Tnx! Kon het nergens vinden, stond niet in de bijsluiter. De cb-lijn wist het niet. Ze had een beetje koorts, toch de ha-post gebeld. En mag dus wel zetpil geven en vreemd dat de cb-lijn van niks wist.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:26 schreef Belana het volgende:
Ingrid, tuurlijk mag je een zetpil geven
Yep, zou wel handig zijn! Hopelijk slaapt ze lekker door.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef Leah het volgende:
Ik heb zelfs wel eens een zetpil gegeven terwijl ik niet wist wat er was. Alleen dat het kind duidelijk niet lekker was.'t Is ook zo lastig, konden ze maar uitleggen wat er is hè? Irritant trouwens dat zo'n CB lijn je niet beter van advies kan dienen.
Gelukkig dat ze nu lekker slaapt
Kan je de stipjes wegvegen? Spruwvlekjes blijven zitten, melkrestjes kan je wegvegen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:20 schreef nanalune het volgende:
Ook zei mijn schoonmoe dat de witte vlekjes op zijn tongetje spruw was.. - zucht- en ik maar denken dat het gewoon melk was dat in zijn mondje bleef circuleren. Ik heb zelf verder nergens last van , maar het verklaard wel dat 'klekkende geluidje 'tijdens het drinken , las ik in een bv-boek..
kortom, morgen maar even bellen voor een receptje., ik baal er dan wel van dat zijn reserve melk uit de vriezer weggegooid moet worden.
Fijn dat het zo goed gegaan isquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:06 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hier zijn we terug van 2 weekjes vakantie vieren en het is fantastisch gegaan!
Kady heeft een supersprong gemaakt tijdens de vakantie. Ze gilt niet meer zo maar probeert echt te 'babbelen' ze kan zelf gaan zitten en gaan staan. Ik ben zo trots op mijn kleine grote meid![]()
Ze heeft ook in 2 weken tijd er 3 tanden bijgekregen. Ze heeft er nu 6.
We zijn helemaal bijgetankt en uitgerust (voor zover dat gaat met 2 kleintjes). Zelfs de reis is enorm meegevallen. Alleen op de terugreis had Kady het vanaf Luxemburg tot aan Breda enorm gehad. Maar voor de rest ging het super. En nu ff bijlezen....
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:11 schreef Belana het volgende:
Ezra is dat net sinds ongeveer een week gaan doen, maar sinds 2 dagen is het pas met overtuiging![]()
(met 5 weken begonnen dus zeg maar)
Ik kan niet wachten tot die rare grimassen van Ronja ook echt gericht naar een persoon of ding worden!quote:
Hier ging Daniël ook lachen met 5 weken. En sinds een week dat hij er bij 'kraait'.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:29 schreef cattie het volgende:
Ive lacht nu trouwens heel veel. Zo lief!!!Het is echt de allermooiste baby ooit!
![]()
![]()
![]()
ze bedoelt dat je bijv de tekst zo oud is... etc.. en als je daar op klikt de banner zietquote:
Zo, dat is veel.... heeft Ezra dan ook nog veel kleren aan? Of alleen een luierpakje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:52 schreef Belana het volgende:
Ezra slaapt ook in slaapzak onder een dekentje hoor vooralsnog, het is nu 's nachts wat frisser en hij is nog zo klein. als ie wat groter is wordt het alleen een slaapzak.
dun truitje meestal, meer niet. tja, misschien ben ik wel een tutquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Zo, dat is veel.... heeft Ezra dan ook nog veel kleren aan? Of alleen een luierpakje?
Kendahl slaapt namelijk gewoon onder een dekentje met, afhankelijk van het weer, een luierpakje en eventueel nog iets erover heen.
Volgens mij heeft hij het ook nog niet te koud gehad en anders merkte ik dat. Doen jullie hem ook nog een mutsje op of dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |