook in slaapzak onder een dekentje hoor vooralsnog, het is nu 's nachts wat frisser en hij is nog zo klein. als ie wat groter is wordt het alleen een slaapzak.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:53:46 #290
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_41065841
linkjes :
1[url]link[/url]
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:55:48 #291
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41065910
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:53 schreef Magneet het volgende:
linkjes :
[ code verwijderd ]
ze bedoelt dat je bijv de tekst zo oud is... etc.. en als je daar op klikt de banner ziet
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:57:32 #292
81992 Githa
pi_41065956
[fluistermodus aan]

In je profiel staat "Signature:Max. 4 regels" in dat venster plak je de link van je site
Zo dus [url= linkje plakken] een naam geven[/url] en klaar is Kees Klara

[/fluistermodus uit]
pi_41066224
nana, je weet dat er een borstvoedingstopic is waar dat soort dingen besproken worden? over spruw enzo?

pau d'arco thee is geen aanrader wegens gevolgen op langere termijn. maar dat zou ik even moeten nazoeken hoe dat ook alweer zat.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:09:44 #294
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_41066288
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:52 schreef Belana het volgende:
Ezra slaapt ook in slaapzak onder een dekentje hoor vooralsnog, het is nu 's nachts wat frisser en hij is nog zo klein. als ie wat groter is wordt het alleen een slaapzak.
Zo, dat is veel.... heeft Ezra dan ook nog veel kleren aan? Of alleen een luierpakje?
Kendahl slaapt namelijk gewoon onder een dekentje met, afhankelijk van het weer, een luierpakje en eventueel nog iets erover heen.
Volgens mij heeft hij het ook nog niet te koud gehad en anders merkte ik dat. Doen jullie hem ook nog een mutsje op of dat niet?
pi_41066613
Ronja slaapt in haar gewone kleren (romper, broekje, sokjes, truitje) en onder een lakentje en dekentje. Als het wat frisser gaat worden (het kan echt koud worden in dit huis) dan krijgt ze een slaapzak maar voorlopig vind ik het niet nodig.
pi_41066685
Kim slaapt altijd in een slaapzak. Omdat ze de dekens wegtrapt, of eronder kruipt. Vind ik ook eng.
Waar kun je slaapzakjes met lange mouwen kopen? Iig voor de herfst en winter lijkt me dat wel lekker warm.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:33:25 #297
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_41066879
Zoals mijn vrouw al meldde is Mahre al een paar daagjes niet lekker, vanmiddag al vrij genoemen omdat mijn vrouw ook niet in top conditie is.
Wij verschonen de luiers meestal een half uurtje na de voeding, zo ook net dus. Rond 15.15 uur de voeding gegeven en een half uurtje later klaar. Broek gecontroleerd, nog niets erin.
Lekker met haar op schoot gezeten. Half uurtje later ruiken we dat de broek vol zit en gaat leentje weg voor fysio. Ik wacht nog even tot ze "uitgepoept" is.
Boven aangekomen stinkt het ongelovelijk en doe de luier los en zie dat ook de romper al onder zit. Snel schone kleren erbij gepakt, om die dan aan te trekken. Maar kennelijk was ze nog niet klaar. Minuutje later is de hele romper aan de achterkant doorweekt en ook het aankleedkussen kan weer een schone hoes om. Tja, dan uitkleden, probeer maar eens een romper met inhoud over een, inmiddels, geirriteerde baby te krijgen. Resultaat: de poep zat tot op haar schouders en door het uittrekken zat ook haar hele hoofd eronder. Snel het bad maar vol laten lopen (2e keer vandaag) en met luierdoekjes het ergste maar wegvegen (ik hoef zeker niet te vermelden dat na 1 doekje het doosje leeg was)

Maar we zijn nu 3 kwartier verder en na een ronde je lopen met de hond slaapt ze gelukkig.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:41:38 #298
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_41067095
en dan kom je thuis en tref je paps oververhit aan en Mahre is in diepe rust, zich van kwaad bewust!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:42:52 #299
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_41067139
Ingird ik heb slaapzakjes met lange mouwen gezien bij C&A en nog ergens maar daar kan ik nu even net opkomen....
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:10:54 #300
24188 Belana
kloon van belana
pi_41067791
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Zo, dat is veel.... heeft Ezra dan ook nog veel kleren aan? Of alleen een luierpakje?
Kendahl slaapt namelijk gewoon onder een dekentje met, afhankelijk van het weer, een luierpakje en eventueel nog iets erover heen.
Volgens mij heeft hij het ook nog niet te koud gehad en anders merkte ik dat. Doen jullie hem ook nog een mutsje op of dat niet?
dun truitje meestal, meer niet. tja, misschien ben ik wel een tut maar te warm voelt ie niet. deze meneer begint al te bibberen als je hem uit bad haalt. heel anders als zijn broer, die had en heeft het altijd warm.
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')