goh, zou je denken dat er iets mis met ze is?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:42 schreef MikeyMo het volgende:
Dat je op kiddies valt ok, maar dat je na de daad, ze even de nek omdraait klopt imho niet. Je vermoordt niet iets waar je op je valt lijkt me...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
goh, zou je denken dat er iets mis met ze is?
dat is er in principe dan ook met alles wat niet heteroseksueel is.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Maar dan is het dus een pure lustzaak... dan vallen ze niet echt op kinderen lijkt mequote:Op woensdag 28 juni 2006 19:45 schreef Dagonet het volgende:
Het verlaagt de pakkans, geen levende getuigen en meer kans om weg te komen.
als ze het voor zichzelf houden niet, anders zeker niet. maar dat is weer een andere discussie en het kan me ook geen moer schelen allemaalquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is er in principe dan ook met alles wat niet heteroseksueel is.
het verschil dat de fetish betreffende pedo's onschuldigfe kinderen zijn die de dupe hier van zijn. Verder zijn ze niet zieker dan een homo, transseksuelenliefhebber, poepsexfanaat e.d.
Je kan je inderdaad afvragen in hoeverre dit soort pedoseksuelen daadwerkelijk vallen op kinderen of kicken op een machtsgevoel. Verkrachting gaat meestal niet om seks tenslotte.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Maar dan is het dus een pure lustzaak... dan vallen ze niet echt op kinderen lijkt me
dus jouw tip aan de fok-pedo-community is --> vermoord je slachtoffersquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:45 schreef Dagonet het volgende:
Het verlaagt de pakkans, geen levende getuigen en meer kans om weg te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben lief :)
Volwassen reactie van je.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:51 schreef rival het volgende:
het enige dat ik kan bedenken bij het woord pedofiel is opknopen!
verder boeit het me niet wat ze denken o.i.d. als ze maar aan de hoogste boom gehangen worden!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:51 schreef rival het volgende:
het enige dat ik kan bedenken bij het woord pedofiel is opknopen! hun pik in de hens steken!
Mhaw,geef toe. Wordt jij nou niet enorm pissig als je op de FP leest dat 1 of andere zieke gast een minderjarig kind misbruikt,en vervolgens afmaakt? Sorry,maar op zo'n moment komen ook de meest infantiele dingen bij me opquote:
dat en de aanvulling dat een pedosexsueel niet nadenkt over het lot van een kind.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:45 schreef Pracissor het volgende:
Pure noodzaak, een kind kan toch veel makkelijker het spoor naar de dader leiden dan een lijk.
hoezeer ik hun daden veroordeel, ik wordt altijd zo moe van die stoere reacties in de trend van "ze moeten hun ballen insmeren met honing en ze dan in een dichtbevolkt berengebied ondersteboven ophangen aan een boom"quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:51 schreef rival het volgende:
het enige dat ik kan bedenken bij het woord pedofiel is opknopen!
verder boeit het me niet wat ze denken o.i.d. als ze maar aan de hoogste boom gehangen worden!
Ja, maar ik ben dan niet zo dom om een hele bevolkingsgroep daarop aan te spreken. Vervang voor de gein het woordje pedofiel door het woordje Marokkaan, lees dan de laatste tig pedotopics eens door (bijv. over de NVD) en vraag je dan af hoeveel bans daar eigenlijk uit zouden kunnen vallen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:54 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Mhaw,geef toe. Wordt jij nou niet enorm pissig als je op de FP leest dat 1 of andere zieke gast een minderjarig kind misbruikt,en vervolgens afmaakt? Sorry,maar op zo'n moment komen ook de meest infantiele dingen bij me op
ik wil marokkanen dan ook niet gelijkstellen met pedofielen eik.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan niet zo dom om een hele bevolkingsgroep daarop aan te spreken. Vervang voor de gein het woordje pedofiel door het woordje Marokkaan, lees dan de laatste tig pedotopics eens door (bijv. over de NVD) en vraag je dan af hoeveel bans daar eigenlijk uit zouden kunnen vallen.
nou nou, waarom moeten marokkanen elke keer bij narigheid worden betrokkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan niet zo dom om een hele bevolkingsgroep daarop aan te spreken. Vervang voor de gein het woordje pedofiel door het woordje Marokkaan, lees dan de laatste tig pedotopics eens door (bijv. over de NVD) en vraag je dan af hoeveel bans daar eigenlijk uit zouden kunnen vallen.
Dat wat jij beschrijft heeft net zo min met pedofilie te maken als verkrachting met seksquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:42 schreef MikeyMo het volgende:Waar ik me nou over verbaas is dat sommige die mannen die kinderen van scholen en uit parken oppikken om seks mee te hebben hun prooien vermoorden.
Er zijn toch inderdaad tig pedofielen die het "doen" zonder hun "prooi" te vermoorden. Sinds Dutroux denken we gewoon met zijn allen dat de "typische" pedofiel een moordenaar is, maar dat is volgens mij niet zo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:53 schreef MikeyMo het volgende:
een ware pedofiel zal proberen een relatie aan te knopen met een kind, voor hem/haar een seksuele leermeester zijn (volgens SCH komt dat voor). Maar dan een relatie dus waarin het kind het leuk vindt om met de volwassene te kloten. Dat of ze gaan op reis naar Thailand...
Maar zelf na de zaadlozing even het kind waar je op valt vermoorden strookt bij mij
wat een onzin verhaal van jequote:Op woensdag 28 juni 2006 19:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is er in principe dan ook met alles wat niet heteroseksueel is.
het verschil dat de fetish betreffende pedo's onschuldigfe kinderen zijn die de dupe hier van zijn. Verder zijn ze niet zieker dan een homo, transseksuelenliefhebber, poepsexfanaat e.d.
Okay, maken we er roodharigen van of maanmannetjes, punt is dat er pedos zwaar worden gediscrimineerd, zelfs degenen die nog nooit een kind met een vinger hebben aangeraakt en dat ook niet van plan zijn. Dat is raar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wil marokkanen dan ook niet gelijkstellen met pedofielen eik.
Dat laatste hoef je niet door te strepen hoor, er zijn er zat die geen behoefte hebben om aan die impuls toe te geven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:59 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nou nou, waarom moeten marokkanen elke keer bij narigheid worden betrokken![]()
maar om in te gaan op deze vergelijking.
alle marokkanen zijn bruin gekleurd, maar niet elke marokkaan is een crimineel
alle pedofielen vallen op kleine kinderen, maar niet elke pedofiel wil sex hebben met een kind
maar het blijft een fetish...quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:00 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
wat een onzin verhaal van je
een pedo kan een hetero orientatie hebben of homo orientatie
![]()
vraagje: wat doet een man die 20 jaar in de cel heeft gezeten?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, maken we er roodharigen van of maanmannetjes, punt is dat er pedos zwaar worden gediscrimineerd, zelfs degenen die nog nooit een kind met een vinger hebben aangeraakt en dat ook niet van plan zijn. Dat is raar.
Dat is ook absoluut niet zo.Wij hadden in ons vorig woondorp ook een pedo wonen. Bee lanjouw. Oid. Deze mis/gebruikte ook kinderen,en heeft ze nooit afgemaakt oid. ik vermoed dat die associatie met pedo's wordt gemaakt omdat ik enkel in het nieuws hoor "pedo heeft kind verkracht en lijk gedumpt"quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:00 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Er zijn toch inderdaad tig pedofielen die het "doen" zonder hun "prooi" te vermoorden. Sinds Dutroux denken we gewoon met zijn allen dat de "typische" pedofiel een moordenaar is, maar dat is volgens mij niet zo.
het blijft dan toch ook iets wat misschien meer psychologische steun verdient. pedofiel en pedoseksueel zijn natuurlijk wel zaken waar, zeker in het eerste* geval, een bepaalde vreemdheid van uit gaat. maatschappelijk bepaald of niet, ik vind het als volwassen man raar om liever met kinderen, behalve die van jezelf, heel graag om te gaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, maken we er roodharigen van of maanmannetjes, punt is dat er pedos zwaar worden gediscrimineerd, zelfs degenen die nog nooit een kind met een vinger hebben aangeraakt en dat ook niet van plan zijn. Dat is raar.
Heel sterk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:04 schreef A_L_N_F het volgende:
als ik tegen jouw zeg dat jij geen vrouwen mag neuken maar ondertussen huppelen ze wel de hele dag om je heen. hoe sterk schat jij jezelf in dat jij je niet vegrijpt aan een van hun?
"Zo hé, ik kon een klein kind aan."quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je kan je inderdaad afvragen in hoeverre dit soort pedoseksuelen daadwerkelijk vallen op kinderen of kicken op een machtsgevoel. Verkrachting gaat meestal niet om seks tenslotte.
Yup, maar dat is het sowieso, om het even wat voor serieverkrachter je het over hebt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Zo hé, ik kon een klein kind aan."
Wat een macht hè..
En dat voegt wát toe aan dit topic?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/news/766(...)_aan_ontvoering.html
Inderdaad, een vrouw is voor een beetje vent al niet zo'n probleem om neer te krijgen en een kind is dan helemaal geen probleem.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yup, maar dat is het sowieso, om het even wat voor serieverkrachter je het over hebt.
dat zijn heteroseksuelen die niet van vrouwen houden...quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:08 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Er zijn nog meer vrouwenliefhebbers die vrouwen verkrachten en vermoorden hoor, of zijn dat soms homo's?
Ik denk een psychopatische pedofiel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:50 schreef simmu het volgende:
naar ik begrepen heb is iemand die een kind misbruikt en dan vermoord eerder een psychopaat dan een pedo.
maar ik kan het mis hebben.
Is maar weer eens een bewijs dat lust en liefde 2 op zich zelf staande dingen zijn. Sommige mensen voelen alleen lust en geen liefde, dat is het soort mensen dat in staat is om kinderen, vrouwen, whatever te vermoorden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:42 schreef MikeyMo het volgende:
Eigenlijk is het raar. Pedofiel betekent in de letterlijke zin van het woord "houden van kinderen". (eigenlijk is iedereen die van zijn of haar kind houdt pedofiel, de boze mannen waar het over gaat noemen we pedoseksuelen, maar dat terzijde)
Waar ik me nou over verbaas is dat sommige die mannen die kinderen van scholen en uit parken oppikken om seks mee te hebben hun prooien vermoorden. Op welk moment denk je als persoon nou nadat je seks hebt gehad "en nou moet ik nog even mijn partner/slachtoffer vermoorden".
Dat je op kiddies valt ok, maar dat je na de daad, ze even de nek omdraait klopt imho niet. Je vermoordt niet iets waar je op je valt lijkt me...
either way; een pedo, hoe verwerpelijk dat ook is, schijnt niet de gewoonte te hebben om de kinderen die hij of zij misbruikt te vermoorden. pedo's zijn meer die type's die een kind vertellen dat ze het geheim moeten houden, en dan jaren doorgaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk een psychopatische pedofiel.
Daar is nog wel iets meer voor nodig hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:51 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
Is maar weer eens een bewijs dat lust en liefde 2 op zich zelf staande dingen zijn. Sommige mensen voelen alleen lust en geen liefde, dat is het soort mensen dat in staat is om kinderen, vrouwen, whatever te vermoorden.
daarom wordt er ook bijna nooit iemand vermoordquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:53 schreef achlicia het volgende:
[..]
Daar is nog wel iets meer voor nodig hoor
Er zijn aardig wat mensen die iets meer missenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:55 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
daarom wordt er ook bijna nooit iemand vermoord![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:57 schreef nietzman het volgende:
Dat doen ze om te voorkomen dat ze er een trauma aan overhouden.
Ze houden ECHT van kinderen he?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:57 schreef nietzman het volgende:
Anders ga je er even serieus op inquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:04 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
TS suggereert dat pedofielen houden van kinderen. Ik zeg dat ze alleen lust voelen voor kinderen.
ik reageer op ts muts, maar blijkbaar vind jij het een lollig onderwerpquote:
Komt een pedofiel bij de bakker.......quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:06 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
ik reageer op ts muts, maar blijkbaar vind jij het een lollig onderwerp
Stuur hem aub naar de slagerquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Komt een pedofiel bij de bakker.......
heel goed verwoord!quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:57 schreef nietzman het volgende:
Je vooronderstelling is verkeerd. omdat je van de verkeerde definities en aannames uitgaat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:42 schreef MikeyMo het volgende:
Eigenlijk is het raar. Pedofiel betekent in de letterlijke zin van het woord "houden van kinderen". (eigenlijk is iedereen die van zijn of haar kind houdt pedofiel, de boze mannen waar het over gaat noemen we pedoseksuelen, maar dat terzijde)
Waar ik me nou over verbaas is dat sommige die mannen die kinderen van scholen en uit parken oppikken om seks mee te hebben hun prooien vermoorden. Op welk moment denk je als persoon nou nadat je seks hebt gehad "en nou moet ik nog even mijn partner/slachtoffer vermoorden".
Ah, gewoon een tweede keerquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:06 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
ik reageer op ts muts, maar blijkbaar vind jij het een lollig onderwerp
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:24 schreef achlicia het volgende:
[..]
Ah, gewoon een tweede keer![]()
Als jij het zegt...
Tja, die zijn gewoon helemaal gestoord...quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:42 schreef MikeyMo het volgende:
het is inderdaad net als slaan. het wordt doorgegeven als je niet uitkijkt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, die zijn gewoon helemaal gestoord...
Maar zo vraag ik me ook af waar die ontzettend diepe liefde van pedo's blijft als het kind ouder wordt, ik durf te stellen dat ze lust met liefde verwarren, want zodra het kind te oud wordt raken ze hun interresse kwijt en gaan ze opzoek naar die nieuwe liefde van hun leven die wel de vormpjes heeft waar ze warm van worden, het gaat dus helemaal niet om het minie-mensje erachter, maar om de vormen, om het gevoel wat het met zich meebrengt, geilheid dus.
Daar hang je vaak rond?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:37 schreef Zwaffel het volgende:
http://www.martijn.org/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1151517582
zelfde topic als dit.
net gemaakt manquote:
Verschilt van pedo tot pedo denk ik. Wanneer een hetero een partner heeft die een geslachtsverandering doorvoert zullen sommige stellen bij elkaar blijven maar andere hetero's zullen zeggen tabee.quote:Maar zo vraag ik me ook af waar die ontzettend diepe liefde van pedo's blijft als het kind ouder wordt
vrouwquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
net gemaakt man
Waar kun je dit nou beter vragen,als op martijn.orgzal ff een link naar hier geven
Een geslachtsverandering is iets anders worden als dat je bent in den beginne, waar iemand voor gekozen heeft, volwassen worden is gewoon zoals het gaat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:47 schreef soylent het volgende:
[..]
Verschilt van pedo tot pedo denk ik. Wanneer een hetero een partner heeft die een geslachtsverandering doorvoert zullen sommige stellen bij elkaar blijven maar andere hetero's zullen zeggen tabee.
En als je lang genoeg wacht wordt élke partner seksueel onaantrekkelijk.
het enige voorbeeld dat ik kan bedenken is natuurlijk woody allen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:47 schreef soylent het volgende:
[..]
Verschilt van pedo tot pedo denk ik. Wanneer een hetero een partner heeft die een geslachtsverandering doorvoert zullen sommige stellen bij elkaar blijven maar andere hetero's zullen zeggen tabee.
En als je lang genoeg wacht wordt élke partner seksueel onaantrekkelijk.
maar dan stel je hetero gelijk aan pedo. ik weet niet of dat nou zo goed is. hetzelfde is al geprobeerd met marokkanen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
de topic titel is toch een beetje raar
alsof alle pedo's moordenaars zijn
als een hetero een vrouw vermoord zeg je toch ook niet, "waarom vermoorden hetero's vrouwen?"
beetje ongenuanceerde topictitel
ik stel niet dat beide begrippen hetzelfde zijnquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dan stel je hetero gelijk aan pedo. ik weet niet of dat nou zo goed is. hetzelfde is al geprobeerd met marokkanen.
ooit zat ik 1,5 decennia gelden, in de avond met mijn broertje te blowen, in het park sonsbeek.
ik zei: "pedofilie wordt het volgende taboe dat doorbroken wordt"
hij: "orly"
ik: "yarly, en te ver"
hij: "kut, maar wat doen we er aan?"
gelukkig maar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:13 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ik stel niet dat beide begrippen hetzelfde zijn
integendeel
het zijn echter wel woorden die worden gebruikt om een doelgroep aan te geven
waarbij ik de kantekening/nuancering wil aangeven dat [b]pedo en moordernaar[/br geen synoniemen zijn
quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Maar dan is het dus een pure lustzaak... dan vallen ze niet echt op kinderen lijkt me
Dutroux was gewoon een first class psychopaat en crimineel, die zou eigenlijk niet in deze discussie over pedofilie betrokken mogen worden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:20 schreef morgaine21 het volgende:
Ik denk dat er verschillende redenen zijn waarom sommige pedo's kinderen vermoorden.
Dutroux bijv. heeft An en Eefje vermoord omdat ze 'overbodig' waren, hij kon nergens met hen heen, ze probeerden nogal eens te ontsnappen en dat werd te risicovol dus moesten ze maar dood. De andere meisjes zijn niet door Dutroux vermoord.
Ik denk dat andere motieven kunnen zijn;
Schuld. Nadat de roes van de lust verdwenen is ziet hij wat hij gedaan heeft en wil hij zich zo snel mogelijk ontdoen van alles wat met die daad te maken heeft.
Simpelere reden: het kind schreeuwt te veel en de pedo is bang betrapt te worden en vermoord het kind al dan niet 'per ongeluk'.
Zo dit was even mijn staaltje huis-tuin en keuken psychologie
Ik denk overigs dat de dingen die ik noemde net zo goed van toepassing kunnen zijn op andere lustmoorden.
De vermoord de getuige. En lang niet alle pedo's vermoorden hun slachtoffers, het is sterk de vraag of kinderen die vermoord worden na misbruik wel het slachtoffer zijn van pedofielen. Want een echte pedofiel word verliefd op een kind (meestal onder de 12). Helaas zijn er veel vooroordelen over pedofielen, ze zijn echt niet allemaal ook zedendelinquenten hoor. Het komt veel vaker voor dat zo iemand een soort mentor of goede vriend-rol aanneemt zonder dat er ooit seks of iets wat de seksuele kant op neigt aan te pas komt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:42 schreef MikeyMo het volgende:
Val jij op kinderen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:58 schreef Kindervriend het volgende:
Goed punt. Ik begrijp het ook niet.
Je moet van kinderen houden!
Je moet ze geen pijn doen.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
@ Fok labiele dwazen nee hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:38 schreef runfokkerrun het volgende:
ik wil me verder niet al te kwaad maken over reacties van sommige maar ik weet 1 ding zeker. Degene die mijn kids met zijn smerige pedo-poten aanraakt verdwijnt spontaan van deze verdomde aardkloot![]()
En voor degene die hier zo leuk willen doen... als je geen zinnig antwoord in een topic als deze kunt geven, geef dan helemaal geen antwoord. Blijkbaar zitten er hier ook labiele dwazen tussen de leden. Jammer![]()
Handig tochquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:55 schreef runfokkerrun het volgende:
zoals je ziet, moet zoiets ook altijd meteen worden bevestigd![]()
Hoe weet je dat? Omdat ze dat zeggen? Wie neemt al die kinderporno dan af, vraag ik me af?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat laatste hoef je niet door te strepen hoor, er zijn er zat die geen behoefte hebben om aan die impuls toe te geven.
Interessante opmerking voor iemand die blijkbaar geilt op bisexuele tieners in uitgaansgelegenheden. Guilty mind? Het meeste misbruik vindt nog altijd plaats in huiselijke kring. Maar goed, laten we er het beste maar van hopen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:38 schreef runfokkerrun het volgende:
Degene die mijn kids met zijn smerige pedo-poten aanraakt verdwijnt spontaan van deze verdomde aardkloot
hé wtf heb jij het over....quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:01 schreef soylent het volgende:
[..]
Interessante opmerking voor iemand die blijkbaar geilt op bisexuele tieners in uitgaansgelegenheden. Guilty mind? Het meeste misbruik vindt nog altijd plaats in huiselijke kring. Maar goed, laten we er het beste maar van hopen.
Is ook niet waar, alleen af en toe wel, maar dat gebeurt net zo vaak bij 'normale' hetero's: Seriemoord.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:42 schreef MikeyMo het volgende:
een zeer intressante gedachtequote:Niet dat ik dat nou allemaal wil zien... Maar het is toch een interessante gedachte.
Mja maar bij apen schijnt het toch wel zo te zijn dat ze relatief jong zijn.. En ik weet ook niet of het verkrachten is.. Iemand dwingen kan & mag natuurlijk nooit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:34 schreef runfokkerrun het volgende:
[..]
een zeer intressante gedachte![]()
maar om dan op het apen gedeelte terug te komen.... Ik heb dan wel geen apen in huis, maar wel guppen. Daarin neuken de mannetjes alles wat los en vast zit, maarrrrrrrrrrrr.......
ik zie ze nooit een pas geboren guppie verkrachten..... En voor zover ik weet verkrachten de apen hun jonkies ook niet als die net geboren zijn..
en nu hoor ik jullie denken, ja maar wel na een paar maanden. Ja dat is zo, maar de gup die een levenverwachting van rond de 60-65 jaar heeft, moet denk ik nog geboren worden. De meeste dieren worden niet zo oud als de mens (schildpadden buiten beschouwing gelaten)
Echt waar? Waar waren die toen ik 13 wasquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:39 schreef Chou het volgende:
Er zijn ook vrouwen die pedosexueel zijn dus niet generaliseren hé
Er zijn ook vrouwen die dan hun man uit de kast halen maar daar dacht je even niet bij na, hé?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:28 schreef Liewec het volgende:
[..]
Echt waar? Waar waren die toen ik 13 was![]()
De meeste seriemoordenaars waren in hun jeugd nou niet bepaald watjesquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:25 schreef Liewec het volgende:
[..]
Is ook niet waar, alleen af en toe wel, maar dat gebeurt net zo vaak bij 'normale' hetero's: Seriemoord.
De moordende karakterfactor is niet het pedofiel zijn, maar het psychopaat zijn bij dergelijke mensen. Toevallig vinden ze kinderen geil, dus dan zijn die de lul, maar bij veel seriemoord zijn blonde knappe vrouwen de lul, of oma's. Vaak komt de moord voort uit een drang tot macht en controle die dergelijke mensen in het echte leven niet hebben.
De meeste seriemoordenaars waren in hun jeugd flinke watjes.
Jij noemt pedo`s een bevolkingsgroep? en je vergelijkt ze met marokanen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |