goh, zou je denken dat er iets mis met ze is?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:42 schreef MikeyMo het volgende:
Dat je op kiddies valt ok, maar dat je na de daad, ze even de nek omdraait klopt imho niet. Je vermoordt niet iets waar je op je valt lijkt me...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
goh, zou je denken dat er iets mis met ze is?
dat is er in principe dan ook met alles wat niet heteroseksueel is.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
goh, zou je denken dat er iets mis met ze is?
Maar dan is het dus een pure lustzaak... dan vallen ze niet echt op kinderen lijkt mequote:Op woensdag 28 juni 2006 19:45 schreef Dagonet het volgende:
Het verlaagt de pakkans, geen levende getuigen en meer kans om weg te komen.
als ze het voor zichzelf houden niet, anders zeker niet. maar dat is weer een andere discussie en het kan me ook geen moer schelen allemaalquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is er in principe dan ook met alles wat niet heteroseksueel is.
het verschil dat de fetish betreffende pedo's onschuldigfe kinderen zijn die de dupe hier van zijn. Verder zijn ze niet zieker dan een homo, transseksuelenliefhebber, poepsexfanaat e.d.
Je kan je inderdaad afvragen in hoeverre dit soort pedoseksuelen daadwerkelijk vallen op kinderen of kicken op een machtsgevoel. Verkrachting gaat meestal niet om seks tenslotte.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Maar dan is het dus een pure lustzaak... dan vallen ze niet echt op kinderen lijkt me
dus jouw tip aan de fok-pedo-community is --> vermoord je slachtoffersquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:45 schreef Dagonet het volgende:
Het verlaagt de pakkans, geen levende getuigen en meer kans om weg te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben lief :)
Volwassen reactie van je.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:51 schreef rival het volgende:
het enige dat ik kan bedenken bij het woord pedofiel is opknopen!
verder boeit het me niet wat ze denken o.i.d. als ze maar aan de hoogste boom gehangen worden!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:51 schreef rival het volgende:
het enige dat ik kan bedenken bij het woord pedofiel is opknopen! hun pik in de hens steken!
Mhaw,geef toe. Wordt jij nou niet enorm pissig als je op de FP leest dat 1 of andere zieke gast een minderjarig kind misbruikt,en vervolgens afmaakt? Sorry,maar op zo'n moment komen ook de meest infantiele dingen bij me opquote:
dat en de aanvulling dat een pedosexsueel niet nadenkt over het lot van een kind.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:45 schreef Pracissor het volgende:
Pure noodzaak, een kind kan toch veel makkelijker het spoor naar de dader leiden dan een lijk.
hoezeer ik hun daden veroordeel, ik wordt altijd zo moe van die stoere reacties in de trend van "ze moeten hun ballen insmeren met honing en ze dan in een dichtbevolkt berengebied ondersteboven ophangen aan een boom"quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:51 schreef rival het volgende:
het enige dat ik kan bedenken bij het woord pedofiel is opknopen!
verder boeit het me niet wat ze denken o.i.d. als ze maar aan de hoogste boom gehangen worden!
Ja, maar ik ben dan niet zo dom om een hele bevolkingsgroep daarop aan te spreken. Vervang voor de gein het woordje pedofiel door het woordje Marokkaan, lees dan de laatste tig pedotopics eens door (bijv. over de NVD) en vraag je dan af hoeveel bans daar eigenlijk uit zouden kunnen vallen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:54 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Mhaw,geef toe. Wordt jij nou niet enorm pissig als je op de FP leest dat 1 of andere zieke gast een minderjarig kind misbruikt,en vervolgens afmaakt? Sorry,maar op zo'n moment komen ook de meest infantiele dingen bij me op
ik wil marokkanen dan ook niet gelijkstellen met pedofielen eik.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan niet zo dom om een hele bevolkingsgroep daarop aan te spreken. Vervang voor de gein het woordje pedofiel door het woordje Marokkaan, lees dan de laatste tig pedotopics eens door (bijv. over de NVD) en vraag je dan af hoeveel bans daar eigenlijk uit zouden kunnen vallen.
nou nou, waarom moeten marokkanen elke keer bij narigheid worden betrokkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan niet zo dom om een hele bevolkingsgroep daarop aan te spreken. Vervang voor de gein het woordje pedofiel door het woordje Marokkaan, lees dan de laatste tig pedotopics eens door (bijv. over de NVD) en vraag je dan af hoeveel bans daar eigenlijk uit zouden kunnen vallen.
Dat wat jij beschrijft heeft net zo min met pedofilie te maken als verkrachting met seksquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:42 schreef MikeyMo het volgende:Waar ik me nou over verbaas is dat sommige die mannen die kinderen van scholen en uit parken oppikken om seks mee te hebben hun prooien vermoorden.
Er zijn toch inderdaad tig pedofielen die het "doen" zonder hun "prooi" te vermoorden. Sinds Dutroux denken we gewoon met zijn allen dat de "typische" pedofiel een moordenaar is, maar dat is volgens mij niet zo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:53 schreef MikeyMo het volgende:
een ware pedofiel zal proberen een relatie aan te knopen met een kind, voor hem/haar een seksuele leermeester zijn (volgens SCH komt dat voor). Maar dan een relatie dus waarin het kind het leuk vindt om met de volwassene te kloten. Dat of ze gaan op reis naar Thailand...
Maar zelf na de zaadlozing even het kind waar je op valt vermoorden strookt bij mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |