Je stond er toch al tussenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Bij deze wil ik mij zeker aanmelden! Ik heb vriendlief overtuigd wiehoeee![]()
Joh spuit 11quote:Op maandag 15 mei 2006 22:36 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij zoiets???
Lekkerquote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik heb het meteen even gevraagd en hij wil dat wel doen![]()
volgens mij dachten Brechtje en vriendin daar vorig jaar anders overquote:Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef Ireth het volgende:
Oja, de vijver is niet geschikt om in te zwemmen, zitten erg grote visjes in!
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef texelonia het volgende:
[..]
volgens mij dachten Brechtje en vriendin daar vorig jaar anders over
Jaaaaaa je moet komen hoor, ik wil je meetenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:15 schreef Jonnetje het volgende:
Dit wil ik eigenlijk ook wel...
* Jonnetje probeert husb om te praten.. *
Twee weekenden achter elkaar aan zo ver weg meeten..
waar kom je vandaan? Moet je met OV? Misschien iemand bij je in de buurt? Ik zou Max heel graag zien namelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:07 schreef pinquit het volgende:
leukkkkik vind het alleen nog kei eng om met max alleen zo ver te gaan
Even uit pure nieuwsgierigheid: Waar kom jij nou ineens weer vandaan? We zien je bijna nooit meerergens posten en er is een meeting en hup..daar is meneer weer....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:26 schreef daniman het volgende:
leuk!!!!!Ik zat er laatst al aan te denken en op te hopen dat er dit jaar weer zoiets zou gaan komen
Ik heb 4 juni verder niets in principe dus mij kan je op zeker zetten
Het woord "twijfel" is bij mij niet opgekomen, kheb de vorige keer gezellig met je gekletst dus wat mij betreft No Problem, alleen viel het me op dat je hier al een tijd niet was geweest (reden mij onbekend) en dus was ik verbaasd je net weer te zien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef daniman het volgende:
WTF? Al enkele jaren kom ik hier, nu ben ik hier de laatste tijd in mindere mate geweest en nu wordt ik in twijfel genomen als ik me wil aanmelden voor een meeting?
Mij best hoor, dan kom ik niet. Schrap me dan maar van het lijstje.
Sorry dat er ook mensen hier zijn die ik heb leren kennen en die ik ook wel weer eens zou willen meeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |