abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 november 2006 @ 22:19:27 #126
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_43865312
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 22:17 schreef lcicle het volgende:
En stemmen voor jezelf, tellen die?
Nee toch? Das echt sneu
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_43865714
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 22:17 schreef lcicle het volgende:
En stemmen voor jezelf, tellen die?
Zijn die er ook
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 24 november 2006 @ 22:31:59 #128
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43865756
Hmmmm, zal ik nog, zal ik nog?
  vrijdag 24 november 2006 @ 22:40:04 #129
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_43866014
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 22:31 schreef renzell het volgende:
Hmmmm, zal ik nog, zal ik nog?
gequot tegen bedoeling in...(foutje)
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_43866433
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 22:19 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Nee toch? Das echt sneu
Lijkt me ook, nee dus, het is niet de bedoeling om op jezelf te stemmen. Als je wel op jezelf hebt gestemd is deze niet geldig!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43866677
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 22:53 schreef melonovy het volgende:

[..]

Lijkt me ook, nee dus, het is niet de bedoeling om op jezelf te stemmen. Als je wel op jezelf hebt gestemd is deze niet geldig!
Gelukkig, anders had ik m'n lijstje nog even aangevuld
Ja, er zijn mensen die zichzelf (al dan niet terecht) een stem hebben gegeven
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_43866948
eerlijkheids halve ik was in eerste instantie ook bereid om toch half om me zelf te gaan stemmen, althans het engelentopic
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43867404
Tuurlijk is het begrijpelijk om je zelf in sommige gevallen te nomineren. Ik zat nog even terug te kijken, MeNicole heeft haar eigen bevalling genomineert, omdat deze haar het meest bij staat, ik vind dat een heel begrijpelijk argument. Het zelfde geldt voor jou Bar, je hebt 2 zeer indrukwekkende topics geopend! Maar helaas, er zijn bepaalde regeltjes/ normen. Niet alle die regels zijn overigens genoemd...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43867544
ik heb ze daarom ook niet genomineerd, en dat is ook geen probleem en wel zo eerlijk.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43868095
Oke, misschien een beetje vroeg, maar nu wel heel vers, welke categorien worden nu gemist en welke zijn overbodig?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43868767
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef melonovy het volgende:
Tuurlijk is het begrijpelijk om je zelf in sommige gevallen te nomineren. Ik zat nog even terug te kijken, MeNicole heeft haar eigen bevalling genomineert, omdat deze haar het meest bij staat, ik vind dat een heel begrijpelijk argument. Het zelfde geldt voor jou Bar, je hebt 2 zeer indrukwekkende topics geopend! Maar helaas, er zijn bepaalde regeltjes / normen. Niet alle die regels zijn overigens genoemd...
Nou, ik vind dat wel een beetje een raar argument hoor Bar had toch best het Engeltjestopic kunnen nomineren? Dat is (helaas) een heel indrukwekkend topic geworden. Toevalling heeft zij het geopend, maar dat maakt in dit geval toch niet uit?

Het is gruwelijk dat het topic uberhaupt bestaat en dat er zelfs een heel lijstje met namen in de OP staat. Ik kan me zo voorstellen dat het voor Bar het meest indrukwekkende topic van 2006 (en de rest van haar leven!) is. En dan zou zij er dus niet eens op mogen stemmen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Reese op 25-11-2006 00:26:32 (woordje toegevoegd) ]
Eeuwig vijfentwintig
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:13:33 #137
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43868965
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef melonovy het volgende:
Maar helaas, er zijn bepaalde regeltjes/ normen. Niet alle die regels zijn overigens genoemd...
Dan lijkt me het me handig als je volgend jaar een soort FAQ aan de verkiezingen vastplakt.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:22:22 #138
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43869274
En verder sluit ik me bij Reese aan . Ik vind het ook op zijn zachts gezegd een beetje raar dat regeltjes pas uchtuch dagen na dato nog bijgesteld kunnen worden.

Na ja, het bevestigd voor mij iig waarom ik niet mee wens te doen aan aan het hele award gebeuren .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_43873222
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:39 schreef kozakken het volgende:
Ik ben het wel met bix eens. Want pas nadat ik gestemd had, realiseerde ik me dat ik ook best wel een klein mannetje of vrouwtje had kunnen nomineren.
(En anders maak je er een leukste-kind-buiten-je-eigen-award van )
Noem het de 'boodschappentas-award'
pi_43873530
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:06 schreef Reese het volgende:

[..]

Nou, ik vind dat wel een beetje een raar argument hoor Bar had toch best het Engeltjestopic kunnen nomineren? Dat is (helaas) een heel indrukwekkend topic geworden. Toevalling heeft zij het geopend, maar dat maakt in dit geval toch niet uit?

Het is gruwelijk dat het topic uberhaupt bestaat en dat er zelfs een heel lijstje met namen in de OP staat. Ik kan me zo voorstellen dat het voor Bar het meest indrukwekkende topic van 2006 (en de rest van haar leven!) is. En dan zou zij er dus niet eens op mogen stemmen?
Ja voor mijn gevoel heb je helemaal gelijk, echt waar. Misschien moet het een volgende keer wel mogelijk zijn om op je eigen topic te kunnen stemmen.
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:13 schreef Leah het volgende:

[..]

Dan lijkt me het me handig als je volgend jaar een soort FAQ aan de verkiezingen vastplakt.
Ja, dat blijkt idd nodig, vind ik een goed idee.
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:22 schreef Leah het volgende:
En verder sluit ik me bij Reese aan . Ik vind het ook op zijn zachts gezegd een beetje raar dat regeltjes pas uchtuch dagen na dato nog bijgesteld kunnen worden.
Het was al eerder ter sprake geweest dat je niet op jezelf mag stemmen. Echter nu we aan het tellen zijn kwam het hier weer ter discussie.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43873819
Eenduidigheid over de manier waarop je de lay-out van je stemmen doet. Voor het overzicht heb ik de namen vet gedaan en de opmerkingen schuin. Het lijkt mij voor de tellers handig als het een soort standaard lijstje wordt. Zoiets:
award1: naam
award2:naampje
opmerkingen over het waarom zouden geplaats kunnen worden in de sc..
Zeker als je de lay-out alin de op plaats hoeft men alleen maar de naam in te vullen, makkelijk en overzichtelijk.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 25 november 2006 @ 11:03:43 #142
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43874509
Op je eigen topic stemmen vind ik wat anders dan op jezelfs stemmen. Een topic is iets voor meerderen, en op jezelf stemmen of op je kinderen stemmen is persoonlijk. Dat is toch een duidelijk onderscheid?
pi_43874592
Mel, moet ik als er bij een award meer dan 1 naam staat, die stem nou niet mee tellen? Sorry spuit elf hier hoor
Syllables govern the world
pi_43874872
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Op je eigen topic stemmen vind ik wat anders dan op jezelfs stemmen. Een topic is iets voor meerderen, en op jezelf stemmen of op je kinderen stemmen is persoonlijk. Dat is toch een duidelijk onderscheid?
Vind ik ook Het is nooit 1 persoon die een topic maakt, alle users die erin reageren maken het 'indrukwekkend'.

Misschien een idee voor volgende keer.. Je kunt geen zichtbare award geven aan een topic, dus is dat onderdeel eigenlijk overbodig.
Ik meen dat er vorig jaar een onderdeel was 'beste topicstarter' oid, dat is misschien een betere benaming
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  zaterdag 25 november 2006 @ 11:29:20 #145
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43874911
Ik ben ook voor een award voor mooiste baby/peuter/dreumes/kleuter/schoolkind/puber etc etc

Enne, mooiste moeder?!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 25 november 2006 @ 11:46:20 #146
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_43875152
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:46 schreef melonovy het volgende:
Oke, misschien een beetje vroeg, maar nu wel heel vers, welke categorien worden nu gemist en welke zijn overbodig?
Een award voor het leukste geboortekaartje ofzo? (of is die er juist uitgeschrapt?)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_43876973
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja precies, en om heel eerlijk te zijn gaat het ook zeer tegen mijn gevoel in dat bar niet op dr eigen topic zou mogen stemmen.
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:26 schreef lcicle het volgende:

[..]

Vind ik ook Het is nooit 1 persoon die een topic maakt, alle users die erin reageren maken het 'indrukwekkend'.

Misschien een idee voor volgende keer.. Je kunt geen zichtbare award geven aan een topic, dus is dat onderdeel eigenlijk overbodig.
Ik meen dat er vorig jaar een onderdeel was 'beste topicstarter' oid, dat is misschien een betere benaming
Ja, goed idee!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43876999
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:46 schreef LadyS het volgende:

[..]

Een award voor het leukste geboortekaartje ofzo? (of is die er juist uitgeschrapt?)
Ik noteer alle ideeen en suggesties nu ergens, en dan wordt diegene die het volgend jaar gaat doen wel gePMd
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43877046
Nou dan telt het stemmen op het eigen topic toch gewoon mee. Ik vind dat ook wel eits anders dan op jezelf als persoon.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43877064
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:24 schreef jessie het volgende:
Nou dan telt het stemmen op het eigen topic toch gewoon mee. Ik vind dat ook wel eits anders dan op jezelf als persoon.
Ja he?
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')