quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:34 schreef melonovy het volgende:
Het klopt idd echt wat je zegt, Bix leest alles en onthoudt het ook allemaal! De petje af award voor Bix
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:38 schreef bixister het volgende:
ohja, vergeet ik je helemaal te bedanken voor het complimentbedankt!!!
![]()
Let op hetquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:44 schreef bixister het volgende:![]()
en spuuglokje, zo goed lees ik blijkbaar echt niet want welke award had je nou toegevoegd?
Ik was stout en zat verkeerdquote:Op zondag 26 november 2006 12:51 schreef Sugar het volgende:
Wat dan, No Nick? Vertel eens.
edit: of verhuizen we naar SC, dacht dat we daarin zaten ook.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef melonovy het volgende:
En dat stemmen is mogelijk tot 26 november 19:00 uur. Daarna worden de awards uitgereikt!
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:57 schreef melonovy het volgende:
Wat goed, die laatste mensen die nog even stemmen, vooral door gaan!
Stemmen kan nog tot zondag 12:00 uur daarna wordt alles geteld en na 19:00 uur, als de kinderen liggen en de man des huizes voetbal aan het kijken is kom ik met de uitslag!
En dan het hele gedoe met niet op jezelf stemmen (logisch) en niet op je eigen topic (minder logisch) oh wacht da's niet logisch doe maar wel op je eigen topic stemmen!quote:Op zondag 26 november 2006 12:08 schreef melonovy het volgende:
Stemmen is niet meer mogelijk, we gaan tellen! Later op de dag kom ik terug met de resultaten, maar ik krijg visite en eters dus pin me er niet op vast dat ik om 19:00 uur weer hier ben. Sorry
Gel*l, als je gewoon zorgt dat je je eigen regeltjes onthouden kan en toepast dan ben je er gewoon goed inquote:Op zondag 26 november 2006 13:08 schreef melonovy het volgende:
och ja, regeltjes, ik ben er niet zo goed in.
Renz, toe maar wat je nodig vindt!
Nou ik wilde eigenlijk je boys nomineren, maarja je post ze hier niet meerquote:Op zondag 26 november 2006 19:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben gewoon echt helemaal nergens voor genomineerd he?![]()
![]()
Nou ja ik mag niet klagen want ik heb zelf ook geen lijstje gepostquote:Op zondag 26 november 2006 19:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou ik wilde eigenlijk je boys nomineren, maarja je post ze hier niet meer.
Gelukkig heb ik de foto's nog want ze zijn natuurlijk wel heel![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 19:37 schreef Ladybos het volgende:
Slaapmeisje kijk eens op je deurmat ?
quote:Op zondag 26 november 2006 19:46 schreef easy-going het volgende:
Gelukkig heb ik de foto's nog want ze zijn natuurlijk wel heel![]()
Ik heb er pas een paar via mail gehadquote:
Graag gedaan!quote:Op zondag 26 november 2006 17:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
mrien dank je wel voor je nominaties! Twee nog wel![]()
![]()
o super joh, ik zit helemaal te smilen.quote:Op zondag 26 november 2006 21:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
De resultaten zijn nu gelukkig ook op Fok bekend. Wat een waanzinnig verrassing toen ik in mijn brievenbus keek en een prachtig echt (zomaar niet in virtua) kaartje aantrof. Postbode bedanktIk durfde nog niets te plaatsen totdat de awards officieel bekend waren gemaakt en heb eerst in stijl van de awards naar Boer zoekt vrouw gekeken
Dit kaartje krijgt zeker weten een mooi plekje in ons huis, want de steun die ik in de afgelopen jaren van jullie allemaal kreeg en de waanzinnige hoeveelheid felicitaties via Fok, maar ook via de post, die wij kregen toen onze zwangerschap eenmaal een feit was zal ik nooit vergeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |