Nou ik wilde eigenlijk je boys nomineren, maarja je post ze hier niet meerquote:Op zondag 26 november 2006 19:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben gewoon echt helemaal nergens voor genomineerd he?![]()
![]()
Nou ja ik mag niet klagen want ik heb zelf ook geen lijstje gepostquote:Op zondag 26 november 2006 19:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou ik wilde eigenlijk je boys nomineren, maarja je post ze hier niet meer.
Gelukkig heb ik de foto's nog want ze zijn natuurlijk wel heel![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 19:37 schreef Ladybos het volgende:
Slaapmeisje kijk eens op je deurmat ?
quote:Op zondag 26 november 2006 19:46 schreef easy-going het volgende:
Gelukkig heb ik de foto's nog want ze zijn natuurlijk wel heel![]()
Ik heb er pas een paar via mail gehadquote:
Graag gedaan!quote:Op zondag 26 november 2006 17:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
mrien dank je wel voor je nominaties! Twee nog wel![]()
![]()
o super joh, ik zit helemaal te smilen.quote:Op zondag 26 november 2006 21:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
De resultaten zijn nu gelukkig ook op Fok bekend. Wat een waanzinnig verrassing toen ik in mijn brievenbus keek en een prachtig echt (zomaar niet in virtua) kaartje aantrof. Postbode bedanktIk durfde nog niets te plaatsen totdat de awards officieel bekend waren gemaakt en heb eerst in stijl van de awards naar Boer zoekt vrouw gekeken
Dit kaartje krijgt zeker weten een mooi plekje in ons huis, want de steun die ik in de afgelopen jaren van jullie allemaal kreeg en de waanzinnige hoeveelheid felicitaties via Fok, maar ook via de post, die wij kregen toen onze zwangerschap eenmaal een feit was zal ik nooit vergeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |