Nee toch?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:17 schreef lcicle het volgende:
En stemmen voor jezelf, tellen die?
Zijn die er ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:17 schreef lcicle het volgende:
En stemmen voor jezelf, tellen die?
gequot tegen bedoeling in...(foutje)quote:
Lijkt me ook, nee dus, het is niet de bedoeling om op jezelf te stemmen. Als je wel op jezelf hebt gestemd is deze niet geldig!quote:
Gelukkig, anders had ik m'n lijstje nog even aangevuldquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:53 schreef melonovy het volgende:
[..]
Lijkt me ook, nee dus, het is niet de bedoeling om op jezelf te stemmen. Als je wel op jezelf hebt gestemd is deze niet geldig!
Nou, ik vind dat wel een beetje een raar argument hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef melonovy het volgende:
Tuurlijk is het begrijpelijk om je zelf in sommige gevallen te nomineren. Ik zat nog even terug te kijken, MeNicole heeft haar eigen bevalling genomineert, omdat deze haar het meest bij staat, ik vind dat een heel begrijpelijk argument. Het zelfde geldt voor jou Bar, je hebt 2 zeer indrukwekkende topics geopend! Maar helaas, er zijn bepaalde regeltjes / normen. Niet alle die regels zijn overigens genoemd...
Dan lijkt me het me handig als je volgend jaar een soort FAQ aan de verkiezingen vastplakt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:24 schreef melonovy het volgende:
Maar helaas, er zijn bepaalde regeltjes/ normen. Niet alle die regels zijn overigens genoemd...
Noem het de 'boodschappentas-award'quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:39 schreef kozakken het volgende:
Ik ben het wel met bix eens. Want pas nadat ik gestemd had, realiseerde ik me dat ik ook best wel een klein mannetje of vrouwtje had kunnen nomineren.
(En anders maak je er een leukste-kind-buiten-je-eigen-award van)
Ja voor mijn gevoel heb je helemaal gelijk, echt waar. Misschien moet het een volgende keer wel mogelijk zijn om op je eigen topic te kunnen stemmen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:06 schreef Reese het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat wel een beetje een raar argument hoorBar had toch best het Engeltjestopic kunnen nomineren? Dat is (helaas) een heel indrukwekkend topic geworden. Toevalling heeft zij het geopend, maar dat maakt in dit geval toch niet uit?
Het is gruwelijk dat het topic uberhaupt bestaat en dat er zelfs een heel lijstje met namen in de OP staat. Ik kan me zo voorstellen dat het voor Bar het meest indrukwekkende topic van 2006 (en de rest van haar leven!) is. En dan zou zij er dus niet eens op mogen stemmen?
Ja, dat blijkt idd nodig, vind ik een goed idee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:13 schreef Leah het volgende:
[..]
Dan lijkt me het me handig als je volgend jaar een soort FAQ aan de verkiezingen vastplakt.
Het was al eerder ter sprake geweest dat je niet op jezelf mag stemmen. Echter nu we aan het tellen zijn kwam het hier weer ter discussie.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:22 schreef Leah het volgende:
En verder sluit ik me bij Reese aan. Ik vind het ook op zijn zachts gezegd een beetje raar dat regeltjes pas uchtuch dagen na dato nog bijgesteld kunnen worden.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Op je eigen topic stemmen vind ik wat anders dan op jezelfs stemmen. Een topic is iets voor meerderen, en op jezelf stemmen of op je kinderen stemmen is persoonlijk. Dat is toch een duidelijk onderscheid?
Een award voor het leukste geboortekaartje ofzo? (of is die er juist uitgeschrapt?)quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:46 schreef melonovy het volgende:
Oke, misschien een beetje vroeg, maar nu wel heel vers, welke categorien worden nu gemist en welke zijn overbodig?
Ja precies, en om heel eerlijk te zijn gaat het ook zeer tegen mijn gevoel in dat bar niet op dr eigen topic zou mogen stemmen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Op je eigen topic stemmen vind ik wat anders dan op jezelfs stemmen. Een topic is iets voor meerderen, en op jezelf stemmen of op je kinderen stemmen is persoonlijk. Dat is toch een duidelijk onderscheid?
Ja, goed idee!quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:26 schreef lcicle het volgende:
[..]
Vind ik ookHet is nooit 1 persoon die een topic maakt, alle users die erin reageren maken het 'indrukwekkend'.
Misschien een idee voor volgende keer.. Je kunt geen zichtbare award geven aan een topic, dus is dat onderdeel eigenlijk overbodig.
Ik meen dat er vorig jaar een onderdeel was 'beste topicstarter' oid, dat is misschien een betere benaming
Ik noteer alle ideeen en suggesties nu ergens, en dan wordt diegene die het volgend jaar gaat doenquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:46 schreef LadyS het volgende:
[..]
Een award voor het leukste geboortekaartje ofzo? (of is die er juist uitgeschrapt?)
Ja he?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:24 schreef jessie het volgende:
Nou dan telt het stemmen op het eigen topic toch gewoon mee. Ik vind dat ook wel eits anders dan op jezelf als persoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |